Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

selda

27.3.2022 18:36
selda

XXX.XXX.83.166

Burza dnes vcelku povedená...dokoupeno vše do chovu...ani jsem nečekal, že tam třeba bude barnard klonkurský - sháním ho skoro rok.. atd...ať se všem chovatelům daří!

27.3.2022 19:38
Luboš Jedlinský

XXX.XXX.36.173

Přemýšlel jsem že po několika letech pojedu, chtěl jsem nakoupit nějaké ptáky do nové 9m voliéry, ale pak mě odradilo to přelidnění, mačkání, šťouchání :))), tak jsem zůstal doma, co tam měli zajímavého z přírodně zbarvených ptáků?

27.3.2022 20:00
bubanek

XXX.XXX.33.69

selda napsal(a):
Burza dnes vcelku povedená...dokoupeno vše do chovu...ani jsem nečekal, že tam třeba bude barnard klonkurský - sháním ho skoro rok.. atd...ať se všem chovatelům daří!

Sháníte samce nebo samici ?

27.3.2022 20:06
Leona76

XXX.XXX.3.46

selda napsal(a):
Burza dnes vcelku povedená...dokoupeno vše do chovu...ani jsem nečekal, že tam třeba bude barnard klonkurský - sháním ho skoro rok.. atd...ať se všem chovatelům daří!

Vidite ja porad shanim barnarda cervenoceleho modreho samce, ty jste asi nezahledl? 😉 A jak je to tam velke diky

27.3.2022 20:53
Leona76

XXX.XXX.3.46

bubanek napsal(a):
Sháníte samce nebo samici ?

Dobry den, take chovate Barnardy😇

27.3.2022 21:00
bubanek

XXX.XXX.33.69

Leona76 napsal(a):
Dobry den, take chovate Barnardy😇

Ale jen klonkurské

28.3.2022 05:45
Leona76

XXX.XXX.3.46

bubanek napsal(a):
Ale jen klonkurské

Aha diky :)

28.3.2022 09:41
mirdas

XXX.XXX.155.208

Barnarda červenočelého jsem tam koupil, štěpáka do modrých.

Kecanaj

28.3.2022 11:24
Kecanaj

XXX.XXX.178.102

Dobrý den, zajímá mě jaký máte celkový názor na burzu v Týništi ? Jsem jeden s pořadatelů a tak mě zajímá co by se dalo změnit nebo zlepšit. Děkuji za odpověď Láďa

28.3.2022 11:48
Leona76

XXX.XXX.3.46

mirdas napsal(a):
Barnarda červenočelého jsem tam koupil, štěpáka do modrých.

Ty jo tak to zavidim ted o vikendu?

28.3.2022 15:41
Luboš Jedlinský

XXX.XXX.36.173

Kecanaj napsal(a):
Dobrý den, zajímá mě jaký máte celkový názor na burzu v Týništi ? Jsem jeden s pořadatelů a tak mě zajímá co by se dalo změnit nebo zlepšit. Děkuji za odpověď Láďa

Burza je to hezká, má dlouhou tradici, ale důvod proč jsem na ní před lety přestal jezdit je ten že si člověk neprohlédne ptáky, jde v davu, který ho tlačí před sebou bez možnosti se v klidu zastavit a ptáka si prohlédnout, na tak obrovský počet lidí jsou příliš úzké uličky, možná by bylo řešení ubrat regál a vytvořit tak větší prostor pro pohyb lidí, když jsem jezdil do Zwolle burza to byla obrovská, ale problém jako je v Týništi tam nebyl, ulice měli dostatečně široké a já si mohl relativně v klidu prohlédnout přenosky prodávajících chovatelů. Co se týče vaší burzy, nedostatek prostoru je asi jediný záporný faktor, jinak je burza povedená, pokud by se povedlo vyřešit toto tak si myslím že byla radost se na ni vracet.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.3.2022 18:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den,mně na burze chybí prodejce hliníku a vše potřebné pro stavbu voliér tak jak to kdysi bejvávalo.

selda

28.3.2022 19:04
selda

XXX.XXX.83.166

Dobrý večer...barnardy mám dopárované...chovám klonkurské a jižní...jinak chovám nádherné horské, červenokřídlé, královské, rozela penant, rozela gold, mantel, rozela skořicová...a samozřejmě andulky..aratingy sluneční a barnardi celozelení museli pryč...skrze klid se sousedy....
Burza podle mě povedená...nakupuji a prodávám přes chovatele, ale když nikdo právě nemá...je burza fajn...ať se všem daří....u nás ve voliérách to zatím vypadá dobře....

28.3.2022 19:33
Leona76

XXX.XXX.3.46

selda napsal(a):
Dobrý večer...barnardy mám dopárované...chovám klonkurské a jižní...jinak chovám nádherné horské, červenokřídlé, královské, rozela penant, rozela gold, mantel, rozela skořicová...a samozřejmě andulky..aratingy sluneční a barnardi celozelení museli pryč...skrze klid se sousedy....
Burza podle mě povedená...nakupuji a prodávám přes chovatele, ale když nikdo právě nemá...je burza fajn...ať se všem daří....u nás ve voliérách to zatím vypadá dobře....

Krasny chov, ze sousedu mam taky nekdy strach, ale Barnardi preci nejsou tak hlucni jako treba Aratingy🤔🤔

Kecanaj

16.4.2022 16:23
Kecanaj

XXX.XXX.171.102

Dobrý den, děkuji za reakce a přeji krásné odchovy a ať jste co nejvíce spokojeni s naší burzou. Láďa

nezlobse

16.4.2022 20:54
nezlobse

XXX.XXX.206.223

Dobrý den.
Těší mě, že máte zájem o názory chovatelů na burzu v Týništi.
Máte moje sympatie.
Přesto je Týniště burza, která nutně potřebuje zvednout úroveň.
Minimálně nastavit jasně daná pravidla prodejcům ptáků a ostatních zvířat.
Možnost prodeje pouze v klecích a čistých přenoskách odpovídající velikosti.
Prostě nastavit hygienické standarty.
Od věci by nebyl ani stálý dozor veterináře.
Úroveň některých vystavovatelů je příšerná, posrané přenosky x let staré a nečištěné,
přecpané přenosky odchovy bez možnosti se napít, zřetelně nemocní popřípadě velmi ubozí ptáci ve špatném stavu...... prostě děs.
Tito "chovatelé" a ptáci, tam prostě nemají co dělat.
Úzké uličky, přecpané davem. To je dobré pouze pro kapsáře.
Mít tam méně stolů ale s vyšší kvalitou prodejců by bylo nejlepší řešení.
A pokud by prostory pro prodejce ptáků nestačili, tak stánkaře z vnitřku přesunout ven.
Další věc je začátek v 6 a konec burzy v 10 hodin. Tohle hodně lidí nechápe.
Proč nezačíná třeba v 8?
Ty prodejci do výkupu ať si tam jsou klidně v 5, ale pro spoustu lidí je důležité se trochu o víkendu prospat a vzít sebou i děti a spojit burzu třeba s výletem.
Dále by nebylo špatné vylepšit i okolí. Stromy, kytky a lavičky na posezení...

Vím že není lehké burzu organizovat a i lidi na to nejsou. Ale to je bohužel o financích.
Musíme si všichni uvědomit že se doba mění a dobrovolnictví a práce za mizerné peníze je mimo realitu. Prostě Každá sranda něco stojí. Navýšení vstupného, plateb za prodejní místa... je řešením za předpokladu, že úroveň všeho půjde nahoru.
Je důležité se nebát !!

Závěrem bych dodal, že se takovéto nastavení nebude spoustě lidem líbit.
Budou remcat, ale nakonec si zvyknou a úroveň burzy a chovatelství se tím zvýší.

Mějte se.

16.4.2022 21:07
miladas

XXX.XXX.185.25

- Je důležité se nebát !! -
Kde takovou burzu pořádáte? Bude určitě dobrá.

17.4.2022 09:56
avesomebird

XXX.XXX.96.231

nezlobse napsal(a):
Dobrý den.
Těší mě, že máte zájem o názory chovatelů na burzu v Týništi.
Máte moje sympatie.
Přesto je Týniště burza, která nutně potřebuje zvednout úroveň.
Minimálně nastavit jasně daná pravidla prodejcům ptáků a ostatních zvířat.
Možnost prodeje pouze v klecích a čistých přenoskách odpovídající velikosti.
Prostě nastavit hygienické standarty.
Od věci by nebyl ani stálý dozor veterináře.
Úroveň některých vystavovatelů je příšerná, posrané přenosky x let staré a nečištěné,
přecpané přenosky odchovy bez možnosti se napít, zřetelně nemocní popřípadě velmi ubozí ptáci ve špatném stavu...... prostě děs.
Tito "chovatelé" a ptáci, tam prostě nemají co dělat.
Úzké uličky, přecpané davem. To je dobré pouze pro kapsáře.
Mít tam méně stolů ale s vyšší kvalitou prodejců by bylo nejlepší řešení.
A pokud by prostory pro prodejce ptáků nestačili, tak stánkaře z vnitřku přesunout ven.
Další věc je začátek v 6 a konec burzy v 10 hodin. Tohle hodně lidí nechápe.
Proč nezačíná třeba v 8?
Ty prodejci do výkupu ať si tam jsou klidně v 5, ale pro spoustu lidí je důležité se trochu o víkendu prospat a vzít sebou i děti a spojit burzu třeba s výletem.
Dále by nebylo špatné vylepšit i okolí. Stromy, kytky a lavičky na posezení...

Vím že není lehké burzu organizovat a i lidi na to nejsou. Ale to je bohužel o financích.
Musíme si všichni uvědomit že se doba mění a dobrovolnictví a práce za mizerné peníze je mimo realitu. Prostě Každá sranda něco stojí. Navýšení vstupného, plateb za prodejní místa... je řešením za předpokladu, že úroveň všeho půjde nahoru.
Je důležité se nebát !!

Závěrem bych dodal, že se takovéto nastavení nebude spoustě lidem líbit.
Budou remcat, ale nakonec si zvyknou a úroveň burzy a chovatelství se tím zvýší.

Mějte se.

Ano naprosto s Vámi souhlasím, mraky našich chovatelů navštěvuje burzy v zahraničí a tam jsou přesně takto podmínky nastaveny a bez nich Vás dovnitř nepustí , je až k podivu že to nikdo neřeší , neprotestuje a tyto podmínky splní . Pokud by se to zavedlo i u nás nic jiného by jim nezbývalo než se připojit k většině , 1 nebo 2 x je vykázat a oni by se to naučili a pokud né mají smůlu. Ohledně prodejcu krmiv a potřeb uvnitř taky souhlasím , tím že by se přesunutí ven by taky hodně pomohlo

17.4.2022 10:58
hzp

XXX.XXX.47.175

No tak kritik zjevně v Týništi dlouho nebyl, páč již několik burz nazpět se fronty v uličkách netvoří. Mimochodem, Zwolle sice začínalo až v 09.00 hodin ( takže si místní mohli pospat, pro nás to nic neřešilo) ale díky tomu byla vždy před vchodem taková fronta, že to byly pro kapsáře opravdové žně. V Týništi se fronty v uličkách moc netvoří, protože na regálech moc přenosek není. Jinými slovy burza pokud jde o počet nabízených odchovů dost upadla a tak 3-4 roky to má setrvalý trend. Pro mě dobrý, přijedu v klidu po šesté, klidně i na půl sedmou a přenosky si položím. To tak 10 let nazpět bylo nemyslitelné a tuším, že pořadatelská organizace uvažovala o přístavbě haly. Dnes si asi gratulují, protože to bychom se tam asi hledali. Nemám naprosto problém s požadavkem na hygienu, na počet ptáků v klecích, to by měla být samozřejmost, ale i tohle se dost zlepšilo. Jednou za rok to projít se vet. dozorem a policií a je napříště úplně po problému, nikdo by si to napříště nedovolil.

18.4.2022 12:21
gyor

XXX.XXX.251.251

Koupím samce mníška šedého nejlépe lutino ale je to jedno s DNA rok 19,20.
Dále sháním pár rozel rubino kroužkované rok 19,20,21. Díky

18.4.2022 18:49
arčí88

XXX.XXX.158.34

Zdravím, můj pohled, kdyby burza začínala třeba 7:30 až 8 hodin. S těma posranýma a přeplněnýma přenoskami to je fakt, některý jsou tak zahnojený že až to je odporný. Museli by upravit výstavní řád burzy kam by napsali co a jak třeba velikost přenosky na počet ptactva a jakého druhu atd...., pak by tam musela být napsaný postup že třeba v případě posrané, přeplněné nebo zjevně nemocného nebude umožněn vstup na burzu atd.
Je to pouze můj názor někomu se to nemusí líbit.

18.4.2022 20:06
Pepa123

XXX.XXX.236.113

arčí88 napsal(a):
Zdravím, můj pohled, kdyby burza začínala třeba 7:30 až 8 hodin. S těma posranýma a přeplněnýma přenoskami to je fakt, některý jsou tak zahnojený že až to je odporný. Museli by upravit výstavní řád burzy kam by napsali co a jak třeba velikost přenosky na počet ptactva a jakého druhu atd...., pak by tam musela být napsaný postup že třeba v případě posrané, přeplněné nebo zjevně nemocného nebude umožněn vstup na burzu atd.
Je to pouze můj názor někomu se to nemusí líbit.

Bohužel máte pravdu. Je to smutné a odporné v čem někteří chovatelé mají ptactvo. Různé bedýnky od čehokoliv a nebo ztlucené z různých prkýnek. Nejhorší, že to nejsou jedinci, kteří mají přenosky narvané ptactvem. Od takového raději nekupovat. Toto je problém skoro na všech burzách. Nechápu tedy pořadatelé, že na toto nereagují , my si tu můžeme jen tak psát a to je vše. Já mám přenosky zhotovené od truhláře, je pravda, že to něco stálo, ale nemusím se za to stydět. Jak se říká, když máš na opici, musíš mít i na banány.

18.4.2022 20:50
Miroslav Bláha

XXX.XXX.168.116

Pepa123 napsal(a):
Bohužel máte pravdu. Je to smutné a odporné v čem někteří chovatelé mají ptactvo. Různé bedýnky od čehokoliv a nebo ztlucené z různých prkýnek. Nejhorší, že to nejsou jedinci, kteří mají přenosky narvané ptactvem. Od takového raději nekupovat. Toto je problém skoro na všech burzách. Nechápu tedy pořadatelé, že na toto nereagují , my si tu můžeme jen tak psát a to je vše. Já mám přenosky zhotovené od truhláře, je pravda, že to něco stálo, ale nemusím se za to stydět. Jak se říká, když máš na opici, musíš mít i na banány.

Já si myslím, že je úplně jedno z čeho je přenoska udělaná a jak vypadá. Hlavní je, že je čistá a dostatečně prostorná. Na burzách vídávám ptáky v krásných, profesionálně udělaných přenoskách a jsou přecpané a znečistěné. Takže kvalitní přenoska není zárukou kvality chovatele. Prostě prase prasetem zůstane.
Sám mám ještě pár přenosek z doby kdy jsem začínal, a to je už cca 40 let. Ale po převozu ptáka je vždy vyčistím a vydezinfikuji. A teď do mně.....

18.4.2022 21:25
arčí88

XXX.XXX.158.34

Jelikož jsem vyučen truhlářem ale nevěnuji se oboru, tak když mě zbyl materiál z výroby budek tak jsem si vyrobil přenosky. Jednu 4x box, jednu 2x box, jednu 1x box.
Nevypadá to sice profesionálně jako se prodávají na burzách, ale jsou čisté.

19.4.2022 13:43
Leona76

XXX.XXX.97.184

Co vezete na prodej na burzu

MN1

19.4.2022 14:23
MN1

XXX.XXX.162.214

Dobrý den.

Byl jsem požádán o prodej několika papoušků z pozůstalosti. Jde o 2.2 zpěvavé, 1.1 korely a 1.1 amazonky modrohlavé. Představu mají tuto neděli v Týništi do výkupu. Vezmou i amazonky?

19.4.2022 14:25
Leona76

XXX.XXX.97.184

MN1 napsal(a):
Dobrý den.

Byl jsem požádán o prodej několika papoušků z pozůstalosti. Jde o 2.2 zpěvavé, 1.1 korely a 1.1 amazonky modrohlavé. Představu mají tuto neděli v Týništi do výkupu. Vezmou i amazonky?

Tak co vím asi vezmou např. Korely...ale není lepší když půjdete dovnitř a prodáte tam ? Jsem se setkala ,že na jiné burzy nebyla uvnitř ani jedna Korela, všechno vykoupili výkupčí venku , což je velká škoda .

19.4.2022 14:38
modrohlavej

XXX.XXX.33.155

MN1 napsal(a):
Dobrý den.

Byl jsem požádán o prodej několika papoušků z pozůstalosti. Jde o 2.2 zpěvavé, 1.1 korely a 1.1 amazonky modrohlavé. Představu mají tuto neděli v Týništi do výkupu. Vezmou i amazonky?

Zdravím, mám zájem o tu páru amazonku, napište mi do zprávy

19.4.2022 18:21
mirdas

XXX.XXX.155.208

Koupím 0.1 princezka r.19 až 21.Přírodní nebo jakoukoliv barvu.

20.4.2022 07:35
Luboš Jedlinský

XXX.XXX.19.59

Koupím timálie čínské a samečka bulbula červenouchého lubos.jedlinsky@seznam.cz

20.4.2022 07:36
Luboš Jedlinský

XXX.XXX.19.59

MN1 napsal(a):
Dobrý den.

Byl jsem požádán o prodej několika papoušků z pozůstalosti. Jde o 2.2 zpěvavé, 1.1 korely a 1.1 amazonky modrohlavé. Představu mají tuto neděli v Týništi do výkupu. Vezmou i amazonky?

Dobrý den jaká barva a stáří korel? Děkuji lubos.jedlinsky@seznam.cz

MN1

20.4.2022 10:01
MN1

XXX.XXX.162.214

Dobrý den.

Korely jsou přírodní, stáří neznám, odchovával od nich prý mladé.

Všechny ptáky jsem viděl pouze přes pletivo. Zatím nevím, zda mají všichni kroužek a jak jsou staří.

Pro modrohlavej:
Nevidím tu způsob, jak Vám napsat zprávu. Proto stručné info:
U amazonků jde o pár, který spolu moc neladí (to bylo vidět i při mé návštěvě - každý na jiném konci bidla), samec má být starší, samice cca 2-3 letá. Paní slíbila, že se podívá po papírech, pokud někde budou založené. Vzhledem k tomu, že si není jistá, zda bude moci potvrdit pohlaví obou kusů a ráda by to měla vyřešené co nejdříve, navrhla ten výkup.

21.4.2022 10:19
Leona76

XXX.XXX.97.184

MN1 napsal(a):
Dobrý den.

Korely jsou přírodní, stáří neznám, odchovával od nich prý mladé.

Všechny ptáky jsem viděl pouze přes pletivo. Zatím nevím, zda mají všichni kroužek a jak jsou staří.

Pro modrohlavej:
Nevidím tu způsob, jak Vám napsat zprávu. Proto stručné info:
U amazonků jde o pár, který spolu moc neladí (to bylo vidět i při mé návštěvě - každý na jiném konci bidla), samec má být starší, samice cca 2-3 letá. Paní slíbila, že se podívá po papírech, pokud někde budou založené. Vzhledem k tomu, že si není jistá, zda bude moci potvrdit pohlaví obou kusů a ráda by to měla vyřešené co nejdříve, navrhla ten výkup.

Tak podle kroužku by mělo být poznat stáří ... i tak se pak asi podle toho bude cena od výkupčího .

21.4.2022 20:43
ivach

XXX.XXX.80.131

Dobrý den sháním výstavní andulku samce i samici v tomto vybarvení.

22.4.2022 11:45
jakubh

XXX.XXX.202.42

Ještě k burze samotné, jezdím tam už víc než 20 let, burza věhlasná, covid s tím samozřejmě trochu zamával jako se vším a ty davy, co tam byly dřív už nejsou. Ale, za mě - rozhodně by bylo lepší, kdyby burza začínala v normální čas - cca v 8 hodin. Takhle je to hrozné, zvlášť když chce člověk vzít manželku a děti /vstávání ve 4 ráno v neděli opravdu není nic motivačního/. Takhle je to o tom, že brány se otevřou někdy už v 5.30, lidé tam blbnou s čelovkami, mnohdy ani nevidí, co kupují a v 8.30 areál prázdný. Když jsem měl snahu jednomu z pořadatelů "navrhnout", proč burza nezačíná třeba v 8, odbyl mě s tím, že "tady to je od 6 už léta". Kdyby se nakoupily nějaké lavičky, aby si mohli lidé sednout a odpočinout, taky by to nebylo špatné - myslím, že organizace má peněz na rozdávání, byť je pravda, že investovali do nové haly, přístřešku, klecí...
Problém taky potom vidím v chovatelích, kteří jsou líní chvíli postát a raději vše nacpou do výkupu, byť za tu chvíli stání by měli mnohdy vyděláno o desítky korun více...další, co postaví přepravku a celou burzu u ní nejsou a nenechají tam ani tel. číslo...člověk to někdy opravdu nechápe.

22.4.2022 17:13
Leona76

XXX.XXX.122.134

jakubh napsal(a):
Ještě k burze samotné, jezdím tam už víc než 20 let, burza věhlasná, covid s tím samozřejmě trochu zamával jako se vším a ty davy, co tam byly dřív už nejsou. Ale, za mě - rozhodně by bylo lepší, kdyby burza začínala v normální čas - cca v 8 hodin. Takhle je to hrozné, zvlášť když chce člověk vzít manželku a děti /vstávání ve 4 ráno v neděli opravdu není nic motivačního/. Takhle je to o tom, že brány se otevřou někdy už v 5.30, lidé tam blbnou s čelovkami, mnohdy ani nevidí, co kupují a v 8.30 areál prázdný. Když jsem měl snahu jednomu z pořadatelů "navrhnout", proč burza nezačíná třeba v 8, odbyl mě s tím, že "tady to je od 6 už léta". Kdyby se nakoupily nějaké lavičky, aby si mohli lidé sednout a odpočinout, taky by to nebylo špatné - myslím, že organizace má peněz na rozdávání, byť je pravda, že investovali do nové haly, přístřešku, klecí...
Problém taky potom vidím v chovatelích, kteří jsou líní chvíli postát a raději vše nacpou do výkupu, byť za tu chvíli stání by měli mnohdy vyděláno o desítky korun více...další, co postaví přepravku a celou burzu u ní nejsou a nenechají tam ani tel. číslo...člověk to někdy opravdu nechápe.

Jj je to vsude no burzy od 6-10h max taky si rikam proc treba ne dele 8- 12h, ale uz to maji ty starsi asi zazity 🤔🤔 taky je to pro me vyjet v 3.30h 🙈 ale s tou celovkou jste me vystrasil🤣

22.4.2022 20:22
maxa

XXX.XXX.125.165

Koupím mnichy lutina,kremina nebo nabídněte jiné mutace.Dále koupím amazonan běločelý,čínany,králováky,agoše opalíny a přírodní.

peterson

23.4.2022 16:52
peterson

XXX.XXX.61.153

Koupím samici rosely žlutohlavé .Nepoveze někdo? tel 739634425

23.4.2022 19:27
kivik

XXX.XXX.71.219

Přivezu samce amazoňana modročelého, odchov pod rodiči, narozené 2021, pevný kroužek, pohlaví určeno DNA testem. Chrudim tel 776 39 10 39

23.4.2022 20:47
pavel757

XXX.XXX.151.222

Nepoveze někdo prosím samici rosely pestré. Tel 604724537

24.4.2022 11:20
ladishk

XXX.XXX.35.82

Viděli jste ty ,nádherný,Patagonce za 3500? No nekupte to.

24.4.2022 11:36
Leona76

XXX.XXX.110.7

ladishk napsal(a):
Viděli jste ty ,nádherný,Patagonce za 3500? No nekupte to.

To jsem si nevsimla 🤔🤔to je asi ironie ze 😃🙈
Vsimla jsem si opravdu nadhernych opalin Alexandru malych 😇 skoda, ze je nemam kam dat.
Jinak ptactva pomalu, ale je jaro.
Ale nejlepsi burza, ze vsech co jsem zatim navstivila 👌👌

24.4.2022 11:55
vegh

XXX.XXX.105.35

Leona76 napsal(a):
To jsem si nevsimla 🤔🤔to je asi ironie ze 😃🙈
Vsimla jsem si opravdu nadhernych opalin Alexandru malych 😇 skoda, ze je nemam kam dat.
Jinak ptactva pomalu, ale je jaro.
Ale nejlepsi burza, ze vsech co jsem zatim navstivila 👌👌

Tak ešťe musíš vela burz našťíviť.

24.4.2022 11:59
ladishk

XXX.XXX.35.82

To je 100% ironie.

24.4.2022 12:03
Leona76

XXX.XXX.110.7

vegh napsal(a):
Tak ešťe musíš vela burz našťíviť.

Napr jakou diky:)

24.4.2022 12:06
Leona76

XXX.XXX.110.7

ladishk napsal(a):
To je 100% ironie.

Ja, si to myslela :) njn, ale pokud nekdo shani konkretni druh snad si predem zjisti o tom vice, vcetne ceny

24.4.2022 12:21
Luboš Jedlinský

XXX.XXX.37.211

po dlouhý době jsem byl, přijel jsem hned na 6h, byl tam asi 45minut, počet návštěvníků únosný, prodejců velmi málo, některé přenosky zahnojené až se člověk štítil přiblížit, těch bylo naštěstí málo. přivezl jsem si předem domluvený pár timálií čínských, zakoupil samičku am. gouldové a trio křepela kalifornského. škoda že se mi nepovedl sehnat nepříbuzný pár neofemy bourek v růžové barvě. krásní přírodní rýžovnicí na několika místech. množství rozel, některé však žalostně maličké.

25.4.2022 09:27
milbe

XXX.XXX.53.49

Luboš Jedlinský napsal(a):
po dlouhý době jsem byl, přijel jsem hned na 6h, byl tam asi 45minut, počet návštěvníků únosný, prodejců velmi málo, některé přenosky zahnojené až se člověk štítil přiblížit, těch bylo naštěstí málo. přivezl jsem si předem domluvený pár timálií čínských, zakoupil samičku am. gouldové a trio křepela kalifornského. škoda že se mi nepovedl sehnat nepříbuzný pár neofemy bourek v růžové barvě. krásní přírodní rýžovnicí na několika místech. množství rozel, některé však žalostně maličké.

Dobrý den
Po cca roce návštěva burzy v Tynisti jinak jezdíme Kroměříž...
Zase nejmíň rok nepojedeme... hodně slabá burza

25.4.2022 09:49
Kopy

XXX.XXX.16.74

Dobrý den,zkusím štěstí ale nemá někdo kontskt na chovatele co tuto neděli v Týništi prodával kakariky fallow?byl myslím.Prostřední hala. Dekuji

25.4.2022 10:09
Leona76

XXX.XXX.97.184

milbe napsal(a):
Dobrý den
Po cca roce návštěva burzy v Tynisti jinak jezdíme Kroměříž...
Zase nejmíň rok nepojedeme... hodně slabá burza

Ono je asi také špatné období , a Kroměříž prosím je prostorově větší děkuji

25.4.2022 10:34
petajz

XXX.XXX.141.145

milbe napsal(a):
Dobrý den
Po cca roce návštěva burzy v Tynisti jinak jezdíme Kroměříž...
Zase nejmíň rok nepojedeme... hodně slabá burza

Když rok nepojedete tak přijedete na stejně slabou burzu.Kvalitně obsazené burzy začínají po odchovech začátkem prázdnin do konce roku.Kdo nenakoupí v tuto dobu pak už se hůř vybírá kvalita a po novém roku se prodávají většinou zbytky.

25.4.2022 10:38
Luboš Jedlinský

XXX.XXX.9.122

milbe napsal(a):
Dobrý den
Po cca roce návštěva burzy v Tynisti jinak jezdíme Kroměříž...
Zase nejmíň rok nepojedeme... hodně slabá burza

Je jaro tak moc ptactva není k prodeji, já byl spokojený, ještě by mohlo být méně návštěvníků a bylo by to ono :D, ptáků sice moc nebylo ale kromě růžových bourků pro dceru jsem sehnal vše co jsem chtěl i samičku Goulda i když škoda že skořicovou a ne přírodní. Další burzu pojedu až tak za rok v tuto dobu, protože mačkat se v davu a nic si neprohlédnout mě nebaví

25.4.2022 10:42
Leona76

XXX.XXX.97.184

Luboš Jedlinský napsal(a):
Je jaro tak moc ptactva není k prodeji, já byl spokojený, ještě by mohlo být méně návštěvníků a bylo by to ono :D, ptáků sice moc nebylo ale kromě růžových bourků pro dceru jsem sehnal vše co jsem chtěl i samičku Goulda i když škoda že skořicovou a ne přírodní. Další burzu pojedu až tak za rok v tuto dobu, protože mačkat se v davu a nic si neprohlédnout mě nebaví

V kolik jste tam byl? že jste se mačkal?

25.4.2022 11:06
milbe

XXX.XXX.53.49

petajz napsal(a):
Když rok nepojedete tak přijedete na stejně slabou burzu.Kvalitně obsazené burzy začínají po odchovech začátkem prázdnin do konce roku.Kdo nenakoupí v tuto dobu pak už se hůř vybírá kvalita a po novém roku se prodávají většinou zbytky.

Pouze nás zarazilo, že se burza propadla na horší úroveň než jsou dnes České Budějovice

25.4.2022 11:35
Leona76

XXX.XXX.97.184

milbe napsal(a):
Pouze nás zarazilo, že se burza propadla na horší úroveň než jsou dnes České Budějovice

Tak to s Vámi nemohu souhlasit, byla jsem tam před 14 dny v Českých Budějovicích vše poloprázdné , pár překupníků z Polska ( co jsou všude tedy) , uvnitř skoro žádná andulka, korela ( nesháněla jsem jen konstatuji) vše bylo vykoupeno venku. Venku tři stánky . Takže Týniště je opravdu jinde.

25.4.2022 11:54
Luboš Jedlinský

XXX.XXX.246.100

Leona76 napsal(a):
V kolik jste tam byl? že jste se mačkal?

Myslím když je burza v sezóně odchovaných mláďat, je tam precpano návštěvníky a to mě odrazuje v tuto dobu burzu navštěvovat už mnoho let, bohužel tento problém organizátoři nezvládli

25.4.2022 11:56
Leona76

XXX.XXX.97.184

Luboš Jedlinský napsal(a):
Myslím když je burza v sezóně odchovaných mláďat, je tam precpano návštěvníky a to mě odrazuje v tuto dobu burzu navštěvovat už mnoho let, bohužel tento problém organizátoři nezvládli

jj tak to je bohužel všude :( jak je sezona to se člověk musí obrnit trpělivostí .

25.4.2022 12:19
Luboš Jedlinský

XXX.XXX.37.211

Leona76 napsal(a):
jj tak to je bohužel všude :( jak je sezona to se člověk musí obrnit trpělivostí .

Přitom by bylo i řešení od jara do podzimu ubrat jednu řadu regálu, rozšířit tak uličky a vytvořit prodejní místa venku, nechápu proč venku musejí být stánky s oblečením, sladkostmi a podobně, chápu, že je to byznys pro spolek ale prioritou mají být ptáci a návštěvníci, kteří se zajímají o něj, ne prodejci zboží, které s tím nesouvisí.

25.4.2022 12:51
maxa

XXX.XXX.125.165

V tomto období jsou všechny burzy slabé jak Přerov,Kroměříž a Týniště.Jezdím na všechny tak je mohu porovnat.

25.4.2022 13:13
Leona76

XXX.XXX.97.184

Luboš Jedlinský napsal(a):
Přitom by bylo i řešení od jara do podzimu ubrat jednu řadu regálu, rozšířit tak uličky a vytvořit prodejní místa venku, nechápu proč venku musejí být stánky s oblečením, sladkostmi a podobně, chápu, že je to byznys pro spolek ale prioritou mají být ptáci a návštěvníci, kteří se zajímají o něj, ne prodejci zboží, které s tím nesouvisí.

Ano také bych přidala v létě ven určitě .... nechala bych ale potřeby pro chovatele, popř. zahradu ,sazenice atd....

25.4.2022 13:13
Leona76

XXX.XXX.97.184

maxa napsal(a):
V tomto období jsou všechny burzy slabé jak Přerov,Kroměříž a Týniště.Jezdím na všechny tak je mohu porovnat.

a Kroměříž prosím srovnání s Týništěm ? děkuji

25.4.2022 18:09
maxa

XXX.XXX.125.165

Tak si to prosím co píši přečtěte!!!!

25.4.2022 18:45
milbe

XXX.XXX.237.26

Leona76 napsal(a):
a Kroměříž prosím srovnání s Týništěm ? děkuji

Dobrý den.
Chcete srovnávat nesrovnatelné.
Prostředí, velikost areálu, možnost parkování, návštěvnost chovatelů ze zahraníčí vše hovoří jednoznačně pro Kroměříž.
U nás v současnosti nejlepší burza.
Bohužel to má i svá negativa - jako kapsáře, domácí ožraly ap...

25.4.2022 18:49
Leona76

XXX.XXX.110.7

milbe napsal(a):
Dobrý den.
Chcete srovnávat nesrovnatelné.
Prostředí, velikost areálu, možnost parkování, návštěvnost chovatelů ze zahraníčí vše hovoří jednoznačně pro Kroměříž.
U nás v současnosti nejlepší burza.
Bohužel to má i svá negativa - jako kapsáře, domácí ožraly ap...

Moc dekuji takto mi to staci, urcite mate vice zkusemosti, proto byla ma otazka jestli za to stoji jet mapr 400km diky :)

25.4.2022 19:39
Pepa123

XXX.XXX.236.113

Také jsem navštívil v neděli burzu nakoupil nějaké drobnosti pár misek. Co každý čeká nechápu všude na burzách je to teď stejné , na stolech většinou zbytky z loňska a toď vše. Nezapomínejte že je jaro a skoro vše sedí. Co mně tedy pěkně leze na nervy než dojdu od vstupu do haly což je kousek tak mně tam cpou spodní prádlo, ponožky, montérky a tepláky. PROČ to tam je ????🤔.

25.4.2022 19:39
milbe

XXX.XXX.237.26

Leona76 napsal(a):
Moc dekuji takto mi to staci, urcite mate vice zkusemosti, proto byla ma otazka jestli za to stoji jet mapr 400km diky :)

My to máme necelých 360 km tam a zpět. Vyjíždíme v 3:45 jsme tam před 6 a odjíždíme okolo 8:30. Doma jsme na oběd

25.4.2022 19:55
Leona76

XXX.XXX.110.7

milbe napsal(a):
My to máme necelých 360 km tam a zpět. Vyjíždíme v 3:45 jsme tam před 6 a odjíždíme okolo 8:30. Doma jsme na oběd

Tak to spis letite 🤣 ja jela ted 210km 2h a vyjizdela jsem ve 3.45 h a na miste v 5.45h a jen jedna zastavka na kavu😇😃

25.4.2022 19:57
Leona76

XXX.XXX.110.7

Pepa123 napsal(a):
Také jsem navštívil v neděli burzu nakoupil nějaké drobnosti pár misek. Co každý čeká nechápu všude na burzách je to teď stejné , na stolech většinou zbytky z loňska a toď vše. Nezapomínejte že je jaro a skoro vše sedí. Co mně tedy pěkně leze na nervy než dojdu od vstupu do haly což je kousek tak mně tam cpou spodní prádlo, ponožky, montérky a tepláky. PROČ to tam je ????🤔.

Asi kdyby se Vam cestou spotily nohy 🤣🤣

25.4.2022 20:03
Pepa123

XXX.XXX.236.113

Leona76 napsal(a):
Asi kdyby se Vam cestou spotily nohy 🤣🤣

Jo tak to mě nenapadlo 😁😁👍. To by chtělo ještě stánek z ručníkama , třeba také pribydou.🤔

25.4.2022 20:07
milbe

XXX.XXX.237.26

Leona76 napsal(a):
Tak to spis letite 🤣 ja jela ted 210km 2h a vyjizdela jsem ve 3.45 h a na miste v 5.45h a jen jedna zastavka na kavu😇😃

My nelitame. Jsme parta starých dědků 60+. Na lítání jsou mladší

25.4.2022 20:14
Leona76

XXX.XXX.110.7

milbe napsal(a):
My nelitame. Jsme parta starých dědků 60+. Na lítání jsou mladší

A nespletl jste to nevyjeli jste uz drive 🙈😃😉

25.4.2022 20:16
Leona76

XXX.XXX.110.7

Pepa123 napsal(a):
Jo tak to mě nenapadlo 😁😁👍. To by chtělo ještě stánek z ručníkama , třeba také pribydou.🤔

Tak ty jsem nezahlidla jen trenky 🤣🙈

25.4.2022 21:30
milbe

XXX.XXX.237.26

Leona76 napsal(a):
A nespletl jste to nevyjeli jste uz drive 🙈😃😉

60+ ještě neznamená nepoužitelný tak jak si to mnoho mladých vykládá

25.4.2022 21:51
Leona76

XXX.XXX.110.7

milbe napsal(a):
60+ ještě neznamená nepoužitelný tak jak si to mnoho mladých vykládá

To vubec nepodcenuji ja si to priste tedy stopnu tech necelych 400km ale za 2h to urcite nededam🤣😉

25.4.2022 22:02
milbe

XXX.XXX.237.26

Leona76 napsal(a):
To vubec nepodcenuji ja si to priste tedy stopnu tech necelych 400km ale za 2h to urcite nededam🤣😉

Píšu tam 360 km tam a zpět. To znamená 180 + 180=360

26.4.2022 09:00
Leona76

XXX.XXX.33.40

milbe napsal(a):
Píšu tam 360 km tam a zpět. To znamená 180 + 180=360

Jo tak to jo :) ja to mam jednu cestu 400km😉😉proto mu to prislo divne

26.4.2022 11:17
milbe

XXX.XXX.98.114

Leona76 napsal(a):
Jo tak to jo :) ja to mam jednu cestu 400km😉😉proto mu to prislo divne

Tak to jste někde z České Lípy

26.4.2022 17:17
Leona76

XXX.XXX.110.7

milbe napsal(a):
Tak to jste někde z České Lípy

Nene jih :)

Přidejte reakci

Přidat smajlík