S kým se snese rosela?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
30.1.2016 16:26
jirka3108

XXX.XXX.103.249

Jaký pár papoušků mohu mít celoročně ve voliéře s párem Rosel.. ? Voliéra je cca 1,5m široká,1,9m vysoká a 4m dlouhá.
Rok chovám korely a andulky, teď budu stavět ještě jednu voliéru pro Rosely a chtěl bych k nim ještě jeden párek, třeba nádherňáky..? Spíše zatím něco levnějšího, jenom přeci jsem stále ještě začátečník.
Díky za tipy a rady

30.1.2016 16:43
bartrand

XXX.XXX.203.180

Zvolte větší druh rosel a nechte je tam, v toku se vám zabijou.

30.1.2016 16:46
bartrand

XXX.XXX.203.180

bartrand napsal(a):
Zvolte větší druh rosel a nechte je tam, v toku se vám zabijou.

Je tam samotné*.

30.1.2016 17:49
jirka3108

XXX.XXX.103.249

Myslel jsem si že s roselama bude problém.. Chtěl bych aby byla voliéra "živá" nebo jak bych to řekl.
Mít v ní 2-3 páry různých párů hezky zbarvených papoušků..
Tak mě ještě napadlo nádherňáky s neofémou a korelou.. to by šlo? Nebo každý samec je v toku agresivní..? Míval jsem andulky 3 páry s párem korel a je teda fakt že jsem korely musel dát pryč protože z ničeho nic začal samec na andulky útočit, jakmile k němu nějaká sedla na bidýlko které je mimochodem cca 50cm široké tak ji doslova vyštípal.. pořád se jim snažil dostat do budek, ale to se mu naštěstí nepovedlo..

30.1.2016 18:19
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

jirka3108 napsal(a):
Myslel jsem si že s roselama bude problém.. Chtěl bych aby byla voliéra "živá" nebo jak bych to řekl.
Mít v ní 2-3 páry různých párů hezky zbarvených papoušků..