Neregistrovaný uživatel
Rád bych zde otevřel diskusi na téma používání e-mailu v inzerci. Zajímal by mě názor ostatních uživatelů ifauny na používání e-mailu jako prostředku pro komunikaci mezi chovateli. Často se mi stává, že odpovídám na inzerát prostřednictvím uvedeného e-mailu, ale odpověď buď vůbec nepřijde nebo přijde po týdnu s tím, že dotyčný prodávající už nic z požadovaného „zboží“ nemá, protože e-mail nepoužívá. Alespoň někteří chovatelé mají dostatek slušnosti a napíší přímo do inzerátu, že požadují odpověď pouze telefonicky.
Nicméně myslím, že e-mail je ideálním prostředkem, je přiměřeně rychlý, v porovnání s telefonováním většinou pro obě strany méně nákladný, lze jím sdělit velké množství informací, které si adresát nemusí pamatovat protože je má rovnou napsané, je možné k němu připojit fotografii, mapku apod. Navíc nevidím problém, když už je dotyčný schopen si podat přes internet inzerát, proč si nemůže založit fungující e-mailovou adresu a jednou za den si poštu vyzvednout a odpovědět.
Prosím ostatní o sdělení korektních názorů a připomínek.
Albert
P.S. Na rozdíl od většiny zde publikujících se také podepisuji i když jen přezdívkou. Dost mi vadí zmatek v odpovědích, který vytváří množství anonymů.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Rád bych zde otevřel diskusi na téma používání e-mailu v inzerci. Zajímal by mě názor ostatních uživatelů ifauny na používání e-mailu jako prostředku pro komunikaci mezi chovateli. Často se mi stává, že odpovídám na inzerát prostřednictvím uvedeného e-mailu, ale odpověď buď vůbec nepřijde nebo přijde po týdnu s tím, že dotyčný prodávající už nic z požadovaného „zboží“ nemá, protože e-mail nepoužívá. Alespoň někteří chovatelé mají dostatek slušnosti a napíší přímo do inzerátu, že požadují odpověď pouze telefonicky.
Nicméně myslím, že e-mail je ideálním prostředkem, je přiměřeně rychlý, v porovnání s telefonováním většinou pro obě strany méně nákladný, lze jím sdělit velké množství informací, které si adresát nemusí pamatovat protože je má rovnou napsané, je možné k němu připojit fotografii, mapku apod. Navíc nevidím problém, když už je dotyčný schopen si podat přes internet inzerát, proč si nemůže založit fungující e-mailovou adresu a jednou za den si poštu vyzvednout a odpovědět.
Prosím ostatní o sdělení korektních názorů a připomínek.
Albert
P.S. Na rozdíl od většiny zde publikujících se také podepisuji i když jen přezdívkou. Dost mi vadí zmatek v odpovědích, který vytváří množství anonymů.
Souhlasim, mailovani je levne a rychle, ale kdo nema casto pristup na internet nebo nestahuje pravidelne postu, tak s tim muze mit problem. Pak neni od veci v inzeratu poznamenat, ze pouze volat, ne email. Ja treba nerada telefonuju, takze prvni moje reakce je poslat mail a take se casto odpovedi nedockam.
sasa
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Souhlasim, mailovani je levne a rychle, ale kdo nema casto pristup na internet nebo nestahuje pravidelne postu, tak s tim muze mit problem. Pak neni od veci v inzeratu poznamenat, ze pouze volat, ne email. Ja treba nerada telefonuju, takze prvni moje reakce je poslat mail a take se casto odpovedi nedockam.
sasa
e-mail je super.Vítejte ve 3 tisíciletí.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Rád bych zde otevřel diskusi na téma používání e-mailu v inzerci. Zajímal by mě názor ostatních uživatelů ifauny na používání e-mailu jako prostředku pro komunikaci mezi chovateli. Často se mi stává, že odpovídám na inzerát prostřednictvím uvedeného e-mailu, ale odpověď buď vůbec nepřijde nebo přijde po týdnu s tím, že dotyčný prodávající už nic z požadovaného „zboží“ nemá, protože e-mail nepoužívá. Alespoň někteří chovatelé mají dostatek slušnosti a napíší přímo do inzerátu, že požadují odpověď pouze telefonicky.
Nicméně myslím, že e-mail je ideálním prostředkem, je přiměřeně rychlý, v porovnání s telefonováním většinou pro obě strany méně nákladný, lze jím sdělit velké množství informací, které si adresát nemusí pamatovat protože je má rovnou napsané, je možné k němu připojit fotografii, mapku apod. Navíc nevidím problém, když už je dotyčný schopen si podat přes internet inzerát, proč si nemůže založit fungující e-mailovou adresu a jednou za den si poštu vyzvednout a odpovědět.
Prosím ostatní o sdělení korektních názorů a připomínek.
Albert
P.S. Na rozdíl od většiny zde publikujících se také podepisuji i když jen přezdívkou. Dost mi vadí zmatek v odpovědích, který vytváří množství anonymů.
Přesně tak, mám stejnou zkušenost. Problém bych ale viděl spíše v neznalosti lidí při práci s internetem. Většina má zřízené schránky na serverech centrum, atlas, seznam. Málo kdo však ví, že tyto servery nabízí zdarma službu POP3 tzn. že si stačí nainstalovat upozorňovač, který se po nastavení automaticky přihlásí do pošty a nahlásí stav zpráv. Rychle snadno a bez námahy. Pak člověk nezapomene protože po startu počítače (a v nastavených intervalech, třeba co 5min) je hned upozorněn na existenci nových správ.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Rád bych zde otevřel diskusi na téma používání e-mailu v inzerci. Zajímal by mě názor ostatních uživatelů ifauny na používání e-mailu jako prostředku pro komunikaci mezi chovateli. Často se mi stává, že odpovídám na inzerát prostřednictvím uvedeného e-mailu, ale odpověď buď vůbec nepřijde nebo přijde po týdnu s tím, že dotyčný prodávající už nic z požadovaného „zboží“ nemá, protože e-mail nepoužívá. Alespoň někteří chovatelé mají dostatek slušnosti a napíší přímo do inzerátu, že požadují odpověď pouze telefonicky.
Nicméně myslím, že e-mail je ideálním prostředkem, je přiměřeně rychlý, v porovnání s telefonováním většinou pro obě strany méně nákladný, lze jím sdělit velké množství informací, které si adresát nemusí pamatovat protože je má rovnou napsané, je možné k němu připojit fotografii, mapku apod. Navíc nevidím problém, když už je dotyčný schopen si podat přes internet inzerát, proč si nemůže založit fungující e-mailovou adresu a jednou za den si poštu vyzvednout a odpovědět.
Prosím ostatní o sdělení korektních názorů a připomínek.
Albert
P.S. Na rozdíl od většiny zde publikujících se také podepisuji i když jen přezdívkou. Dost mi vadí zmatek v odpovědích, který vytváří množství anonymů.
Plně souhlasím, dnešní doba je dobou vymožeností a email k ní rozhodně patří a ten kdo chce v dnešní době něco prodat či koupit, tak má větší naději na úspěch, pokud má svůj email. Je hodně lidí, kteří než zavolají se dopředu informují o kupujícím zboží, zjistí spustu informací zda zboží koupí nebo ne. Nemusí hned utrácet peníze za telefon. Já osobně raději komunikuji přes email a také i nakupuji přes net. Myslím, že je to daleko rychlejší a pohodlnější. Zdravím
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Rád bych zde otevřel diskusi na téma používání e-mailu v inzerci. Zajímal by mě názor ostatních uživatelů ifauny na používání e-mailu jako prostředku pro komunikaci mezi chovateli. Často se mi stává, že odpovídám na inzerát prostřednictvím uvedeného e-mailu, ale odpověď buď vůbec nepřijde nebo přijde po týdnu s tím, že dotyčný prodávající už nic z požadovaného „zboží“ nemá, protože e-mail nepoužívá. Alespoň někteří chovatelé mají dostatek slušnosti a napíší přímo do inzerátu, že požadují odpověď pouze telefonicky.
Nicméně myslím, že e-mail je ideálním prostředkem, je přiměřeně rychlý, v porovnání s telefonováním většinou pro obě strany méně nákladný, lze jím sdělit velké množství informací, které si adresát nemusí pamatovat protože je má rovnou napsané, je možné k němu připojit fotografii, mapku apod. Navíc nevidím problém, když už je dotyčný schopen si podat přes internet inzerát, proč si nemůže založit fungující e-mailovou adresu a jednou za den si poštu vyzvednout a odpovědět.
Prosím ostatní o sdělení korektních názorů a připomínek.
Albert
P.S. Na rozdíl od většiny zde publikujících se také podepisuji i když jen přezdívkou. Dost mi vadí zmatek v odpovědích, který vytváří množství anonymů.
Používám E-mail z 85%, je to levné, rychlé, ale je to neosobní. Pro někoho výhoda, pro jiného ne. Slyšet někoho na druhém konci drátu také není od věci.
Dave
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Používám E-mail z 85%, je to levné, rychlé, ale je to neosobní. Pro někoho výhoda, pro jiného ne. Slyšet někoho na druhém konci drátu také není od věci.
Dave
Také ho používám, ale stále častěji tam nacházím: "papoušky koupím, volejte mi na číslo.....". To mi přijde dost nefér. Takže zase záleží na tom, kdo a jak e-mail používá. Pěkný den Pavel
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Přesně tak, mám stejnou zkušenost. Problém bych ale viděl spíše v neznalosti lidí při práci s internetem. Většina má zřízené schránky na serverech centrum, atlas, seznam. Málo kdo však ví, že tyto servery nabízí zdarma službu POP3 tzn. že si stačí nainstalovat upozorňovač, který se po nastavení automaticky přihlásí do pošty a nahlásí stav zpráv. Rychle snadno a bez námahy. Pak člověk nezapomene protože po startu počítače (a v nastavených intervalech, třeba co 5min) je hned upozorněn na existenci nových správ.
Kdo vlastni mobilni telefon, muze si navic snadno nastavit upozornovani na prichod noveho mailu prostrednictvim SMS.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Rád bych zde otevřel diskusi na téma používání e-mailu v inzerci. Zajímal by mě názor ostatních uživatelů ifauny na používání e-mailu jako prostředku pro komunikaci mezi chovateli. Často se mi stává, že odpovídám na inzerát prostřednictvím uvedeného e-mailu, ale odpověď buď vůbec nepřijde nebo přijde po týdnu s tím, že dotyčný prodávající už nic z požadovaného „zboží“ nemá, protože e-mail nepoužívá. Alespoň někteří chovatelé mají dostatek slušnosti a napíší přímo do inzerátu, že požadují odpověď pouze telefonicky.
Nicméně myslím, že e-mail je ideálním prostředkem, je přiměřeně rychlý, v porovnání s telefonováním většinou pro obě strany méně nákladný, lze jím sdělit velké množství informací, které si adresát nemusí pamatovat protože je má rovnou napsané, je možné k němu připojit fotografii, mapku apod. Navíc nevidím problém, když už je dotyčný schopen si podat přes internet inzerát, proč si nemůže založit fungující e-mailovou adresu a jednou za den si poštu vyzvednout a odpovědět.
Prosím ostatní o sdělení korektních názorů a připomínek.
Albert
P.S. Na rozdíl od většiny zde publikujících se také podepisuji i když jen přezdívkou. Dost mi vadí zmatek v odpovědích, který vytváří množství anonymů.
Když si můžu vybrat, tak telefonuji. Né ráda, ale je to rychlejší a hned vím na čem jsem. Když je u inzerátu jen e-mail, tak to sice zkouším, ale dopředu počítám, že je to pasé. Mám stejnou zkušenost jako Vy. Buď, že už chovatel nic nemá a odpověď málokdy přijde ten den (no budiž, u e-mailů se považuje za slušnost 48h) a nebo častěji odpověď nepřijde vůbec.
Pokud podávám jakýkoliv inzerát a uvádím mail, tak se snažím mít k němu přístup několikrát denně. Upozorňování na mobil mám, ale někteří operátoři to s tou aktuálností často zvládají + - pár hodin, takže řídit se jen tím taky nejde.
Petra
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Když si můžu vybrat, tak telefonuji. Né ráda, ale je to rychlejší a hned vím na čem jsem. Když je u inzerátu jen e-mail, tak to sice zkouším, ale dopředu počítám, že je to pasé. Mám stejnou zkušenost jako Vy. Buď, že už chovatel nic nemá a odpověď málokdy přijde ten den (no budiž, u e-mailů se považuje za slušnost 48h) a nebo častěji odpověď nepřijde vůbec.
Pokud podávám jakýkoliv inzerát a uvádím mail, tak se snažím mít k němu přístup několikrát denně. Upozorňování na mobil mám, ale někteří operátoři to s tou aktuálností často zvládají + - pár hodin, takže řídit se jen tím taky nejde.
Petra
Myslím si že admin by měl upustit od nutnosti vyplnování emailu,někteří tam napíšou blbost a tak se odpovědi nedočkáte,dneska se mě to zrovna stalo.Pokud email nebude nutností,budou ho tam psát pouze ti,kteří ho používají a chtějí používat-pak má tato vymoženost smysl.
peky.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Myslím si že admin by měl upustit od nutnosti vyplnování emailu,někteří tam napíšou blbost a tak se odpovědi nedočkáte,dneska se mě to zrovna stalo.Pokud email nebude nutností,budou ho tam psát pouze ti,kteří ho používají a chtějí používat-pak má tato vymoženost smysl.
peky.
S tím naprosto souhlasím!!!
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
S tím naprosto souhlasím!!!
Já bych se na to podíval z jiné strany. Ifauna je výhodná právě proto, že nám umožňuje komunikaci mejlem, tedy jinak než telefonem či dopisy. Žádost se tu dá vyjádřit i zodpovědět pregnantně, stručně, slušně, což bývá po telefonu někdy problém. Ne vždy dokážeme volit správná slova a vyjádřit, o co nám jde. Proto mě rozladí každý inzerát, kde najdu rádobyvtipné adresy typu xxx@xxx nebo abcd@abcd nebo lkahjefáč@lehčwi a nikdy a zcela zásadně na ně neodpovídám. Od toho je Fauna tištěná. Ifauna je pro ty, kteří mají na mejl přístup. Nerozumím tomu, že někdo dává skoro každý den ten samý inzerát a pořád uvádí "e-mail mi nefunguje, telefonujte...". Rád bych věděl, jak inzeráty zadává.
Proto apeluji na inzerenty na striktní a přesné zadávání e-mailových adres. Není absolutně žádný problém si ji zřídit a provozovat odkudkoliv, třeba z i-kavárny, ze školy, od kamaráda, souseda. A když to někdo nedokáže, což se stát může a rozumím tomu, měl by se zaměřit na Faunu tištěnou. Stejně si ji skoro všichni, co chodí na i-F kupují.
Zdraví Martin Smrček
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Já bych se na to podíval z jiné strany. Ifauna je výhodná právě proto, že nám umožňuje komunikaci mejlem, tedy jinak než telefonem či dopisy. Žádost se tu dá vyjádřit i zodpovědět pregnantně, stručně, slušně, což bývá po telefonu někdy problém. Ne vždy dokážeme volit správná slova a vyjádřit, o co nám jde. Proto mě rozladí každý inzerát, kde najdu rádobyvtipné adresy typu xxx@xxx nebo abcd@abcd nebo lkahjefáč@lehčwi a nikdy a zcela zásadně na ně neodpovídám. Od toho je Fauna tištěná. Ifauna je pro ty, kteří mají na mejl přístup. Nerozumím tomu, že někdo dává skoro každý den ten samý inzerát a pořád uvádí "e-mail mi nefunguje, telefonujte...". Rád bych věděl, jak inzeráty zadává.
Proto apeluji na inzerenty na striktní a přesné zadávání e-mailových adres. Není absolutně žádný problém si ji zřídit a provozovat odkudkoliv, třeba z i-kavárny, ze školy, od kamaráda, souseda. A když to někdo nedokáže, což se stát může a rozumím tomu, měl by se zaměřit na Faunu tištěnou. Stejně si ji skoro všichni, co chodí na i-F kupují.
Zdraví Martin Smrček
Vážený pane Smrček, myslím, že jste to přesně vystihl a není k tomu co dodat.
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Myslím si že admin by měl upustit od nutnosti vyplnování emailu,někteří tam napíšou blbost a tak se odpovědi nedočkáte,dneska se mě to zrovna stalo.Pokud email nebude nutností,budou ho tam psát pouze ti,kteří ho používají a chtějí používat-pak má tato vymoženost smysl.
peky.
stačilo by zadávání ošetřit tak, aby nešel zadat nesmyslený mail
Neregistrovaný uživatel
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
stačilo by zadávání ošetřit tak, aby nešel zadat nesmyslený mail
To nelze technicky prilis jednoduse realizovat. Minimalne by to znamenalo po kazdem zadani mailove adresy dotazovat mailserver uvedene domeny (ten server, ktery prijima maily pro domenu - cast adresy za zavinacem), jestli uvedeny uzivatel existuje. Dost by to zvysilo zatizeni serveru na kterem bezi iFauna a stejne by to nezabranilo uvadeni falesnych (byt existujicich) adres.
jirka@amazonia.cz