Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

andulka1234

2.10.2016 16:17
andulka1234

XXX.XXX.49.158

Dobrý den, ráda bych se zeptala. Mám doma asi rok samečka andulky vlnkované.Má prostornou klec s hračkama, ale protože jsem přes den ve škole nemám moc čas se mu věnovat a proto už delší dobu uvažuju nad pořízením další andulky. Mám ale problém. Jelikož jsem v tomhle oboru začátečník potřebovala bych poradit. Když k němu pořídím dalšího samečka nebudou usilovat o svoje území zvláště ten "domácí". A pokud by to byla samička nebudou potom hnízdit? A nebo když nebudou mít budku tak ne?
Předem děkuji za odpověd.

2.10.2016 17:57
Toužák

XXX.XXX.7.103

Dobrý den, hnízdit bez budky nebudou. Záleží na povaze andulky a trpělivosti. My máme andulaka dokrmeneho a ten strasně žárlí a nesnese nikoho jiného. Vzal bych mu samičku.

andulka1234

3.10.2016 14:00
andulka1234

XXX.XXX.224.98

Děkuju moc.

3.10.2016 14:15
hersyko

XXX.XXX.144.116

Toužák napsal(a):
Dobrý den, hnízdit bez budky nebudou. Záleží na povaze andulky a trpělivosti. My máme andulaka dokrmeneho a ten strasně žárlí a nesnese nikoho jiného. Vzal bych mu samičku.

Andulky nezahnízdí bez budky?

3.10.2016 15:07
geldek

XXX.XXX.237.193

Jestli je andulák dobře ochočený, pak ho z klece může pustit kdokoli kdo je doma a nevadí mu, že mu papoušek dělá někdy dost neodbytnou, ale milou společnost.
Jestli ochočený není a je celý den v kleci, pak je jedno co mu pro smutný život přikoupíte, dva andulčí samečkové si obvykle dobře rozumí a jsou kamarádi. To spíše samička by mohla být problematická. Nejen, že by mohla útočit na dotěrného samečka, ale po čase přece jen snášet vajíčka třeba na dno klece, aniž by na nich pak seděla. Bez budky je větší pravděpodobnost, že budou neoplozená.

gandalfino

3.10.2016 15:11
gandalfino

XXX.XXX.195.189

geldek napsal(a):
Jestli je andulák dobře ochočený, pak ho z klece může pustit kdokoli kdo je doma a nevadí mu, že mu papoušek dělá někdy dost neodbytnou, ale milou společnost.