Prodej – uvedení ceny

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.11.2018 22:05
paja8

XXX.XXX.249.112

Proč inzerenti při prodeji hned neuvedou cenu?

28.11.2018 22:18
ONV

XXX.XXX.217.21

Kdo má zájem , tak zavolá.

28.11.2018 22:39
paja8

XXX.XXX.249.112

Chci prodat dám cenu.

29.11.2018 10:00
lesk

XXX.XXX.50.142

ONV napsal(a):
Kdo má zájem , tak zavolá.

Zavolá jen opravdu vážný zájemce. Jen takový, kterému na ceně nezáleží. Takových ale moc není. Naprostou většinu (včetně mne) cena samozřejmě zajímá. Už jen proto, abych mohl nabídky porovnat. Neuvádět cenu je dle mého názoru neslušné a vypovídá to o prodejci jenom to, že chce taktizovat.

Neregistrovaný uživatel

29.11.2018 10:44
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1

29.11.2018 16:25
karol1234

XXX.XXX.48.70

Kto má ceny pevné cenu uvedie.Kto je ochotný zjednávat a predat aj pod cenu dá dohodou.

29.11.2018 22:01
zd50

XXX.XXX.100.214

Zdravím,
i když jsem vážný zájemce, tak to neznamená, že musím koupit když je cena přemrštěná nebo mi nemusí sedět informace od chovatele. Pak zbytečně ztrácím čas i peníze za telefon. No a mé zkušenosti s "cena dohodou" jsou v mnoha případech mírně řečeno většinou dost nadstandartní a dohoda o snížení ceny většinou neůspěšná. Nic nebrání tomu uvést cenu i když jsem ochoten o ceně vyjednávat.

30.11.2018 07:05
Kokr

XXX.XXX.85.112

Já cenu dohodou uvádím v případě, když inzeruji papoušky mému strýci, který neumí s internetem. Důvod je ten, aby nedošlo k nedorozumění. Vždy uvedu jeho telefon, napíšu "jen volat, inzerát není zadavatele" a co myslíte že najdu v emailu? Kolik stojí ten papoušek?
Nechápu!

30.11.2018 08:03
lesk

XXX.XXX.50.142

Kokr napsal(a):
Já cenu dohodou uvádím v případě, když inzeruji papoušky mému strýci, který neumí s internetem. Důvod je ten, aby nedošlo k nedorozumění. Vždy uvedu jeho telefon, napíšu "jen volat, inzerát není zadavatele" a co myslíte že najdu v emailu? Kolik stojí ten papoušek?
Nechápu!

Uvádět větu "cena dohodou" je naprosto zbytečné. Vždy se musí účastníci nějak dohodnout (nebo taky nedohodnout). V inzerátu uvedete neúplné údaje a pak se divíte reakcím (dotazům na cenu). Co je na tom k nepochopení? Pokud inzerujete strýcovo papoušky, uvádějte je i s požadovanou cenou. Nevidím v tom žádný problém.

30.11.2018 10:34
frikmon

XXX.XXX.174.97

Nevidím nutnost uvádět cenu v inzerátu, vážný zájemce si zavolá a zeptá se na cenu toho daného zvířete a samozřejmě taky na jiné důležité věci. Cena může být uvedena když je pevná a prodávám jeden kus ale když je jich více a mají různou hodnotu tak nepomůže ani cena od-do. Pak lidi chtějí jen za tu nejnižší částku. Samozřejmě taky je možno slevnit když je odběr více kusů atd. A komu je draho si zavolat o informace chovateli a je to pro něj ztráta času tak pro toho je draho vše a vážný zájem určitě nemá

30.11.2018 11:43
Kokr

XXX.XXX.85.112

lesk napsal(a):
Uvádět větu "cena dohodou" je naprosto zbytečné. Vždy se musí účastníci nějak dohodnout (nebo taky nedohodnout). V inzerátu uvedete neúplné údaje a pak se divíte reakcím (dotazům na cenu). Co je na tom k nepochopení? Pokud inzerujete strýcovo papoušky, uvádějte je i s požadovanou cenou. Nevidím v tom žádný problém.

Jaké neúplné údaje? Když napíšu jen volat a pak mám zahlceny mail, tak to nechápu. Je to přesně o tom co píše frikmon, víc kusů = jiná cena. A dohodne se strýc a kupující, ne já. Ale možná už vím kdo mě píše?!

30.11.2018 12:12
luki10000

XXX.XXX.17.26

Som tiež za povinné zadávanie ceny!

30.11.2018 14:31
kubanec

XXX.XXX.103.242

Cenu neuvádí ti co se bojí finančaku protože finančák nikdy nespí

30.11.2018 14:37
lesk

XXX.XXX.50.142

Kokr napsal(a):
Jaké neúplné údaje? Když napíšu jen volat a pak mám zahlceny mail, tak to nechápu. Je to přesně o tom co píše frikmon, víc kusů = jiná cena. A dohodne se strýc a kupující, ne já. Ale možná už vím kdo mě píše?!

Diskutovat s vámi je zbytečné, kdo nechce nepochopí. Mail máte zaplněný proto, že jste neuvedl cenu. Když inzerujete najednou víc kusů, můžete jejich cenu rozepsat v textu. Jestli vám strýc neřekl kolik za papoušky požaduje, tak jste se ho na to měl zeptat. A k vaší narážce v poslední větě. Na inzeráty bez uvedení ceny já zásadně nereaguji!

30.11.2018 15:10
Kokr

XXX.XXX.85.112

Když někdo napíše "pouze volat" tak se má pouze volat. Ne psát. Strýc trval na ceně dohodou, z důvodu domluvy na případném dalším prodeji. Chápete to? Já jsem pouze zprostředkovatel. Já u svých inzerátů cenu uvedu, mě je jedno jestli mi napíše, nebo zavolá, já to vykomunikuji. Díky za diskuzi.

30.11.2018 16:37
pterodactyll

XXX.XXX.35.2

Je to úplně jednoduché,není cena-nechceš prodat,jen chytračit.
Nech si ptáčky,seženu je jinde a s cenou.
Zbytečné se dohadovat .

30.11.2018 21:01
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

Přátelé, všichni máte pravdu.
Izerát s cenou, bez ceny, s fotkou nebo bez ní, kolikrát tam je jiný jedinec než inzerovaný.
Kupující se musí sám rozhodnout a ať si každý inzerent píše co chce. Klamavá reklama není neobvyklá a takový inzerující zasloužené ovoce jednou sklidí, Tak se nad tím nepohoršujme.

1.12.2018 00:12
parrotsfan@seznam.cz

XXX.XXX.151.143

Souhlasím s tím cenu vždy uvádět, také si spíše vybírám inzeráty s uvedenou cenou a sám cenu vždy uvádím. Je to lepší i z hlediska porovnání s jinými inzeráty.

Neregistrovaný uživatel

1.12.2018 04:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1

Ja se zase divim vam co tu porad melete ,mate preci na vyber.

1.12.2018 09:51
Loro20

XXX.XXX.95.114

Jsem kategoricky pro povinné uvádění ceny. Pořád se zde spekuluje a chytračí. Výmluvy na finančák jsou naprostá blbost. Na burze napíšu cenu a když chce někdo smlouvat tak proč ne?

1.12.2018 10:52
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

Tím, že inzerent neuvede cenu , zapudí část zájemců, ale to může mrzet jej a ne zájemce.

1.12.2018 10:58
saola

XXX.XXX.44.33

Ano, je to tak, osobně už nevolám na inzeráty (nejen co se týče zvířat), kde je uvedena cena dohodou. Je mi nepříjemné se handrkovat a pídit se v rozhovoru, jaká cena je ještě pro prodávajícího akceptovatelná, nehledě na to, že prostě nemusím úplně vědět, kolik má daná věc/zvíře momentálně na trhu stát. Pokud cenu vidím, mohu se rozhodnout, zda mi vyhovuje či ne, a je to úspora času a často "divné" komunikace pro obě strany.
Někdy jsou to opravdu poměrně obskurní případy, kdy vlastně máte dojem, že prodávající ani prodat vlastně nechce a jen si testuje situaci na trhu, nebo prostě není úplně rozhodnut. To je pak opravdu ztráta času.

1.12.2018 11:50
janos

XXX.XXX.129.192

Moudivláček napsal(a):
Přátelé, všichni máte pravdu.
Izerát s cenou, bez ceny, s fotkou nebo bez ní, kolikrát tam je jiný jedinec než inzerovaný.
Kupující se musí sám rozhodnout a ať si každý inzerent píše co chce. Klamavá reklama není neobvyklá a takový inzerující zasloužené ovoce jednou sklidí, Tak se nad tím nepohoršujme.

Máte 100% pravdu na inzerát som išiel do Madarska 250km.pre vystavné pestunky cena bolo tak 5-6 eur za kus.lenže ked som videl boli také obyčajné ako unás za 2-3 eur.povedal že na okresné vystave mal 1-miesto.tak som urobil dobry vylet aj kamošom.

1.12.2018 12:05
ONV

XXX.XXX.217.21

saola napsal(a):
Ano, je to tak, osobně už nevolám na inzeráty (nejen co se týče zvířat), kde je uvedena cena dohodou. Je mi nepříjemné se handrkovat a pídit se v rozhovoru, jaká cena je ještě pro prodávajícího akceptovatelná, nehledě na to, že prostě nemusím úplně vědět, kolik má daná věc/zvíře momentálně na trhu stát. Pokud cenu vidím, mohu se rozhodnout, zda mi vyhovuje či ne, a je to úspora času a často "divné" komunikace pro obě strany.
Někdy jsou to opravdu poměrně obskurní případy, kdy vlastně máte dojem, že prodávající ani prodat vlastně nechce a jen si testuje situaci na trhu, nebo prostě není úplně rozhodnut. To je pak opravdu ztráta času.

Ano , povinně dát fotku ,cenu , adresu , tel , fotky volier a přenosek. Možno doplnit fotkou manželky.

1.12.2018 13:04
saola

XXX.XXX.44.33

Manželku jsem ještě nekupovala, a myslím, že v tomhle životě to ani nebude, ale i tak - dobrý nápad.

1.12.2018 13:34
Loro20

XXX.XXX.17.195

Jsem kategoricky pro povinné uvádění ceny. Pořád se zde spekuluje a chytračí. Výmluvy na finančák jsou naprostá blbost. Na burze napíšu cenu a když chce někdo smlouvat tak proč ne?

1.12.2018 14:57
lesk

XXX.XXX.50.142

Neuvádět v inzerátech cenu je nelogické a opravdu nechápu, proč to lidé dělají. Jediným vysvětlením je snad to, že si chtějí zadarmo poklábosit se stejně zaměřeným kolegou. Na to ale nemá každý náladu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2018 10:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jestli uvádět cenu, nebo ne je diskutabilní...Píše se tu, že ten kdo cenu neuvede chytračí... Zrovnatak může být uvedení ceny živná půda pro spekulanty a vyč....ky. Znám takové kteří když přijedou na burzu prodávat, tak nejprve zjistí za kolik prodávají jiní a pak dají nižší cenu jak všichni ostatní... Poku jde o fotky tak ty můžou být zavádějící. U některých inzerátů jsou fotky chovných kusů. Když pak na burze vidím daného inzerenta co prodává, tak jsou to jedinci které bych si do chovu nikdy nekoupil.... Souhlasím z výše uvedeným názorem, že kdo má skutečně zájem ten si zavolá. Skušenost je, že kdo místo zavolání píše sms je spekulant a vyč.....k, takže na sms už ani nereaguji. Když potřebuji koupit tak si zavolám a k chovatelovi si zajedu... Někdy se i stane že nekoupím.

2.12.2018 10:58
pterodactyll

XXX.XXX.35.2

Sto chovatelů sto názorů,je na každém co si vybere.
Mě rozčiluje,když mám inzerát,kde je vše popsáno,vyfoceno a přesto chodí dotazy.
Máte, odkud jste, za kolik? Nakonec nikdo z těchto otravů co neumí číst stejně nic nechce.
Já dám cenu,reálná fota a vše popíši.
Když má někdo zájem zavolá ,nebo napíše a domluvíme se kdy jsem doma.
Stejně nakupuji.
Když někdo nechce říci za kolik prodá,jeho věc,tahat to z něho odmítám.
Koupím jinde.Jsou jíní,kteří řeknou hned co chtějí. Je pak na mě,jestli si řeknu beru a nebo se podívám jinde.
Nemá smysl říkat,ten to dělá blbě a ten dobře.
Prostě si stačí vybrat.
Chovu zdar

2.12.2018 11:41
chovatelaustralie20

XXX.XXX.95.114

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jestli uvádět cenu, nebo ne je diskutabilní...Píše se tu, že ten kdo cenu neuvede chytračí... Zrovnatak může být uvedení ceny živná půda pro spekulanty a vyč....ky. Znám takové kteří když přijedou na burzu prodávat, tak nejprve zjistí za kolik prodávají jiní a pak dají nižší cenu jak všichni ostatní... Poku jde o fotky tak ty můžou být zavádějící. U některých inzerátů jsou fotky chovných kusů. Když pak na burze vidím daného inzerenta co prodává, tak jsou to jedinci které bych si do chovu nikdy nekoupil.... Souhlasím z výše uvedeným názorem, že kdo má skutečně zájem ten si zavolá. Skušenost je, že kdo místo zavolání píše sms je spekulant a vyč.....k, takže na sms už ani nereaguji. Když potřebuji koupit tak si zavolám a k chovatelovi si zajedu... Někdy se i stane že nekoupím.

Nevidím nic diskutabilního na tom proč uvádět nebo neuvádět cenu. Jako většina z nás asi nesnášíme nejednoznačné uvedení ceny. Vždyť po uvedení ceny je možné připsat,"případná dohoda vítána". Mám zkušenost, že i při návštěvě chovatele a ptát se na cenu, nemohl jsem se dlouho dozvědět jakou požaduje cenu. Chovatel mi začal vyprávět kolik ptáci stojí v Holandsku, Německu a snad i v americe. Několikrát jsem s a odešel. Otrávil mi celý den protože cesta byla dlouhá a ztracený čas mě mrzel.

2.12.2018 11:58
Loro20

XXX.XXX.8.14

chovatelaustralie20 napsal(a):
Nevidím nic diskutabilního na tom proč uvádět nebo neuvádět cenu. Jako většina z nás asi nesnášíme nejednoznačné uvedení ceny. Vždyť po uvedení ceny je možné připsat,"případná dohoda vítána". Mám zkušenost, že i při návštěvě chovatele a ptát se na cenu, nemohl jsem se dlouho dozvědět jakou požaduje cenu. Chovatel mi začal vyprávět kolik ptáci stojí v Holandsku, Německu a snad i v americe. Několikrát jsem s a odešel. Otrávil mi celý den protože cesta byla dlouhá a ztracený čas mě mrzel.

Také jsem si už vícekrát vyslechl od chovateů kolik Euro to stojí jinde a jeho cenu jsem z něj nemohl vymámit. Pořád jen Euro. Jednalo se o rozelu gold mantel. To by mě kleplo. Jsem pro uvádění ceny.

2.12.2018 12:04
barabán

XXX.XXX.144.116

Již léta píši do inzerátu cena dohodou a nevidím v tom nic nekalého.

2.12.2018 12:29
modrohlavej

XXX.XXX.168.57

parrotsfan@seznam.cz napsal(a):
Souhlasím s tím cenu vždy uvádět, také si spíše vybírám inzeráty s uvedenou cenou a sám cenu vždy uvádím. Je to lepší i z hlediska porovnání s jinými inzeráty.

Jak mužete porovnávat inzeráty podle ceny když nevidíte nabízené ptáky, snad by mněla být na prvním místě kvalita ptáku a potom mužu porovnávat cenu jestli odpovídá nebo ne, takže je uplně jedno jestli je u inzerátu uvedená cena nebo není, vážný zájemce si určitě zavolá i bez uvedení ceny

2.12.2018 12:46
Froli-1

XXX.XXX.72.234

Mě spíše vadí, že když uvedete pevnou cenu, tak vám volají i takoví experti, co chtějí slevičku, že něco projedou atd., tohle mě dokáže nejvíc vytočit- mě taky nikdo slevu nedá, když si jedu pro papoušky třeba i 300km....prostě chceš nebo nechceš!

2.12.2018 12:57
barabán

XXX.XXX.144.116

modrohlavej napsal(a):
Jak mužete porovnávat inzeráty podle ceny když nevidíte nabízené ptáky, snad by mněla být na prvním místě kvalita ptáku a potom mužu porovnávat cenu jestli odpovídá nebo ne, takže je uplně jedno jestli je u inzerátu uvedená cena nebo není, vážný zájemce si určitě zavolá i bez uvedení ceny

2.12.2018 13:27
Loro20

XXX.XXX.95.114

barabán napsal(a):

Neustálé žvanění, rozdíl v kvalitě a proto nenapíši cenu? Nenechte se vysmát. Když máte kvalitu tak si ji naceňte! V čem vidíte problém? Hledáte důvody proč neuvádět cenu? Když ještě přiložíte fotku své kvality, tak určitě prodáte. A nevymýšlejte blbosti.

2.12.2018 13:59
barabán

XXX.XXX.144.116

Loro20 napsal(a):
Neustálé žvanění, rozdíl v kvalitě a proto nenapíši cenu? Nenechte se vysmát. Když máte kvalitu tak si ji naceňte! V čem vidíte problém? Hledáte důvody proč neuvádět cenu? Když ještě přiložíte fotku své kvality, tak určitě prodáte. A nevymýšlejte blbosti.

Co to plácáte za nesmysli? Snad záleží co prodáváte,...kvalita,barva,linie Vám asi nic neříká že? Jestliže kupujete pouze podle ceny a nekoukáte dále je věc Vaše.

2.12.2018 14:41
53franta

XXX.XXX.215.220

zdravím..je to 3-4roky prodával jsem na burze v hodoníně přír.penanty měl jsem 5.ks a vedle mě si stoupl starší pán a on měl 7.ks.přírodních penantů,já prodával za 1000 aon za 700 set.když jsem odcházel tak pán měl 1.prodaného a já 4.ks.je to o kvalitě ptáků.já dávám inzeráty,a vždy píši cenu ale takovou cenu která odpovýdá ptákům

2.12.2018 15:56
Loro20

XXX.XXX.95.114

barabán napsal(a):
Co to plácáte za nesmysli? Snad záleží co prodáváte,...kvalita,barva,linie Vám asi nic neříká že? Jestliže kupujete pouze podle ceny a nekoukáte dále je věc Vaše.

To vám vůbec neodporuji, že záleží na kvalitě. Tu si nechte zaplatit. Proč nedáváte cenu? Tu svoji. Ať to z vás lidi nemusí páčit telefonem. Odpovíte?

2.12.2018 16:24
modrohlavej

XXX.XXX.168.57

Loro20 napsal(a):
To vám vůbec neodporuji, že záleží na kvalitě. Tu si nechte zaplatit. Proč nedáváte cenu? Tu svoji. Ať to z vás lidi nemusí páčit telefonem. Odpovíte?

Nevím kolik vá je let, jen tak pro zajímavost, před 35 lety se inzerovalo jen v časopisu chovatel kde se také neuváděli ceny a chovatelum nebylo za těžko napsat korespondenční lístek a zeptat se na cenu, výplata činila tak okolo 2500 kč a lístek stál 50 haléřu, dneska se bere okolo 25000 kč a minuta voláni stojí 4 kč tak nevím co tady pořád řešíte inzeráty s cenama a bez ceny, pokud mám zájem zvednu telefon a zavolám a dovím se co potřebuji, a to jak je napsáno výše, že ten kdo neuvádi cenu že je špekulant tak si položme otázku kdo je špekulant jestli ten co neuvede cenu nebo ten co hledá nejnišší cenu ? vás přeci taky nikdo nenutí nakupovat v kauflandu když chodíte do teska, snad vám to jako odpověd bude stačit

2.12.2018 17:02
Loro20

XXX.XXX.95.114

modrohlavej napsal(a):
Nevím kolik vá je let, jen tak pro zajímavost, před 35 lety se inzerovalo jen v časopisu chovatel kde se také neuváděli ceny a chovatelum nebylo za těžko napsat korespondenční lístek a zeptat se na cenu, výplata činila tak okolo 2500 kč a lístek stál 50 haléřu, dneska se bere okolo 25000 kč a minuta voláni stojí 4 kč tak nevím co tady pořád řešíte inzeráty s cenama a bez ceny, pokud mám zájem zvednu telefon a zavolám a dovím se co potřebuji, a to jak je napsáno výše, že ten kdo neuvádi cenu že je špekulant tak si položme otázku kdo je špekulant jestli ten co neuvede cenu nebo ten co hledá nejnišší cenu ? vás přeci taky nikdo nenutí nakupovat v kauflandu když chodíte do teska, snad vám to jako odpověd bude stačit

Velmi se pletete. Určitě nepoznáte s inzerce na Ifauně zvláště bez fota, jaká je kvalita inzerovaného. To že, musíte volat a žadonit o cenu, ještě neznamená že zjistíte kvalitu. To snad uznáte. Když volá neznalý člověk musí zjišťovat na více místech, jak se pohybuje běžná cena. Když nevolá na více míst? Může vám zaplatit třeba i cenu dost nehoráznou k běžné ceně. A na to někdo spoléhá. Myslím ten prodávající. Ohánět se tím, že dříve se musel psát kosesponďák a nevadilo to,je snad dost hloupí argument. Že? Zasadil bych se klidně o to aby bylo uvádění ceny v inzerátu povinné. Argumenty s Finančákem je nesmysl. Když nedáváte doklad,jako ze nemusíte žádný Finančák na vás nepůjde. Ani nemůže.

2.12.2018 17:03
Loro20

XXX.XXX.95.114

modrohlavej napsal(a):
Nevím kolik vá je let, jen tak pro zajímavost, před 35 lety se inzerovalo jen v časopisu chovatel kde se také neuváděli ceny a chovatelum nebylo za těžko napsat korespondenční lístek a zeptat se na cenu, výplata činila tak okolo 2500 kč a lístek stál 50 haléřu, dneska se bere okolo 25000 kč a minuta voláni stojí 4 kč tak nevím co tady pořád řešíte inzeráty s cenama a bez ceny, pokud mám zájem zvednu telefon a zavolám a dovím se co potřebuji, a to jak je napsáno výše, že ten kdo neuvádi cenu že je špekulant tak si položme otázku kdo je špekulant jestli ten co neuvede cenu nebo ten co hledá nejnišší cenu ? vás přeci taky nikdo nenutí nakupovat v kauflandu když chodíte do teska, snad vám to jako odpověd bude stačit

Velmi se pletete. Určitě nepoznáte s inzerce na Ifauně zvláště bez fota, jaká je kvalita inzerovaného. To že, musíte volat a žadonit o cenu, ještě neznamená že zjistíte kvalitu. To snad uznáte. Když volá neznalý člověk musí zjišťovat na více místech, jak se pohybuje běžná cena. Když nevolá na více míst? Může vám zaplatit třeba i cenu dost nehoráznou k běžné ceně. A na to někdo spoléhá. Myslím ten prodávající. Ohánět se tím, že dříve se musel psát kosesponďák a nevadilo to,je snad dost hloupí argument. Že? Zasadil bych se klidně o to aby bylo uvádění ceny v inzerátu povinné. Argumenty s Finančákem je nesmysl. Když nedáváte doklad,jako ze nemusíte žádný Finančák na vás nepůjde. Ani nemůže.

2.12.2018 17:13
barabán

XXX.XXX.144.116

Loro20 napsal(a):
To vám vůbec neodporuji, že záleží na kvalitě. Tu si nechte zaplatit. Proč nedáváte cenu? Tu svoji. Ať to z vás lidi nemusí páčit telefonem. Odpovíte?

Na to vám klidně odpovím,jelikož to třeba při 70ks z ruzných línií prostě nejde. Jediné co řeknu po telefonu je- přijedte se podívat,jestliže máte o inzerovaný druh zájem.Mohu říct pouze cenu OD ,ale přesto to asi nikomu nic neřekne,jestliže ptáci nevidí.

2.12.2018 17:24
modrohlavej

XXX.XXX.168.57

Loro20 napsal(a):
Velmi se pletete. Určitě nepoznáte s inzerce na Ifauně zvláště bez fota, jaká je kvalita inzerovaného. To že, musíte volat a žadonit o cenu, ještě neznamená že zjistíte kvalitu. To snad uznáte. Když volá neznalý člověk musí zjišťovat na více místech, jak se pohybuje běžná cena. Když nevolá na více míst? Může vám zaplatit třeba i cenu dost nehoráznou k běžné ceně. A na to někdo spoléhá. Myslím ten prodávající. Ohánět se tím, že dříve se musel psát kosesponďák a nevadilo to,je snad dost hloupí argument. Že? Zasadil bych se klidně o to aby bylo uvádění ceny v inzerátu povinné. Argumenty s Finančákem je nesmysl. Když nedáváte doklad,jako ze nemusíte žádný Finančák na vás nepůjde. Ani nemůže.

Vy se zasazujte o co chcete, zaplat pánbuch že nemáte tu moc rozhodovat, to by bylo pár lidí neštastných

Neregistrovaný uživatel

2.12.2018 17:47
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1

Ze jeste nekoho muze vubec zajimat takova vec nechapu zase ja,mate svuj rozum preci tak proc se zde ukajet. Stejne to k nicemu nevede,nebo snad ano?

2.12.2018 17:51
Loro20

XXX.XXX.95.114

Vidím, že je možno vymýšlet sto důvodů neuvádět cenu a to nikde. Na Ifauně ani na burze. Proč někdo klidně cenu na burze na přenosku napíše včetně stáří, štěpitelnosti a podobně. Totéž na Ifauně. A někdo se při tom nemůže vymáčknout a hledá důvody proč to nejde. Na burzách vidíme do přenosek a vymýšlet důvody, že ptáci jsou různé kvality neobstojí.

2.12.2018 18:07
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

Já cenu udávám,přijede kupec a někdy cenu ještě domluvíme,při odběru více kusů dám slevu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2018 23:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

"CENA DOHODOU" po zavolaní na 99% zistíte,že cena je pevná tak nevidím dvovod prečo cenu nenapísat.Každý chovatel vie v akéj kvalite vtáka predáva a za kolko ho chce predat.Jedine ma napadá ked nenapíše cenu podla telefonických alebo písemných dotazov zistí či je vobec o vtáka zaujem.

Neregistrovaný uživatel

3.12.2018 03:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1

3.12.2018 07:01
Froli-1

XXX.XXX.72.234

Samozřejmě je nejlepší uvést cenu,přidat foto a popis, každý chovatel si kvalitu papouška nacení sám a pak už záleží na zájemci, jestli ano nebo ne. Radši si připlatím a koupím kvalitu. Bohužel jsme národ- koupit co nejlevněji a chtít nemožné. Kdyby tady bylo uvedeno více pevných cen (u čistých forem), tak by se jich někteří drželi a nekazily každým rokem ceny, za pár let budeme své odchovy rozdávat pomalu zadarmo.

3.12.2018 07:06
kubanec

XXX.XXX.103.242

Nevíte někdo kolik teď stojí máslo ? ....

3.12.2018 08:58
Loro20

XXX.XXX.95.114

kubanec napsal(a):
Nevíte někdo kolik teď stojí máslo ? ....

U zboží v obchodě je vždy cena. Každý má možnost buď koupit nebo jít ke konkurenci. V supermarketu cenu dohodou asi nedostanete. Přeji hezký den a hodně štěstí při setkávání s normálními a slušnýmu lidmi.

3.12.2018 20:55
ONV

XXX.XXX.217.21

Loro20 napsal(a):
U zboží v obchodě je vždy cena. Každý má možnost buď koupit nebo jít ke konkurenci. V supermarketu cenu dohodou asi nedostanete. Přeji hezký den a hodně štěstí při setkávání s normálními a slušnýmu lidmi.

Budete se divit , ale i v supermarketu si cenu můžete domluvit. Líná huba , hotové neštěstí.

3.12.2018 21:54
petajz

XXX.XXX.145.8

Loro20 napsal(a):
U zboží v obchodě je vždy cena. Každý má možnost buď koupit nebo jít ke konkurenci. V supermarketu cenu dohodou asi nedostanete. Přeji hezký den a hodně štěstí při setkávání s normálními a slušnýmu lidmi.

Chovatelství není supermarket a normální seriozní chovatelé se na ceně dohodnou.Pokud někoho zajímá hlavně cena tak o co asi jde?Samozřejmě o to nakupovat za nejnižší cenu.Normální je přece napřed ptáky vidět a pak se podle kvality domluvit /a nebo také nedomluvit/ na ceně.A o tom je ta dohoda.

3.12.2018 22:02
kubanec

XXX.XXX.103.242

Loro20 napsal(a):
U zboží v obchodě je vždy cena. Každý má možnost buď koupit nebo jít ke konkurenci. V supermarketu cenu dohodou asi nedostanete. Přeji hezký den a hodně štěstí při setkávání s normálními a slušnýmu lidmi.

No tak jsem tim máslem toto zvláštní téma chtěl odlehčit asi se nepovedlo tak teda jinak já jsem během dvou let koupil levně několik amazoňanú a to jen diký tomu že nebyla v inzerátu uvedena cena zavolal jsem zeptal se a druhej den jsen jel pro něj takže štěstí že prodávajicí neuvedl cenu .......taky vám přeji štěstí na slušné lidi

4.12.2018 04:05
Zbišek

XXX.XXX.57.167

petajz napsal(a):
Chovatelství není supermarket a normální seriozní chovatelé se na ceně dohodnou.Pokud někoho zajímá hlavně cena tak o co asi jde?Samozřejmě o to nakupovat za nejnižší cenu.Normální je přece napřed ptáky vidět a pak se podle kvality domluvit /a nebo také nedomluvit/ na ceně.A o tom je ta dohoda.

Vím,že začínající chovatelé a není to tak dávno,kdy i já začínal,mají většinou hluboko do kapsy.Ono něco stojí i vybudování chovatelského zázemí a nákup krmiv.Je určitá hraniční cena,kterou jsem ochoten za ptáka té které kvality zaplatit.Ale poté přijet na inzerát s cenou dohodou a zjistit,že prodejce za ptáka chce o x set více než jsem ochoten dát je k pláči.A že takových je.Kupující většinou akceptuje rozumnou a obvyklou cenu ptáka dané kvality,ale někteří prodejci si myslí,že mají doma snad ptáka ohniváka a také ho podle svého neskromného názoru patřičně nacení.A o nějaké domluvě pak není řeč.Nehledě k tomu,že handrkovat se o ceně mi přijde trapné a toto odmítám.

4.12.2018 07:31
maxichov

XXX.XXX.145.33

Zbišek napsal(a):
Vím,že začínající chovatelé a není to tak dávno,kdy i já začínal,mají většinou hluboko do kapsy.Ono něco stojí i vybudování chovatelského zázemí a nákup krmiv.Je určitá hraniční cena,kterou jsem ochoten za ptáka té které kvality zaplatit.Ale poté přijet na inzerát s cenou dohodou a zjistit,že prodejce za ptáka chce o x set více než jsem ochoten dát je k pláči.A že takových je.Kupující většinou akceptuje rozumnou a obvyklou cenu ptáka dané kvality,ale někteří prodejci si myslí,že mají doma snad ptáka ohniváka a také ho podle svého neskromného názoru patřičně nacení.A o nějaké domluvě pak není řeč.Nehledě k tomu,že handrkovat se o ceně mi přijde trapné a toto odmítám.

snad než vyjedu domluvím telefonem cenu

4.12.2018 07:42
Seneg

XXX.XXX.242.246

Já vždy cenu uvádím,nemusím pak pořád lítat s telefonem a poslouchat ,,za kolipak že to máte,,.A většinou když něco kupuju,vybírám jako první inzeráty s fotem a cenou.

4.12.2018 09:35
Honza12

XXX.XXX.52.97

Je to logické uvádět u inzerátu cenu, myslím že se tím zvyšuje i šance na prodej. Také na burzách je mi příjemnější když u přepravky je lísteček s cenou, nemusím se ptát deseti lidí komu daná přepravka patří, ale to už je každého věc.

4.12.2018 09:58
park

XXX.XXX.245.239

Myslím že jednotný názor na toto téma určitě nenajdeme, ale je třeba si uvědomit že se v inzerci občas také nabízejí vzácnější a ne úplně běžně chované druhy, v cenách desítek tisíc i více, na tyto druhy není taková kupní síla, tam je dle mého názoru cena dohodou adekvátní, protože se očekává že se bude o ceně jednat.
Připadá mi zbytečné uvádět ceny dohodou u běžných druhů kterých je denně plná inzerce, pro rychlejší výběr případných zájemců.
Většinou je to o lidech a jednání, nedá se škatulkovat, setkáte se, se zvláštními případy v obou táborech.
PT

4.12.2018 10:39
chovatelaustralie20

XXX.XXX.95.114

Myslím, že je logické uvádět "u běžných druhů" cenu. Když chci podtrhnout nějaké obzvláště krásné kusy, také to mohu napsat. Třeba cena od, do dle kvality. Všechno jde. Skutečně nejlepší řešení je dát k inzerátu fotky. Vychvalování po telefonu je k ničemu. To je má osobní zkušenost. Také já dávám přednost při nákupu inzerátu s fotkou a s danou cenou. Nechápu proč s tím má dneska někdo problém, když mobilní telefon s foťákem má snad každý. Na burzách by to mělo být povinností uvádět cenu.

Neregistrovaný uživatel

4.12.2018 14:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Zdravím-asi nevíte jak krásně se dá fotkou klamat,vlastní zkušenost zbytečně ujetých mnoho kilometrů a ztráta času.JT

4.12.2018 14:47
Loro20

XXX.XXX.95.114

Ano, podvádět se dá jakkoliv. Pořád je to ale nejlepší řešeni, na rozdíl od názoru, že se nemusí dávat ani cena ani fotka. Nebo myslíte že se pletu? Navrhněte lepší řešení!

4.12.2018 14:51
pterodactyll

XXX.XXX.35.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím-asi nevíte jak krásně se dá fotkou klamat,vlastní zkušenost zbytečně ujetých mnoho kilometrů a ztráta času.JT

A to myslíte, že ti co nedají foto ani cenu, že nepodvádi? Mě to tedy nepřijde, spíš naopak.

4.12.2018 15:05
arčí88

XXX.XXX.83.240

Já když prodávám tak k tomu dám jak cenu tak hlavně fotku. I když dávám inzerát kolegovi který neumí na počítači a jednoduchý telefon bez foťáku je mu 79 tak fotku tam dám a i cenu ale vždy většinou to nechává o něco levněji to už je jeho obchod.

Neregistrovaný uživatel

4.12.2018 15:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Uvedl jsem pouze vlastní zážitek-poradit si bude muset asi každý sám. JT

4.12.2018 20:17
gesek69

XXX.XXX.125.54

to isté podla mna na burze, privital by som tam ceny . Stane sa ze kopa ludi obzera a kym sa dvoch troch spytam zistim ze majitel si vlastne niekam odbehol / nestalo sa mi to raz / tiez si myslim ze dohoda je mozna vzdy aj ked je cena uvedena...

4.12.2018 21:51
arčí88

XXX.XXX.158.34

Když si ke mně přijede chovatel třeba pro anduly vezme si třeba 5 ks tak mu udělám cenu. Letos byl u mně chovatel pro rosely pestrý měl jsem v inzerátu 550 kč/kus když je vzal všechny tak jsme mu řekl 500 kč/ks tak byl spokojen já taky.

5.12.2018 16:21
Uda

XXX.XXX.235.139

Nevím proč by měly být povinně ceny to zavání diktátem! Už to tu bylo psáno jsou dražší druhy a na základě nějakého inzerátu z cenou může být člověk i klidně vyloupen. Myslím si že každý chovatel nebo zájemce o daný druh by měl znát cenu alespoň přibližně, no a samozřejmě máme telefony a meily. Mě se loni na jaro stalo že před Přerovem mi meilovali 4 chovatelé že mají vážný zájem ať vemu páry. No a pouze jeden chovatel z Prahy poslal tel číslo takže sme hovořili po telefonu nakonec ten jediný si odebral dohodnuté ptáky, podotýkám že nemám problém zavolat dokonce sám jelikož si platím paušál a mám hodně volných minut. No a ostatní chovatelé neměli prostě koule na to aby řekli že se jim ptáci zdají drazí že je třeba nechcou, ale do poslední chvíle je hrozně chtěli. Nakonec sem prodal i na burze jednu páru a zbytek z domu. Ale jedno vím jistě je mi líto chovatelů co scháňejí ptáky dle ceny. Samozřejmě je špatné když někdo nabízí top kvalitu a po příjezdu je člověk zklamán a to je to chovatelství bohužel. A kdo studuje zahraničí inzerci ví že i ti zahraniční chovatelé uvádějí převážně cena na tel nebo do zpráv. Nemluvě o tom že ti lepší chovatelé co už něco vyhráli na výstavách mají své stránky a dělají dražby svých vlastních odchovů. Ano když procházím na burze okolo přenosek je to sice příjemné vidět ceny neboť to ušetří čas ve scháňce chovatele abych se informoval o ceně, ale upřímně když mně chytí pták za srdce a líbí se mi je mi v podstatě jedno kolik stojí- samozřejmě v rámci daného druhu né že bude přemrštěná. S chovatelským pozdravem Janča.L.

5.12.2018 16:57
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

arčí88 napsal(a):
Když si ke mně přijede chovatel třeba pro anduly vezme si třeba 5 ks tak mu udělám cenu. Letos byl u mně chovatel pro rosely pestrý měl jsem v inzerátu 550 kč/kus když je vzal všechny tak jsme mu řekl 500 kč/ks tak byl spokojen já taky.

Mám stejný názor.

5.12.2018 17:03
Loro20

XXX.XXX.95.114

Uda napsal(a):
Nevím proč by měly být povinně ceny to zavání diktátem! Už to tu bylo psáno jsou dražší druhy a na základě nějakého inzerátu z cenou může být člověk i klidně vyloupen. Myslím si že každý chovatel nebo zájemce o daný druh by měl znát cenu alespoň přibližně, no a samozřejmě máme telefony a meily. Mě se loni na jaro stalo že před Přerovem mi meilovali 4 chovatelé že mají vážný zájem ať vemu páry. No a pouze jeden chovatel z Prahy poslal tel číslo takže sme hovořili po telefonu nakonec ten jediný si odebral dohodnuté ptáky, podotýkám že nemám problém zavolat dokonce sám jelikož si platím paušál a mám hodně volných minut. No a ostatní chovatelé neměli prostě koule na to aby řekli že se jim ptáci zdají drazí že je třeba nechcou, ale do poslední chvíle je hrozně chtěli. Nakonec sem prodal i na burze jednu páru a zbytek z domu. Ale jedno vím jistě je mi líto chovatelů co scháňejí ptáky dle ceny. Samozřejmě je špatné když někdo nabízí top kvalitu a po příjezdu je člověk zklamán a to je to chovatelství bohužel. A kdo studuje zahraničí inzerci ví že i ti zahraniční chovatelé uvádějí převážně cena na tel nebo do zpráv. Nemluvě o tom že ti lepší chovatelé co už něco vyhráli na výstavách mají své stránky a dělají dražby svých vlastních odchovů. Ano když procházím na burze okolo přenosek je to sice příjemné vidět ceny neboť to ušetří čas ve scháňce chovatele abych se informoval o ceně, ale upřímně když mně chytí pták za srdce a líbí se mi je mi v podstatě jedno kolik stojí- samozřejmě v rámci daného druhu né že bude přemrštěná. S chovatelským pozdravem Janča.L.

Klasika. Hledání důvodů proč nepsat cenu u běžných druhů exotů. Omýlání omletého. Omezování svobody, diktatura, vyloupení, možná další stovka důvodů proč to nejde.

5.12.2018 17:21
arčí88

XXX.XXX.158.34

Horák lutino napsal(a):
Mám stejný názor.

Ono se taky může stát když takhle bude mít člověk jednání tak se může stát že třeba za pár let se ozve a třeba bude chtít další mladé nebo řekne kolegovi ten má pěkný ptáci a když vezmeš více ptáků tak udělá cenu... Kolikrát se mě stalo. Letos jsem byl u jednoho pána pro rosely a měl pěkné korely tak jsem se s ním domluvil že příští rok si tam u něho stavím pro korely protože je má pěkné.

5.12.2018 17:53
Uda

XXX.XXX.235.139

Loro20 napsal(a):
Klasika. Hledání důvodů proč nepsat cenu u běžných druhů exotů. Omýlání omletého. Omezování svobody, diktatura, vyloupení, možná další stovka důvodů proč to nejde.

U běžných druhů snad zná cenu každý vocamcať pocamcať. A opakuji znova je mi líto chovatelů co jsou jen po cenách!.

5.12.2018 18:03
barabán

XXX.XXX.144.116

Uda napsal(a):
U běžných druhů snad zná cenu každý vocamcať pocamcať. A opakuji znova je mi líto chovatelů co jsou jen po cenách!.

LORO 20 ,NĚCO VYSVĚTLOVAT JE NAPROSTO ZBYTEČNÉ.

5.12.2018 21:03
petajz

XXX.XXX.145.8

Loro20 napsal(a):
Klasika. Hledání důvodů proč nepsat cenu u běžných druhů exotů. Omýlání omletého. Omezování svobody, diktatura, vyloupení, možná další stovka důvodů proč to nejde.

Je vidět že vám jde pouze o cenu a tak si pořád melete svoje.Tak si nakupujte jenom podle ceny a ostatním nediktujte co musí a nemusí.Je na svobodné vůli každého co si do inzerátu uvede a je též na svobodné vůli každého na jaký inzerát zareaguje.Vážně nechápu vaši snahu prosadit si jen a jen svoji pravdu a názor opačné strany je podle vás ten jediný špatný.

6.12.2018 17:23
milanplšek

XXX.XXX.128.86

To je jednoduchy. Dnes je vsech druhu ptaku pretlak a kazdy ma zajem prodat. A pokud jako prodavajici chci penize kupujiciho tak mu musim poskytnout veskere informace a co nejvetsi komfort prodeje. To znamena fotky,ceny, odepisovat na emaily.smsky popripade volat sam kupujicimu,pokud je to nutne nekam priblizit dovest na burzu atd. Tak to proste dnes je a ve vlastnim zajmu to clovek musi delat. Takovy ty silacky reci kdo ma zajem at si zavola tak takovy prodejce toho moc neproda. A z vlastni zkusenosti muzu rict ze vetsinu kupujicich zajima hlavne cena. Zrovna nedavno sem cetl inzerat ze koupi ros. pestrou cervenoskorici tak jsem mu nabidl krasnou samicku ve spickove kvalite za 1000kc z tim ze mu ji muzu dovest do Brna ze tam jedu. Jaka byla odpoved cena je vysoka. Tak tomu se clovek musi fakt jenom zasmat. A zase naopak onehda jsem volal na inzerat ros. zlutohlava lutino. Pan chtel 13000kc za paru a rekl sem ze ju vezmu a ze prone hned jedu. Jaka byla reakce. Mam zrovna pujcenej zebrik a potrebuju otrha vino nemam cas. Podruhe zase nemel cas protoze uklizel voliery tak sem koupil jinde. Do dneska je vozi na kazdou burzu a kdo se u neho zastavi tak mu je nuti a nemuze je prodat. Proste taky jeden z tech co si mysli ze proto nemusi nic udelat aby je prodal ze vsichni spadnou na zadek kdyz on se rozhodne prodat. Ale jak rikam kazdeho vec jak si to udela a jak se k tomu pstavi. Min ochotnych chovatelu min konkurence pri prodeji. Chovu zdar Plšek

6.12.2018 18:33
fin

XXX.XXX.127.111

To bude nekonečná diskuse,jestli cenu nebo ne.Já v inzerátu uvádím cenu,rok,kroužek.Více mě štve to,že existují tzv.pisatelé emailů,kteří,kteří si ptáka na 100% vezmou a pak po 10 emialu napíší,jaká je cena,jak je starý a zda má kroužek a začíná to znovu.Zbytečná ztráta času.

6.12.2018 18:57
chovatelaustralie20

XXX.XXX.95.114

milanplšek napsal(a):
To je jednoduchy. Dnes je vsech druhu ptaku pretlak a kazdy ma zajem prodat. A pokud jako prodavajici chci penize kupujiciho tak mu musim poskytnout veskere informace a co nejvetsi komfort prodeje. To znamena fotky,ceny, odepisovat na emaily.smsky popripade volat sam kupujicimu,pokud je to nutne nekam priblizit dovest na burzu atd. Tak to proste dnes je a ve vlastnim zajmu to clovek musi delat. Takovy ty silacky reci kdo ma zajem at si zavola tak takovy prodejce toho moc neproda. A z vlastni zkusenosti muzu rict ze vetsinu kupujicich zajima hlavne cena. Zrovna nedavno sem cetl inzerat ze koupi ros. pestrou cervenoskorici tak jsem mu nabidl krasnou samicku ve spickove kvalite za 1000kc z tim ze mu ji muzu dovest do Brna ze tam jedu. Jaka byla odpoved cena je vysoka. Tak tomu se clovek musi fakt jenom zasmat. A zase naopak onehda jsem volal na inzerat ros. zlutohlava lutino. Pan chtel 13000kc za paru a rekl sem ze ju vezmu a ze prone hned jedu. Jaka byla reakce. Mam zrovna pujcenej zebrik a potrebuju otrha vino nemam cas. Podruhe zase nemel cas protoze uklizel voliery tak sem koupil jinde. Do dneska je vozi na kazdou burzu a kdo se u neho zastavi tak mu je nuti a nemuze je prodat. Proste taky jeden z tech co si mysli ze proto nemusi nic udelat aby je prodal ze vsichni spadnou na zadek kdyz on se rozhodne prodat. Ale jak rikam kazdeho vec jak si to udela a jak se k tomu pstavi. Min ochotnych chovatelu min konkurence pri prodeji. Chovu zdar Plšek

Velmi dobře jste to napsal. Je to tak logické, že jen člověk naprosto neznalý ze současnou situací při prodeji, nebo naprostý namyšlený ignorant s tímto nesouhlasí. Každý ať si dělá co chce. podle mne je ale jasné, že uvedená cena, fotka a nějaký popis exota velmi zvyšuje pravděpodobnost úspěšného prodeje.

7.12.2018 09:19
Ladamusa

XXX.XXX.201.122

Téma peníze bude vždy nekonečné. Kupující chce co nejlépe koupit, prodávající co nejlépe prodat. Spousta chovatelů má doma ptáky jako koníček. Je krásné když se povede nějaký odchov, je to cíl všech, ale já osobně chodím do práce a protože mám někdy hlavu jak balón, není lepší relax než sednout si před voléry a pozorovat ptáky.
Když se podaří něco odchovat a prodat je to fajn, ale myslím si, že spousta z nás má do chovu vložených spostu peněz, které nikdy zpět nedostaneme. A já osobně ani nechci. Raději nechám některé druhy zahnízdit jen jednou za sezónu než abych jezdil a dával něco do výkupu.

7.12.2018 10:39
emill

XXX.XXX.77.59

Ono je to každého rozhodnutí. Někdy cenu uvedu, někdy ne. Nevím, jestli je to náhoda, ale většinou, když uvedu v inzerátu cenu, tak se nikdo neozve, dám ten samý inzerát bez uvedené ceny a ptáci jsou za chvíli prodaní. Pokud budou fotky u inzerátů přímo prodávaných ptáků tak to má význam, ale už hodněkrát se mi stalo, že u inzerátů byly fotogalerie ptáků, které jsem fotil a patřili mě. Co to má potom za význam?
Když potřebuji něco dokoupit, tak se informuji na stav ptáků, v jaké jsou voliéře, čím je krmí a na cenu (v tomto pořadí) Kvalitu vidím až na místě a buď koupím, nebo ne.

8.12.2018 14:05
kubanec

XXX.XXX.103.242

Tak 79 reakcí na takovou blbost to budou zitra v prerove u kazdy prenosky A4 s údaji o ceně a rodokmen

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2018 14:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jak pro koho je to blbost. Já když prodávám (drůbež a holuby) v Přerově, vždycky uvedu minimálně cenu, dále pak plemeno, ročník, příbuznost k ostatním zvířatům. Takže je těch A4 papírů klidně pět . A kdo si myslí, že na ceně až tak moc nezáleží, tak si musí vzpomenout, když kupuje krmení, že se hodí v rámci možností a kvality ušetřit, jak to jde. Beru to z hlediska hlavně drůbeže, ale pochybuji, že s exoty je to o moc jiné.

8.12.2018 14:53
Loro20

XXX.XXX.95.114

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jak pro koho je to blbost. Já když prodávám (drůbež a holuby) v Přerově, vždycky uvedu minimálně cenu, dále pak plemeno, ročník, příbuznost k ostatním zvířatům. Takže je těch A4 papírů klidně pět . A kdo si myslí, že na ceně až tak moc nezáleží, tak si musí vzpomenout, když kupuje krmení, že se hodí v rámci možností a kvality ušetřit, jak to jde. Beru to z hlediska hlavně drůbeže, ale pochybuji, že s exoty je to o moc jiné.

V podstatě většina lidi zde s uvedením ceny na přenoskách nebo v inzerci souhlasí. Tak, že taková blbost to není a lidi otravuje stále zjišťovat co za to prodávající chce.

8.12.2018 15:13
pterodactyll

XXX.XXX.35.2

Loro20 napsal(a):
V podstatě většina lidi zde s uvedením ceny na přenoskách nebo v inzerci souhlasí. Tak, že taková blbost to není a lidi otravuje stále zjišťovat co za to prodávající chce.

Ano to je naprosto přesně popsáno. Vždy záleží na dohodě,ale tahat z někoho jestli je ještě normální nebo mimo realitu je blbost.

8.12.2018 17:51
cone

XXX.XXX.160.136

za největší "perlu" v inzerátech považuji neuvedení ceny s dodatkem "při rychlém jednání sleva" ! sleva proboha z čeho? jsou to jen fixní kecy ! navíc je velmi pozoruhodné, když prodávající ani nezná správný název toho, co prodává.......
a jedn můj známý cenu neuvádí a dodává - jen ať volají, já někoho přesvědčím.....

1.1.2019 09:48
Uda

XXX.XXX.235.139

Předem svého příspěvku bych rád popřál všem to nejlepší do nového roku.
Tenhle příspěvek se ani tak netýká udání ceny v inzerátu ale na morálku inzerentů. Zaujal mně inzerát váhal sem ale nakonec sem napsal do soukromých správ protože jiná možnost zde nebyla. Co na tom že je inzerent daleko ode mě cca 350 km. Chtěl sem se pokusit dohodnout. A tady sem narazil velice tvrdě! proč? Nechápu na co si zde někteří hrají a schovávají se za nějakou clonu neviditelnosti a doufají že je nikdo neobjeví???!. Víte nejhorší je na tom že vidíte že dotyčný si vaši zprávu přečetl a že byla zobrazena. Je opravdu tak složité sednout na pár minut k telefonu neboť většina z nás ovládáme tyto inzerce přímo z mobilu a odepsat dotyčnému něco!!!!!. Už nemám, Už prodáno,a zapomněl sem vymazat inzerát atd....je to opravdu tak těžké, vždyť je to zdarma!!!. Opravdu nesnáším tyhle tipky ať už je to kdokoliv nedají na sebe kontakt a ještě neodpovídají. Toď vše prosím a podotýkám že daný inzerát byl bez ceny, což mi nevadí, dané samice vím cenovou relaci cca ale vádí mi ti mrtví brouci na druhé straně bez pořádného účtu. S pozdravem Janča.L.

1.1.2019 09:51
Uda

XXX.XXX.235.139

Ještě bych připsal že jsem posílal po týdnu druhou zprávu taktéž bez odezvy takže mně to dosti namíchlo.

1.1.2019 13:18
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

Uda napsal(a):
Předem svého příspěvku bych rád popřál všem to nejlepší do nového roku.
Tenhle příspěvek se ani tak netýká udání ceny v inzerátu ale na morálku inzerentů. Zaujal mně inzerát váhal sem ale nakonec sem napsal do soukromých správ protože jiná možnost zde nebyla. Co na tom že je inzerent daleko ode mě cca 350 km. Chtěl sem se pokusit dohodnout. A tady sem narazil velice tvrdě! proč? Nechápu na co si zde někteří hrají a schovávají se za nějakou clonu neviditelnosti a doufají že je nikdo neobjeví???!. Víte nejhorší je na tom že vidíte že dotyčný si vaši zprávu přečetl a že byla zobrazena. Je opravdu tak složité sednout na pár minut k telefonu neboť většina z nás ovládáme tyto inzerce přímo z mobilu a odepsat dotyčnému něco!!!!!. Už nemám, Už prodáno,a zapomněl sem vymazat inzerát atd....je to opravdu tak těžké, vždyť je to zdarma!!!. Opravdu nesnáším tyhle tipky ať už je to kdokoliv nedají na sebe kontakt a ještě neodpovídají. Toď vše prosím a podotýkám že daný inzerát byl bez ceny, což mi nevadí, dané samice vím cenovou relaci cca ale vádí mi ti mrtví brouci na druhé straně bez pořádného účtu. S pozdravem Janča.L.

1.1.2019 17:41
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

Horák lutino napsal(a):

Máte pravdu. Snad v tom novém roce k sobě budeme vstřícnější.

Přidejte reakci

Přidat smajlík