Můžu chovat krkavce v bytě?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Siegfried

8.1.2022 02:37
Siegfried

XXX.XXX.90.136

Dobrý den,
rád bych choval krkavce v bytě, ne venku.
V bytě šlo by to? A co bych mu musel pořiďit případně.
Děkuji za odpověď.
Siegfried

8.1.2022 08:20
maxichov

XXX.XXX.224.26

Siegfried napsal(a):
Dobrý den,
rád bych choval krkavce v bytě, ne venku.
V bytě šlo by to? A co bych mu musel pořiďit případně.
Děkuji za odpověď.
Siegfried

v bytě určitě né když tak zavolej

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2022 09:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

případně musíte pořídit přiměřeně velkou venkovní voliéru

Neregistrovaný uživatel

8.1.2022 21:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Máte vůbec představu co je a co dokáže krkavec.

8.1.2022 21:30
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

Siegfried napsal(a):
Dobrý den,
rád bych choval krkavce v bytě, ne venku.
V bytě šlo by to? A co bych mu musel pořiďit případně.
Děkuji za odpověď.
Siegfried

Jde vše, pokud bude mít v bytě svůj pokoj. Pokud ne, tak mějte na mysli množství trusu. To jsou chvístance, pokud nebude žrát jen granule. A to chodíte také do práce? Ten nápad se mně zdá poněkud zcestný.
Chovám vránu šedou 22 let, ale venku. Doma bych ji neměl, ani kdybyste mně platil. A za rozbřesku ten hlas krkavce vás jistě uvede do deliria většího než litr rumu.
Mně stačí problém se sousedy i s tou vránou.

Neregistrovaný uživatel

8.1.2022 21:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Moudivláček napsal(a):
Jde vše, pokud bude mít v bytě svůj pokoj. Pokud ne, tak mějte na mysli množství trusu. To jsou chvístance, pokud nebude žrát jen granule. A to chodíte také do práce? Ten nápad se mně zdá poněkud zcestný.
Chovám vránu šedou 22 let, ale venku. Doma bych ji neměl, ani kdybyste mně platil. A za rozbřesku ten hlas krkavce vás jistě uvede do deliria většího než litr rumu.
Mně stačí problém se sousedy i s tou vránou.

Pane Německý nešlo to jednou větou-je to úplně na ho...

8.1.2022 21:42
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Pane Německý nešlo to jednou větou-je to úplně na ho...

Ano šlo.
Ale jistě víte, že jsem ukecaný a koho to unavuje, ať to nečte, v tom je ta dnešní svoboda volby. Představte si, že za minulého režimu byste tu mou přednášku musel poslouchat. To by bylo utrpení.

Neregistrovaný uživatel

8.1.2022 21:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Moudivláček napsal(a):
Ano šlo.
Ale jistě víte, že jsem ukecaný a koho to unavuje, ať to nečte, v tom je ta dnešní svoboda volby. Představte si, že za minulého režimu byste tu mou přednášku musel poslouchat. To by bylo utrpení.

Neumím si představit,že bych musel za jakéhokoliv režimu podobnou přednášku dobrovolně poslouchat-opravdu bych asi trpěl.Mám náturu stručně a jasně.To není nic proti-uznávám Vás.JT

9.1.2022 05:14
z jarda

XXX.XXX.140.60

Zdravím, no asi trochu odbočím, ale vytáčí mě, když se kdekoliv začne mluvit o svobodném slovu a demokracii!
Prosím vás, kde je, co to vůbec je?! Vždyť jsme jako OVCE a nebo někdo mi chce namluvit, že dobrovolně s nadšením a rád nosí respirátor, nechá se očkovat a nikdo netuší čím, platí za testy a další a další "dobrovolné" příkazy?!
No a teď mě kamenujte!
S pozdravem Zappe
PS: a to mě politika nezajímá!

9.1.2022 05:41
exotchov

XXX.XXX.168.151

z jarda napsal(a):
Zdravím, no asi trochu odbočím, ale vytáčí mě, když se kdekoliv začne mluvit o svobodném slovu a demokracii!
Prosím vás, kde je, co to vůbec je?! Vždyť jsme jako OVCE a nebo někdo mi chce namluvit, že dobrovolně s nadšením a rád nosí respirátor, nechá se očkovat a nikdo netuší čím, platí za testy a další a další "dobrovolné" příkazy?!
No a teď mě kamenujte!
S pozdravem Zappe
PS: a to mě politika nezajímá!

Mate pravdu jsme ovce,poslouchame a nechame si diktovat. Lide se snad uz nikdy proti tomu nepostavi. A krkavce opravdu jen venku.

Passerby

9.1.2022 09:29
Passerby

XXX.XXX.254.250

Od krkavce k politickým ovcím to je diskuze
Ale nebojte krkavci prej ovce rádi

9.1.2022 10:10
kkki

XXX.XXX.54.213

Moudivláček napsal(a):
Ano šlo.
Ale jistě víte, že jsem ukecaný a koho to unavuje, ať to nečte, v tom je ta dnešní svoboda volby. Představte si, že za minulého režimu byste tu mou přednášku musel poslouchat. To by bylo utrpení.

Nikdy a za žádného režimu,nemusel jsem a ani nemusím,hloupé kecy.K.

9.1.2022 12:02
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Neumím si představit,že bych musel za jakéhokoliv režimu podobnou přednášku dobrovolně poslouchat-opravdu bych asi trpěl.Mám náturu stručně a jasně.To není nic proti-uznávám Vás.JT

Děkuji Vám za reakci. Takhle nějak bych si představoval výměnu názorů.
Vím, že tento náš dialog sklouzl někam úpně jinam a do ptačí diskuze nepatří.
Snad nesklidíme hrubé napomenutí

9.1.2022 12:29
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

z jarda napsal(a):
Zdravím, no asi trochu odbočím, ale vytáčí mě, když se kdekoliv začne mluvit o svobodném slovu a demokracii!
Prosím vás, kde je, co to vůbec je?! Vždyť jsme jako OVCE a nebo někdo mi chce namluvit, že dobrovolně s nadšením a rád nosí respirátor, nechá se očkovat a nikdo netuší čím, platí za testy a další a další "dobrovolné" příkazy?!
No a teď mě kamenujte!
S pozdravem Zappe
PS: a to mě politika nezajímá!

Pane Zappe,
Vás si jako chovatele vážím, z textů a zprostředkovaných informací od chovatelů, ikdyž jsem Vás osobně ani neviděl.
Souhlasím s vaším rozhořčením. Ale my opravdu tu svobodu slova máme, ikdyž je ta svoboda většině národa k ničemu, protože světem vládnou peníze a i ten nejubožejší se jimi dá ovládat jak jste napsal jako OVCE. Kolik je zde diskutujících, o kterých můžeme zjistit jako o Vás nebo mě, kdo to je ?
Anonym u počítače je dnes největší hrdina. Jsem starý, ne naivní, mohu srovnávat ne za základě mnohdy lživých informací sdělovacích prostředků, ale vlastní zkušenosti. Mnozí moji spolupracovníci už jsou mrtví .Uveďte identitu, budete vykraden, propíchané pneumatiky a možná i horší dopady. Na rozdíl od Vás mě politika po devadesátém roce začala zajímat. Byl jsem 16 roků členem sedmičlenné rady s 23 zastupiteli desetitisícového města, zažil 3 starosty, takže trochu vím, jak to chodí.
Můj závěr mé babičky z r. 1946 " Kdo se bojí, nesmí do lesa."
Zase další moje politická přednáška. Záporné body ifauna už dávno zrušila a tak mohu mít klidné spaní. Příjemnou neděli všem co tu moji přednášku čtou.
Dnes už mám napsaný verš na úmrtní parte, idyž bych ještě rád žil.
ON

9.1.2022 12:53
corvuscorax

XXX.XXX.49.81

možná to nesouvisí s chovem krkavce, já bych naopak doporučil to zkusit ho chovat doma. Nebude ten pán muset několik let malovat, krkavec to udělá za něj a nebude muset kupovat návštěvám kafe. Nikdo k němu chodit nebude. Připomínat dnešní SVOBODU a svobodu za totáče mi přijde úsměvné po tom, co jsem se dnes dozvěděl, že za můj zájem o chovatelství mohli komunisti a ne můj zájem o přírodu. Chtěl bych se dožít roku, kdy za všechno nebudou moci komouši

alfonzo

9.1.2022 14:22
alfonzo

XXX.XXX.0.243

z jarda
Zdravím Vás.A sakra,asi jste podobného ražení jako já,hadr na hubě nenosím,už jsem měl pár výstupů na různých místech,očkovat se nedám,protože to není vakcína na danou věc.V rodině jsou několikráte očkovaní a měli tu novou chřipku.Stýkám se i s pozitivními,řekli mě to,já ,že to neřeším,ať klidně přijedou.Ovce jsem nikdy nebyl a nebudu,ani minulý režim mě k tomu nedonutil,nejlepší na tom je,že ti co prý v 89 odešli od koryt mě kvůli kecům do režimu později vyhodili z práce,takže novej bordel se starejma ku.vama.

9.1.2022 14:39
JoPe

XXX.XXX.82.6

alfonzo napsal(a):
z jarda
Zdravím Vás.A sakra,asi jste podobného ražení jako já,hadr na hubě nenosím,už jsem měl pár výstupů na různých místech,očkovat se nedám,protože to není vakcína na danou věc.V rodině jsou několikráte očkovaní a měli tu novou chřipku.Stýkám se i s pozitivními,řekli mě to,já ,že to neřeším,ať klidně přijedou.Ovce jsem nikdy nebyl a nebudu,ani minulý režim mě k tomu nedonutil,nejlepší na tom je,že ti co prý v 89 odešli od koryt mě kvůli kecům do režimu později vyhodili z práce,takže novej bordel se starejma ku.vama.

Od krkavce daleko,ale jinak

alfonzo

9.1.2022 15:43
alfonzo

XXX.XXX.0.243

Abych neřešil jen politiku.Jako kluk jsem našel v polích po honu postřeleného havrana,byl křídlovaný,ale moc dobře.
Měl jsem ho v jedné prázdné voliéře asi dva měsíce,voliéra,včetně stěn zas..ná,všude smrad.A to jsem ho krmil čerstvým syrovým masem a vejci,nepohrdnul však ani kouskem rohliku.
Byl jsem rád,když jsem ho po uzdravení vypustil zpět do přírody.Jediné co mě hřálo,bylo,že jsem ho zachránil,úklid voliéry už byl trošku jinde.
Doma bych nechtěl ani straku,která je proti krkavci břídil.

9.1.2022 21:01
OnlyK

XXX.XXX.168.140

Mne by zajímalo - jsou k jeho chovu povinná povolení, doklady, jak vysoké jsou nároky aby jste případné povolení získali?

Ne, že bych měla v plánu si ho někdy pořizovat, jen mne to zajímá. Co jsem tak slyšela, z krkavce ve voliéře na zahradě může být parádní problém.

Neregistrovaný uživatel

9.1.2022 21:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

OnlyK napsal(a):
Mne by zajímalo - jsou k jeho chovu povinná povolení, doklady, jak vysoké jsou nároky aby jste případné povolení získali?

Ne, že bych měla v plánu si ho někdy pořizovat, jen mne to zajímá. Co jsem tak slyšela, z krkavce ve voliéře na zahradě může být parádní problém.

Krkavec je zvláště chráněný druh živočicha.K jeho chovu je potřeba udělení vyjímky Odboru životního prostředí.Bez povolení hrozí tučná pokuta a zabavení a nepříjemné vysvětlování na úřadech.

10.1.2022 19:01
corvuscorax

XXX.XXX.49.81

možná se pořád do něčeho pletu, ale pokud získáte mladého krkavce a sama si ho dokrmíte, nebude se moc hlasově projevovat. Před mnoha lety jsem měl takto dokrmenou vránu šedivku a jen "špitala". Vůbec se neozývala vraním hlasem. Na druhou stranu, když může babka mít v jednopokojovém bytě tři dogy a nechodit s nimi ani na procházku, jeden krkavec je úplné nic.

alfonzo

10.1.2022 19:21
alfonzo

XXX.XXX.0.243

corvuscorax
Toto se různí,asi jste měl výjimku,je to i u jiných ptáků,včetně papoušků.Tady je jiná problematika,trus to je problém,zapáchajíci v létě se stahují mouchy.I když máte síť bude jich plná z venku,cítějí to na dálku.
Krkavec je krásný inteligentní pták,také velký,takže zaslouží v případě zajetí prostornou voliéru k proletu.Jde pouštět i n volno,ale může uletět a udělat průšvih.
Když byla dcera v kočárku,soused měl krotkou straku,začala lítat k nám na kočárek na cinkrlata,tam už je kousek od vyklobnutého oka.Měl jsem chuť jí zlikvidovat,jenže mě někdo předběhl,lítala po celém městě,kamarádila s každým,někomu se zalíbila až moc.
Krkavec je podstatně silnější než straka,ublíží i dospělému v nečekaný okamžik,takže na volno bych si nedovolil,to je vždy problém s každým zvířetem z volné přírody.

11.1.2022 14:04
corvuscorax

XXX.XXX.49.81

to se nevylučuje, měl jsem ochočeného samečka rozely pestré, mluvil dokonce několik slov a pískal melodie a jednou mi šel po oku. Sotva jsem stačil ucuknout hlavou a šel z domu. Žakin se specializoval na kousnutí pod nehet na prstech u nohou. Šedivka mi jemňounce zobala okolo oka a žužlala jemně ucho a nikdy mi neudělal něco bolestivého.

13.1.2022 09:35
zbosace

XXX.XXX.110.90

Nosím rúško kde je hromada ľudí, som tri krát očkovaný, s priateľmi ak chcú aby sme ho mali nemám problém ak nie kľudne si ho zložím. Cez fb komunikujem z ľuďmi z Thajska a Indonezie aj o otázkach chorôb, nemajú s tým problém nosiť rúško, berú to ako samozrejmosť nie ako útok na ich ľudské práva. Dôvod očkovania je osobný, žiadne nutenie.
Nedokážem odpovedať jednou vetou..
Krkavca do bytu? Aj som sa zasmial ale na druhej strane všetko treba vyskúšať a potom sa pochváliť ( fotodokumentácia). Zadávateľ nepíše pohnútky ktoré mu vnukli tento nápad ani či má nejaké skúsenosti s chovom PET mazlov a ani konkrétne s krkavcovitymi. Osobnú skúsenosť mám len s vranou, strakou, havranom, sojkou. Krkavca mal kamarát. Bol to jeho životný sen mať krotkeho volnoletca. Bohužiaľ , toleroval len jeho, všetko ostatné boli votrelci. Keď napadol dosť vážne jeho manželku bol vyhostený. Vonkajšia voliera by všetko vyriešila. Otázku hygieny tu už spomínali, h.. o na stene môže mať aj meter...
Ale zaujmalo by ma prečo práve do bytu...🤔

13.1.2022 13:13
z jarda

XXX.XXX.139.214

Zdravím,
pro zbosace - váž.pane a vy kde žijete?! Jaký osobní důvod, jaké vlastné rozhodnutí, jaké dobrovolné nošení roušky, jaké dobrovolné očkování?!
To nevidíte, že když se tomu nepodřídíte, tak jste odepsaný z normálního života?! Nemůžete do práce, restaurací, kina...a to vám přijde jako normální v dnešní moderní době, to není omezování osobní svobody?! Kdy si už konečně všichni otevřeme oči?! Jdu do bazénu a tam chce po mě nějaká ženská čárový kód jestli jsem očkovaný a přitom žádnou čtečku NEMÁ!!! A to se mi stalo i na letišti, na wellnessu i v kině, tak co to je - buzerace!
Jak už jsem psal - jsme jen OVCE a mají nás tam kde potřebují!!!
S pozdravem Zappe

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2022 15:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zadaveteli dotazu doporučuji učit se od nejlepších a začít třeba čtením:
https://www.databazeknih.cz/knihy/pan-krkavcu-418916

Aby věděl, co krkavec vůbec obnáší - prostor, krmení, komunikaci, atd.

13.1.2022 16:37
hzp

XXX.XXX.83.72

z jarda napsal(a):
Zdravím,
pro zbosace - váž.pane a vy kde žijete?! Jaký osobní důvod, jaké vlastné rozhodnutí, jaké dobrovolné nošení roušky, jaké dobrovolné očkování?!
To nevidíte, že když se tomu nepodřídíte, tak jste odepsaný z normálního života?! Nemůžete do práce, restaurací, kina...a to vám přijde jako normální v dnešní moderní době, to není omezování osobní svobody?! Kdy si už konečně všichni otevřeme oči?! Jdu do bazénu a tam chce po mě nějaká ženská čárový kód jestli jsem očkovaný a přitom žádnou čtečku NEMÁ!!! A to se mi stalo i na letišti, na wellnessu i v kině, tak co to je - buzerace!
Jak už jsem psal - jsme jen OVCE a mají nás tam kde potřebují!!!
S pozdravem Zappe

Oni Asiati mají dost zkušenosti se SARS a MERS, takže o ochraně sebe samých a jiných moc nediskutují. Kdyby tam žili Češi, tak dost možná MERS, či SARS vyflákal půl zeměkoule, protože Češi nejsou žádné OVCE!!!, tak si nedají nic moc diktovat, a hlavně mají potřebu o všem pi.ovat, což je patrné i na zdejší diskuzi, kdy nejmenovaný jedinec klidně zatáhne politiku i do diskuze o krkavci.

Neregistrovaný uživatel

13.1.2022 17:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

hzp napsal(a):
Oni Asiati mají dost zkušenosti se SARS a MERS, takže o ochraně sebe samých a jiných moc nediskutují. Kdyby tam žili Češi, tak dost možná MERS, či SARS vyflákal půl zeměkoule, protože Češi nejsou žádné OVCE!!!, tak si nedají nic moc diktovat, a hlavně mají potřebu o všem pi.ovat, což je patrné i na zdejší diskuzi, kdy nejmenovaný jedinec klidně zatáhne politiku i do diskuze o krkavci.

Co tím chtěl básník říci?? Nechápu jakou má váš příspěvek souvislost s tématem (krkavec).

13.1.2022 21:58
z jarda

XXX.XXX.139.214

hzp napsal(a):
Oni Asiati mají dost zkušenosti se SARS a MERS, takže o ochraně sebe samých a jiných moc nediskutují. Kdyby tam žili Češi, tak dost možná MERS, či SARS vyflákal půl zeměkoule, protože Češi nejsou žádné OVCE!!!, tak si nedají nic moc diktovat, a hlavně mají potřebu o všem pi.ovat, což je patrné i na zdejší diskuzi, kdy nejmenovaný jedinec klidně zatáhne politiku i do diskuze o krkavci.

Vážený, nejdříve jste si měl přečíst celé vlákno, proč a jak to začalo a pak toho nejmenovaného jedince oslovit!
Podle vás nejsme žádné OVCE a teda jen tady pí....me o všem?!
No nic, další co nic nevidí a žije na jiné planetě!
S pozdravem Zappe

5008

13.1.2022 22:47
5008

XXX.XXX.228.41

Chudák krkavec. Nenechal se očkovat, tak nikam nemůže ani do bytu👍

14.1.2022 13:53
zbosace

XXX.XXX.110.90

z jarda napsal(a):
Zdravím,
pro zbosace - váž.pane a vy kde žijete?! Jaký osobní důvod, jaké vlastné rozhodnutí, jaké dobrovolné nošení roušky, jaké dobrovolné očkování?!
To nevidíte, že když se tomu nepodřídíte, tak jste odepsaný z normálního života?! Nemůžete do práce, restaurací, kina...a to vám přijde jako normální v dnešní moderní době, to není omezování osobní svobody?! Kdy si už konečně všichni otevřeme oči?! Jdu do bazénu a tam chce po mě nějaká ženská čárový kód jestli jsem očkovaný a přitom žádnou čtečku NEMÁ!!! A to se mi stalo i na letišti, na wellnessu i v kině, tak co to je - buzerace!
Jak už jsem psal - jsme jen OVCE a mají nás tam kde potřebují!!!
S pozdravem Zappe

Tento príspevok je o krkavcovi a ani neviem ako som sa nechal vtiahnuť mimo témy. Ak vy z niečím nesúhlasíte a vaše názory sú ako čítam len čisto politické a všetko dianie chápete len ako útok na vaše ľudské práva, musíte akceptovať aj môj názor a moje vyjadrenie že všetko čo robím robím bez nátlaku, vo vlastnom záujme, pri zmysloch a z vlastnej vôle. To že kampaň v boji proti kovidu vzali do rúk hochstspleri a totálny idioti, že každá sviňa sa najlepšie nažerie z ľudského nešťastia a hlas odborníkov je umlateny straníckymi preukazmi, s tým ja nič nenarobím. Bohužiaľ moja osobná skúsenosť s touto chorobou je krutá, vyžiadala si v mojom živote daň najvyššiu a pred Vianocami sa skóre v jej prospech skoro zvýšilo. OčP mám, nikde som ho zatiaľ nepotreboval, nikdo má nikde nebuzeroval, žijem si život ako predtým. Rúško zvyšuje môj pocit bezpečia, keďže za deň sa stretnem z ľuďmi i zo štyroch štátov. Mám povinnosť od nich pýtať rôzne blbosti, ešte som to nerobil. Nerobím totiž ľuďom veci ktoré sa mne nepáčia. Snažím sa komunikovať s ľuďmi ktorý sú v obraze, doktory, sestričky na ARE, zopár ľudí ktorý prežili pľúcnu ventiláciu. Zaujímavé poznatky, to sa ani v telke nedozviete. Či si dať ivermectin či nie a kedy. Antivaxy blokujem, dal som si prácu z hľadaním autorov textov, fotiek. Mám na to svoj názor. Vyniknúť sa dá aj inak ako zbierať lajky za nezmysli... Trebárs kúpiť si krkavca, mláďa a vychovať ho v byte, fotiť, zapisovať poznámky, pozitíva, negatíva. Priznať si že som to zvládol alebo že to bola najväčšia blbosť v živote. Vám prajem aby vás život bavil i napriek rôznym opatreniam, zákazom a obmedzovaniu.

Neregistrovaný uživatel

14.1.2022 16:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

5008 napsal(a):
Chudák krkavec. Nenechal se očkovat, tak nikam nemůže ani do bytu👍

Do bytu bych ho nechtěl i kdyby měl třetí posilovací.

14.1.2022 17:29
kubanec

XXX.XXX.152.248

z jarda napsal(a):
Zdravím,
pro zbosace - váž.pane a vy kde žijete?! Jaký osobní důvod, jaké vlastné rozhodnutí, jaké dobrovolné nošení roušky, jaké dobrovolné očkování?!
To nevidíte, že když se tomu nepodřídíte, tak jste odepsaný z normálního života?! Nemůžete do práce, restaurací, kina...a to vám přijde jako normální v dnešní moderní době, to není omezování osobní svobody?! Kdy si už konečně všichni otevřeme oči?! Jdu do bazénu a tam chce po mě nějaká ženská čárový kód jestli jsem očkovaný a přitom žádnou čtečku NEMÁ!!! A to se mi stalo i na letišti, na wellnessu i v kině, tak co to je - buzerace!
Jak už jsem psal - jsme jen OVCE a mají nás tam kde potřebují!!!
S pozdravem Zappe

Udělal jste dobře že jste se nenechal očkovat. Ten čip jak putuje tělem a dává o vás ty informace tak to hrozně bolí a je to fakt dost nepříjemný. Sice nevím co s těmi miliardami informací budou dělat však víte kdo no přece oni ale ti oni si nějak poradí.....

14.1.2022 17:47
exotchov

XXX.XXX.168.151

Tak to teda je vec.Kam to az dospeje.

Neregistrovaný uživatel

14.1.2022 18:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

kubanec napsal(a):
Udělal jste dobře že jste se nenechal očkovat. Ten čip jak putuje tělem a dává o vás ty informace tak to hrozně bolí a je to fakt dost nepříjemný. Sice nevím co s těmi miliardami informací budou dělat však víte kdo no přece oni ale ti oni si nějak poradí.....

To s tím čipem je vlastní zkušenost,nebo je to správa rádia JEREVAN?

14.1.2022 19:14
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

kubanec napsal(a):
Udělal jste dobře že jste se nenechal očkovat. Ten čip jak putuje tělem a dává o vás ty informace tak to hrozně bolí a je to fakt dost nepříjemný. Sice nevím co s těmi miliardami informací budou dělat však víte kdo no přece oni ale ti oni si nějak poradí.....

Pane, roky zde diskutujete a máte pradu, ale z vaší dnešní odpovědi jsem jelen.
Buď švihlo v hlavě Vám nebo mně.
Ale i inteligentním a vzdělaným lidem někdy v té hlavě přeskočí a i ten nevzdělaný čitatel to pozná.

14.1.2022 19:23
kubanec

XXX.XXX.152.248

když přišla první vlna covidu tak odpůrci očkování tvrdili že vám do těla píchnou mikro čip. To z vás nikdo neslyšel..... je to legrace to co jinde funguje a lidi dodržují tak v ČR se mele o omezování osobní svobody no každý si demokracii představuje jinak....

14.1.2022 20:37
zbosace

XXX.XXX.13.54

Snažil som sa dohľadať nejaké informácie na nete o krkavcovi v byte či v miestnosti ale okrem odchovu mláďat pokiaľ nevyskocia z bednicky som nič nenašiel. Teda jednu fotku z ktorej sa nedá rozpoznať ani druh. Vták mal úplne polámané chvostove perá a letky buď zastrihnuté alebo zodraté. No volnoletcov a chovov v niekedy až luxusných volierach sa dá nájsť habadej.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2022 09:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

kubanec napsal(a):
když přišla první vlna covidu tak odpůrci očkování tvrdili že vám do těla píchnou mikro čip. To z vás nikdo neslyšel..... je to legrace to co jinde funguje a lidi dodržují tak v ČR se mele o omezování osobní svobody no každý si demokracii představuje jinak....

Potom ještě existuje čípek ale ten se strká jinde 😉

Přidejte reakci

Přidat smajlík