Neregistrovaný uživatel
Jak jste spokojeni s dodacími lhůtami a vykrytím dodávky z internetového obchodu Amazonia?
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jak jste spokojeni s dodacími lhůtami a vykrytím dodávky z internetového obchodu Amazonia?
Objednávám zde tak dvakrát ročně. Jsem velice spokojený s kvalitou i rychlostí dodávky. S pozdravem Pohanka.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jak jste spokojeni s dodacími lhůtami a vykrytím dodávky z internetového obchodu Amazonia?
Pohoda, jsem z Brna, objednám, po telefonu se domluvíme kdy to vyzvednu a zajedu si tam. Bez problémů.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Pohoda, jsem z Brna, objednám, po telefonu se domluvíme kdy to vyzvednu a zajedu si tam. Bez problémů.
Ano, krmení mi došlo do týdne po objednávce.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jak jste spokojeni s dodacími lhůtami a vykrytím dodávky z internetového obchodu Amazonia?
De to, objednám a po domluvě vyzvednu.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jak jste spokojeni s dodacími lhůtami a vykrytím dodávky z internetového obchodu Amazonia?
zatím jen samá spokojenost...doporučuji
jellda
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jak jste spokojeni s dodacími lhůtami a vykrytím dodávky z internetového obchodu Amazonia?
Odjednal jsem si krmení a postal jsem úplně jiné. To jiné bylo dražší o sto korun na 15kg. Šest pytlů - mínus šest stovek. Závěrem bych chtěl říci, nedobrá zkušenost. Karlos
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jak jste spokojeni s dodacími lhůtami a vykrytím dodávky z internetového obchodu Amazonia?
Dodací lhůty v pohodě, výběr/vykrytí taky.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Odjednal jsem si krmení a postal jsem úplně jiné. To jiné bylo dražší o sto korun na 15kg. Šest pytlů - mínus šest stovek. Závěrem bych chtěl říci, nedobrá zkušenost. Karlos
Toto bych prosil vysvětlit. V historii svého obchodu si nepamatuji případ, že bych dodal jiné zboží bez předchozí dohody se zákazníkem. I kdyby tomu nakrásně tak bylo, co Vám zabránilo v tom, zvednout telefon a dodávku reklamovat? (poznámka - velká balení řady Premium jsou ve stejných pytlech, na nich je dole nálepka s popisem).
V archivu mailů jsem našel naši tehdejší korespondenci, objednal jste 6 pytlů směsi Prestige premium loro parque African a tu jste taky dostal, oproti ceníku s více než 11% slevou. Zboží jsem Vám navíc poslal po mém kolegovi na opačný konec republiky zadarmo, ušetřil jste pěkných pár stovek za přepravu.
Zkuste mi, prosím, říci, co víc jsem měl pro Vaši spokojenost ještě udělat?? Zrovna ve Vašem případě mě dost zaráží, proč se pro tento výpad skrýváte za přezdívku, když jindy se v diskusi nestydíte podepsat celým jménem.
s pozdravem
jirka@amazonia.cz
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Toto bych prosil vysvětlit. V historii svého obchodu si nepamatuji případ, že bych dodal jiné zboží bez předchozí dohody se zákazníkem. I kdyby tomu nakrásně tak bylo, co Vám zabránilo v tom, zvednout telefon a dodávku reklamovat? (poznámka - velká balení řady Premium jsou ve stejných pytlech, na nich je dole nálepka s popisem).
V archivu mailů jsem našel naši tehdejší korespondenci, objednal jste 6 pytlů směsi Prestige premium loro parque African a tu jste taky dostal, oproti ceníku s více než 11% slevou. Zboží jsem Vám navíc poslal po mém kolegovi na opačný konec republiky zadarmo, ušetřil jste pěkných pár stovek za přepravu.
Zkuste mi, prosím, říci, co víc jsem měl pro Vaši spokojenost ještě udělat?? Zrovna ve Vašem případě mě dost zaráží, proč se pro tento výpad skrýváte za přezdívku, když jindy se v diskusi nestydíte podepsat celým jménem.
s pozdravem
jirka@amazonia.cz
Dobrý den,
rád bych jen dodal, že ještě stále jsou mezi námi tací, kteří si neustále na něco stěžují, nadávají no prostě jsou pořád nespokojení, tak to bohužel je a s tím už asi moc nenaděláme. Odkazy negativního a podle toho jak uvádíte neoprávněného napadení berte s nadhledem. Co se týče Vašeho obchodu, tak s ním žádné zkušenosti nemám, ale už dříve jsem slyšel pozitivní reakce na Váš obchod, tak v případě potřeby se těším na spolupráci. Mimochodem máte dobré www stránky. Jen tak dál. Mějte se. Zdraví Jarda N
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jak jste spokojeni s dodacími lhůtami a vykrytím dodávky z internetového obchodu Amazonia?
Zatím jsem objednával jen 1x. Zboží přišlo velice rychle, navíc je tam možnost bezhotovostní platby, která šetří peníze za dobírku. Některé jiné e-shopy to bohužel ještě nebyly schopny zavést.
Zdraví Martin
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jak jste spokojeni s dodacími lhůtami a vykrytím dodávky z internetového obchodu Amazonia?
Kupoval jsem jednou granule Kaytee, při jednání mailem ochota, bezprostřední komunikace, dobrá rada prodejce, slušná cena. Příště se obrátím na stejného prodejce. Zdravím Jiří Rokoský, Humpolec.