Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.8.2007 17:54

Chci se zeptat, už jsem zkoukla hoodně stránek s fotkama koní, ale v podstatě nikde jsem neviděla i amatérské fotky z parkurů. Jezdí někdo po závodech?
A druhý dotaz: jaké máte foťáky + cena + případné foto foťáku
díky

12.8.2007 18:37

coriska napsal(a):
Chci se zeptat, už jsem zkoukla hoodně stránek s fotkama koní, ale v podstatě nikde jsem neviděla i amatérské fotky z parkurů. Jezdí někdo po závodech?
díky

Ahoj, já jsem amatér a nafotila jsem už pár veřejňáků i oficiálních parkurů. Podívej se na www.zirawka.wz.cz . Třeba Paragan cup v Přerově ( http://zirawka.rajce.idnes .cz/Jezdecke_zavody_Prerov _(_12._kvetna_2007_)/ ) - mezera za idnes a Prerov nebo derby v Náměšti... Foťák mám Sony DSC-H2 - obyčejný kompakt, na zrcadlovku bohužel nemám....

12.8.2007 20:19

zirawka napsal(a):
Ahoj, já jsem amatér a nafotila jsem už pár veřejňáků i oficiálních parkurů. Podívej se na www.zirawka.wz.cz . Třeba Paragan cup v Přerově ( http://zirawka.rajce.idnes .cz/Jezdecke_zavody_Prerov _(_12._kvetna_2007_)/ ) - mezera za idnes a Prerov nebo derby v Náměšti... Foťák mám Sony DSC-H2 - obyčejný kompakt, na zrcadlovku bohužel nemám....

zdarec já jezdím tady po okolí jižních čech fíém bud známím nobe jen pro sebe.fotila jsem veřenák v třeboni a drezůru.pak také koně sama sobě fotík panasonic lumix dcm-fz50 cena kolem 15000kč mám k tomu i stativ,brašnu,kartu 4giga .adalší.cena vybavení celkem kolem 10000kč jsem sním spokojená

12.8.2007 20:30

woldemortik napsal(a):
zdarec já jezdím tady po okolí jižních čech fíém bud známím nobe jen pro sebe.fotila jsem veřenák v třeboni a drezůru.pak také koně sama sobě fotík panasonic lumix dcm-fz50 cena kolem 15000kč mám k tomu i stativ,brašnu,kartu 4giga .adalší.cena vybavení celkem kolem 10000kč jsem sním spokojená

Ahoj :-) Já jsem z jižních čech taky :-) Kousek od Veselí nad Lužnicí :-) Odkud jsi?