Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.188.76
Omlouvám se za dotaz trochu mimo téma.
Předělávám matriku členů do počítače (pro mou pohodlnost, je mi jasný, že by papírový sešit bohatě stačil :o), papírovou zálohu jakžtakž vedu), do excelu. Osvědčilo se Vám zakládat každému členovi jeho vlastní "List" nebo to je zbytečné? Přijde mi toho na řádkovou tabulku moc, na list zase málo. Díky za radu.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.148.42
Záleží na tom, co všechno zaznamenáváte, pokud i účast na výstavách, tak zcela jistě list na člena. Stejně budete mít u některých popsaný list a u některých pár řádků.
Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.188.76
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Záleží na tom, co všechno zaznamenáváte, pokud i účast na výstavách, tak zcela jistě list na člena. Stejně budete mít u některých popsaný list a u některých pár řádků.
Díky, to mě nenapadlo, že to vlastně můžu propojit s databází výstav