Mám je nemocný? Prosím o rychlou pomoc...

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
8.5.2014 08:17
11gaca11

XXX.XXX.158.99

Dobrý den,
jsem začátečník a mám svůj první vrh králíčků. narodilo se mi jich 9 a dnes je jim 27 dní. Až do včerejška se mi zdálo,že je vše normální,ale včera ráno jsem v kotci našel jednoho mladého mrtvého. Celý den jsem pak králíky kontroloval a zdálo se,že je vše v pořádku a tak jsem tento jeden mrtvý kus přisuzoval tomu,že se mohlo jednat o králíčka,který mi v sobotu při krmení bleskem přeskočil zábranu a vyskočil z kotce a spadl na zem z výšky cca 160cm.
Dnes ale když jsem je ráno krmil,tak jsem si všiml,že jeden králík vůbec nemá zájem o jídlo. Všichni se tak jako vždy nacpali k misce a jedli a jeden dál seděl tam kde seděli všichni ostatní a jen koukal. Pak se po nějaké době rozhoupal a přiběhl k ostatním co už dávno jedli,ale tam se jen schoulil k samici a tak už zůstal a o jídlo vůbec neprojevil zájem....
Prosím dá se z toho odvodit,že u nich začíná nějaká nemoc? Dá se s tím něco dělat?
Moc děkuju za jakékoliv vyjádření a a jakoukoliv radu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.5.2014 17:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky záleží čím krmíte,nepíšete o tom.Kdyby to byla kokci,bude mít pilku na hřbetě.Skřípe nebo neskřípe zuby?Tak jak jste to popsal se těžko dá poznat co jim může být.smajlík#

9.5.2014 09:17
11gaca11

XXX.XXX.158.99

Dobrý den,krmím je ovesnými vločkami a celý den mají seno a vodu. Jinak pilku na hřbetě nevím jestli poznám,ale nezdá se mi,že by měli nějak divný hřbet a zuby neskřípe ani jeden,snažím se je pozorovat co nejvíc a žádné skřípání zubů jsem nezaznamenal....

10.5.2014 08:34
bara001

XXX.XXX.96.2

11gaca11 napsal(a):
Dobrý den,krmím je ovesnými vločkami a celý den mají seno a vodu. Jinak pilku na hřbetě nevím jestli poznám,ale nezdá se mi,že by měli nějak divný hřbet a zuby neskřípe ani jeden,snažím se je pozorovat co nejvíc a žádné skřípání zubů jsem nezaznamenal....