Dobrý den vážení chovatelé exotického ptactva.
Měl bych na Vás prosbu o zhlédnutí návrhu na realizaci voliéry pro zatím australské papoušky ( typu Korela, Rozela, Neoféma). V budoucnu člověk nikdy neví, zda u těchto ptáků zůstaneme.
Orientace voliéry viz obrázek. Nedokážu skrz orientaci pozemku voliéru otočit.
Materiál na stavbu voliéry bude použit Heluz 25 2in1
Změnili byste něco na této voliéře?
Za mě osobně to vypadá famózně. Má to styl a líbí se mi to. Jediné, co na co bych Vás upozornil je, že když vše půjde tak, jak má, tak Vás čeká odchov a k tomu by se hodilo více samostatných voliér. Třeba rosely jsou v době toku dost agresivní a může (ale samozřejmě nemusí) to ve společné voliéře působit problémy při soužití. Toto je Vaše první voliéra? Já jsem začátečník, mám také společnou voliéru pro austrálii, ale s možností rozdělení a jednu menší pro andulky. A už teď promýšlím další ubikace. Mohu se zeptat na rozpočet takovéto voliéry? Určitě se tu pochlubte, až bude voliéra stát. Slibuje opravdový zážitek.
lada3
napsal(a):
Me se to celkem libi, ptaci si trosku slunce uziji, tak bych v tom problem nevidel.
Jen se chci /ze zvedavosti/ zeptat proc celni strana je zdena do oblouku a co znamena ten kruh blizko stredu voliery ? A cihly prijde necim potom nahodit?
Podle mě je ten oblouk z pletiva a zálet uvnitř je z cihel. Zajímavé řešení. Za mě dobré.