Dobrý den,
inspiraci pro založení tohoto námětu jsem našel v nemoderované diskusi ( "Proč tak brzy?"). Přesto že už nejsem žádný začátečník (výstavy organizuji 10 let), je stále mnoho věcí, které by mne kolem toho zajímaly. Pojďme zde o výstavách a jejich organizaci trochu podebatit. Uvítám všechny Vaše informace, rady, názory i postřehy.
Abych rozproudil diskusi, začnu pro inspiraci několika dotazy a věřím že se zapojíte.
1) Myslíte že je správné aby vystavující platili nějaké poplatky (klecné)?
2) Máte vlastní zkušenost s úhynem ptactva během výstavy a jak bylo vše vyřešeno?
3) Je správné aby vystavovatel dodal na výstavu spolu s ptactvem i vlastní krmení?
4) Jak nejlépe vyřešit povinnost mít veter. potvrzení o zdrav. stavu?
5) Máte raději výstavy propagační (všehochuť), nebo bodované (speciálky) a proč?
Těším se na Vaše příspěvky. Zdraví Zdeněk
lesk
napsal(a):
Dobrý den,
inspiraci pro založení tohoto námětu jsem našel v nemoderované diskusi ( "Proč tak brzy?"). Přesto že už nejsem žádný začátečník (výstavy organizuji 10 let), je stále mnoho věcí, které by mne kolem toho zajímaly. Pojďme zde o výstavách a jejich organizaci trochu podebatit. Uvítám všechny Vaše informace, rady, názory i postřehy.
Abych rozproudil diskusi, začnu pro inspiraci několika dotazy a věřím že se zapojíte.
2) Máte vlastní zkušenost s úhynem ptactva během výstavy a jak bylo vše vyřešeno?
3) Je správné aby vystavovatel dodal na výstavu spolu s ptactvem i vlastní krmení?
5) Máte raději výstavy propagační (všehochuť), nebo bodované (speciálky) a proč?
1.Klecné snad asi jen simbolické, jako úhrada za katalog. Na neobsazené výstavy se návštěvníci za rok asi nevrátí. Čím větší poplatky pro chovatele tím bude podle mého obsazení slabší, stačí vet. vyšetření, přesuny a vyrušení ptáků z klidu domova.
2. S tímto bodem nemám zkušenost, nevystavuji.
3. Vlastní krmení si beru i na burzu, ptákům stačí změna prostředí a nezviklý ruch. Proč by si měli uvikat ještě na změnu jídelníčku?