Zdravím,
tedy omlouvám se, že vám zasahuji do diskuse pitomoučkým dotazem, ale docela by mě to zajímalo. Kde jste k tomu přišli, že chováte velké šelmy? Jednak vždyť to určitě stojí spoustu peněz a času (uklízení výběhů a tak), jednak jsou nutná nějaká povolení atd.. U mě tedy nic podobného nepřichází v úvahu, když studuji a bydlím v paneláku, ale vždycky jsem měla silnou náklonnost k fosám a dala bych nevímco za to, mít nějakou vlastní. Tak sonduji :) jak se z vás stali chovatelé šelem?
zelvickahanka
napsal(a):
Zdravím,
tedy omlouvám se, že vám zasahuji do diskuse pitomoučkým dotazem, ale docela by mě to zajímalo. Kde jste k tomu přišli, že chováte velké šelmy? Jednak vždyť to určitě stojí spoustu peněz a času (uklízení výběhů a tak), jednak jsou nutná nějaká povolení atd.. U mě tedy nic podobného nepřichází v úvahu, když studuji a bydlím v paneláku, ale vždycky jsem měla silnou náklonnost k fosám a dala bych nevímco za to, mít nějakou vlastní. Tak sonduji :) jak se z vás stali chovatelé šelem?
tak jako vy toužíte po fosách a věřím, že si své touhy jednou splníte , tak my toužily po jiných zvířatech až do fáze splnění touhy
doutrklars
napsal(a):
tak jako vy toužíte po fosách a věřím, že si své touhy jednou splníte , tak my toužily po jiných zvířatech až do fáze splnění touhy
Dobrý den, pane Douša, nebudou ty fosy lehce srovnatelné - mám na mysli jejich pořízení - se Spix arami? Jinak máte o touhách pravdu, ale na sny, na jejich splnění musí být člověk stále připraven.
cone
napsal(a):
Dobrý den, pane Douša, nebudou ty fosy lehce srovnatelné - mám na mysli jejich pořízení - se Spix arami? Jinak máte o touhách pravdu, ale na sny, na jejich splnění musí být člověk stále připraven.