Prosím o radu. Jsem jen takový velmi amatérský chovatel. Pořídila jsem si pro radost párek kanárků. Nastudovala jsem krmení, pořídila docela velkou klec, hnízdo a těšila se na mladé. Ti přišli skoro hned. Jenže ještě ani nebyli pořádně odstavení a samička seděla znova. A hned jak bylo mládě z hnízda venku, tak se to opakovalo. Mám je od ledna a od té doby nasedli už 4x(teď čekám, že se vyklubou další), což jsem si myslela, že je tak počet nasednutí na celý rok. Není to moc?
rastislavmpavelka
napsal(a):
Klietku, rodičov, mladé, kŕmenie...
Tak jsem se je pokusila nafotit, je to jako honit blechy
Ke krmení : Dostávají proso, lesknici, loupanou slunečnici. Letní a zimní řepku nežrali, tak jsem jim ji přestala dávat. Spoustu zeleného, pochcanku, salátek, všelijaké lupínky, sem tam jablíčko. K dispozici mají písek s troškou vápna. Občas nějaký vitamín ve vodě. Pokud jsou mladí, tak vaječnou směs míchanou s mrkví, nebo strouhankou. Koupelnu měli, ale naprosto ignorovali, tak jsem jim tam vymyslela takovou velkou napaječku, v té se občas ošplouchají. První obr. je klec
jury
napsal(a):
Myslím si že ne. Nebyli koupení naráz a každý je z jiného. To by byla velká náhoda.
Prosím vložte foto. Stále mám dojem že píšete o chůvičkach / pestúnkach (Lonchura domestica)
jury
napsal(a):
Mladé mám jen ty odstavené, ale neposedí, tak tam není moc co poznat
Gratulujem k odchovu farebných kanárikov. Vaše strakaté kanáriky sú veľmi života schopné. Takmer všetci sme takto začínali. Odchov tri až štyri hniezda bolo bežné. V súčasnosti maximálne tri hniezdenia.
Foto – Mladý hnedý kríženec od prírodne sfarbeného samčeka stehlíka, ktorý je štiepiteľný na hnedú farbu po mame. (Babička z otcovej strany bola Stehlík pestrý, mutácia hnedá).
Pardon, až na tomto obr. je druhý súrodenec kríženec hnedej farby (rodičia Stehlík pestrý x kanárik).
Na obr. vyššie od ľavá je mladý kríženec prírodného sfarbenia, ďalej mama FK červenohnedá CI, otec Stehlík pestrý (štiepiteľný)