Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
20.7.2007 12:06

Prosím o radu, chtěla bych dát koňovi nějakou opravdovou dobrotu. Pro psa a kočku jsou různé mňamky, ale pro koně nevím.
Jsem úplný laik, ale velice mě jízda zaujala a tak chci pro koně něco dobrého.
Díky

20.7.2007 12:22

bl napsal(a):
Prosím o radu, chtěla bych dát koňovi nějakou opravdovou dobrotu. Pro psa a kočku jsou různé mňamky, ale pro koně nevím.
Díky

myslím že koníčkovi udělá rados i obyčejná mrkev, nebo jablíčko, nebo třeba ztvrdlý kus chleba (ten musí být ovšem jako kámen aby nedostal koliku), ale jinak se dají koupit různé pamlsky v jezdeckých potřebách a stojí cca od 80 do xx korun

20.7.2007 12:29

katusa napsal(a):
myslím že koníčkovi udělá rados i obyčejná mrkev, nebo jablíčko, nebo třeba ztvrdlý kus chleba (ten musí být ovšem jako kámen aby nedostal koliku), ale jinak se dají koupit různé pamlsky v jezdeckých potřebách a stojí cca od 80 do xx korun

díky za rady , chleba mi dávali majitelé, ale připadalo mi to dost obyčejné a s tou zeleninou jsem to nevěděla přesně a myslím, že bude i nejlepší.Ještě jednou děkuju.

20.7.2007 12:30

bl napsal(a):
díky za rady , chleba mi dávali majitelé, ale připadalo mi to dost obyčejné a s tou zeleninou jsem to nevěděla přesně a myslím, že bude i nejlepší.Ještě jednou děkuju.

20.7.2007 12:45

lucky napsal(a):

Lucko, nemáš ty náhodou novofondláky?
každopádně dík, za inspiraci

20.7.2007 12:46

lucky napsal(a):

che Lucky, tak musím říct, že Usuli fakt záidím, takovýhle salátek bych si dala i já...:)))
Jinak co nám připadá obyčejné, koníkovi může pravdu chutnat viz suchý chleba...:)
Já dávám jabka, mkev, občas hrušku, ale těch moc nee...koník je na ovoce hodně zvyklý a sám maximálně zboňuje třešně..:)ale ty asi moc nedopoučuju...prostě koňská klasika...a když chceš mít pocit, že je to nějaká spešl koňská lahůdka, tak to kup v jezdeckých potřebách..

20.7.2007 15:56

bl napsal(a):
Díky