6rhcjdjj

XXX.XXX.145.106
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli byste mi sem prosím mohli napsat třeba na 7 králíků na maso, kteří jsou podle vás ve všech ohledech nejlepší.
Děda chová kalifornany ale ti se mi nelíbí. Ani moc jiná bílá plemena.
Moc děkuji za odpověď.
Uživatel s deaktivovaným účtem

VSS, činčila velká, burgundský

Kuní velký,siamský velký,meklenburský strakáč
6rhcjdjj

XXX.XXX.145.106
Děkuji moc.:)
georgi

XXX.XXX.168.114
vídeňský modrý nebo černý
Každý si samozřejmě bude chválit to své, jen nevím, proč zavrhujete bílá plemena... Já chovám české albíny, jsem pořád ještě začátečník, ale když má člověk začátečnické štěstí a narazí na kvalitní zvířata, tak i obyčejný bílý králík nadělá plno radosti - s odchovy i na výstavě. Mě se na ČA líbí plno věcí a mezi nimi i to, že kdykoli (brzy ráno i později večer) vidím už zdálky plnou králíkárnu zvířat, a to právě proto, že jsou bílá. Hnědého, černého nebo šedého často v kotci hledáte, mžouráte a často ho ani pořádně nevidíte, i když stojíte přímo u králíkárny, ale bílého vidíte už zdálky. Jsou to na první pohled obyčejní králíci, ale mě se prostě bílá líbí. U kvalitních ČA je plodnost a starostlivost matek zaručena. Každý ale samozřejmě má to své! Ať se vám daří!

Ze skušenosti které mám, tak VSS, Nb. Kal bych nechtěl ani omylem. Bral bych berany divoce zbarvené, burgundské a určitě by se našly i některá další plemena.
Pokud mluvíme o plemenech na maso, tak bych berany nechtěl - důvod je nízká jateční výtěžnost - velký odpad na kůži, hlavu.
Naproti tomu bílé plemena tady, myslím, nikdo nezavrhoval a ČA anebo Vb považuji rovněž za vhodné, naproti tomu Nb bych shodně s předešlým příspěvkem taky nedoporučoval (opět pro nízkou jateční výtěžnost).