Dobrý den, prosím o pomoc s určením mutace tohoto páru, nejsem na tohle odborník, ale ráda bych to věděla. Díky moc.
1. foto - samec
Dobrý den,mám první odchov neofém tyrkysových a tak bych také požádala o radu,jaká je to mutace,popřípadě pohlaví,stačí,zda jsou zde i samci i samice,ale to se snažím sama,tak alespon odhadem.Moc děkuji.Aneta
4502
napsal(a):
možná ještě to usnadní foto dospělého samce
Dobrý den, samec je žlutý rudoprsý.Mláďata jsou podle mě samičky zelené přírodní a rudobřiché.Z fotek se to moc nepozná co je samec a samice, ale červená pírka na ramenou nevidím u žádného a jelikož to nejsou opalíni, tak si myslím že jsou to samičky.Přidám i foto mého odchovu.Ať se daří nashledanou
Odchov: 1,0 tmavozelený nejistý štěpák na citrone opalín , 0,1 tmavozelená , 0,1 oliva citrone opalín rodiče jsou od pana Torna, kterému tímto děkuji
lucka.k
napsal(a):
Dobrý den, je mi líto, ale dospělí nejsou na prodej a loňský odchov již také nemám, ale teď sedí na vejcích, 4 oplozená, tak jestli z toho něco bude, proč ne. Bydlím kousek od Plzně. Samečka mám od chovatele tady z okolí.
Dobrý den, nevadí, ale když se povede odchov, tak mi prosím dejte vědět, mám opravdu velký zájem.Máte kontakt na toho chovatele od kterého máte starého samečka?Děkuji Ať se daří Nashledanou
papy
napsal(a):
Dobrý den, nevadí, ale když se povede odchov, tak mi prosím dejte vědět, mám opravdu velký zájem.Máte kontakt na toho chovatele od kterého máte starého samečka?Děkuji Ať se daří Nashledanou
Dobrý den, kontakt by se někde našel, ale mám takový dojem, že ten tyrkysák co ho od něj mám, byl jeho poslední, specializuje se na modrohlavé, tak se zbavoval posledních tyrkysových, už je to několik let. Když se odchov podaří, tak samozřejmě dám vědět. Nashledanou
lucka.k
napsal(a):