loňské korelky

Prodám Korelu albino - Prodám loňské korelky, 1x lutino a 3x bílé, je to 1...
Sú to súrodenci majú 9 mesiacov obaja sú samci rodičia 1,0 lutino štep.do albín,0,1 albino po vyletení z búdky to bolo klasické lutino a albino po preperení sa objavila skoricova farba viď.foto.
Uživatel s deaktivovaným účtem
111777
napsal(a):
Sú to súrodenci majú 9 mesiacov obaja sú samci rodičia 1,0 lutino štep.do albín,0,1 albino po vyletení z búdky to bolo klasické lutino a albino po preperení sa objavila skoricova farba viď.foto.
Podla toho čo ste napísal o rodičoch, to budu samice.
111777
napsal(a):
Sú to obaja na 100% samci obaja vyspevujú.
Nejsem odborník na mutace, ale nic jako skořicové albino, nebo lutino není. Albino a lutino mají červené oči. Co vidím na fotkách, tak je jeden kus skořicová mutace a druhý Bělohlavá skořicová. Budu rád když mě někdo opraví, nebo potvrdí co jsem napsal.
hicks
napsal(a):
Nejsem odborník na mutace, ale nic jako skořicové albino, nebo lutino není. Albino a lutino mají červené oči. Co vidím na fotkách, tak je jeden kus skořicová mutace a druhý Bělohlavá skořicová. Budu rád když mě někdo opraví, nebo potvrdí co jsem napsal.
Skořicové ino je úplně běžná kombinace mutací u různých druhů papoušků.
Uživatel s deaktivovaným účtem
111777
napsal(a):
Sú to obaja na 100% samci obaja vyspevujú.
Tak potom samica nie je albino.
hicks
napsal(a):
Musím Vás opravit ,ale sám jsem choval bělohlavou korelu albino skořici .Fotky mé korely. Na fotce to není vidět, ale měla červené oči.
111777
napsal(a):
Červené oči maju obaja a ich matka tak isto ale 2 najväčše letky na každom kríídle maju škoricový nadych u matky. Po vyletení z budky boli obaja bez škoricového zafarbenia.Ich matka po vyletení z búdky bola úplne biela škoricový nádych na letkách sa objavil až po preperení