Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

14.8.2006 16:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.84.71

ahoj cht bych se zeptat kolik váží přepravník na jednoho koně.Jaké auto ho může táhnout?

Neregistrovaný uživatel

14.8.2006 17:44
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.24.73

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
ahoj cht bych se zeptat kolik váží přepravník na jednoho koně.Jaké auto ho může táhnout?

Škoda Favorit ho bez problemu utahne po rovine ale do kopcu se poradne "zafuni"... takze bych urcite volila neco aspon kapanek silnejsiho...

Neregistrovaný uživatel

14.8.2006 18:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.41.176

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Škoda Favorit ho bez problemu utahne po rovine ale do kopcu se poradne "zafuni"... takze bych urcite volila neco aspon kapanek silnejsiho...

no záleží na typu přepravníku,jeden uveze favorit a druhý musí táhnout menší náklaďák

Neregistrovaný uživatel

14.8.2006 19:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.98.122

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Škoda Favorit ho bez problemu utahne po rovine ale do kopcu se poradne "zafuni"... takze bych urcite volila neco aspon kapanek silnejsiho...

a takhle škodovka

Neregistrovaný uživatel

14.8.2006 19:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.47.99

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
a takhle škodovka

já vozím s oktávkou

Neregistrovaný uživatel

14.8.2006 19:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.98.122

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
já vozím s oktávkou

a myslíš že my to škodovka mohla utáhnout bude to z prahy do mé vesnice což je 67 km

Neregistrovaný uživatel

14.8.2006 19:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.116.144

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
a myslíš že my to škodovka mohla utáhnout bude to z prahy do mé vesnice což je 67 km

mi mámě džíp s korbou - na korbě seno , krmiva atd a můžem sebou táhnout i koněJe to výhodný když jedem s koníky na chatu

Neregistrovaný uživatel

14.8.2006 22:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.176.252

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
mi mámě džíp s korbou - na korbě seno , krmiva atd a můžem sebou táhnout i koněJe to výhodný když jedem s koníky na chatu

škodovka to utáhne, sice si hekne, ale dá se. Spíš jde o policajty, jestli je potkáte, pokuta je skoro jistá....

Neregistrovaný uživatel

15.8.2006 00:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.174.76

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
škodovka to utáhne, sice si hekne, ale dá se. Spíš jde o policajty, jestli je potkáte, pokuta je skoro jistá....

V prvé řadě musí mít auto "tahač" vůbec tažné zařízení, na kterém je uvedeno kolik smí tahat, jestli 1200 Kg nebo 2000 Kg.
Přívěs na koně má v technickém průkazu uvedeny tři hmotnosti: 1.je pohotovotní = hmotnost prázdného přívěsu (většinou to bývá u plachťáku kolem 700 Kg a více u laminátového), 2.je užitná = jakási doporučená hmotnost kolik může vážit vozík i s nákladem a 3.je celková hmotnost = maximální možná hmotnost vozíku s nákladem
Pro policajty je důležitá jen ta poslední uvedená, tzn.že máš-li tahač co může táhnout jen 1600 Kg (má na kouli napsáno 1600 Kg) a celková hmotnost přívěsu je 2000Kg, pak příjdeš o papíry jestli tě zastaví a nebude je vůbec zajímat jestli máš přívěs prázný nebo plně naložený, bohužel.
Co se týká řidičáku: na auto do 3,5 tun váhy potřebuješ řidičák B, má-li auto více než 3,5 tun (vééélka dodávka nebo avie) musíš mít řidičák C. Pokud táhneš přívěs s váhou do 750 Kg, stačí ti řidičák B, pokud je přívěs těžší (u toho pro koně opět rozhoduje celková hmotnost) potřebuješ mít k B ještě E, přičemž celková hmotnost celé soupravy (=tahač + přívěs) nesmí přesáhnout hmotnost 3,5 tuny. Pokud by přesáhla musíš mít C + E.
Takže klidně hoďte přívěs na koně za Favorita a naložte do něj dva begany. Pokud vás policajti nechytí (a to by museli být jedině slepí nebo úplně blbý), jezděte si takhle třebas po celý republice. V opačném případě máte od řízení tak na rok pohov

Neregistrovaný uživatel

15.8.2006 13:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
V prvé řadě musí mít auto "tahač" vůbec tažné zařízení, na kterém je uvedeno kolik smí tahat, jestli 1200 Kg nebo 2000 Kg.
Přívěs na koně má v technickém průkazu uvedeny tři hmotnosti: 1.je pohotovotní = hmotnost prázdného přívěsu (většinou to bývá u plachťáku kolem 700 Kg a více u laminátového), 2.je užitná = jakási doporučená hmotnost kolik může vážit vozík i s nákladem a 3.je celková hmotnost = maximální možná hmotnost vozíku s nákladem
Pro policajty je důležitá jen ta poslední uvedená, tzn.že máš-li tahač co může táhnout jen 1600 Kg (má na kouli napsáno 1600 Kg) a celková hmotnost přívěsu je 2000Kg, pak příjdeš o papíry jestli tě zastaví a nebude je vůbec zajímat jestli máš přívěs prázný nebo plně naložený, bohužel.
Co se týká řidičáku: na auto do 3,5 tun váhy potřebuješ řidičák B, má-li auto více než 3,5 tun (vééélka dodávka nebo avie) musíš mít řidičák C. Pokud táhneš přívěs s váhou do 750 Kg, stačí ti řidičák B, pokud je přívěs těžší (u toho pro koně opět rozhoduje celková hmotnost) potřebuješ mít k B ještě E, přičemž celková hmotnost celé soupravy (=tahač + přívěs) nesmí přesáhnout hmotnost 3,5 tuny. Pokud by přesáhla musíš mít C + E.
Takže klidně hoďte přívěs na koně za Favorita a naložte do něj dva begany. Pokud vás policajti nechytí (a to by museli být jedině slepí nebo úplně blbý), jezděte si takhle třebas po celý republice. V opačném případě máte od řízení tak na rok pohov

Moc krásně napsáno! Lidi, neblbněte, když vidím v čem se převážejí koně není mi moc dobře. Neříkám, že každý má na krásný nový přívěs, ale ojeté pneu je hazard!

Neregistrovaný uživatel

15.8.2006 22:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.174.76

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Moc krásně napsáno! Lidi, neblbněte, když vidím v čem se převážejí koně není mi moc dobře. Neříkám, že každý má na krásný nový přívěs, ale ojeté pneu je hazard!

Taky bych za tyhle "rádoby moudré rady" výše fackovala. Tady si asi nikdo neumí představit co by se mohlo stát, kdyby koně začli v přívěsu za Favošem tancovat. Jednou nám takhle koně rozhoupali přívěs za Passatem z kopce (mělo tažný na tuto hmotnost) a aby nás to nevyhodilo přes svodidla, museli jsme to strhnout do protisměru (rychle jsme nejeli). Štěstí, že tam zrovna nikdo nejel. Ještě dneska se třesu, když si na to vzpomenu....
Když auto před přívěs, tak jedině pořádnou a silnou káru, i kdyby měla chlastat jak najatá - BEZPEČNOST KONÍ I LIDÍ PŘEDEVŠÍM!!!!

Přidejte reakci

Přidat smajlík