Jak jste k tomu přišli?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
16.3.2010 12:54
zelvickahanka

XXX.XXX.40.13

Zdravím,
tedy omlouvám se, že vám zasahuji do diskuse pitomoučkým dotazem, ale docela by mě to zajímalo. Kde jste k tomu přišli, že chováte velké šelmy? Jednak vždyť to určitě stojí spoustu peněz a času (uklízení výběhů a tak), jednak jsou nutná nějaká povolení atd.. U mě tedy nic podobného nepřichází v úvahu, když studuji a bydlím v paneláku, ale vždycky jsem měla silnou náklonnost k fosám a dala bych nevímco za to, mít nějakou vlastní. Tak sonduji :) jak se z vás stali chovatelé šelem?

16.3.2010 17:59
doutrklars

XXX.XXX.27.79

zelvickahanka napsal(a):
Zdravím,
tedy omlouvám se, že vám zasahuji do diskuse pitomoučkým dotazem, ale docela by mě to zajímalo. Kde jste k tomu přišli, že chováte velké šelmy? Jednak vždyť to určitě stojí spoustu peněz a času (uklízení výběhů a tak), jednak jsou nutná nějaká povolení atd.. U mě tedy nic podobného nepřichází v úvahu, když studuji a bydlím v paneláku, ale vždycky jsem měla silnou náklonnost k fosám a dala bych nevímco za to, mít nějakou vlastní. Tak sonduji :) jak se z vás stali chovatelé šelem?

tak jako vy toužíte po fosách a věřím, že si své touhy jednou splníte , tak my toužily po jiných zvířatech až do fáze splnění touhy

16.3.2010 18:17
cone

XXX.XXX.67.3

doutrklars napsal(a):
tak jako vy toužíte po fosách a věřím, že si své touhy jednou splníte , tak my toužily po jiných zvířatech až do fáze splnění touhy

Dobrý den, pane Douša, nebudou ty fosy lehce srovnatelné - mám na mysli jejich pořízení - se Spix arami? Jinak máte o touhách pravdu, ale na sny, na jejich splnění musí být člověk stále připraven.

16.3.2010 19:00
doutrklars

XXX.XXX.27.79

cone napsal(a):
Dobrý den, pane Douša, nebudou ty fosy lehce srovnatelné - mám na mysli jejich pořízení - se Spix arami? Jinak máte o touhách pravdu, ale na sny, na jejich splnění musí být člověk stále připraven.