Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Ržs

20.12.2019 07:43
Ržs

XXX.XXX.243.192

Dobrý den, ráda bych poprosila o radu ohledně chovu rýžovníka stříbrného. Mám pár který má momentálně tři vejce, jenže samička má takovou jako kdyby nafouknutou bouličku pod krkem. Navíc nevyskočí ani na bidýlko, které je asi patnáct cm od dna klece a také dost těžce dýchá. Jsem v chovu úplný začátečník, ale snažím se jim vyhovět co nejvíc a tak je chovám v kleci velké na délku 100cm a na hloubku a šířku 50cm. Krmím je prosem, piškoty, hlávkovím salátem, mixovanou zeleninou, sépiovou kostí a samozřejmě jim dávám vodu. Jako hnízdící materiál jim dávám seno ze zverimexu. Takto se "nafukuje" od té doby co jsem ji koupila (z velmi kvalitního a zdravého chovu) a vždy má období ve kterém je úplně vpohodě a pak se nafoukne a není tak aktivní a nežere. Hned nad ní mám druhý pár a ten je ve skvělé kondici, stejně jako samec, který je v kleci s ní. Prosím poraďte mi někdo jak jí mám pomoct, děkuji.

20.12.2019 11:26
JoPe

XXX.XXX.82.6

Dobrý den,určitě by vám rádo poradilo více chovatelů ale to není možné, protože důvodů může být více. Setkal jsem se s podobným případem,kde byl problém s funkcí štítné žlázy způsobený nedostatkem jodu. Jestli pro to chcete něco vážně udělat, tak to chce odborné posouzení a zde se ho nedočkáte.

20.12.2019 17:17
Moudivláček

XXX.XXX.194.39

Ržs napsal(a):