kdy začínáte kroužkovat mláďata aymarek pruhovaných. Jsem začátečník a mám z toho docela strach. Zatím mám 7 mladých ve dvou hnízdech, přičemž nejstaršímu bylo v úterý 14 dní a nejmladší má 3 dny, navíc v hnízdech mám ještě i tři vejce, tak mám o to vice strach do budek sahat. Jak se to vlastně dělá, to se nakroužkují všchna mláďata najednou nebo postupně v nějakém věku? Děkuji za všechny rady. smajlík
bathory
napsal(a):
kdy začínáte kroužkovat mláďata aymarek pruhovaných. Jsem začátečník a mám z toho docela strach. Zatím mám 7 mladých ve dvou hnízdech, přičemž nejstaršímu bylo v úterý 14 dní a nejmladší má 3 dny, navíc v hnízdech mám ještě i tři vejce, tak mám o to vice strach do budek sahat. Jak se to vlastně dělá, to se nakroužkují všchna mláďata najednou nebo postupně v nějakém věku? Děkuji za všechny rady. smajlík
Jelikož samice snáší obden a nasedá zpravidla po snesení 2. či 3. vajíčka, tak rozhodující je velikost mláďat.
Obvykle se kroužkují ve stáří cca 7 - 10 dnů (4,5 mm), takže 14dennímu už jej asi nenavléknete...
Vhodná je kontrola druhý den, zda některému kroužek nesklouzl.
lupus4
napsal(a):
Jelikož samice snáší obden a nasedá zpravidla po snesení 2. či 3. vajíčka, tak rozhodující je velikost mláďat.
Obvykle se kroužkují ve stáří cca 7 - 10 dnů (4,5 mm), takže 14dennímu už jej asi nenavléknete...
aha, tak to budou bez kroužku , no ono mi to stejně nejde ani u těch fakt malých, klepou se mi ruce, a hrozně se bojím, že jim ublížím, vždyť je to takové nic v dlani... Snad je bude někdo chtít i bez kroužku
Vždyť na tom nic není