Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

24.11.2008 20:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.144.219

Na malé zahradě mám pár volierek,kde chovám neofémy,ale na psa už místo není. V okolních domech psi mají,ale kunám to zřejmě nevadí a po naši zahradě kolem volier chodí jak na procházku. Ptáky musím na noc stále zavírat,abych o ně nepřišel. Poradí někdo, jak se kun zbavit?

Neregistrovaný uživatel

24.11.2008 21:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.94.161

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Na malé zahradě mám pár volierek,kde chovám neofémy,ale na psa už místo není. V okolních domech psi mají,ale kunám to zřejmě nevadí a po naši zahradě kolem volier chodí jak na procházku. Ptáky musím na noc stále zavírat,abych o ně nepřišel. Poradí někdo, jak se kun zbavit?

Jedine sklopec a navnadu bud vejce a nebo hlava s uzene makrely

Neregistrovaný uživatel

24.11.2008 21:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.92.211

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jedine sklopec a navnadu bud vejce a nebo hlava s uzene makrely

, aby se Vám do toho nechyti v noci nenechavý hladový soused

Neregistrovaný uživatel

24.11.2008 21:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.136.82

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
, aby se Vám do toho nechyti v noci nenechavý hladový soused

TU HLAVU Z MAKRELY MÁTE OVĚŘENOU?

Neregistrovaný uživatel

24.11.2008 21:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.144

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
TU HLAVU Z MAKRELY MÁTE OVĚŘENOU?

Zjisti kudy přesně chodeji a dej jim tam sklopec.Ten průchozí s obou stran.Urco ji chytneš a nemusíš dávat žádnou návnadu.Hodně ůspěchů v lovu

Neregistrovaný uživatel

24.11.2008 22:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.136.82

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zjisti kudy přesně chodeji a dej jim tam sklopec.Ten průchozí s obou stran.Urco ji chytneš a nemusíš dávat žádnou návnadu.Hodně ůspěchů v lovu

JÁ MÁM KUNU CCA PĚT METRŮ OD VOLIÉR POD STŘECHOU VEDLEJŠÍ STAVBY , VÍM STO PRO ŽE TAM JE , NEVIDĚL JSEM JÍ JEN STOPY A VÝKALY SEMTAM NĚJAKÁ ŠVESTKA , A ŘEKNU VÁM , NEMÁM ŽÁDNÝ PROBLÉM , TAHLE KUNA SEM NEPUSTÍ DALŠÍ A ,SAMA VE SVÉM DOMOVĚ NELOVÍ, JE TO TAK JAK JSEM SLÍCHÁVAL. POKOUŠEL JSEM SE JÍ I CHYTIT, ALE UŽ TO NECHÁVÁM. VLASTNĚ MI POMÁHÁ OD TĚCH OSTATNÍCH, JARDA

Neregistrovaný uživatel

24.11.2008 23:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.80.208

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
JÁ MÁM KUNU CCA PĚT METRŮ OD VOLIÉR POD STŘECHOU VEDLEJŠÍ STAVBY , VÍM STO PRO ŽE TAM JE , NEVIDĚL JSEM JÍ JEN STOPY A VÝKALY SEMTAM NĚJAKÁ ŠVESTKA , A ŘEKNU VÁM , NEMÁM ŽÁDNÝ PROBLÉM , TAHLE KUNA SEM NEPUSTÍ DALŠÍ A ,SAMA VE SVÉM DOMOVĚ NELOVÍ, JE TO TAK JAK JSEM SLÍCHÁVAL. POKOUŠEL JSEM SE JÍ I CHYTIT, ALE UŽ TO NECHÁVÁM. VLASTNĚ MI POMÁHÁ OD TĚCH OSTATNÍCH, JARDA

dobrý večer
ta kuna na půdě je ověrená,hlídá dobře a na makrelu bude plnej sklopec koček od sousedů,lepší je vajíčko sušená švestka a nebo celofán zavěšený na provázku.
lovu zdar Jirka

Neregistrovaný uživatel

25.11.2008 07:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.21.58

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
dobrý večer
ta kuna na půdě je ověrená,hlídá dobře a na makrelu bude plnej sklopec koček od sousedů,lepší je vajíčko sušená švestka a nebo celofán zavěšený na provázku.
lovu zdar Jirka

Měl jsem ten samí problém a jediné řešení je dvojité pletivo nebo pes,jak kuna ucítí psa už tam nepude,dnes je přemnoženo kun a když jednu ulovíte tak tam máte zaručeně za čas další takže je to zbytečná práce .

Neregistrovaný uživatel

25.11.2008 07:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.168.215

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Měl jsem ten samí problém a jediné řešení je dvojité pletivo nebo pes,jak kuna ucítí psa už tam nepude,dnes je přemnoženo kun a když jednu ulovíte tak tam máte zaručeně za čas další takže je to zbytečná práce .

Kuna aj strazi svoj dvor aj nie, ale hlavne v zime lovi potkany a mysi a to aj doma, takze co je vlastne lepsie. Podla mojho dvojite pletivo a kuna pod strechou - a vsetci sa maju OK.

Neregistrovaný uživatel

25.11.2008 08:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.171

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Měl jsem ten samí problém a jediné řešení je dvojité pletivo nebo pes,jak kuna ucítí psa už tam nepude,dnes je přemnoženo kun a když jednu ulovíte tak tam máte zaručeně za čas další takže je to zbytečná práce .

Zaručený a overený spôsob- chovať si vlastnú. Viem že to nie je možné u každého, ale pred časom som v ošiali z chovu cicavcov choval asi 4 roky párik. Ich exkrementy som uskladňoval spolu z trusom iných zvierat na hnojisku vo dvorku pre hydinu. Za túto dobu som nezaznamenal ani jednu návštevu kuny. Zaujímavé bolo že i cudzie kočky sa vyhýbali týmto miestam. Horšie to bolo po zrušení chovu kún a vyvezení hnojiska . Po týždni som prišiel o všetky volne chované perličky.a divé kačice. Dokonca zmizli aj všetky mačiatka. Myslím že pach kunieho trusu oznamoval že teritorium je už zabraté a preto sa mu cudzie vyhýbali. Po vymiznutí pachu zabrala cudzia kuna i náš dvor a vytvorila si z neho lovecký revír. Hovorí sa, že kuna v mieste kde má pelech neloví a asi na tom bude niečo pravdy.

Neregistrovaný uživatel

25.11.2008 08:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.154.90

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Na malé zahradě mám pár volierek,kde chovám neofémy,ale na psa už místo není. V okolních domech psi mají,ale kunám to zřejmě nevadí a po naši zahradě kolem volier chodí jak na procházku. Ptáky musím na noc stále zavírat,abych o ně nepřišel. Poradí někdo, jak se kun zbavit?

Dejte jen vejce na uzenáče nachytáte akorát kočky ,skuste sušené ovoce kuna ho ráda žere,kadlátky.

Neregistrovaný uživatel

25.11.2008 13:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.21.90

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dejte jen vejce na uzenáče nachytáte akorát kočky ,skuste sušené ovoce kuna ho ráda žere,kadlátky.

Měla jsem na půdě dva roky kuny, kde vyváděly i mladé. No to byl kravál, a pískot. Někdo mě poradil, abych tam dala vlasy když stříhám celou rodinu, mám pořád čerstvé, a fakt to zabralo. Od té doby jsou kuny pryč.

Neregistrovaný uživatel

25.11.2008 14:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.210.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Měla jsem na půdě dva roky kuny, kde vyváděly i mladé. No to byl kravál, a pískot. Někdo mě poradil, abych tam dala vlasy když stříhám celou rodinu, mám pořád čerstvé, a fakt to zabralo. Od té doby jsou kuny pryč.

Dobrý den !
Několikrát mi vybrala holubník kuna. Kamarád mi poradil, abych v blízkosti holubníku umístil dámskou punčochu s lidskými vlasy. Provedl jsem to tak a od té doby zatím nic. Ale bude to již tři roky, tak asi dám čerstvé vlasy, aby to fungovalo dále. Takže asi na tom něco bude.

Neregistrovaný uživatel

25.11.2008 16:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.172.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dobrý den !
Několikrát mi vybrala holubník kuna. Kamarád mi poradil, abych v blízkosti holubníku umístil dámskou punčochu s lidskými vlasy. Provedl jsem to tak a od té doby zatím nic. Ale bude to již tři roky, tak asi dám čerstvé vlasy, aby to fungovalo dále. Takže asi na tom něco bude.

Vlasy fungujou dobře

Neregistrovaný uživatel

25.11.2008 16:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Vlasy fungujou dobře

Dobrý den.Mám ve stodole taky kunu,od té doby co je tam nemusím zavírat slepice a ptáci venku jsou taky v klidu.Jediné co kuna loví doma jsou myši a potkani,ty nesnese a během několika dní je vyhubí,ale domácích zvířat a papoušků si ani nevšimne.Kdysi jsem měl jednu kunu ochočenou a ta ukázala,že je pravda-tak kde kuna spí,tam neloví.Horší je to se sousedovým kurníkem.

Neregistrovaný uživatel

25.11.2008 20:26
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.182.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dobrý den.Mám ve stodole taky kunu,od té doby co je tam nemusím zavírat slepice a ptáci venku jsou taky v klidu.Jediné co kuna loví doma jsou myši a potkani,ty nesnese a během několika dní je vyhubí,ale domácích zvířat a papoušků si ani nevšimne.Kdysi jsem měl jednu kunu ochočenou a ta ukázala,že je pravda-tak kde kuna spí,tam neloví.Horší je to se sousedovým kurníkem.

To je stará pravda.Kuna na "domácí" nejde, krom myší a potkanů.Ovšem v okolí loví co může.

Také sme je měli doma, po rozmíštění lidských vlasů byl do dvou dnů klid.

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 08:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.220.200

Velice jednoduše. Napíchnout slepičí vejce, odsát injekční stříkačkou cca 2cm3 a stejné množství komunistického fridexu ( ten byl jadovatý, bez zápachu a sladký ) napustit zpět do vajíčka. Na vajíčko nesahat rukama. Kuna to cítí. Jan malý problém. Komunistický fridex už jen za starých zásob a ty se tenčí. Další rada je, nakopat ochránce do zadnice a začít je opět legálně likvidovat, aby se napřemnožily.

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 09:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Velice jednoduše. Napíchnout slepičí vejce, odsát injekční stříkačkou cca 2cm3 a stejné množství komunistického fridexu ( ten byl jadovatý, bez zápachu a sladký ) napustit zpět do vajíčka. Na vajíčko nesahat rukama. Kuna to cítí. Jan malý problém. Komunistický fridex už jen za starých zásob a ty se tenčí. Další rada je, nakopat ochránce do zadnice a začít je opět legálně likvidovat, aby se napřemnožily.

Takze tohle je blbost roku,proc je travit?to je humus...reseni a to spolehlive je dvojite pletivo!..a nemusim zadny zvire travit jak naky prasesmajlíka vlasy nepomahaj..to je jen povera..

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 11:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.230.43

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
TU HLAVU Z MAKRELY MÁTE OVĚŘENOU?

Musím se přidat na hlavu z makrely se dá snad chytit úplně všecku.Chytil jsem kunu ,kučku i potkany,akorát to musíte pořádně přidrátovat.Používám čerstou hlavu a nebo kůží stočenou do ruličky.

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 11:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.61.230

Ziadne vlasy u mna nezabrali. Asi su tunajsie kuny imunne. Pred vcerom mi vytiahli 6 sliepok. Mylsim ze najlepsia je likvidacia. UZ viem kde sa zdrzuju. Pojdu dole.

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 13:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.195.159

Poproste někoho kdo má psa ale psa ne fenku at se okolo voliér proběhne.Pes si to tam označkuje a ještě pár chlupů na pletivo a máte to vpohodě.Opakovat alespon dvakrát do měsíce.Já mám tři psi tak mám klid ale kamarád nemá prostor pro psa tak když du na panáka kněmu pes to tam označkuje a je to vpohodě.Děláme to tak už pět let.

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 14:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.252.137

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ziadne vlasy u mna nezabrali. Asi su tunajsie kuny imunne. Pred vcerom mi vytiahli 6 sliepok. Mylsim ze najlepsia je likvidacia. UZ viem kde sa zdrzuju. Pojdu dole.

Mylsim ze najlepsia
je udělat ubykace tak, aby se tam kuna nedostala a večer zavírat.Ty "likvidátore".

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 14:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.230.254

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Poproste někoho kdo má psa ale psa ne fenku at se okolo voliér proběhne.Pes si to tam označkuje a ještě pár chlupů na pletivo a máte to vpohodě.Opakovat alespon dvakrát do měsíce.Já mám tři psi tak mám klid ale kamarád nemá prostor pro psa tak když du na panáka kněmu pes to tam označkuje a je to vpohodě.Děláme to tak už pět let.

Bude dobré když to také označkujete,bude to jistější. Kuna to večer přeznačkuje a půjde na lup.

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 16:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1

A co takhle lepsi reseni volier.?smajlík

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 19:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.175.194

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Mylsim ze najlepsia
je udělat ubykace tak, aby se tam kuna nedostala a večer zavírat.Ty "likvidátore".

Uvažujte,ty slepice budete i přes den držet v "ubykacích"?Kuny jsou tak ofouklé,že Vám slepice navštíví i přes den!K.

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 19:44
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.220.250

Sežeňte si oboustraný sklopec ale aby byl z svařen třeba s kari sítě oka 4x4 cm, nebo kostru potáhnout jemným ale pevným pletivem a s nášlapným systémém spouštění. Pak ho umístěte ke stěně voliér, tak aby působil přirozeně a žádnou návnadu tam nedávejte, ta totiž prvně přiláká kočky. Kuny jak obíhaj voliéru a hledaj skuliny kudy se tam dostat tak proběhnou i sklopec a chytí se. je to osvědčené ja mám takhle za letošní zimu chycené 4. Bydlím na okraji lesa a vzhledem k tomu,že je kuna teritoriální zvíře, tak přirozeně když chytíte jednu, zanedlouho můžete chytit druhou. A nakonec i soused je rád,že už nemá v autě vytrhaný tapec.a a v pořádku kabelážsmajlík, tak ať se daří......

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 19:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.239.156

je nekolik moznosti jak se kun zbavit a vsak ne vsechny jsou definityvni zastreleni,otraveni nebo sklopec je moznost ovsem jak uz kdosi psal kun je hromada a brzy se nastehuje dalsi pravdou je kde kuna bydli nelovi ovsem do doby nez ji napadne se prestehovat nejednodusi spusob aspon dle me zkusenosti je od nejakeho chovatele nebo zologicke sehnat trus velke kockovite selmy a rozmistit kolem volier kuna zjisti ze v okoli je mnohem vetsi predator a z daleka se vasi voliere vyhne

Neregistrovaný uživatel

11.4.2013 20:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.248.247

Ja bydlim tesne u lesa a kun je habadej ale v okruhu 20 metru od volier sem nevidel celou zimu stopy kuny,jinak vsude jsou...mozna to bude tim ze kolem volier chodej nase kocky tak je odpuzujou,nevim...kocky uz se na ptaky ani nepodivaj protozr kdyz je ocumovaly tak sem je asi 2 krat pretah proutkem a kupodivu si to pamatujousmajlík

Neregistrovaný uživatel

12.4.2013 18:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.232

minuly tyden me prosla kuna kolem kleci pekne stopy ve snehu za odmenu dostala dve vajicka jedno s fridexem a druhy s postrikem karate nevim ktere chutnalo vice ale jedno zustalo mam sti m dobre skusenosti uz jich bylo hodne seru na ochranare at si je pochytaji a chovaji doma at se vam letos dari pani chovatele smajlíksmajlíksmajlíksmajlík

Neregistrovaný uživatel

12.4.2013 18:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.248.247

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
minuly tyden me prosla kuna kolem kleci pekne stopy ve snehu za odmenu dostala dve vajicka jedno s fridexem a druhy s postrikem karate nevim ktere chutnalo vice ale jedno zustalo mam sti m dobre skusenosti uz jich bylo hodne seru na ochranare at si je pochytaji a chovaji doma at se vam letos dari pani chovatele smajlíksmajlíksmajlíksmajlík

Bohuzel i taci jsou mezi nami...smajlíkdvojite pletivo a nemusite zadne zvire trapit a takhle nechutne likvidovat..

Neregistrovaný uživatel

12.4.2013 18:50
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.157.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Bohuzel i taci jsou mezi nami...smajlíkdvojite pletivo a nemusite zadne zvire trapit a takhle nechutne likvidovat..

Zdravím,
dvojité pletivo je vám v tomto případě na 2(slovy dvě) věci.Když kuna nebo jiný predátor začne nalétávat a skákat po pletivu,tak se vám ptáci mohou umlátit raz dva a i když se na ně nedostane,tak to může mít fatální důsledky.Někdy mám pocit,že díky ,,ochranářům" mám jako člověk menší práva než zvířata.Těchto případů znáte jistě mnozí až až.Tak ať se daří chov.

Neregistrovaný uživatel

12.4.2013 18:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.248.247

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím,
dvojité pletivo je vám v tomto případě na 2(slovy dvě) věci.Když kuna nebo jiný predátor začne nalétávat a skákat po pletivu,tak se vám ptáci mohou umlátit raz dva a i když se na ně nedostane,tak to může mít fatální důsledky.Někdy mám pocit,že díky ,,ochranářům" mám jako člověk menší práva než zvířata.Těchto případů znáte jistě mnozí až až.Tak ať se daří chov.

Jo tak,no ja myslel ze kdo ma u baraku kuny tak automaticky udelam zalet-potom neni problem..i ptaci se maj lip,neprsi nefouka..proste kombinovana voliera a je po vsech problemech!

Neregistrovaný uživatel

12.4.2013 19:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.36.30

Buďte rád za každou kunu. U nás vychcípaly kvůli prašivině a ty nájezdy myší jsou skoro armagedon. Kuny jim vždy daly pohulit a vše prošmejdily i kam se kočky neostanou. Když mám u ptáků vše zabezpečené tak kuna není nepřítel ale velký pomocník což většina zdegenerovaných a líných koček určitě není.
zdravím Standa

Neregistrovaný uživatel

12.4.2013 19:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.248.247

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Buďte rád za každou kunu. U nás vychcípaly kvůli prašivině a ty nájezdy myší jsou skoro armagedon. Kuny jim vždy daly pohulit a vše prošmejdily i kam se kočky neostanou. Když mám u ptáků vše zabezpečené tak kuna není nepřítel ale velký pomocník což většina zdegenerovaných a líných koček určitě není.
zdravím Standa

Presne tak,staci si voliery zabezpecit,to je to prvni co ma spravny chovatel udelat jako prvni vec...a kdyz nemam podminky tak nechovam zive tvory..jednoducha vecsmajlík

Neregistrovaný uživatel

12.4.2013 21:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.20.135

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Presne tak,staci si voliery zabezpecit,to je to prvni co ma spravny chovatel udelat jako prvni vec...a kdyz nemam podminky tak nechovam zive tvory..jednoducha vecsmajlík

debilni nazor asi chovas ptaky uz tydensmajlíksmajlík

Neregistrovaný uživatel

12.4.2013 21:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.116.252

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Na malé zahradě mám pár volierek,kde chovám neofémy,ale na psa už místo není. V okolních domech psi mají,ale kunám to zřejmě nevadí a po naši zahradě kolem volier chodí jak na procházku. Ptáky musím na noc stále zavírat,abych o ně nepřišel. Poradí někdo, jak se kun zbavit?

Kupte si psa a je po problému.

Neregistrovaný uživatel

13.4.2013 10:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.248.247

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
debilni nazor asi chovas ptaky uz tydensmajlíksmajlík

Proc debilni nazor?tak to ma proste byt.....

Neregistrovaný uživatel

20.6.2013 10:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.46

Souhlasím, komunisty nakopme do zadnice, aby se nepřemnožili.

Neregistrovaný uživatel

20.6.2013 13:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.25.28

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím,
dvojité pletivo je vám v tomto případě na 2(slovy dvě) věci.Když kuna nebo jiný predátor začne nalétávat a skákat po pletivu,tak se vám ptáci mohou umlátit raz dva a i když se na ně nedostane,tak to může mít fatální důsledky.Někdy mám pocit,že díky ,,ochranářům" mám jako člověk menší práva než zvířata.Těchto případů znáte jistě mnozí až až.Tak ať se daří chov.

Zdravím,
přesně tak, každé chráněné zvíře musí mít nepřítele. Kdo loví kuny a špačky? Člověk, protože by nás za chvíli tato havět šežrala za živa. Demence ochránců této škodé je opravdu neuvěřitelná. Na štěstí sousedé mají stejný názor, každý špaček který přiletí, neodletí. Naše kočky odstraní každou myš, takže pohoda.
Jednou jsem kvůli sousedově kočce přišel o papouška červenokřídlého, umlátil se v noci, protože kočka běhala po voliérách a chtěla si hrát. Teď už mám klid, ukázal jsem jí, že u nás nemá co dělat a naše kočky si ptáků nevšímají.
Dalším problémem může být sova. V noci létá nízko, což je taky problém. Ten sem také vyřešil a mám pokoj. Jak sem to udělal, to si nechám pro sebe.

Neregistrovaný uživatel

20.6.2013 13:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.221

ve městech jsou kuny tak odrzlé, že proti nim nezabere ani pes u voliéry, klidně se mu budou vysmívat ze střechy voliér a nevyspí se půlka ulice. Ptáky posbíráte umlácené na zemi a pak můžete radit jak být milostiví ke kunám jako součásti přírody. Nebo až vám jednou zrána při cestě do práce nechytí auto a vy zjistíte, že máte prokousanou elektriku, potom bych rád slyšel váš názor na kuny. Je jich moc a my jsme snad také součásti přírody nebo ne? Jako predátor požírám vepřové nebo kuřecí a tak si z kuny rád udělám límec na zimu a ochránci mi mohou........................smajlík

Neregistrovaný uživatel

20.6.2013 13:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.202.221

ve městech jsou kuny tak odrzlé, že proti nim nezabere ani pes u voliéry, klidně se mu budou vysmívat ze střechy voliér a nevyspí se půlka ulice. Ptáky posbíráte umlácené na zemi a pak můžete radit jak být milostiví ke kunám jako součásti přírody. Nebo až vám jednou zrána při cestě do práce nechytí auto a vy zjistíte, že máte prokousanou elektriku, potom bych rád slyšel váš názor na kuny. Je jich moc a my jsme snad také součásti přírody nebo ne? Jako predátor požírám vepřové nebo kuřecí a tak si z kuny rád udělám límec na zimu a ochránci mi mohou........................smajlík

Neregistrovaný uživatel

20.6.2013 15:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.230.254

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
JÁ MÁM KUNU CCA PĚT METRŮ OD VOLIÉR POD STŘECHOU VEDLEJŠÍ STAVBY , VÍM STO PRO ŽE TAM JE , NEVIDĚL JSEM JÍ JEN STOPY A VÝKALY SEMTAM NĚJAKÁ ŠVESTKA , A ŘEKNU VÁM , NEMÁM ŽÁDNÝ PROBLÉM , TAHLE KUNA SEM NEPUSTÍ DALŠÍ A ,SAMA VE SVÉM DOMOVĚ NELOVÍ, JE TO TAK JAK JSEM SLÍCHÁVAL. POKOUŠEL JSEM SE JÍ I CHYTIT, ALE UŽ TO NECHÁVÁM. VLASTNĚ MI POMÁHÁ OD TĚCH OSTATNÍCH, JARDA

To samé mněl kamarád několik roků, až najedenou do rána nemněla samice amaz. kubánského nohu. Toť vše.

Neregistrovaný uživatel

13.8.2013 14:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.142

výborně, jen do nich!! Jsou to svině, které bych všechny do jedné vyhubil. Když Vám po několikáté překoušou kabely v autě, za které zaplatíte několik tisíc, tak se to nedá říct jinak. Big Up všem lovcům kun(d) !!!smajlík

Neregistrovaný uživatel

14.8.2013 17:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.241.255

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
JÁ MÁM KUNU CCA PĚT METRŮ OD VOLIÉR POD STŘECHOU VEDLEJŠÍ STAVBY , VÍM STO PRO ŽE TAM JE , NEVIDĚL JSEM JÍ JEN STOPY A VÝKALY SEMTAM NĚJAKÁ ŠVESTKA , A ŘEKNU VÁM , NEMÁM ŽÁDNÝ PROBLÉM , TAHLE KUNA SEM NEPUSTÍ DALŠÍ A ,SAMA VE SVÉM DOMOVĚ NELOVÍ, JE TO TAK JAK JSEM SLÍCHÁVAL. POKOUŠEL JSEM SE JÍ I CHYTIT, ALE UŽ TO NECHÁVÁM. VLASTNĚ MI POMÁHÁ OD TĚCH OSTATNÍCH, JARDA

Jasná věc,také máme na zahradě kunu a myslím,že je méně myší.Na ptáky zatím nechodí,ale vybrala nám asi 8 morčat z oploceného výběhu.Na jaře.Pletivo mám silné a všichni ptáci nocují v uzavřeném záletu.Kuna u nás není problém a nebyla by ani jinde,pokud máte zabezpečeno.

22.5.2016 15:20
Kukula008@gmail.com

XXX.XXX.244.158

U nás na půdě jsme zkoušeli leccos, dokonce jsme tam kunám pouštěli rádio, na pár týdnů byl klid, pak se vrátily apod. Nakonec se nejvíc osvědčil lví trus, je možné použít i tygří, v jakékoliv ZOO po předchozí domluvě rádi poskytnou. Stačí rozmístit na dvou místech, zbytek jsme skladovali v igelitu v kbelíku. Když nastražený trus "vyčichne", rozmístíme nový z igelitu, před tím doporučuji pokropit vodou.

8.1.2020 16:49
Jakub99

XXX.XXX.44.175

Mohu doporučit odchytit do sklopce a odvést daleko od domova.
https://www.lihneme.cz/stredni-pasti-na-kuny--krysy--potkany--tchore--norky-a-kocky/zl100x26x26/

Neregistrovaný uživatel

8.1.2020 17:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Téměř po čtyřech letech rada nad zlato.

9.1.2020 00:33
pavel55

XXX.XXX.43.60

Na kunu je nejlepší elektrický proud,
na druhé místo bych zařadil oboustranný sklopec
na třetí jed na krysy který musíte nějak ochutit
na čtvrté místo bych zařadil zvukové odpuzovače
a na páté siné lepidlo, to samé co se používá na myši
ale v podstatně větším množství.
Co se týče návnady : 1 syrové kuřecí maso, 2 uzená makrela 3 párek 4 sušené švestky 5 třešně čerstvé nebo mražené.
Existují také chemické a přírodní odpuzovače, můžete si pořídit psa, a tak dále...
Toho jak se zbavit Kuny je plný internet, kuna je ale velice chytrá a opatrná a není
vůbec jednoduché se jí zbavit, plno návodů které najdete na internetu a které jsem zde vyjmenoval jsou v ČR zakázané, takže vše co tu píšu má jen informativní charakter.

9.1.2020 18:56
Moudivláček

XXX.XXX.194.39

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jasná věc,také máme na zahradě kunu a myslím,že je méně myší.Na ptáky zatím nechodí,ale vybrala nám asi 8 morčat z oploceného výběhu.Na jaře.Pletivo mám silné a všichni ptáci nocují v uzavřeném záletu.Kuna u nás není problém a nebyla by ani jinde,pokud máte zabezpečeno.

7 let starý příspěvek, ale plně s vámi souhlasím, ikdyž byl oceněn jen jedním souhlasným hlasem.
Vystihl jste to přesně poslední větou. To, že kuna zlikviduje plno myší u voliér, to nehovořím o hermeticky uzavřených halách, ale o obyčejných voliérách drobných chovatelů je nesporný klad.
Horší problém je s lasicí menších druhů. Ta se dostane i tou nejmenší myší dírou.
Za svůj život jsem pochytal desítky kun do sklopců, dnes je to trestné. Přesto nevyhynuly a každý rok platím nějakou daň. Ale tak to v přírodě chodí.

9.1.2020 20:13
Kropec

XXX.XXX.246.208

Co je trestné? Kuna chycená ve sklopci?????? Hrozný a vámi vymyšlený názor!!!!!!Pane vaše některé reakce a jejích mnoho, jsou někdy stupidní!..To je můj názor

9.1.2020 20:37
Moudivláček

XXX.XXX.194.39

Kropec napsal(a):
Co je trestné? Kuna chycená ve sklopci?????? Hrozný a vámi vymyšlený názor!!!!!!Pane vaše některé reakce a jejích mnoho, jsou někdy stupidní!..To je můj názor

Tak svůj názor vaší úvodní věty s otazníky a vykřičníky podložte argumentací, jestli jste toho schopen a já uznám, že moje některé reakce, je vidět, že je čtete, jsou stupidní.
Když to nedokážete, tak si zase čtěte a raději mlčte.

10.1.2020 08:40
Kropec

XXX.XXX.246.208

https://www.youtube.com/watch?v=-zAvJGSQPwU
Chycená na vejce v září

12.1.2020 08:30
lada3

XXX.XXX.58.3

Moudivláček napsal(a):
7 let starý příspěvek, ale plně s vámi souhlasím, ikdyž byl oceněn jen jedním souhlasným hlasem.
Vystihl jste to přesně poslední větou. To, že kuna zlikviduje plno myší u voliér, to nehovořím o hermeticky uzavřených halách, ale o obyčejných voliérách drobných chovatelů je nesporný klad.
Horší problém je s lasicí menších druhů. Ta se dostane i tou nejmenší myší dírou.
Za svůj život jsem pochytal desítky kun do sklopců, dnes je to trestné. Přesto nevyhynuly a každý rok platím nějakou daň. Ale tak to v přírodě chodí.

A co jste s temi kunami provedl ?

12.1.2020 19:29
Moudivláček

XXX.XXX.194.39

lada3 napsal(a):
A co jste s temi kunami provedl ?

Odpovídám interní zprávou.

13.1.2020 08:46
albert

XXX.XXX.45.52

Kuny jsou dnes velmi hojné, a to i ve městech (tam ji teda někteří říkají tučňák ). Příčn je více a snadno si je domyslíte. Odchyt ani likvidace ať už jakýmkoliv způsobem dlouhodobě nepomohou. Osobně za 30 let chovu nemám jedinou špatnou zkušenost, a to vždy v okolí kuny byly.
V prevenci škod je na prvním místě kvalitní technické zabezpečení chovu (především dobře uzaviratelné vnitřní zařízení pokud je, dvojité pletivo, příp. el. ohradník atd.). Téměř stoprocentně funguje trvalá přítomnost psa v okolí chov. zařízení. Někomu funguje i to tradované, že kuna doma škody nedělá, ale nelze na to spoléhat. Osobně kombinuji první dvě opatření a nemám žádný problém. Přítomnost psa mi dokonce umožňuje jistou benevolenci např. při zavírání drůbeže, ale tam je to podpořeno i elektrickým ohradníkem, tedy zase kombinace opatření. Pokud bych přesto škodu měl, tak chybu budu hledat v první řadě u sebe, a toho zda jsem něco nepodcenil. Ono to totiž vede k nejrychlejší nápravě a i časově to vyjde lépe než vymýšlet jak "tu mrchu dostat".
Odchyt i odlov volně žijících živočichů je u nás striktně vyhrazen a rozhodně není všeobecně legální. Jsem si docela jistý, že ti co zde na diskusích dokola tvrdí, že na predátory pomůže jen jejich hubení, jsou právě ti co na dobré zabazpečení svých chovů docela kašlou.

13.1.2020 09:04
lada3

XXX.XXX.58.3

Moudivláček napsal(a):
Odpovídám interní zprávou.

Nic mi neprislo..

13.1.2020 19:52
Moudivláček

XXX.XXX.194.39

lada3 napsal(a):
Nic mi neprislo..

Omylem jsem napsal lada37 . sdělení, že zpráva byla příjemcem zobrazena a nyní mně to nejde na správnou adresu odeslat. Asi to neumím, pořád mně tam vyskakuje lada37.

13.1.2020 23:30
lada3

XXX.XXX.58.3

Moudivláček napsal(a):
Omylem jsem napsal lada37 . sdělení, že zpráva byla příjemcem zobrazena a nyní mně to nejde na správnou adresu odeslat. Asi to neumím, pořád mně tam vyskakuje lada37.

OK nevadi...

14.1.2020 15:01
kubanec

XXX.XXX.103.242

lada3 napsal(a):
A co jste s temi kunami provedl ?

Odvezl je 200 km do rezervace boubinsky prales a pak jel 200 km zpátky .stačí ?

14.1.2020 17:52
Kropec

XXX.XXX.246.208

Nezlob se ale to je taková p....na 🤣😁😂nemåm nato fakt odpoved😆😆😆😆😆at jde pan Moudivlácek do víte kam.At ukáže nějakou chycenou.

Přidejte reakci

Přidat smajlík