Jirka05

XXX.XXX.89.231
Dobrý den,
jsem 16.letý student. Doma chovám pro radost pár českých strakáču a malé stádečko ovcí (3ks). Vše se snažím financovat sám, ale jelikož jsem student tak nemám pravidelný zdroj příjmu. Pouze to co si vydělám přes prázdniny na brigádě. Jenže i to nestačí. Kdyby mě rodiče nezafinancovaly oplocení pastviny pro ovce tak je asi nemám. +další... momentálně jsem musel koupit ohradník na přehradění pasviny na jednotlivé části jedná se asi celkem o 0,5ha. Což mě vyšlo fakt na docela dost peněz. Skoro mi ani nic nezbylo. A to co zbylo je tak taky není moc že si sotva mohu koupit něco pro sebe abych si udělala radost i sám sobě. A tak se obracím na Vás ale asi bezúspěšně. Je nějaká možnost výdělku či přivýdělku k ovcím? Z prodeje jehňat to asi úplně nepůjde budeme rádi když budou alespoň pro nás. Na dotace nemám nárok jelikož nemám celý 1ha a potřebný počet ks ovcí.
Jirka05

XXX.XXX.89.231
Všem děkuji za jakékoliv příspěvky...
Jirka05
napsal(a):
Dobrý den,
jsem 16.letý student. Doma chovám pro radost pár českých strakáču a malé stádečko ovcí (3ks). Vše se snažím financovat sám, ale jelikož jsem student tak nemám pravidelný zdroj příjmu. Pouze to co si vydělám přes prázdniny na brigádě. Jenže i to nestačí. Kdyby mě rodiče nezafinancovaly oplocení pastviny pro ovce tak je asi nemám. +další... momentálně jsem musel koupit ohradník na přehradění pasviny na jednotlivé části jedná se asi celkem o 0,5ha. Což mě vyšlo fakt na docela dost peněz. Skoro mi ani nic nezbylo. A to co zbylo je tak taky není moc že si sotva mohu koupit něco pro sebe abych si udělala radost i sám sobě. A tak se obracím na Vás ale asi bezúspěšně. Je nějaká možnost výdělku či přivýdělku k ovcím? Z prodeje jehňat to asi úplně nepůjde budeme rádi když budou alespoň pro nás. Na dotace nemám nárok jelikož nemám celý 1ha a potřebný počet ks ovcí.
V podstatě jste si odpověděl sám. Je to koníček asi jako když někdo sbírá známky.
Jirka05

XXX.XXX.89.231
přezdívka
napsal(a):