Neregistrovaný uživatel
Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat, jak je to teď s přepravou živých zvířat vlakem a poštou.Jestli jsou tyto služby v provozu či ne.
Děkuji
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat, jak je to teď s přepravou živých zvířat vlakem a poštou.Jestli jsou tyto služby v provozu či ne.
Děkuji
Před časem zde probíhala diskuze na toto téma, zkuste se podívat na starší příspěvky.
Jinak ČD ještě pořád berou tyto zásilky, i když ptactvo by podle nějakých předpisů už převážet neměly.
Já jsem si před měsícem nechal poslat dva papoušky a kdybych to neurgoval na několika místech, ptáci by zůstali přes víkend zavření ve skladu na nádraží. ![]()
![]()
Nakonec vše dobře dopadlo, ale o spolehlivosti pracovníků ČD si po tomhle zážitku myslím svoje.
Doufám, že někdo má třeba zkušenost lepší...
Petr
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Před časem zde probíhala diskuze na toto téma, zkuste se podívat na starší příspěvky.
Jinak ČD ještě pořád berou tyto zásilky, i když ptactvo by podle nějakých předpisů už převážet neměly.
Já jsem si před měsícem nechal poslat dva papoušky a kdybych to neurgoval na několika místech, ptáci by zůstali přes víkend zavření ve skladu na nádraží. ![]()
![]()
Nakonec vše dobře dopadlo, ale o spolehlivosti pracovníků ČD si po tomhle zážitku myslím svoje.
Doufám, že někdo má třeba zkušenost lepší...
Petr
Co to je za nesmysl!?!když pošlu ptáky dobírkou a ne jen ty,ale jakékoliv jiné zboží,jako spěšninu,vlaky jezdí i o víkendu a mluvim z více než deseti leté praxe.....
Chybu vidím v tobě a tvé neinformovanosti,příště se zeptej v kanceláři ČD a oni ti poradí víc než já.
J.Fudor
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Co to je za nesmysl!?!když pošlu ptáky dobírkou a ne jen ty,ale jakékoliv jiné zboží,jako spěšninu,vlaky jezdí i o víkendu a mluvim z více než deseti leté praxe.....
Chybu vidím v tobě a tvé neinformovanosti,příště se zeptej v kanceláři ČD a oni ti poradí víc než já.
J.Fudor
Pane Fudore, nesmysl to není, posílám zcela výjimečně a přesto má poslední zkušenost je velice nepříjemná. Nedávno jsme posílal čtyři ptáky ve větší přenosce z Prahy Hl. n. (asi 9 hod. ráno) do cílové zastávky Nejdek. Na formuláři byl vepsaný rychlík, který vyjížděl v jednu z Prahy a přes K. Vary měli být ptáci během odpoledne v cíli. Asi v devět večer tam ovšem nebyli, tak jsem je začal shánět. Protože dosud nebyli ani ve Varech, a ani v Praze, pátral jsme dál a po hodině telefonování (nevíte, jak složité je sehnat číslo telefonu na zavazadlovou pokladnu pražského Hl. n., natožpak jinam) je objevil v Chomutově v úschovně zavazadel. Naštěstí jsem tam našel inteligentní osobu, která dělenou přenosku otevřela, ptáky napojila z víček od petlahví (měli jen jablko a zrní) a dala je na teplé a suché místo. Ráno po osmé konečně cestovali do Varů a po poledni (tedy po 30 hodinách!!) měli být v cíli. Naštěstí jsem se mezi tím spojil z kolegou, co na ně čekal, a ten je v devět vyzvedl ve Varech. Tedy tentokrát to dopadlo dobře, ale stálo mě to stovky na telefonech a rok života v nervech. Vzal jsme si z mnoho poučení: Když posílat, tak jedině na přímé lince (bez přestupů), a navíc v naprosto výjimečných situacích. Nikdy v zimě a parném létě. Martin Smrček
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Pane Fudore, nesmysl to není, posílám zcela výjimečně a přesto má poslední zkušenost je velice nepříjemná. Nedávno jsme posílal čtyři ptáky ve větší přenosce z Prahy Hl. n. (asi 9 hod. ráno) do cílové zastávky Nejdek. Na formuláři byl vepsaný rychlík, který vyjížděl v jednu z Prahy a přes K. Vary měli být ptáci během odpoledne v cíli. Asi v devět večer tam ovšem nebyli, tak jsem je začal shánět. Protože dosud nebyli ani ve Varech, a ani v Praze, pátral jsme dál a po hodině telefonování (nevíte, jak složité je sehnat číslo telefonu na zavazadlovou pokladnu pražského Hl. n., natožpak jinam) je objevil v Chomutově v úschovně zavazadel. Naštěstí jsem tam našel inteligentní osobu, která dělenou přenosku otevřela, ptáky napojila z víček od petlahví (měli jen jablko a zrní) a dala je na teplé a suché místo. Ráno po osmé konečně cestovali do Varů a po poledni (tedy po 30 hodinách!!) měli být v cíli. Naštěstí jsem se mezi tím spojil z kolegou, co na ně čekal, a ten je v devět vyzvedl ve Varech. Tedy tentokrát to dopadlo dobře, ale stálo mě to stovky na telefonech a rok života v nervech. Vzal jsme si z mnoho poučení: Když posílat, tak jedině na přímé lince (bez přestupů), a navíc v naprosto výjimečných situacích. Nikdy v zimě a parném létě. Martin Smrček
Pane Smrčku, přesně takhle se odehrál můj případ - viz. výše. Opravdu je velmi těžké sehnat telefonní číslo tam kam potřebujete,buďto bylo změněno, nebo nefunguje, nebo to prostě nikdo nebere
Ptáci měli být ráno na místě, ale ještě v odpoledních hodinách "byli někde na cestě..." Až po osobní urgenci přímo na přestupní stanici (u nás mezitím na zastávce zavřeli) jsme ptáky objevili ve skladu spěšnin ![]()
![]()
. Z pracovníka, který mi zásilku vydal byl cítit alkohol, takže tím je to částečně vysvětleno. Nechci napadat ČD, šlendrián se děje všude, ale tohle byla opravdu silná káva. Příště už si raděj pro ptáky zajedu osobně, i kdyby to mělo být na konec republiky.
Přeji pěkný den,
Petr
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Pane Fudore, nesmysl to není, posílám zcela výjimečně a přesto má poslední zkušenost je velice nepříjemná. Nedávno jsme posílal čtyři ptáky ve větší přenosce z Prahy Hl. n. (asi 9 hod. ráno) do cílové zastávky Nejdek. Na formuláři byl vepsaný rychlík, který vyjížděl v jednu z Prahy a přes K. Vary měli být ptáci během odpoledne v cíli. Asi v devět večer tam ovšem nebyli, tak jsem je začal shánět. Protože dosud nebyli ani ve Varech, a ani v Praze, pátral jsme dál a po hodině telefonování (nevíte, jak složité je sehnat číslo telefonu na zavazadlovou pokladnu pražského Hl. n., natožpak jinam) je objevil v Chomutově v úschovně zavazadel. Naštěstí jsem tam našel inteligentní osobu, která dělenou přenosku otevřela, ptáky napojila z víček od petlahví (měli jen jablko a zrní) a dala je na teplé a suché místo. Ráno po osmé konečně cestovali do Varů a po poledni (tedy po 30 hodinách!!) měli být v cíli. Naštěstí jsem se mezi tím spojil z kolegou, co na ně čekal, a ten je v devět vyzvedl ve Varech. Tedy tentokrát to dopadlo dobře, ale stálo mě to stovky na telefonech a rok života v nervech. Vzal jsme si z mnoho poučení: Když posílat, tak jedině na přímé lince (bez přestupů), a navíc v naprosto výjimečných situacích. Nikdy v zimě a parném létě. Martin Smrček
Je smutné číst podobné přízpěvky,ale pro mě je to pořád nepochopitelné.
Necham si zjistit podrobně cestu,kterou má zásilka projet a pokud se nestane nic mimořádného,proběhne všechno podle plánu.Váš příběh by se měl řešit na jiných místech než jsou tyto stránky,protože jste zaplatil trasu Praha-Nejdek přez K.Vary a tady je chyba.Uváděný rychlík bere spěšniny?A pokud ano,jak je možné,že zásilka byla vyložena v Chomutově?Těch otázek by bylo více,ale musíte se zeptat jinde.
Nesmutnější na tom všem je to,že chybu dělá vždy člověk,ale odnese to někdo jiný,v tomhle případě je to papoušek.
J.Fudor