Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.1.2022 21:08
Michal.Š

XXX.XXX.43.223

Zdravím, chci se zeptat jestli máte někdo řešený voliery (zálety) z Pur panelu.
Mám to v plánu, tak trošku inspirace než se do toho pustím.
Děkuji 😉

5.1.2022 22:28
Pepa123

XXX.XXX.71.194

Michal.Š napsal(a):
Zdravím, chci se zeptat jestli máte někdo řešený voliery (zálety) z Pur panelu.
Mám to v plánu, tak trošku inspirace než se do toho pustím.
Děkuji 😉

Tento dotaz už tu byl několikrát řešen. Mrkněte do hysterie debat , určitě tam na něco narazíte.

6.1.2022 18:27
tydýt

XXX.XXX.147.103

Ahoj, můžu je doporučit. Mám to několik let a jsem spokojený.Krásně se to udržuje, myší ani jiná havěť tím neprojdou, prostě SUPER. Jen nechce šetřit na síle, dle mého názoru je nejlepší síla panelu 10 a více cm. V zimě se to projeví. To je pak velká úspora za teplo.
Ivan

6.1.2022 19:44
hzp

XXX.XXX.83.72

tydýt napsal(a):
Ahoj, můžu je doporučit. Mám to několik let a jsem spokojený.Krásně se to udržuje, myší ani jiná havěť tím neprojdou, prostě SUPER. Jen nechce šetřit na síle, dle mého názoru je nejlepší síla panelu 10 a více cm. V zimě se to projeví. To je pak velká úspora za teplo.
Ivan

Když se řekne a), mělo by se říci i b). Ano, je to perfektní pokud jde o možný prostup škodné, perfektně to izoluje, je to omyvatelné. Velice dobře se z toho staví, výstavba je rychlá, není zde mokrý proces, prakticky ještě v den výstavby můžete vypustit ptáky. Zásadní nevýhoda, kterou je nutno řešit, a nesmí se na to zapomenout,je že to drží vlhkost!!! Ta vám prostě nikam neuteče a sráží se v případě uspokojivého odvětrání na stěnách se všemi negativními důsledky.

7.1.2022 13:17
tydýt

XXX.XXX.147.103

Ahojda,
to jsem si neuvědomil, že budete chtít jít tak do detailu. Tak, ano vlhkost tam byla, ale to jsem velice rychle vyřešil. Dak jsem tam ventilátor s roletkou ( musí se v zimě tak za tři týdny vyčistit - ptačí pudr- ale stačí pouze ta štětka na otírání prachu z nábytku), který pouštím na časové hodiny. Mám tam olejový radiátor zapíná se na zásuvkový termostat ( minimální provoz u 10 cm síly stěny). Dnes venkovní teplota -10 stupňů, uvnitř teplota 8-10 stupňů, vlhkost 72%. Na stěnách ani kapka. Zatím dle mého názoru ( měl jsem zděné zálety), tak určitě vyhrává panel. Neříkám, že by se tam nějaké chyby nenašly, ale to u každého materiálu. No snad pouze u slivovice néééé.
Ivan

7.1.2022 14:14
klipaj

XXX.XXX.56.182

Se vším s vámi souhlasím. Mám také panely 10cm lako obvod i střechu. Rychle postavené a dobrá udržba.

laudas

12.1.2022 13:03
laudas

XXX.XXX.227.49

Dobrý den. Mě by zrovna zajímaly i ty detaily. Věřím, že pokud by se našli ochotní chovatelé, kteří by poskytli třeba pár fotek toho jakým způsobem při stavbě postupovali nebo jaké problémy řešili, tak by to bylo velkou pomocí. Třeba mě napadá, pokud to není budova větších rozměrů, ke které je třeba svařovat konstrukci, tak jak uchycujete panely k základové desce? Stačí třeba přes kovové L profily přišroubovat samořezkou pouze skrz vnitřní stěnu panelu nebo je třeba provrtat panel skrz a sešroubovat k L profilu? Nebo přivrtáte k základové desce nějaká ocelová účka do kterých se panely následně vsunou? Jak do vyříznutého otvoru v panelu řešíte vchodové dveře? Plastové i s rámem, vypěnit a oplechovat? Co se týče střechy používáte vyloženě střešní panely nebo dáváte i stěnové? Je třeba pro jistotu spoj na střešních panelech přeplátovat dalším plechem, aby tam nezatékalo? Rád bych se zeptal, také na to výše zmíněné odvětrání. Tedy kolikrát denně a na jak dlouhou dobu zapínáte ventilátor, aby to bylo dostatečné? Co se týče stavby samotné, rád bych se zeptal, zda někdo řešil další úpravy povrchu panelů. Mě osobně se příliš nelíbí ta výsledná plechová krabice. Rád bych letos stavěl ještě jednu voliéru, kde zálety budou komplet z panelů tl. 10 cm. Zevnitř to nechám, ale z vnější strany bych budovu ještě rád obložil pravděpodobně hladkým keramickým obkladem v imitaci kamene. Jaký by byl nejlepší způsob? Nelepit třeba na venkovní stěny přes pěnu extrudovaný polystyren a následně natáhnout lepidlem a na to obkládat? Udrží to ten obklad, aby to časem celé neodpadlo? Děkuji za reakce.

12.1.2022 13:19
pavel55

XXX.XXX.100.229

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli je možné pomocí pur panelů klece a voliéry efektivně odhlučnit ?
Existují perforované akustické pur panely plněné vatou, používáte je někdo ?
Používá někdo z vás desky Fermacell, Cementex, Cetris ?
děkuji,
Pavel

12.1.2022 15:53
klipaj

XXX.XXX.56.182

laudas napsal(a):
Dobrý den. Mě by zrovna zajímaly i ty detaily. Věřím, že pokud by se našli ochotní chovatelé, kteří by poskytli třeba pár fotek toho jakým způsobem při stavbě postupovali nebo jaké problémy řešili, tak by to bylo velkou pomocí. Třeba mě napadá, pokud to není budova větších rozměrů, ke které je třeba svařovat konstrukci, tak jak uchycujete panely k základové desce? Stačí třeba přes kovové L profily přišroubovat samořezkou pouze skrz vnitřní stěnu panelu nebo je třeba provrtat panel skrz a sešroubovat k L profilu? Nebo přivrtáte k základové desce nějaká ocelová účka do kterých se panely následně vsunou? Jak do vyříznutého otvoru v panelu řešíte vchodové dveře? Plastové i s rámem, vypěnit a oplechovat? Co se týče střechy používáte vyloženě střešní panely nebo dáváte i stěnové? Je třeba pro jistotu spoj na střešních panelech přeplátovat dalším plechem, aby tam nezatékalo? Rád bych se zeptal, také na to výše zmíněné odvětrání. Tedy kolikrát denně a na jak dlouhou dobu zapínáte ventilátor, aby to bylo dostatečné? Co se týče stavby samotné, rád bych se zeptal, zda někdo řešil další úpravy povrchu panelů. Mě osobně se příliš nelíbí ta výsledná plechová krabice. Rád bych letos stavěl ještě jednu voliéru, kde zálety budou komplet z panelů tl. 10 cm. Zevnitř to nechám, ale z vnější strany bych budovu ještě rád obložil pravděpodobně hladkým keramickým obkladem v imitaci kamene. Jaký by byl nejlepší způsob? Nelepit třeba na venkovní stěny přes pěnu extrudovaný polystyren a následně natáhnout lepidlem a na to obkládat? Udrží to ten obklad, aby to časem celé neodpadlo? Děkuji za reakce.

Dobrý den. Pošlete mi tel číslo. Na psaní je toho moc. Rád vám řeknu jak to mám já a třeba se vám ještě někdo ozve a vyberete si co vám bude pasovat.

12.1.2022 17:40
loudas

XXX.XXX.140.219

klipaj napsal(a):
Dobrý den. Pošlete mi tel číslo. Na psaní je toho moc. Rád vám řeknu jak to mám já a třeba se vám ještě někdo ozve a vyberete si co vám bude pasovat.

733780189. Stačí SMS. Zavolám. Děkuji.

laudas

13.1.2022 07:42
laudas

XXX.XXX.227.49

Ještě mě třeba napadá, je velký rozdíl z hlediska tepelného odporu, jestli je stavba z panelů, které mají uvnitř pěnu a mezi těmi, které mají vatu?

13.1.2022 11:02
loskutakruda

XXX.XXX.96.231

Dobrý den. Mám postaveno z pur panelů z vatou o síle 12 cm a super , letos první zima a zatím max. spokojenost

13.1.2022 11:33
Voplik

XXX.XXX.6.117

loskutakruda napsal(a):
Dobrý den. Mám postaveno z pur panelů z vatou o síle 12 cm a super , letos první zima a zatím max. spokojenost

Bylo by foto prosim? Klidne poslu mail

19.1.2022 22:41
David2013

XXX.XXX.219.245

Zdravím.
Chtěl bych se taky zeptat. Mám v plánu letos přistavit jednu voliéru klasika 4x1x2 (dxšxv). Voliéra nebude mít vytápěný zálet, ptáci v ní budou jen přes sezonu,ale chtěl bych tam udělat otevřený zálet proti dešti a větru do tvaru U buď 1 m nebo 2m do hloubky. Nechci ho dělat zděný, protože není možnost tam udělat základ nebo jen malý, a chci aby to bylo snadno zdemontovatelné. Ze dřeva by to šlo, třeba OSB desky, ale zase to dřevo z venku když neopláštím něčím proti dešti tak časem padne. Přemýšlím nad PUR panelem tl. 4 cm, jelikož nebudu topit a ptáci tam přes zimu pravděpodobně nebudou, tak mi tl. 4 cm stačí. Musí se na tak malý zálet v této tl. dělat nějaká konstrukce. Pod panelem by bylo ztracené bednění. Čím se k sobě panely šroubují? Nemám s tím žádnou zkušenost. Popřípadě kde panely objednáváte, nějaký vyzkoušený prodej? Nebo nápad z čeho jiného zálet udělat, aby nemusel být základ a zvenku to bylo chráněné proti dešti?
Mockrát díky.

20.1.2022 18:32
Karel1979

XXX.XXX.152.95

David2013 napsal(a):
Zdravím.
Chtěl bych se taky zeptat. Mám v plánu letos přistavit jednu voliéru klasika 4x1x2 (dxšxv). Voliéra nebude mít vytápěný zálet, ptáci v ní budou jen přes sezonu,ale chtěl bych tam udělat otevřený zálet proti dešti a větru do tvaru U buď 1 m nebo 2m do hloubky. Nechci ho dělat zděný, protože není možnost tam udělat základ nebo jen malý, a chci aby to bylo snadno zdemontovatelné. Ze dřeva by to šlo, třeba OSB desky, ale zase to dřevo z venku když neopláštím něčím proti dešti tak časem padne. Přemýšlím nad PUR panelem tl. 4 cm, jelikož nebudu topit a ptáci tam přes zimu pravděpodobně nebudou, tak mi tl. 4 cm stačí. Musí se na tak malý zálet v této tl. dělat nějaká konstrukce. Pod panelem by bylo ztracené bednění. Čím se k sobě panely šroubují? Nemám s tím žádnou zkušenost. Popřípadě kde panely objednáváte, nějaký vyzkoušený prodej? Nebo nápad z čeho jiného zálet udělat, aby nemusel být základ a zvenku to bylo chráněné proti dešti?
Mockrát díky.

Co to oplastit cetrisem ten vydrží a stačí jednoduchá konstrukce že střešních lati 6x4

20.1.2022 21:43
hašoun

XXX.XXX.41.17

Kdyby měl někdo zájem o radu ,rád pomůžu. Na psaní je toho moc. Tel. 723014048

21.1.2022 10:16
David2013

XXX.XXX.152.148

Karel1979 napsal(a):
Co to oplastit cetrisem ten vydrží a stačí jednoduchá konstrukce že střešních lati 6x4

Taky řešení, možná to tak dopadne. Právě proto jsem psal o vaše nápady, nebo jak to máte řešené vy. To bych mohl udělat hliníkovou konstrukci stejně zbytek bude z ní a našrubovat to na to a nemusel bych dělat ani z latí. Akorát bych musel koupit asi silnější ať na ten cetris můžu zavěsit budku. Pak nastává otázka jestli to cenově nebude stejné jak z PUR panelů pokud bych tam nemusel dělat konstrukci. Nejraději bych to udělal ze dřeva, ať to celé nepůsobí studeným dojmem, ale zas ať to něco vydrží když na to bude pršet z boku.

21.1.2022 14:46
Uda

XXX.XXX.99.168

Michal.Š napsal(a):
Zdravím, chci se zeptat jestli máte někdo řešený voliery (zálety) z Pur panelu.
Mám to v plánu, tak trošku inspirace než se do toho pustím.
Děkuji 😉

No podle mně záleží co tam budete mít. Já měl boudu nebo mám z osb desek ale pokud tam byly neofémy v pohodě ale zblbnul jsem a koupil výstavní korely. A tam už nastal problém za necelý rok jsem musel prostě že vnitř udělat příčku po obvodu, perlinka, stěrka, vápno, a v pohodě. Teď nevím zdali je úplně vhodný Pur panel pro hryzavé druhy. Ikdyž je to tvrdší materiál a tepelně super ale papoušky bych tam možná nedával. Možná že má někdo lepší zkušenosti jak to zajistit proti ohryzu. Jinak ty cetris asi lepší. Taky chci přístavem hnad jak se oteplí další voliéry pro korely a neofémy a teď když šly osb desky tak na horu také hledám variantu co nejlevnější.
No snad jse zde ozve někdo kdo má zkušenosti Pur panel a papoušci.

21.1.2022 17:49
loskutakruda

XXX.XXX.96.231

Pur panelům papoušci nic neudělají , je to pěna nebo vata v plechu , který je z obou stran tak že bez obav :-)

22.1.2022 11:16
Karel1979

XXX.XXX.152.95

David2013 napsal(a):
Taky řešení, možná to tak dopadne. Právě proto jsem psal o vaše nápady, nebo jak to máte řešené vy. To bych mohl udělat hliníkovou konstrukci stejně zbytek bude z ní a našrubovat to na to a nemusel bych dělat ani z latí. Akorát bych musel koupit asi silnější ať na ten cetris můžu zavěsit budku. Pak nastává otázka jestli to cenově nebude stejné jak z PUR panelů pokud bych tam nemusel dělat konstrukci. Nejraději bych to udělal ze dřeva, ať to celé nepůsobí studeným dojmem, ale zas ať to něco vydrží když na to bude pršet z boku.

Co to vyřešit prekladanymi prkny mám tak řešení garáž něho se dá plechem buď jemný trapez nebo klik

23.1.2022 13:52
David2013

XXX.XXX.219.245

Karel1979 napsal(a):
Co to vyřešit prekladanymi prkny mám tak řešení garáž něho se dá plechem buď jemný trapez nebo klik

A voliéry z cetrisu nemáte? Nebo je tu někdo kdo má podobným způsobem řešený zálet nemusí to být jen cetris. Z něčeho co se našroubuje např na hl. konstrukci a vydrží to, když na to bude pršet, sněžit. Musí se cetris ještě nějak ošetřit nebo vydrží když na něj bude pršet? Jak je to s tepelnou izolací třeba v síle 15 mm? Protože už jsi pohrávám s myšlenků, že bych tam udělal nevytápěný zálet a byli by tam např. červenokřídlý celou zimu. Původně to mělo být pro aratingy sluneční, ale teď když jsem si to trochu vyměřil tak si myslím, že voliéra 4 X 1,1 a v otevřeném záletu šířka 1,5 je pro ně i velká a mohli by tam být třeba ti červenokřídlí a aratingy do voliéry 1,5x2 co mám, což pro ně si myslím že je i celkem dostačující, samozřejmě pro každého ptáka čím větší tím lepší. Pořád špekuluju, na jednu stranu si myslím, že z těch PUR panelů je to zbytečné pro tak malý nevytápěný zálet, navíc pracovně asi náročnější, když musím ošetřit konce plechem. Nevím. Za každou radu budu vděčný .

23.1.2022 14:19
shorty102

XXX.XXX.186.255

Když už chcete stavět tak pořádně
Pur panel je parádní

23.1.2022 14:28
exotchov

XXX.XXX.168.151

David2013 napsal(a):
A voliéry z cetrisu nemáte? Nebo je tu někdo kdo má podobným způsobem řešený zálet nemusí to být jen cetris. Z něčeho co se našroubuje např na hl. konstrukci a vydrží to, když na to bude pršet, sněžit. Musí se cetris ještě nějak ošetřit nebo vydrží když na něj bude pršet? Jak je to s tepelnou izolací třeba v síle 15 mm? Protože už jsi pohrávám s myšlenků, že bych tam udělal nevytápěný zálet a byli by tam např. červenokřídlý celou zimu. Původně to mělo být pro aratingy sluneční, ale teď když jsem si to trochu vyměřil tak si myslím, že voliéra 4 X 1,1 a v otevřeném záletu šířka 1,5 je pro ně i velká a mohli by tam být třeba ti červenokřídlí a aratingy do voliéry 1,5x2 co mám, což pro ně si myslím že je i celkem dostačující, samozřejmě pro každého ptáka čím větší tím lepší. Pořád špekuluju, na jednu stranu si myslím, že z těch PUR panelů je to zbytečné pro tak malý nevytápěný zálet, navíc pracovně asi náročnější, když musím ošetřit konce plechem. Nevím. Za každou radu budu vděčný .

Klidne to muze byt s cetrisu,nepotrebuje to jiz dalsi upravu a staci .

23.1.2022 16:10
David2013

XXX.XXX.219.245

shorty102 napsal(a):
Když už chcete stavět tak pořádně
Pur panel je parádní

To chápu a ztotožňuji se s vaším názorem. Když něco dělám tak se snažím pořádně. Nerad něco látám z kde čeho a co nic nevydrží, ikdyž chápu, že všichni nemají možnost postavit voliéru za 30.000,tak to dělá každý dle možností. Kdybych stavěl zázemí třeba pro 5 voliér kde budu chtít topit tak o tom ani nepřemýšlím a jdu do PUR panelů, protože postavit pevnou stěnu nemůžu, jelikož voliéra bude stát nad sklepem na jabka, atd. Tudíž tam nejdou udělat základy. Já jen uvažuju jestli když tam nebudu topit a zálet bude otevřený do tvaru U asi 1,5 m do hloubky, jestli není PUR panel zbytečný? A kdyby tam byli jiní ptáci, protože aratingy na zimu stejně schovávám tak zálet uzavřu pomocí dveří z hl. profilů a na nich našroubovaný polykarbonát. Tak to mám řešené u ostatních voliér. Tam mám obvod záletů z červených cihel příčky OSB desky a venek hliníkové profily a pletivo. V zimě zálet zavřu dveřmi výše zmíněnými a když je teplo tak je otevřu. To mi běží hlavou jestli není Pur panel zbytečný a zkouším hledat jinou možnost. Proto zbírám vaše nápady a zkušenosti. A ohledně cetrisu nerozebere to třeba kuna časem v síle 15 mm?

23.1.2022 16:13
David2013

XXX.XXX.219.245

exotchov napsal(a):
Klidne to muze byt s cetrisu,nepotrebuje to jiz dalsi upravu a staci .

A nepustí se do toho třeba kuna časem?

23.1.2022 17:09
Michalaeva91

XXX.XXX.103.33

David2013 napsal(a):
A nepustí se do toho třeba kuna časem?

Mám voliéry z cetrisu, kdyžtak napište soukromou zprávu, nebo zavolejte, kdyby jste chtěl vědět nějaké moje zkušenosti.
Tel.737463857

23.1.2022 17:57
exotchov

XXX.XXX.168.151

David2013 napsal(a):
A nepustí se do toho třeba kuna časem?

Nepusti,mam nekolik let a dobre,kdyz bych se casem rozhodoval tak neni problem polystiren ,perlina a jako fasada. A je zatepleno.

23.1.2022 18:49
David2013

XXX.XXX.151.217

exotchov napsal(a):
Nepusti,mam nekolik let a dobre,kdyz bych se casem rozhodoval tak neni problem polystiren ,perlina a jako fasada. A je zatepleno.

To je pravda s tím zateplením. A jak silný cetris tam máte?

23.1.2022 20:46
loskutakruda

XXX.XXX.96.231

Právě to zateplení polystyrén lepidlo perlinka byl důvod proč sem staré voliery rozboural , dostali se mi tam myši a sodoma gomora nikdy více , postaveno z pur panelů a po myších zatím rok ani památka :-)

23.1.2022 22:29
David2013

XXX.XXX.219.245

loskutakruda napsal(a):
Právě to zateplení polystyrén lepidlo perlinka byl důvod proč sem staré voliery rozboural , dostali se mi tam myši a sodoma gomora nikdy více , postaveno z pur panelů a po myších zatím rok ani památka :-)

Tak, ale ono taky záleží jak se to zateplení udělá, když se dá zakládací lišta na to polystyren, zatáhá kolikrát má, a vše poctivě utěsní, tak by se tam ty myši dostat neměli. Pokud se to udělá takzvaně na prasáka tak se tam dostanou to je jasný. To by muselo být myší na každém domě ve fasádě.

24.1.2022 05:17
exotchov

XXX.XXX.168.151

David2013 napsal(a):
To je pravda s tím zateplením. A jak silný cetris tam máte?

Mam tu 10,staci kdyz jsou pricky po metru.

24.1.2022 06:23
loskutakruda

XXX.XXX.96.231

David2013 napsal(a):
Tak, ale ono taky záleží jak se to zateplení udělá, když se dá zakládací lišta na to polystyren, zatáhá kolikrát má, a vše poctivě utěsní, tak by se tam ty myši dostat neměli. Pokud se to udělá takzvaně na prasáka tak se tam dostanou to je jasný. To by muselo být myší na každém domě ve fasádě.

Na prasáka to rozhodně nebylo , bylo to olištováno a kraje oplechovaný a stejně se tam mrchy dostali . Musite si uvědomit že na každém domě na fasadě se neuvelebí to je jasné nemají tam zdroj potravy jako ve volierách aby měli důvod se tam zdržovat . Jinak nikoho tímto nechci odrazovat od realizace je to každého věc. Já na to byl taky upozorněný a myslel sem si své a myši mě za 4 roky dost vytrestali . Jinak Chovu zdar

24.1.2022 07:08
David2013

XXX.XXX.239.225

loskutakruda napsal(a):
Na prasáka to rozhodně nebylo , bylo to olištováno a kraje oplechovaný a stejně se tam mrchy dostali . Musite si uvědomit že na každém domě na fasadě se neuvelebí to je jasné nemají tam zdroj potravy jako ve volierách aby měli důvod se tam zdržovat . Jinak nikoho tímto nechci odrazovat od realizace je to každého věc. Já na to byl taky upozorněný a myslel sem si své a myši mě za 4 roky dost vytrestali . Jinak Chovu zdar

To máte pravdu, že je tam zdroj potravy. Mě se to teda zatím nestalo. Jasně chápu, já se vás taky nechtěl nijak urazit. To mám právě strach trochu u Pur panelu, když si představím, že do toho půjdou krmné pulty, možná dvířka, teď to všechno oplechovat. Chápu že z Pur panelů je to určitě super pro toho kdo topí , ale u mě si myslím že je to celkem zbytečné, když to bude jak jsem psal výše. Tak nevím. Chovu zdar

24.1.2022 13:56
Karel1979

XXX.XXX.0.238

Tak dejte osb desky a natáhnout perlinku a lepidlo přímo na osb desky potom fasádu a je klid.Delaji lepidlo přímo na osb desky.

24.1.2022 15:11
Alisterus 23

XXX.XXX.214.25

David2013 napsal(a):
A voliéry z cetrisu nemáte? Nebo je tu někdo kdo má podobným způsobem řešený zálet nemusí to být jen cetris. Z něčeho co se našroubuje např na hl. konstrukci a vydrží to, když na to bude pršet, sněžit. Musí se cetris ještě nějak ošetřit nebo vydrží když na něj bude pršet? Jak je to s tepelnou izolací třeba v síle 15 mm? Protože už jsi pohrávám s myšlenků, že bych tam udělal nevytápěný zálet a byli by tam např. červenokřídlý celou zimu. Původně to mělo být pro aratingy sluneční, ale teď když jsem si to trochu vyměřil tak si myslím, že voliéra 4 X 1,1 a v otevřeném záletu šířka 1,5 je pro ně i velká a mohli by tam být třeba ti červenokřídlí a aratingy do voliéry 1,5x2 co mám, což pro ně si myslím že je i celkem dostačující, samozřejmě pro každého ptáka čím větší tím lepší. Pořád špekuluju, na jednu stranu si myslím, že z těch PUR panelů je to zbytečné pro tak malý nevytápěný zálet, navíc pracovně asi náročnější, když musím ošetřit konce plechem. Nevím. Za každou radu budu vděčný .

Já mám z cetrisu krmnou část zimní voliéry. Cetris je vsazen do hlinikového profilu a z venku natřen na hnědo

24.1.2022 19:02
ZBzH

XXX.XXX.217.155

Alisterus 23 napsal(a):
Já mám z cetrisu krmnou část zimní voliéry. Cetris je vsazen do hlinikového profilu a z venku natřen na hnědo

Moc pěkné. Co to je za tu trávu? Nemá chybu.

24.1.2022 19:17
Alisterus 23

XXX.XXX.214.25

ZBzH napsal(a):
Moc pěkné. Co to je za tu trávu? Nemá chybu.

Je to Ozdobnice čínská

24.1.2022 20:38
David2013

XXX.XXX.146.58

Karel1979 napsal(a):
Tak dejte osb desky a natáhnout perlinku a lepidlo přímo na osb desky potom fasádu a je klid.Delaji lepidlo přímo na osb desky.

Taky jsem tak přemýšlal, ale stejně to dřevo ve finále zadělám fasádů a nebylo by vidět jak by se mi líbilo ať to je přírodní a zbytečně moc kroků. Mám rád když je aspoň část voliér ze dřeva,ale tady to asi nepůjde. Na prvních voliérách z toho mám řešené příčky a strop v záletu. Udělám to z cetrisu, jak jste navrhnul první a hotovka, z venku to natřu ať to líp vypadá a bude. PUR panel jsem už vypustil úplně, myslím si že pro můj tip voliéry naprosto zbytečný, když tam nebudu topit a neuzavřu s tím celý zálet. Řešit oplechování, jak do toho pulty a navíc není to úplně můj tip voliér z toho. Působí to moc chladně,můj názor. Ale chápu, že pro vytápěné zálety, super možnost rychlé výstavby. Jen ještě jedna otázka v jaké tl. si myslíte ten cetris udělat? Někdo píše 10 mm, někdo 20 mm, že 10 mm se vlní? Bude stačit když ho našrubuju na hliníkovou konstrukcí z které bude zbytek voliéry s pletivem? Asi šrubovat normálně tex šroubem s podložkou?

24.1.2022 22:39
Alisterus 23

XXX.XXX.214.25

David2013 napsal(a):
Taky jsem tak přemýšlal, ale stejně to dřevo ve finále zadělám fasádů a nebylo by vidět jak by se mi líbilo ať to je přírodní a zbytečně moc kroků. Mám rád když je aspoň část voliér ze dřeva,ale tady to asi nepůjde. Na prvních voliérách z toho mám řešené příčky a strop v záletu. Udělám to z cetrisu, jak jste navrhnul první a hotovka, z venku to natřu ať to líp vypadá a bude. PUR panel jsem už vypustil úplně, myslím si že pro můj tip voliéry naprosto zbytečný, když tam nebudu topit a neuzavřu s tím celý zálet. Řešit oplechování, jak do toho pulty a navíc není to úplně můj tip voliér z toho. Působí to moc chladně,můj názor. Ale chápu, že pro vytápěné zálety, super možnost rychlé výstavby. Jen ještě jedna otázka v jaké tl. si myslíte ten cetris udělat? Někdo píše 10 mm, někdo 20 mm, že 10 mm se vlní? Bude stačit když ho našrubuju na hliníkovou konstrukcí z které bude zbytek voliéry s pletivem? Asi šrubovat normálně tex šroubem s podložkou?

Já bral 16mm a ten přesně seděl do hliníkového profilu HJ20H1
Jinak zásady upevnění cetris desek můžete stáhnout v PDFku třeba zde: https://www.cetris.cz › download › 514_ppp_kap-05

25.1.2022 00:01
David2013

XXX.XXX.219.245

Alisterus 23 napsal(a):
Já bral 16mm a ten přesně seděl do hliníkového profilu HJ20H1
Jinak zásady upevnění cetris desek můžete stáhnout v PDFku třeba zde: https://www.cetris.cz › download › 514_ppp_kap-05

Super díky. A do toho jste to jen zasunul a už nijak nepřichytával? Jak velkou plochu desky jste dal mezi jednotlivé profile 1m X 1m ? Jde koupit i menší rozměr jak těch 3350 dlouhé? Třeba 2m x1, 25 m ? Všude jsem našel jen ty dlouhé. A poslední dotaz, zkoušeli jste někdo použít na voliéry Fermacell desky?

25.1.2022 00:10
Alisterus 23

XXX.XXX.214.25

David2013 napsal(a):
Super díky. A do toho jste to jen zasunul a už nijak nepřichytával? Jak velkou plochu desky jste dal mezi jednotlivé profile 1m X 1m ? Jde koupit i menší rozměr jak těch 3350 dlouhé? Třeba 2m x1, 25 m ? Všude jsem našel jen ty dlouhé. A poslední dotaz, zkoušeli jste někdo použít na voliéry Fermacell desky?

Ano, normálně jsem to vsunul do rámu. Je to vsazeno mezi "praporky" profilu, takže to nemá kam uhnout. Dělal jse jednotlivé rámy s těmi musela být opatrnější manipulace ( přece jen je to váha ). Ale po spojení super. Jestli se prodávají menší plotny netuším. Zkuste si zavolat do Cetris Hranice na podrobnější info. Já to řezal flexou. Mám to vysoké 3 metry. Pro lepší maipulaci jsem to dával do rámu 2x1m a druhý díl nastavil 1x1m

2.2.2022 13:55
Bern

XXX.XXX.101.146

Nabízím Pur panely, 19 kusů, velikost 2 x 1 m, síla 3 cm. 1 kus 800,-Kč. Tel: 724 593 950 Zábřeh

turekk

2.2.2022 20:20
turekk

XXX.XXX.212.17

Nabízím, nové originál balené sendvičové panely, výplň těžká vata, tloušťka 15cm (absolutně samonosné - tepelný odpor se zdivem nesrovnatelný), barva šedá/stříbrná, cca 20ks délky 3,5m x 1,2m, nerealizovaný projekt, absolutně TOP co je na trhu, nechám cca za 50% ceny v prodeji, s montáží poradím - při odběru uvidíte sklad případně mrazící box z panelů. Jižní Morava, tel. 723 237 746

9.4.2022 21:48
OndřejM

XXX.XXX.48.242

Zdravím a dovolím si trochu oživit vlákno. Chystám se na stavbu voliér z PUR panelů. Rozměry záletů budou 14x2,5 m. Výška bude od 3 do 2,6 m (šikmá střecha). Zálety budou stát podél stávající zdi (bude tvořit zadní stěnu záletů). Přední stěna bude z PUR panelů tloušťky 15 cm a boční stěny budou z Porfixu (20 cm + zateplení). Střecha bude ze střešních PUR panelů tloušťky 10-15 cm. Spojení střešních a stěnových panelů mám v plánu řešit plechovými L lištami které budou s panely spojeny buď nýty nebo tex šrouby (nechci dělat žádnou svařovanou konstrukci). Chtěl bych se zeptat zkušenějších, jestli je spojení L lištami v pohodě a případně jak silný plech na lišty zvolit? A pak bych se chtěl zeptat, jak máte řešené "oplechování" otvorů pro výletová okna? Mohl by případně někdo poslat fotky oplechování okenních otvorů? Pro představu přikládám obrázky plánovaných voliér. Díky za reakce.

10.4.2022 07:19
Karel1979

XXX.XXX.152.95

Řešili jsme velké stavby z pur panelů a vše je strašně jednoduché. Zavolejte mi po neděli tel.608923577

10.4.2022 12:10
hašoun

XXX.XXX.70.150

Zdravím ,volejte 723014048. Mám z PUR panelů skoro všechny zálety. S pozdravem Rulík

Přidejte reakci

Přidat smajlík