Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

5.2.2005 20:51
Neregistrovaný uživatel

V poslední letech se velice rozšířil nešvar komunikovat i ve zcela nevhodných případech pomocí SMS zpráv. Možná jsem už poněkud staršího data narození (přesto i já tuto techniku využívám několikrát denně), ale jsem toho názoru, že pokud od někoho cizího něco chci, je normální slušností, mluvit s ním přímo. Vrcholem drzosti je, chtít něco koupit - v našem případě papouška - v hodnotě i několika tisíc korun a snažit se šetřit na kontaktu v hodnotě mizerných 2-5ti korun. Znám jen jedno ubožejší jednání a to jsou tzv. prozváněči, kteří vás zavolají a hned to vypnou s tím, že jim zavoláte zpět. Chovejme se k sobě slušně a SMS používejme jen mezi známými. Ignorujte hulváty a neodpovídejte na jejich vyčuranost.
Chovu a ptáčkům zdar!

Neregistrovaný uživatel

5.2.2005 21:20
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
V poslední letech se velice rozšířil nešvar komunikovat i ve zcela nevhodných případech pomocí SMS zpráv. Možná jsem už poněkud staršího data narození (přesto i já tuto techniku využívám několikrát denně), ale jsem toho názoru, že pokud od někoho cizího něco chci, je normální slušností, mluvit s ním přímo. Vrcholem drzosti je, chtít něco koupit - v našem případě papouška - v hodnotě i několika tisíc korun a snažit se šetřit na kontaktu v hodnotě mizerných 2-5ti korun. Znám jen jedno ubožejší jednání a to jsou tzv. prozváněči, kteří vás zavolají a hned to vypnou s tím, že jim zavoláte zpět. Chovejme se k sobě slušně a SMS používejme jen mezi známými. Ignorujte hulváty a neodpovídejte na jejich vyčuranost.
Chovu a ptáčkům zdar!

Taky se mi to už stalo a několikrát. Neopovídám,kašlu na ně. Váš článek nemá chybu. Pecko

Neregistrovaný uživatel

5.2.2005 22:08
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
V poslední letech se velice rozšířil nešvar komunikovat i ve zcela nevhodných případech pomocí SMS zpráv. Možná jsem už poněkud staršího data narození (přesto i já tuto techniku využívám několikrát denně), ale jsem toho názoru, že pokud od někoho cizího něco chci, je normální slušností, mluvit s ním přímo. Vrcholem drzosti je, chtít něco koupit - v našem případě papouška - v hodnotě i několika tisíc korun a snažit se šetřit na kontaktu v hodnotě mizerných 2-5ti korun. Znám jen jedno ubožejší jednání a to jsou tzv. prozváněči, kteří vás zavolají a hned to vypnou s tím, že jim zavoláte zpět. Chovejme se k sobě slušně a SMS používejme jen mezi známými. Ignorujte hulváty a neodpovídejte na jejich vyčuranost.
Chovu a ptáčkům zdar!

Ano patřím k těm hulvátům, ale nedělám to kvůli šetření, ale prostě proto, že mám strach z cizích lidí, nedokážu komunikovat ani po telefonu, kdybych kvůli paouškovi volal ani se nedozvíte co chci. Takže pomocí sms zjistím vše potřebné a manželka pak jen zavolá a dohodne, ale nemůžu po ní chtít, aby mi obvolávala desítky inzerátů než si vyberu nejlepšínabídku. Většina lidí odepisuje.

Neregistrovaný uživatel

6.2.2005 13:57
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
V poslední letech se velice rozšířil nešvar komunikovat i ve zcela nevhodných případech pomocí SMS zpráv. Možná jsem už poněkud staršího data narození (přesto i já tuto techniku využívám několikrát denně), ale jsem toho názoru, že pokud od někoho cizího něco chci, je normální slušností, mluvit s ním přímo. Vrcholem drzosti je, chtít něco koupit - v našem případě papouška - v hodnotě i několika tisíc korun a snažit se šetřit na kontaktu v hodnotě mizerných 2-5ti korun. Znám jen jedno ubožejší jednání a to jsou tzv. prozváněči, kteří vás zavolají a hned to vypnou s tím, že jim zavoláte zpět. Chovejme se k sobě slušně a SMS používejme jen mezi známými. Ignorujte hulváty a neodpovídejte na jejich vyčuranost.
Chovu a ptáčkům zdar!

IMHO je to poněkud černobílý pohled na používání SMS. Jistě, najdou se lidi, kteří SMS použijí z důvodu (byť poněkud pofidérní) úspory peněz. Ve Vámi popisovaném případě - odpovědi na inzerát - je to ovšem poněkud sporné. Proč by prodávající nemohl odpovědět na kontakt potenciálnímu zájemci, který v textu SMS jasně deklaruje zájem o nabízené zboží? Když mu prodá papouška v ceně mnoha tisíc, jistě se mu telefonát v hodnotě několika korun vyplatí. V takovém případě bych vrcholem drzosti spíš nazval jednání prodejce (tedy toho, kdo má z dané transakce zisk), když odmítne zákazníka kontaktovat jen kvůli z jeho pohledu "nevhodnému" komunikačnímu prostředku.
Výhoda SMS naopak spočívá v tom, že na ni příjemce může reagovat tehdy, kdy má na to podmínky - nesedí v autě, v divadle, nejedná s důležitým obchodním partnerem, nespí..... Tuto volbu vyzvánějící telefon neumožňuje. V mnoha situacích je poslání SMS k příjemci mnohem ohleduplnější, než přímý telefonát. Příklad: ve svoji oblíbenou pracovní hodinu (tj. v hluboké noci) narazím na zajímavý inzerát, jehož příjemce neuvádí e-mailovou adresu. Co teď? Volat mu v jednu hodinu po půlnoci nebudu, do rána na to zapomenu nebo se ráno ozve někdo dřív... Není jednodušší a přitom ohleduplné prostě poslat SMS, kterou si příjemce přečte ráno u kávy?

s pozdravem

jirka@amazonia.cz

Neregistrovaný uživatel

6.2.2005 14:44
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
IMHO je to poněkud černobílý pohled na používání SMS. Jistě, najdou se lidi, kteří SMS použijí z důvodu (byť poněkud pofidérní) úspory peněz. Ve Vámi popisovaném případě - odpovědi na inzerát - je to ovšem poněkud sporné. Proč by prodávající nemohl odpovědět na kontakt potenciálnímu zájemci, který v textu SMS jasně deklaruje zájem o nabízené zboží? Když mu prodá papouška v ceně mnoha tisíc, jistě se mu telefonát v hodnotě několika korun vyplatí. V takovém případě bych vrcholem drzosti spíš nazval jednání prodejce (tedy toho, kdo má z dané transakce zisk), když odmítne zákazníka kontaktovat jen kvůli z jeho pohledu "nevhodnému" komunikačnímu prostředku.
Výhoda SMS naopak spočívá v tom, že na ni příjemce může reagovat tehdy, kdy má na to podmínky - nesedí v autě, v divadle, nejedná s důležitým obchodním partnerem, nespí..... Tuto volbu vyzvánějící telefon neumožňuje. V mnoha situacích je poslání SMS k příjemci mnohem ohleduplnější, než přímý telefonát. Příklad: ve svoji oblíbenou pracovní hodinu (tj. v hluboké noci) narazím na zajímavý inzerát, jehož příjemce neuvádí e-mailovou adresu. Co teď? Volat mu v jednu hodinu po půlnoci nebudu, do rána na to zapomenu nebo se ráno ozve někdo dřív... Není jednodušší a přitom ohleduplné prostě poslat SMS, kterou si příjemce přečte ráno u kávy?

s pozdravem

jirka@amazonia.cz

Bohužel jsou i tací kteří uvedou svou e-mailovou adresu a pak se ani neobtěžují příp. zájemci odpovědět.

Neregistrovaný uživatel

6.2.2005 23:16
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
IMHO je to poněkud černobílý pohled na používání SMS. Jistě, najdou se lidi, kteří SMS použijí z důvodu (byť poněkud pofidérní) úspory peněz. Ve Vámi popisovaném případě - odpovědi na inzerát - je to ovšem poněkud sporné. Proč by prodávající nemohl odpovědět na kontakt potenciálnímu zájemci, který v textu SMS jasně deklaruje zájem o nabízené zboží? Když mu prodá papouška v ceně mnoha tisíc, jistě se mu telefonát v hodnotě několika korun vyplatí. V takovém případě bych vrcholem drzosti spíš nazval jednání prodejce (tedy toho, kdo má z dané transakce zisk), když odmítne zákazníka kontaktovat jen kvůli z jeho pohledu "nevhodnému" komunikačnímu prostředku.
Výhoda SMS naopak spočívá v tom, že na ni příjemce může reagovat tehdy, kdy má na to podmínky - nesedí v autě, v divadle, nejedná s důležitým obchodním partnerem, nespí..... Tuto volbu vyzvánějící telefon neumožňuje. V mnoha situacích je poslání SMS k příjemci mnohem ohleduplnější, než přímý telefonát. Příklad: ve svoji oblíbenou pracovní hodinu (tj. v hluboké noci) narazím na zajímavý inzerát, jehož příjemce neuvádí e-mailovou adresu. Co teď? Volat mu v jednu hodinu po půlnoci nebudu, do rána na to zapomenu nebo se ráno ozve někdo dřív... Není jednodušší a přitom ohleduplné prostě poslat SMS, kterou si příjemce přečte ráno u kávy?

s pozdravem

jirka@amazonia.cz

Já naopak souhlasím s úvodním příspěvkem.Pokud něco chci,tak přeci zavolám.Mě chodí spousty sms s dotazy,jak léčit apodobně.Takže si kolikrát říkám,že vlastně radím úplně neznámým lidem,kteří chtějí pomoci,ale nejsou ochotni dát např. 15kč za telefonát.To mě od nich přijde dost nevhodné!

Neregistrovaný uživatel

6.2.2005 23:33
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
IMHO je to poněkud černobílý pohled na používání SMS. Jistě, najdou se lidi, kteří SMS použijí z důvodu (byť poněkud pofidérní) úspory peněz. Ve Vámi popisovaném případě - odpovědi na inzerát - je to ovšem poněkud sporné. Proč by prodávající nemohl odpovědět na kontakt potenciálnímu zájemci, který v textu SMS jasně deklaruje zájem o nabízené zboží? Když mu prodá papouška v ceně mnoha tisíc, jistě se mu telefonát v hodnotě několika korun vyplatí. V takovém případě bych vrcholem drzosti spíš nazval jednání prodejce (tedy toho, kdo má z dané transakce zisk), když odmítne zákazníka kontaktovat jen kvůli z jeho pohledu "nevhodnému" komunikačnímu prostředku.
Výhoda SMS naopak spočívá v tom, že na ni příjemce může reagovat tehdy, kdy má na to podmínky - nesedí v autě, v divadle, nejedná s důležitým obchodním partnerem, nespí..... Tuto volbu vyzvánějící telefon neumožňuje. V mnoha situacích je poslání SMS k příjemci mnohem ohleduplnější, než přímý telefonát. Příklad: ve svoji oblíbenou pracovní hodinu (tj. v hluboké noci) narazím na zajímavý inzerát, jehož příjemce neuvádí e-mailovou adresu. Co teď? Volat mu v jednu hodinu po půlnoci nebudu, do rána na to zapomenu nebo se ráno ozve někdo dřív... Není jednodušší a přitom ohleduplné prostě poslat SMS, kterou si příjemce přečte ráno u kávy?

s pozdravem

jirka@amazonia.cz

Nevím,nevím,ale mě se to nezdá. Představte si,že Vám pošle min. deset lidí SMS a tedˇ odepisujte. Kolikrát tam nenapíší ani své jméno.
Pokud je večer,tak ta osoba může poslat SMS s tím,že si papouška zamlouvá a ráno zavolá. Lepší je slovní kontak,můžu získat více informací. To je můj názor. Pecko

Neregistrovaný uživatel

6.2.2005 23:33
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já naopak souhlasím s úvodním příspěvkem.Pokud něco chci,tak přeci zavolám.Mě chodí spousty sms s dotazy,jak léčit apodobně.Takže si kolikrát říkám,že vlastně radím úplně neznámým lidem,kteří chtějí pomoci,ale nejsou ochotni dát např. 15kč za telefonát.To mě od nich přijde dost nevhodné!

To je pochopitelne, ale o tom ve svem prispevku nemluvim. Autor puvodniho prispevku se pohorsoval nad tim, ze si nekdo dovoli poslat mu SMS jako odpoved na inzerat, ve kterem nabizi svuj produkt, za jehoz prodej dostane penize, tj. zisk. Obchodnici obvykle za to, aby sve zbozi dostali k zakaznikovi, plati krvave penize - za reklamu, najmy nebo investice do obchodnich prostor.. Co je proti tomu dvoukoruna za SMSku s odpovedi potencialnimu zajemci?
Samozrejme mate pravdu v tom, ze pokud chce nekdo jen radu, je na nem aby do toho zainvestoval. Ale v uvodnim prispevku se o tomto nemluvilo...

Neregistrovaný uživatel

6.2.2005 23:47
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nevím,nevím,ale mě se to nezdá. Představte si,že Vám pošle min. deset lidí SMS a tedˇ odepisujte. Kolikrát tam nenapíší ani své jméno.
Pokud je večer,tak ta osoba může poslat SMS s tím,že si papouška zamlouvá a ráno zavolá. Lepší je slovní kontak,můžu získat více informací. To je můj názor. Pecko

Asi jsem se spatne vyjadril. Samozrejme, kdyz mi napise Lojza z Horni Dolni zpravu typu " a kolik to stoji?", asi se na nej taky vykaslu a neodepisu. Mel jsem na mysli inteligentne formulovanou zpravu s jasne vyjadrenym zajmem o nabizene zbozi. I kdybych odpovedel na deset zprav z nichz by vzesel jeden jediny zakaznik, porad je to pouhych dejme tomu dvacet korun a trocha casu.. Vzdycky je tu moznost, ze potencialniho zakaznika odradi nase neochota s nim komunikovat. V pripade jednoho papouska asi nejde o zivot, ale pokud by takhle k zakaznikum pristupovala firma, pro kterou je obchod jedinym zdrojem obzivy, asi by dlouho neexistovala. Ty doby, kdy zakaznici podplaceli prodavace, aby jim neco schoval pod pultem, uz jsou jaksi pryc.

s pozdravem

jirka@amazonia.cz

Neregistrovaný uživatel

7.2.2005 10:54
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
V poslední letech se velice rozšířil nešvar komunikovat i ve zcela nevhodných případech pomocí SMS zpráv. Možná jsem už poněkud staršího data narození (přesto i já tuto techniku využívám několikrát denně), ale jsem toho názoru, že pokud od někoho cizího něco chci, je normální slušností, mluvit s ním přímo. Vrcholem drzosti je, chtít něco koupit - v našem případě papouška - v hodnotě i několika tisíc korun a snažit se šetřit na kontaktu v hodnotě mizerných 2-5ti korun. Znám jen jedno ubožejší jednání a to jsou tzv. prozváněči, kteří vás zavolají a hned to vypnou s tím, že jim zavoláte zpět. Chovejme se k sobě slušně a SMS používejme jen mezi známými. Ignorujte hulváty a neodpovídejte na jejich vyčuranost.
Chovu a ptáčkům zdar!

nevím, nevím, každá koruna má dvě strany.Každý člověk je jinačí.

Neregistrovaný uživatel

7.2.2005 11:27
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
nevím, nevím, každá koruna má dvě strany.Každý člověk je jinačí.

Ja mam najradsej takych, ktorym nieco na nete zistujem. Ja som ochotny clovek, oni slubia, ze po informaciu si zavolaju a namiesto telefonatu mi pride vecer SMS: "No co si zitil?" U nas sa vravi, ze takyto clovek NEMA CHRBTOVU KOST.

Neregistrovaný uživatel

7.2.2005 22:39
Neregistrovaný uživatel

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Asi jsem se spatne vyjadril. Samozrejme, kdyz mi napise Lojza z Horni Dolni zpravu typu " a kolik to stoji?", asi se na nej taky vykaslu a neodepisu. Mel jsem na mysli inteligentne formulovanou zpravu s jasne vyjadrenym zajmem o nabizene zbozi. I kdybych odpovedel na deset zprav z nichz by vzesel jeden jediny zakaznik, porad je to pouhych dejme tomu dvacet korun a trocha casu.. Vzdycky je tu moznost, ze potencialniho zakaznika odradi nase neochota s nim komunikovat. V pripade jednoho papouska asi nejde o zivot, ale pokud by takhle k zakaznikum pristupovala firma, pro kterou je obchod jedinym zdrojem obzivy, asi by dlouho neexistovala. Ty doby, kdy zakaznici podplaceli prodavace, aby jim neco schoval pod pultem, uz jsou jaksi pryc.

s pozdravem

jirka@amazonia.cz

vážený pane jirko, jsem původní autor příspěvku a nemohu si pomoci, ale mám pocit, že jste mě vůbec nepochopil. nevím proč mluvíte hned o obchodu a obchodnících. jsem hobby chovatelem (nejspíš podobně jako vy) a opravdu si nemyslím, že by bylo slušností, místo např. ranního pozdravu souseda na ulici, vystrčit připravenou ceduli, kde bude napsáno "DOBRÝ DEN". Nejsem sice Gut Jarkovský, ale slušnost je slušností a s tím nic nenaděláte i kdyby jste se rozkrájel. ale třeba jsem opravdu už moc starý a dnešní elektronická morálka je nad mé chápání (viz mnohé příspěvky zde a na dalších netových diskuzích)
Přeji všem hezký den.

Přidejte reakci

Přidat smajlík