puma88
napsal(a):
Zdravim,M uze me nejaky chovatel pum poradit o chovu a podminkach chovu???
Nejsem chovatel kočkovitých šelem ale můžu vám dát odkaz na zajímavý článek Puma jako domácí zvíře - autor St. Rek, časopis Fauna 4/2005.
Pumy v popisovaném chovu na Hukvaldech jsem viděl, zařízení jsem navštívil.
puma88
napsal(a):
zdravim p Dousa,to urcite budu chtit,moc dekuji!!
Dobrý den-tedy spíš noc mohla bych taky poprosit o kontakt na pana Krejzla? Studuju ČZU v Suchdole a píšu bakalářskou práci na téma Biologie a chov pumy americké. Tak schánim jakékoliv kontakty na chovatele pum, kteří by se rádi podělili o své zkušenosti s chovem, nebo fotkami....autoři budou v BP napsáni u svého textu, nebo jako autoři fotek
Dobrý den,
nevím, jestli Vám mohu radit, protože pumu chováme teprve krátce (teď máme kocourka pět měsíců starého), ale pokud budete chtít, můžete se na mě obrátit.
Jinak pumáka máme také od pana Krejzla z Chvojence a souhlasím s tím, že Vám jistě poradí i on, velmi příjemný pán.
Na fotce - po přivezení cca 2 měsíce starý a 4,5 měsíce starý.
oliii
napsal(a):
Dobrý den,
nevím, jestli Vám mohu radit, protože pumu chováme teprve krátce (teď máme kocourka pět měsíců starého), ale pokud budete chtít, můžete se na mě obrátit.
Jinak pumáka máme také od pana Krejzla z Chvojence a souhlasím s tím, že Vám jistě poradí i on, velmi příjemný pán.
Na fotce - po přivezení cca 2 měsíce starý a 4,5 měsíce starý.
Dobrý den Matýsek se má velmi dobře.Již jsou s kočkou ve výběhu a snáší se bez problému.Chovatel je nadšen.Opět mi dnes podal zprávu.
amalkakremilkova
napsal(a):
Zdravím! :o)
Jsem tak studentkou ČZU a nyní přemýšlím o chovu pumy americké. Myslíte, že by bylo možné Vás poprosit o Vaší bakalářskou práci o chovu pumy americké? Chtěla bych si přečíst informace týkající se chovu... Děkuji za odpověď
Dobrý den,
také bych Vás o Vaši práci poprosil, mail capt.o.b.reynolds@seznam.cz. Děkuji mnohokrát
Rey
glas
napsal(a):
Pumy miluju.Je těžké je chovat ?