Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.132.151
Ako riešite v Čechách a na Morave úhyn vtáka krátko po nákupe?Hlavne po tom ako sa kupec z toho chce vyzuť ?Mám aj správu z pitvy.Vták silne začervený?
Ďakujem.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.89.202
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ako riešite v Čechách a na Morave úhyn vtáka krátko po nákupe?Hlavne po tom ako sa kupec z toho chce vyzuť ?Mám aj správu z pitvy.Vták silne začervený?
Ďakujem.
Zdravím, co to je krátko po nákupe? Je to den, týden, měsíc, jak dlouho?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.132.151
Do 14 dní.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.132.212
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Do 14 dní.
Myslim, ze tiez je dolezite, kedy sa objavili prve zdravotne problemy. Pri vtakoch a celkovo zvieratach, by asi maloktory chovatel akceptoval reklamaciu po viac nez troch dnoch. Ked som kupobala 8tyzdnovu takmer uplne neoperenu aru severu, musela som ist este v ten isty den k zverolekarovi, ci je zdrava a toho som mala zdarma v ramci zaruky. Ak by som nesla a trebars na druhy den mi umrie, tak som vyhodila par 100 eur zbytocne.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ako riešite v Čechách a na Morave úhyn vtáka krátko po nákupe?Hlavne po tom ako sa kupec z toho chce vyzuť ?Mám aj správu z pitvy.Vták silne začervený?
Ďakujem.
To je téměř neresitelne,zalezi na domluve a ochote předchozího majitele,me jich tez několik poslo a reseni sel jsem a koupil jiného a vice se tomu venoval.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.101.131
tezko rict. Na zacerveni ptak uhynout nemusi.. Zkusenejsi chovatel da noveho ptaka do karanteny, udela rozbor trusu, odcervi atd... Dulezite je taky videt ptaka a podminky u predchoziho chovatele. 14dnu je docela dlouha doba, pokud samozrejme nejde o nejakou nevylecitelnou nemoc.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.89.202
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Do 14 dní.
Zdravím, 14 dní je dlouhá doba na reklamaci na začervení, patrně kupní smlouvu nemáte, reklamovat věci jako je úhyn z hladu, zápal plic, střevní katar je problematické. Z pohledu kupujícího to je ztráta, ale prodávající na tom moc vinu nenese, protože vy jste neprovedl základní kroky karantény.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.118.251
Za 14 dní nemôže vzniknúť silné začervenie u Vás,to znamená,že jednoznačne bolo už u pôvodného majiteľa,to znamená,že Vám predal chorého vtáka ,u ktorého sa stresom z presunu aktivovalo ochorenie do klinických príznakov a uhynul.Žalovať o náhradu škody.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.132.151
Mal červy dlhé 1 cm.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.250.205
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ako riešite v Čechách a na Morave úhyn vtáka krátko po nákupe?Hlavne po tom ako sa kupec z toho chce vyzuť ?Mám aj správu z pitvy.Vták silne začervený?
Ďakujem.
O aký druh ide?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
O aký druh ide?
o ANDULKU !!!!!!!!!!!
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.132.151
Ide o papagája v hodnote 500 €
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.18.66
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ide o papagája v hodnote 500 €
Nezlobte se,ale vy si koupíte papouška za 500eur a neprovedete základní věc jako je odčervení.Pokud se jedná o druh na červy vnímavý tak je to první věc která se po nákupu papoušků řeší.Tohle by se zkušenému chovateli nemělo stát.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.75.237
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ide o papagája v hodnote 500 €
Vážený pane, udělal jste základní chybu. Měl jste požadovat kupní smlouvu, která kraje vás a i poctivého prodejce. Sám bych neprodal a ani nekoupil ptáka dražšího než 1000 kč bez smlouvy. Mockrát se mi to osvědčilo, to víte, jak mezi prodejci, tak ale i mezi kupci je spousta vychcánků, kteří se snaží druhého přechytračit. Já mám ve smlouvě " záruku" 6 týdnů na úhyn, když pitva u veterináře prokáže, že pták uhynul mojí vinou, dále tam mám, že ptáka kupující viděl a že je vizuálně v pořádku a že se jeví jako zdravý. A to byste koukal, jak i někteří prodejci mi nechtěli ptáka s papírem prodat .....
Za celou dobu, co papoušky prodávám se smlouvou, mi žádný u nikoho v " záruční době" neuhynul a sám mám dobrý pocit, že jsem prodal zdravého papouška a že jsem krytý proti vykukům, kteří vás překabátit.
Ve vašem případě musíte spoléhat na dohodu s prodejcem a případnou soudní při máte předem prohranou, nejsou - li svědci nákupu....
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.84.6
Dobry vecer Proc nemuzete napsat o jaky druh papouska jde ?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.130.140
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ide o papagája v hodnote 500 €
kvalitna andulka
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.142.1
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
kvalitna andulka
Kvalitni andulka muze klidne stat i vice chyba je na strane kupujícího,co chcete resit.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.84.6
Pan ze Slovenska Vas tady lakuje a Vy mu to bastite