Objevili jsme u bez 2 měsíců dvouletého hřebečka tento problém. Jsme z toho vyděšení ,nevíte někdo co s tím má? Ze spodu mu roste zub dovnitř tlamy. Prosím o každou radu. Díky
kessidis
napsal(a):
Objevili jsme u bez 2 měsíců dvouletého hřebečka tento problém. Jsme z toho vyděšení ,nevíte někdo co s tím má? Ze spodu mu roste zub dovnitř tlamy. Prosím o každou radu. Díky
připadne mi to jako kdyby tam měl pryč dáseň prostě jako kdyby slezla!nejsem odborník!určitě zavolej alespoň veta! a dej prosím vědět jak to dopadlo a co s tím měl ju?
kessidis
napsal(a):
podle me meni zuby .. novy tlaci ven stary, muj kun to mel taky, ted ma zuby jako perlicky, zda se mi to jako normalni jev, taky mu brzy upadne, zub zkus sama vytrhnout pokud te tam irituje a schovej si ho, rika se, ze pak budes mit zdraveho konika, nebo ho tam nech a ono se to srovna .. neboj
kessidis
napsal(a):
ted na to koukam, na vymenu zubu je dost mlady, mozna mel uraz v tlame, nekdo ho kopl ci jinak bylo dasno mechanicky odstraneno, mozna to nezregeneruje a bude to jako kosmeticka vada.. jako odhalen krcek .. nevim jestli to vadi zdravotne .
zwiratgo
napsal(a):
ted na to koukam, na vymenu zubu je dost mlady, mozna mel uraz v tlame, nekdo ho kopl ci jinak bylo dasno mechanicky odstraneno, mozna to nezregeneruje a bude to jako kosmeticka vada.. jako odhalen krcek .. nevim jestli to vadi zdravotne .
nebo zanet a ted je to mrtvy zub, chce to fakt veta ci zubare ..
zwiratgo
napsal(a):
podle me meni zuby .. novy tlaci ven stary, muj kun to mel taky, ted ma zuby jako perlicky, zda se mi to jako normalni jev, taky mu brzy upadne, zub zkus sama vytrhnout pokud te tam irituje a schovej si ho, rika se, ze pak budes mit zdraveho konika, nebo ho tam nech a ono se to srovna .. neboj
Taky mě napadlo, jestli se mu nemění zuby. Ale takovým drastickým způsobem???
zwiratgo
napsal(a):
nebo zanet a ted je to mrtvy zub, chce to fakt veta ci zubare ..