Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
7.9.2007 11:42

Dobrý den, jsou tyto kopýtka špalkovité?

7.9.2007 12:10

barletka napsal(a):

jsou...

7.9.2007 12:22

ukulemba napsal(a):
jsou...

No nevím Nadi, to levé možná trochu,ale to pravé je ok, špalky už jsem viděla na mladým kladrubáčkovi a bývají strmější....každopádně dobrý kovář to dá dohromady

7.9.2007 13:45

klawdie napsal(a):
No nevím Nadi, to levé možná trochu,ale to pravé je ok, špalky už jsem viděla na mladým kladrubáčkovi a bývají strmější....každopádně dobrý kovář to dá dohromady

no, taky bych řekla, že to levé ano, ale to pravé se podle fotky nezdá...každopádně dobrý kopytář či kovář by to měl zvládnout upravit...

7.9.2007 13:50

kukinatost napsal(a):
no, taky bych řekla, že to levé ano, ale to pravé se podle fotky nezdá...každopádně dobrý kopytář či kovář by to měl zvládnout upravit...

Teda nejsem žádnej odborník přes kopyta a prpblémy s nimi spojené ale zdá se mi, ž ejsou kopyta docela přerostlá, nezdá se vám to taky? Pokud se upraví rovina kopyta tak se to dá asi téměř odbourat ale chce to kováře, kterej má zkušenosti s problematickými kopyty...

7.9.2007 13:59

tajemma danny napsal(a):
Teda nejsem žádnej odborník přes kopyta a prpblémy s nimi spojené ale zdá se mi, ž ejsou kopyta docela přerostlá, nezdá se vám to taky? Pokud se upraví rovina kopyta tak se to dá asi téměř odbourat ale chce to kováře, kterej má zkušenosti s problematickými kopyty...

no, rozhodně to bude chtít zkrátit postupně patky, tohle už je fakt hodně vysoké, ale to chce odborníka a opravdu postupně...ale já se nesmím moc rozvášňovat, víte jak, my bosonožci...ono je to snad takhle i nakuté, že?

7.9.2007 13:59

tajemma danny napsal(a):

No přerostlá nevím, ale každopádně je každé uplně jiné.

7.9.2007 14:12

barletka napsal(a):

Možná proto je ta kobyla jen za 30 tis.

7.9.2007 14:29

jackie napsal(a):
Možná proto je ta kobyla jen za 30 tis.