Aymara pruhový kroužkování

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
8.9.2013 08:10
bathory

XXX.XXX.218.115

kdy začínáte kroužkovat mláďata aymarek pruhovaných. Jsem začátečník a mám z toho docela strach. Zatím mám 7 mladých ve dvou hnízdech, přičemž nejstaršímu bylo v úterý 14 dní a nejmladší má 3 dny, navíc v hnízdech mám ještě i tři vejce, tak mám o to vice strach do budek sahat. Jak se to vlastně dělá, to se nakroužkují všchna mláďata najednou nebo postupně v nějakém věku? Děkuji za všechny rady. smajlík

8.9.2013 10:42
lupus4

XXX.XXX.252.137

bathory napsal(a):
kdy začínáte kroužkovat mláďata aymarek pruhovaných. Jsem začátečník a mám z toho docela strach. Zatím mám 7 mladých ve dvou hnízdech, přičemž nejstaršímu bylo v úterý 14 dní a nejmladší má 3 dny, navíc v hnízdech mám ještě i tři vejce, tak mám o to vice strach do budek sahat. Jak se to vlastně dělá, to se nakroužkují všchna mláďata najednou nebo postupně v nějakém věku? Děkuji za všechny rady. smajlík

Jelikož samice snáší obden a nasedá zpravidla po snesení 2. či 3. vajíčka, tak rozhodující je velikost mláďat.
Obvykle se kroužkují ve stáří cca 7 - 10 dnů (4,5 mm), takže 14dennímu už jej asi nenavléknete...
Vhodná je kontrola druhý den, zda některému kroužek nesklouzl.

8.9.2013 14:56
bathory

XXX.XXX.218.115

lupus4 napsal(a):
Jelikož samice snáší obden a nasedá zpravidla po snesení 2. či 3. vajíčka, tak rozhodující je velikost mláďat.
Obvykle se kroužkují ve stáří cca 7 - 10 dnů (4,5 mm), takže 14dennímu už jej asi nenavléknete...

aha, tak to budou bez kroužku smajlík, no ono mi to stejně nejde ani u těch fakt malých, klepou se mi ruce, a hrozně se bojím, že jim ublížím, vždyť je to takové nic v dlani... Snad je bude někdo chtít i bez kroužku smajlík

8.9.2013 18:27
lupus4

XXX.XXX.252.137

Vždyť na tom nic není