Chov eurofauny - prvé kroky

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.11.2012 14:55
khangi

XXX.XXX.226.44

Dobrý deň,
chcel by som začať chovať euro faunu, ale som v tom úplný začiatočník, preto by som vás chcel poprosiť o radu. Viem, že tu rebehla celkom búrlivá diskusia na túto tému viac menej ohľadom legislatívy. Mňa teraz hlavne zaujíma týchto niekoľko otázok:

1. s čím začať? čo je vhodné pre začiatočníka? nefascinujú ma veľlmi krížence, skôr mám záujem o čisté druhy prirodzeného sfarbenia. (stehlíky, hýle???)
2. začať s jedným chovným párom alebo viac vtákov vo voliére, chcel by som odchovávať mladé.
3. potrebujú tieto druhy na zimu vyhrievané priestory, alebo stačí nejaké zateplené závetrie?
4. existujú na internete nejaké články (príbadne knižné publikácie) o týchto chovoch? lebo mne sa zatiaľ nepodarilo nájsť nejaké veci, ktoré by boli fakt hodnotné pre začiatočníka, s ktorými by sa dalo nejak pracovať dalej a učiť sa.
5.som z východu Slovenska, okolie Prešova, sú tu v okolí nejakí chovatelia eurofauny, ktorí by vedeli a chceli pomôcť so začiatkom chovu?

zatiaľ asi toľko, ďakujem vopred za všetky odpovede.

29.11.2012 18:50
rastislavmpavelka

XXX.XXX.36.147

khangi napsal(a):
Dobrý deň,
chcel by som začať chovať euro faunu, ale som v tom úplný začiatočník, preto by som vás chcel poprosiť o radu. Viem, že tu rebehla celkom búrlivá diskusia na túto tému viac menej ohľadom legislatívy. Mňa teraz hlavne zaujíma týchto niekoľko otázok:

1. s čím začať? čo je vhodné pre začiatočníka? nefascinujú ma veľlmi krížence, skôr mám záujem o čisté druhy prirodzeného sfarbenia. (stehlíky, hýle???)
2. začať s jedným chovným párom alebo viac vtákov vo voliére, chcel by som odchovávať mladé.
3. potrebujú tieto druhy na zimu vyhrievané priestory, alebo stačí nejaké zateplené závetrie?