Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Praha10

11.2.2017 16:50
Praha10

XXX.XXX.11.35

Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o inforamace a rady. Nevíte někdo o co přesněji se jedná ? Doufal jsem že se to zlepší, ale bohužel ne. Trápí nás to asi 2 týden. Je to infekční ? Nějaké rady jak pomoct papouškovi? Jsem začátečník, děkuji za vaše odpovědi.

11.2.2017 21:34
Lenkok

XXX.XXX.216.50

Dobrý den,
Jak je starý a jakou má stravu? A jak dlouho ho máte?

12.2.2017 15:44
Lenkok

XXX.XXX.79.130

Všimla jsem si zdeformované i ocasní peří, dáte nějaké foto, možná by Vám někdo blíže poradil.

12.2.2017 15:54
york

XXX.XXX.89.198

První co mě napadá tak paraziti, jinak nevím jestli to není třeba plísňového charakteru, pokud na to ptáci trpí. Vzhledem k tomu že to je na hlavě tak škubání to nebude. Ocasní pera jsou poškozená, ale to mi nepřipadá až takový malér, zá se mi že je v něčem malém a nebo to klame, může se koupat? Předpokládám že strava je pestrá.

Praha10

12.2.2017 18:20
Praha10

XXX.XXX.11.230

Je z velké klece, pouze jsem ho předělal do jiné menší klece, protože jsem se bál aby nenakazil druhého alexandra co s ním klec zdílí. Ocas má pravděpodobně takový způsobený klecí, nebo jsem si to doteď alespoň myslel, protože to má podobně i ten druhý. Koupat se může. Strava se zkládá ze směsi pro střední papoušky avicentura + ovoce a zelenina.

12.2.2017 19:02
Lenkok

XXX.XXX.79.130

No, mě by to nedalo klidu, koukám že defomaci má i na křídle a brala jsem papouška i v malé kleci a žádné známky deformace neměli. Měli to už dávno, nebo se to projevilo časem? Podle mého zdravý papoušek mám krásné a uhlazené peří. To je můj názor a kontaktovala bych veterináře.

12.2.2017 19:59
york

XXX.XXX.167.42

Ano karanténa je dobré řešení, ještě větší důraz na hygienu a pak by bylo dobré udělat seškrab a dát to na sklíčko, pokud tam jsou berbery tak se to dá dobře přeléčit, pochopitelně raději všechny, drbe si to nohou a nebo o něco, víte něco o jeho historii?

Přidejte reakci