Burza ve Zwolle byla navždy ukončena.

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.10.2018 09:43
loskutakruda

XXX.XXX.211.160

Tak mi dnes bylo oznámeno že burza v Holandském Zwolle byla navždy zrušena a již nebude pokračovat. http://www.volierevriend.nl/index.php?page=vogelmarkt

22.10.2018 09:53
Rotvik

XXX.XXX.176.249

Trhy s ptáky

Tímto bychom Vás informovali, že asociace Birdwatchers voliéry Friend Zwolle měli být schopni rozhodnout, již organizuje Zwolle Vogelmarkt v IJsselhallen ve městě Zwolle.

Smlouva na období od roku 2016 do roku 2018 včetně s Libéma (IJsselhal Zwolle) skončila ve 22:00 v 18:00.

Trh s ptáky ze dne 22. září byl také posledním ročníkem!

Někteří členové výboru trhu, včetně předsedy a generálního tajemníka prohlašuje, že je již k dispozici pro reprezentaci výbor tržní Voliéra Friend Zwolle. Sdružení s výjimkou jednoho člena nebylo schopno nalézt lidi na uvolněných pozicích.

To je částečně způsobeno stárnutím uvnitř sdružení a skutečností, že taková organizace přináší nezbytnou odpovědnost.

Není tedy dost lidí, kteří se prohlašují za připraveni organizovat tak velkou událost jménem sdružení De Volièrevriend Zwolle!

Veškeré osobní údaje, které máme v držení, atd. Účastníků Vogelmarktu, zůstávají v představenstvu a nebudou distribuovány třetím stranám.

Sdružení De Volièrevriend Zwolle prostě nadále existuje.

V mene správní rady De Volièrevriend Zwolle,

s pozdravem,

W.H.J. van der Klok

22.10.2018 10:29
bubanek

XXX.XXX.32.28

To je smutná zpráva. Zwolle je mrtvé ať žije Reggio .

22.10.2018 10:55
martinc

XXX.XXX.43.27

Áno je to pravda. Tá sprava prišla aj mne.
Škoda

22.10.2018 11:24
loskutakruda

XXX.XXX.211.160

martinc napsal(a):
Áno je to pravda. Tá sprava prišla aj mne.
Škoda

Už snad jednají o náhradě a to v Assen a vypadá to nadějně ale počkáme jak to dopadne. Bubánek nechápu Vaši reakci

22.10.2018 11:54
bubanek

XXX.XXX.32.28

Co na ní nechápete ? Samozřejmě i mě mrzí, že Zwolle končí. Nicméně to není konec světa a chovatelský svět se bude sjíždět do Reggia. Už teď to byla největší burza . A pokud nebude Zwolle, začnou všichni jezdit tam.

22.10.2018 13:56
kubanec

XXX.XXX.103.242

To je jak dohadovaní jestly přerov nebo kroměříš ale teď vážně holanďani to udělaj jinde když zwolle to už dělat nechce

22.10.2018 15:28
Marek Blažek

XXX.XXX.246.212

kubanec napsal(a):
To je jak dohadovaní jestly přerov nebo kroměříš ale teď vážně holanďani to udělaj jinde když zwolle to už dělat nechce

Přesně "...a co bylo dřív slepice nebo vejce...?"

22.10.2018 16:28
loskutakruda

XXX.XXX.211.160

Marek Blažek napsal(a):
Přesně "...a co bylo dřív slepice nebo vejce...?"

A Vy někde vidíte že by se někdo dohadoval ?? je tedy ne, jen jsem napsal jak to je a že se jedná o náhradě děkuji.

23.10.2018 19:20
loskutakruda

XXX.XXX.211.160

Tak super pozitivní zpráva, otevřelo se jednání o pořádní burzy ve Zwolle , nabídlo se více organizací co mají zájem převzít pořádání burzy. Tak budeme čekat s čím příjdou

24.10.2018 23:31
bubanek

XXX.XXX.32.28

Nová adresa burzy v Holandsku .(EXPO ASSEN)

De Haar 11

9405 TE ASSEN



a první burza bude podle fcb až 23.3. 2019

25.10.2018 10:47
chovatelaustralie20

XXX.XXX.113.235

Tak máme možnost udělat takovou burzu u nás. Jenom nevím kdo a kde. V Kroměříži asi na to nemají koule a třeba v Lysé n. L.? Prý jsme chovatelská velmoc. Tak proč to nejde?

25.10.2018 11:31
barabán

XXX.XXX.144.116

chovatelaustralie20 napsal(a):
Tak máme možnost udělat takovou burzu u nás. Jenom nevím kdo a kde. V Kroměříži asi na to nemají koule a třeba v Lysé n. L.? Prý jsme chovatelská velmoc. Tak proč to nejde?

Jak se na to vůbec můžete ptát? a vložit tento dotaz? Kolikrát jste burzu ve Zwolle navštívil?

25.10.2018 12:35
bubanek

XXX.XXX.32.28

ve Zwolle je vystavni plocha 10 000 ctverecnich, v Assenu dokonce 15 000 m. Ona by takova akce sla udelat i u nas, ale uz vidim jak vsichni Cesi rikaj, ze vstup 100 kc je strasne drahy . A prodej z bodovacek nebo z kleci, pripadne z ciste prenosky je taky stale spouste chovatelum proti srsti.

25.10.2018 12:39
Loro20

XXX.XXX.113.235

Cítím, že to je tak trochu ironie. Máte pravdu, že na to zdaleka nemáme. Ačkoliv máme velkou chovatelskou základnu jsme žabaři. Většina našich lidí je neorganisovaná a pohodlná. Největší problém našich chovatelů je, kolik dává výkup za andulky. Pak se nadává do zlodějů, že je to málo. Nadávat na poměry nám jde a hledat chybu na druhém také. Viz; politická kultura. Hnus.

25.10.2018 12:47
Loro20

XXX.XXX.113.235

bubanek napsal(a):
ve Zwolle je vystavni plocha 10 000 ctverecnich, v Assenu dokonce 15 000 m. Ona by takova akce sla udelat i u nas, ale uz vidim jak vsichni Cesi rikaj, ze vstup 100 kc je strasne drahy . A prodej z bodovacek nebo z kleci, pripadne z ciste prenosky je taky stale spouste chovatelum proti srsti.

Máte naprostou pravdu. Kultura chovů je vidět u nás už na přepravkách na burzách. Bedničky zasr..né a přecpané. Neoznačené cenou ani pohlavím ptáků. Neupravený zevnějšek některých lidí vše jen podtrhuje. Na burzu typu Zwolle nemáme ani zdaleka. Přerov je už jen úpadek burzy.

25.10.2018 13:00
barabán

XXX.XXX.144.116

bubanek napsal(a):
ve Zwolle je vystavni plocha 10 000 ctverecnich, v Assenu dokonce 15 000 m. Ona by takova akce sla udelat i u nas, ale uz vidim jak vsichni Cesi rikaj, ze vstup 100 kc je strasne drahy . A prodej z bodovacek nebo z kleci, pripadne z ciste prenosky je taky stale spouste chovatelum proti srsti.

Tohle je otázka jiná. Uspořádat burzu jako byla Zwolle v ČR prostě nejde.

25.10.2018 13:16
chovatelaustralie20

XXX.XXX.113.235

Několikrát jsme zde četl, že jsme chovatelská velmoc s exoty. Co do počtu možná ano. Ale co do chovatelské kultury? Na burzy někdo nosí přenosky přecpané ptákama velmi nízké úrovně a kvality. Nemáme vůbec ponětí co to je chovatelská kultura kvalita chovů. I u nás jsem mnohokrát ale viděl velmi kvalitní chovatelská zařízení s krásnými chovanci. Ovšem většina chovů je katastrofa. Zvláště Morava je líhní jak vysoké kvality tak líhní naprostého braku. Je známo, že téměř v každé i sebemenší vesničce je nějaký chovatel exotů. Myslím, že to není ale o tom, že ti chovatelé se chtějí někam postupně dostat v kvalitě. V první řadě jde o množství. O co je jeden rok zájem, toho si hned seženu alespoň deset nebo dvacet párů. samozřejmě je toho příští roky nadbytek. Musím jen povzdechnout nad bývalou členskou základnou v dobách socialismu. Většina tam byla sice jen z důvodu možnosti mít zajištěnou nějakou dávku krmiva ale nadšení bylo i přes zoufalost ve výběru exotů velké. Vzpomínám například na první výstavu exotův Olomouci. Paní Burešová tenkrát dělala téměř zázraky a smekám i po letech nad nadšením bývalých členů sdružení. Na Holandsko nemáme. A dlouho mít nebudeme. Jsme bohužel tací, jako už zde bylo výše napsáno. Žabaři a pohodlní. Myslím, že by jsme měli skutečně každý začít sám u sebe. Už jen třeba chodit na burzy s čistou přenoskou s označením exempláře, stáří, ceny a podobně. Už slyší, co je komu do toho kolik za ně chci. Vždyť jsme ale na burze a je možno nabídnout cenu jinou a smlouvat. Určitě by to bylo zajímavější a kdo ví i příjemnější pro všechny.

25.10.2018 13:45
barabán

XXX.XXX.144.116

Několikrát jsme zde četl, že jsme chovatelská velmoc s exoty. Co do počtu možná ano. = Jediné na co můžeme být pyšní jsou chovatelé (které lze napočítat na prstech jedné ruky)

Neregistrovaný uživatel

25.10.2018 13:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1

Ze vas jeste nezvolili do parlamentu,a nebo s vami rovnou na hrad.,to by teprve vzkvetalo

25.10.2018 14:08
Loro20

XXX.XXX.113.235

barabán napsal(a):
Několikrát jsme zde četl, že jsme chovatelská velmoc s exoty. Co do počtu možná ano. = Jediné na co můžeme být pyšní jsou chovatelé (které lze napočítat na prstech jedné ruky)

Máte pravdu. Na několik málo chovatelů zde můžeme být právem pyšní. Ve většině případů ale ne. Samozřejmě jsou chovatelě třeba jen s jednou voliérkou pro zábavu ale jsou zde celkem ve velkém takzvaní masaři. Ti mají velkochvy braku jen pro výkup. Bohužel.

25.10.2018 14:12
barabán

XXX.XXX.144.116

Loro20 napsal(a):
Máte pravdu. Na několik málo chovatelů zde můžeme být právem pyšní. Ve většině případů ale ne. Samozřejmě jsou chovatelě třeba jen s jednou voliérkou pro zábavu ale jsou zde celkem ve velkém takzvaní masaři. Ti mají velkochvy braku jen pro výkup. Bohužel.

.

25.10.2018 20:21
glanz

XXX.XXX.76.123

bubanek napsal(a):
Nová adresa burzy v Holandsku .(EXPO ASSEN)

De Haar 11

9405 TE ASSEN



a první burza bude podle fcb až 23.3. 2019

Jen pro upřesnění. Toto není žádná nová burza. Je to tradiční holandská burza, pořádaná 2x ročně. Podzim a jaro nebo konec zimy. Pořádá ji organizace Meppel.
Výstaviště má 15 000 m2. A je již v sobotu 27.10.2018.
Pro kolegu níže: Zwolle má 20 000m2.
Meppel byl ve stínu Zwolle a bylo to dobře, protože to nebylo hektické jako Zwolle.
A je také možné, že Zwolle bude dál, jen bude jiný organizátor, protože holandani budou dělat všechno proto aby to pokračovalo. Přece jen je to pro ně obchod. Také záleží na ceně za nájem.

26.10.2018 08:32
loskutakruda

XXX.XXX.211.160

Dobrý den. Včera mě kontaktoval kamarád z Holandska že Zwolle by mělo na 99.9% pokračovat dál pod záštitou jiné organizace, akorát musí vybrat protože se nabídlo dost zájemců jak z řad soukromích tak různých spolků. Hold budeme jenom čekat až přijde oficiální stanovisko, vše ostatní jsou zatím jen spekulace.

28.10.2018 12:22
bubanek

XXX.XXX.32.28

Jen malá ukázka prodejní kultury nejmenovaného chovatele ze včerejší exotiky v Lysé. Je pěkné, že pán měl všechny papoušky v bodovačkách , ale k čemu to je, když si tam dá i jednu takovou ( viz obrázek )

28.10.2018 12:32
Froli-1

XXX.XXX.74.24

bubanek napsal(a):
Jen malá ukázka prodejní kultury nejmenovaného chovatele ze včerejší exotiky v Lysé. Je pěkné, že pán měl všechny papoušky v bodovačkách , ale k čemu to je, když si tam dá i jednu takovou ( viz obrázek )

vizitka chovatele...co dodat

28.10.2018 12:59
saola

XXX.XXX.77.212

Je OT, ale proč nejmenovaného? Je to prase a nestydí se za to. Tak by se jistě určitě nestyděl, ani kdybyste ho jmenoval....
K čemu jsou na výstavách kontroly a přejímky? Je to také jejich vizitka.
Kdokoliv, kdo to viděl, mohl upozornit. Udělal to někdo?
To je potom těžké, to přesvědčení, že pokud upozorníte na nepravost, jste hned dle Čechů bonzák.

28.10.2018 16:46
vegh

XXX.XXX.36.21

bubanek napsal(a):
Jen malá ukázka prodejní kultury nejmenovaného chovatele ze včerejší exotiky v Lysé. Je pěkné, že pán měl všechny papoušky v bodovačkách , ale k čemu to je, když si tam dá i jednu takovou ( viz obrázek )

Aby ste neboli prekvapení ked od nového roku aj Nitre nevizerali takto.Pametám ked som mal prvé koreli albín .Kupyl som novu vystavné ktietku večer som dal 1pár donej a ráno na burze UH.bolsom prekvapené celá klitka bolo od krve korelky som musel 2-mesic chovat aby sa napravili.

28.10.2018 17:51
bubanek

XXX.XXX.32.28

vegh napsal(a):
Aby ste neboli prekvapení ked od nového roku aj Nitre nevizerali takto.Pametám ked som mal prvé koreli albín .Kupyl som novu vystavné ktietku večer som dal 1pár donej a ráno na burze UH.bolsom prekvapené celá klitka bolo od krve korelky som musel 2-mesic chovat aby sa napravili.

Ano, i mě se to už stalo, když jsem vezl ptáky na burzu. Nicméně jsem je pak rozohdně nedal na stůl a prodával, ale nechal jsem je v autě.

28.10.2018 18:12
barabán

XXX.XXX.144.116

vegh napsal(a):
Aby ste neboli prekvapení ked od nového roku aj Nitre nevizerali takto.Pametám ked som mal prvé koreli albín .Kupyl som novu vystavné ktietku večer som dal 1pár donej a ráno na burze UH.bolsom prekvapené celá klitka bolo od krve korelky som musel 2-mesic chovat aby sa napravili.

Nic ve zlém,ale jestliže chytíte večer ptáky z voliéry a strčíte je do bodovačky,bez jakékoliv kontroly,.....nelze se divit.Ono to chce také trocha přípravy.

29.10.2018 08:06
kikimora

XXX.XXX.77.231

barabán napsal(a):
Nic ve zlém,ale jestliže chytíte večer ptáky z voliéry a strčíte je do bodovačky,bez jakékoliv kontroly,.....nelze se divit.Ono to chce také trocha přípravy.

Ale sme poniektorý múdry,najprv budem mesiac učiť vtáka na bodovačku a potom ho pojdem 300 km alebo ešte viac predať,nadajte sa vysmiať.

29.10.2018 09:17
barabán

XXX.XXX.144.116

kikimora napsal(a):
Ale sme poniektorý múdry,najprv budem mesiac učiť vtáka na bodovačku a potom ho pojdem 300 km alebo ešte viac predať,nadajte sa vysmiať.

To je ,už moc práce co ? I tohle patří k chovatelství ale jestli raději potom 2.měsíce léčíte pomlácené ptáci,tak se vám to určitě vyplatí více než týden přípravy na převoz..

29.10.2018 09:30
petr111

XXX.XXX.240.66

Muzete si zalozit nove tema ne reseni techto blabolu, dekuji Petr.

29.10.2018 13:27
barabán

XXX.XXX.144.116

petr111 napsal(a):
Muzete si zalozit nove tema ne reseni techto blabolu, dekuji Petr.

Jestliže Vám příjde kultura prodeje na burze jako blábol,nedivím se dnešní situaci na českých burzách.

2.11.2018 18:39
vegh

XXX.XXX.36.21

barabán napsal(a):
To je ,už moc práce co ? I tohle patří k chovatelství ale jestli raději potom 2.měsíce léčíte pomlácené ptáci,tak se vám to určitě vyplatí více než týden přípravy na převoz..

Ale volakdo je velmo mudry budeme cvičit vtáky počte tak 20 kusov. 2-3 tyžen na vystavnu kietku potom na burze predáme prékupníkovi za cenu čo dá vykup ten ich strčy do sasraté prepravku kde už má 20 kusuv .alebo zobereme domov cvičit na dalšu burzu.Poznám chovatelov ktoré nosia rok na každu burzu nap.speváky po 40-60eur a nik nemá one záujem.keby išiel ta 300km.určite by to rozmislel .

16.11.2018 07:46
marianholubec

XXX.XXX.211.198

ahoj rad by som zistilnejake burzy v at pripadne vde v akych terminoch a kde presne?za kazdy typ vopred vdaka!okolie LINZ a v Nemecku okolo PASSAU?

18.11.2018 19:59
Zbišek

XXX.XXX.57.167

marianholubec napsal(a):
ahoj rad by som zistilnejake burzy v at pripadne vde v akych terminoch a kde presne?za kazdy typ vopred vdaka!okolie LINZ a v Nemecku okolo PASSAU?

https://www.akv-linz.at/

15.12.2018 07:02
karolpodolinsky

XXX.XXX.248.213

Ešte dnes a zajtra je pre verejnosť sprístupnená najväčšia výstava v rámci Vyšehradskej štvorky a to 81.Ornitologické majstrovstva Poľska v Czeladží. Posúdených cez 1900 ks exotických vtákov z viacerých krajín.Slovensko zastúpene šiestimi chovateľmi - členmi KCHFPKaK na SK v počte 65 farebných kanárikov.Naviac zajtra sa koná tiež burza v Pszcyne cca 60 km pred Czeladžou

27.12.2018 07:49
marianholubec

XXX.XXX.4.25

ahoj vsetci v prvom rade by som chcel popriat vsetkym chovatelom velauspechou do noveho roka ako aj trpezlivosti a tolerancie a hlavne v diskusiach slusnost a uctu ved podla mojho skromneho nazoru si to kazdy zasluzi uz len preto ze chovatelstvo nieje o zisku !a este by som sa rad spytal ci my niekto nevie poradit datumy a mista v at a nemecku kde sa budu konat burzy po novom roku?za kazde info vopred dakujem!prajem hodne uspechou v novom roku!!

Přidejte reakci

Přidat smajlík