Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
15.7.2011 21:38
ketas79

XXX.XXX.51.73

Takto vypadá mládě,na prvním obrázku je dospělý kus.

15.7.2011 21:41
ketas79

XXX.XXX.51.73

A tohle vůbec netuším,jak bude vypadat dospělé.A tak nevím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.7.2011 22:01

první foto dospělí pták - červená skořice,druhé foto mládě - červená skořice,třetí foto - mládě přírodní

pro jistotu napište složení rodičů taky hodně napoví Pavel

16.7.2011 11:12
ketas79

XXX.XXX.51.73

Samec je modrý viz.foka.První fotka je matka.

16.7.2011 13:00

Tak je to tak jak jsem psal předešlém příspěvku.
Jen ten Váš samec ještě štěpí do skořic.Jinak by Vám navypadla skořice (mládě).
Tudíš Vaše mladé ještě k tomu štěpí na modrou barvu a všechni samci budou ještě štěpit jak na modrou tak na skořici.Pavel

16.7.2011 20:50
ketas79

XXX.XXX.51.73

Díky moc za odpověď.Přiznám se,že tomu moc nerozumím,jsem začátečník.Štěpit znamená,že může mít modrá mláďata,i když je třeba sám skořicový?Chápu to dobře?smajlík

16.7.2011 20:54
ketas79

XXX.XXX.51.73

Ještě nerozumím,jak je možné,že mají i přírodní mládě?Jsem holt z toho Matěj!

16.7.2011 21:06

Vaše mládata už budou všechny štěpit na modrou a samci k tomu ještě na skořice.Jelikož skořice je vázaná na pohlaví.Jo genetika je v počátku docela složitá ale základy se dají naštudovat z knih.
Proč z vašeho složení(páru) nepadají modré mladé, jelikož červená je nadřazená modré.(řečeno laicky).
Pavel

16.7.2011 21:38
ketas79

XXX.XXX.51.73

Ale mají i vyjímku!Toto je pátý kousek!!!

16.7.2011 21:45
ketas79

XXX.XXX.51.73

Je krásný po tatínkovi.Takže s toho mám guláš!Bral jsem,že modří jsou po otci a skořicoví po matce!|Ale Ti přírodní mi vrtaly hlavou?To byla má laická teorie.Teď už nevím nic.

16.7.2011 22:11

Aha tak tahle fotka mluví za vše,jeslti modrý je sourozenec.Tak se omlouvám že jsem Vás asi zmátl.