koupim

Prodám Papouška horského - koupim papouska horskeho modreho...................
Dobrý den, v létě jsem od chovatele koupil letošní samičku papouška horského (vylíhnutá prý 4/2020). Nyní se mi zdá, že začíná žloutnout víc než je na samičku zdrávo :) Můžete mi říct svůj názor zkušenějších (já jsem začátečník), zda se podle vás jedná o samičku nebo samečka? Budu vám moc vděčný za odpovědi.
U půlročního horáka to je někdy problém, pokud nemůžete porovnat se stejně starými ptáky. Samičky jsou tmavěji zbarvené, matnější červeň na letkách a ocasní péra ze spodní strany růžově lemované, ale to mají i mladí samci, ale podstatně méně, které později úplně ztracejí. Podle foto bych typoval na samce podle žlutého zbarvení spodní strany a celkem jasné čevené na křídlech, ikdyž na druhé foto má kulatější hlavu oproti samcům, kteří ji mají ,, plošší " a neznatelně větší.
ZBzH
napsal(a):
Tak to jste me moc nepotesili, kazdopadne dekuni za reakce. Chystam se jeste zkusit prstynkovani, jednou v zivote jsem to.videl, kdyz jsem si jel pro slecnu roselku. Tak to zkusim aplikovat sam na sveho horaka. Dam vedet, jak to dopadlo.
Ono stacilo drive vytrhnout dve spodni ocasni pera,dorostou li cerna je to samec,naruzovela ma samice.
Podle mě teď právě poprvé přepeřuje. Je jí/jemu půl roku. Dávám ještě pár fotek.
Uživatel s deaktivovaným účtem
Za mě též samec. Samice nemají propojené zelenožluté peří z křídla ke krku. Viz naše chovná samice (vedle samec).
Vracím se ke svému staršímu vláknu. Horák koupený jako samička se podle mě stále drží jako samička Za měsíc jí/mu bude rok. Je možné, že se ještě vybarví do žluta jako samec?
ZBzH
napsal(a):
Aktuální foto, teď už asi jasní dva samci horáků, že?
Za mě opravdu mladý pěkný samec. :)
ZBzH
napsal(a):
Děkuji. Předpokládám, že se to profláklo hlavně těmi černými ocasními pery bez růžového olemování. A už chytá i žlutou. Takže mě čeká shánění dvou samiček... což je příjemná starost 😀