Vypadá takto hermafrodit? Kozenka se 24.11. prskala, byla u kozla. Ovšem ona prvnička a on asi moc mladý- nevěděl si moc rady. Chvíli na ní naskakoval, ona pak popošla a on netrefil.Dopadlo to tak že skákala ona po něm .Druhý den znovu se stejným výsledkem.Pak už se neprskala.Koza má rok, říkala jsem si že nevadí, že ještě počkám, ale ted si nejsem jistá jestli náhodou není hermafrodit .Je rohatá-odrohovaná.
Co říkáte- je nebo není?
Jsem bohužel nezkušený začátečník.Paní mi do telefonu říkala že je kozel zkušený, že má už kozy připuštěné(nevim nevim ).Jela jsem s ní asi 50km daleko. Dala ho před námi i ke své kozičce a taky se mu nic nepovedlo . Obvolala jsem několik kozlíků ze seznamu na schoku a nikdo mi ji nechtěl připustit. Je to celkem problém sehnat kozla(100%AN).Hlavně že Vám nepřipadá jako hermouš, to se mi ulevilo.Děkuji za odpověd.
Hele stane se... myslim ze by jeste mohla prskat... zkuste odpocitat plus minus 21 dni od toho predesleho prskani... rije nemusi byt hlucna... pozorujte v tech dnech treba pri pohlazeni jestli nezamrska, i kdyz moje mrska sotva me vidi jak pes... pripadne muze mit hlen takovou promorenejsi pipku...zkuste to v terminu jeste zkusit u kozla treba i u toho mladeho ale nenechte je to delat na volno a kdyz tak v boxupripadne ji v tom boxu primacknout za hlavu ke stene... koza take kdyz zacne rvat muze byt uz skoro PO... takze zkratka nektera rve jina nerve jina rve na konci jina celou dobu... jina i po... jina stichne hned a jina rve jeste dalsi tri dny... proste koza je takove specialni zvire...jinak opravdu jste si jista ze ji netrefil ze se nezlomil?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.110
bstad
napsal(a):