Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
23.3.2006 21:32

Hodně se tady psalo o panu Hecklovi a hlavně kobylce Betani.Hodně lidí jste ji neznalo tka tady jsem naskenovala její fotografii s 2 a posledním hříbatkem.

23.3.2006 21:34

bubu napsal(a):
Hodně se tady psalo o panu Hecklovi a hlavně kobylce Betani.Hodně lidí jste ji neznalo tka tady jsem naskenovala její fotografii s 2 a posledním hříbatkem.

A ještě jedna fotky jsou skenované,tak se omlouvám za kvalitu.

25.3.2006 13:20

bubu napsal(a):
A ještě jedna fotky jsou skenované,tak se omlouvám za kvalitu.

to se vam nikomu nelibi

25.3.2006 19:50

bubu napsal(a):
to se vam nikomu nelibi

Líbí, pěkná kobylka, jenom je smutný, že už je po smrti. Kolik jí vlastně bylo když ji dali zabít?

25.3.2006 19:53

brenton napsal(a):
Líbí, pěkná kobylka, jenom je smutný, že už je po smrti. Kolik jí vlastně bylo když ji dali zabít?

Ted to nevim presne,ale asi 8 let.

25.3.2006 19:54

bubu napsal(a):

Chtela jsem naskenovat fotku kde jdou videt ty jeji krive nozky,ale jaksi ji nemuzu najit .Jeste se po ni poradne kouknu.

25.3.2006 19:58

bubu napsal(a):

Tak to byla chudinka hodně mlaďoučká.

25.3.2006 20:07

brenton napsal(a):
Tak to byla chudinka hodně mlaďoučká.

Doufám,že to půjde vidět(ty nožky)

25.3.2006 20:23

bubu napsal(a):
Doufám,že to půjde vidět(ty nožky)

A ona s těma nožkama chodila pravidelně pod sedlem nebo jak byla zatěžovaná?

25.3.2006 20:28

brenton napsal(a):
A ona s těma nožkama chodila pravidelně pod sedlem nebo jak byla zatěžovaná?

Jak se narodila druha kobylka,tak potom po case zacala jezdit a pak zacala jsezdit i s praxi.Jezdila pravidelne.Kokonci potom uz ne bo zacala mit hrozne problemli,na vycviku si lehla,na jednom i spadla a poranila si hlezno.A po par dnech sla na jatka

26.3.2006 11:09

bubu napsal(a):