Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2017 07:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Komu by se chtelo, podelte se s nama o recenzi na vaseho strihace.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2017 08:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

John Barker, Berounsko. Je to moc ochotný, šikovný a rychlý střihač. Je vidět, že je zkušený - snadno si poradil i s ovcemi plachými. Za ovci i s paznehtama jsem dala kolem 100 Kč a vlnu si po sobě uklidil a odvezl. Nepotřeboval vytvářet žádné spešl podmínky, má strojek s baterií za pasem, rozbalí si kobereček a pracuje.
Jen je samozřejmostí, že jsou ovce zavřené na jednom místě a suché.
Za mě

31.10.2017 17:53
bischof.vlastimil

XXX.XXX.49.164

Přemýšlím proč nikdo nic nepíše ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.10.2017 17:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky tak.

31.10.2017 18:40
bischof.vlastimil

XXX.XXX.49.164

Čekal jsem víc... toho jak si vymýšlím-e a jsme drazí!

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.10.2017 20:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

No tak alespoň je tu jedno kladné hodnocení, než nadávání...

31.10.2017 20:48
bischof.vlastimil

XXX.XXX.49.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No tak alespoň je tu jedno kladné hodnocení, než nadávání...

No to právě nevím, nevím... já v tom čtu lehce nádech -, John je lepší smajlík než...,.

31.10.2017 22:57
profesor1

XXX.XXX.199.251

Profesor1 - Valašsko, moc hodný, ochotný, naposledy stříhal na svahu cca 45°, u stromu v blátě.
Je ochoten ostříhat asi max 5 ks na jeden zápřah, poněvadž záda..., bez sebemenší pomoci. Potřebuje jen přívod elektriky a trošku vody na závěr, aby si při odjezdu nezaprasil volant. Za ovci si říká max 50Kč ač dělá i kopyta nebo ne, ale vždy dostane min.100Kč.
Za mě...?
(momentálně ale nemá čas, až tak koncem dubna).

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2017 05:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bischof.vlastimil: pro to jsem to vlakno zalozil. Ne proto aby sem psali strihaci, ale aby si chovatele sdelili zkusenosti jak byly s kym spokojeny. Strihac by nemel vubec na prispevky reagovat.

profesor1: to si dej do inzerce, sem to nepatri.

1.11.2017 06:51
profesor1

XXX.XXX.199.251

Psaní od Hipíííí - špatně, od Profesora - ještě horší. Člověk chce udělat radost a nic.
Jsou lidi kterým se prostě člověk nezavděčí.
(Já nejsem stříhač! Tohle neinzeruju, ani jsem nikdy neinzeroval. A tykejte si sobě rovným, nebo komu to od vás nevadí. Profesorům se jen tak netyká. ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2017 07:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Viz text pro Bischof.vlastimi. Nevim co je na tom k nepochopeni. Hipi napsala recenzi v poradku, ze v tom pan Bischof cejti neco to je jeho vec. Za me to napsala tak jak jsem si predstavoval. Profesorskej text je uplne mimo misu, skoda ze nejde smazat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2017 07:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já myslela, že jen ženský "čtou mezi řádky".
Nevím, co napsal špatně zakladatel vlákna. Reakce na můj první příspěvek předpokládám nebyla, že je můj článek špatně, ale že čekal, že se ozve víc lidí a bude co sdílet...?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2017 08:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prosim vas tohle vlakno fakt nezasirejte nicim co se toho netyka, piste jen svoje recenze na strihace. DIky.Postupne se pokusim vycistit vlakno pomoci admina o tyhle hasterice a budu to delat i potom, kdyby nejakej strihac reagoval na nejake pripadne narceni atd. Pro to jsem to nedelal.

1.11.2017 08:34
bischof.vlastimil

XXX.XXX.49.164

Pokud zde nemůže člověk slušně reagovat tak je to špatné!
(protože si myslím že snad každý má právo a kdyby né dalo by se zde mazat )

A tak se omlouvám že zasí*, toto vlákno, něčím co tu asi někdo nechce.

Bral jsem to tak, střihač Bischof Vlastimil, na nic nereagoval ale reagoval zde předseda ČASOvcí a měl pouze výhrady k tomu jak a co hhippie napsala, citace-..., Nepotřeboval vytvářet žádné spešl podmínky,... což se mě dotklo (stejně jako pohled na práci střihačů již v jiné diskuzi a debaty o cenách...)


Než jsem napsal první reakci čekal jsem schválně kdo, co napíše... a chtěl jsem to i trochu rozhýbat, protože vést plané řeči umí každý ale napsat něco za čím si stojím to už je pro spoustu lidí horší.

Často mi lidé volají, píší nebo říkají že, jejich střihač, to a nebo tohle. Ale nikdo to sem nenapíše a to vím že jsem na 100% chodí a čtou i diskuze!

Přispívat sem svými názory, postřehy a zkušenostmi (nejen sem) je za ty roky těžší a těžší protože mi připadá že se tu často nese představa že názor většiny je ten jediný a správný. A ten kdo nemá čas být,24 hodin denně online, je v nevýhodě.

PROTO PROSÍM CHOVATELÉ NAPIŠTE ZDE OSTATNÍM SVÉ ZKUŠENOSTI SE STŘIHAČI A TO CO NEJPODROBNĚJI (jak daleko k Vám jel, jak dlouho sliboval, co všechno dělal, jaké byly ovce, kolik si vzal, v jakých podmínkách jste jej nechali pracovat, jak jste byly spokojeni s prací či chováním, ... ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2017 08:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vlastimile, asociaci do toho netahej. Nech to na lidech, diky. Kdyz se podivas na ruzny portaly kde se hodnoti lekari, tak jsem tam nevidel reakce tech lekaru. Za prve by z toho byla hasterice a za druhy by to bylo pod uroven dotycnych. Za treti zrovna ti doktori maj podminky jeste horsi nez strihaci, mezi ovcema takovy rozdili nejsou a ani v pomdinkach, kdezto co clovek to jina sbirka chorob atd atd, snad nemusim vysvetlovat.
Hippi napsala recenzi jakou napsala a je to na ni.
V asocicaci si hlidate kvalitu, strohaci tak ty si hlidas svoji, takze se neni ceho bat ze by nekdo pomluvil nekoho z asociace. Kdyz pomluvi nekdo me, tak to holt mlcky rozdejcham a budu vedet ze tam a tam uz me nikdo nezavola.

1.11.2017 09:01
bischof.vlastimil

XXX.XXX.49.164

Jen těžko nemá, asociace, nereagovat když to cítím tak že ty :, ...spešl podmínky..., se týkají jejích členů!

Já o toto vlákno také stojím protože se zde mohou objevit pro mne nové, věci,. A hlídat kvalitu lidí jenž si říkají, střihači ovcí, je na nás všech.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2017 09:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tohle neni vlakno pro ucely asociace, na to si musis najit jinej aparat, odcad muzes cerpat, ale ne taky nekoho hajit atd. Pro to to urcite slouzit nema. Asociace ma svuj facebook mozna jsou v priprave stranky. Tohle je pro chovatele at si postezujou nebo pochvalej, nic vic.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2017 12:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bishof: Hele, tak teď jsem zase naštvaná já. A to si Mastňáček může říkat, co chce, že tohle sem nepatří do diskuse nebo co.
Napsala jsem pozitivní recenzi na střihače, se kterým jsem spokojená. Udělala jsem mu reklamu a navíc jako jediná z celé iFauny se vůbec odvážila takovouhle informaci uvést. Evidentně ostatní věděli, proč mlčeli, přestože pochybuji, že jsem jediná, která kdy využila službu střihače.

Protože i když jsem napsala vše, v mých očí pozitivního, bylo to napadeno jako nevhodné vyjádření.
Co je jako špatného na tom, že jsem napsala, že nepotřeboval vytvářet žádné zvláštní podmínky? Vy už jste z toho asi fakt nemocnej!

Právě protože vím, jak se tu v jiném vlákně propíralo "střihači" (apropo - taky jsem teda střihač, když si stříhám ovce sama, ne?), jak jsou na tom chovatelé mizerně, jak chudákům střihačům nevytvářejí ty správné podmínky (říkají si o ně střihači chovatelům při objednávce služeb, aby na sebe pak na místě nekoukali, že to není, jak by si oba zúčastnění předtavovali?), a zároveň nadávali chovatelé, že si střihači stěžují, že není připravené místo, jak by si přestavovali, a tak podobně. Nespokojenost na obou stranách.

Proto jsem zároveň k informaci ohledně pracovního nasazení "mého" střihače zmínila i to, že on není náročný na to v čem a kde střihá. Za sebe z pohledu chovatele beru jako VELKÉ POZITIVUM, že dokáže prostě přijet, poradit si s podmínkami, které mi daná lokalita a způsob mého chovu umožňuje a všichni zúčastnění jsme SPOKOJENÍ.

Tak v čem je, pane Bishofe, problém? Hledáte záminky pro buzeraci chovatelů už i tam, kde nejsou!

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.11.2017 13:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

No to zase bude. Tohle tady vubec nemelo bejt.

1.11.2017 13:35
friska

XXX.XXX.104.142

Naše zkušenosti z Královéhradecka. Stříháme 4-9ks VF ovcí. Termín domlouváme přibližný, pevné datum necháváme vždy na střihači dle jeho možností. Naši pomoc při manipulaci s ovcemi a vlnou považujeme za samozřejmost. Stříháme v provizorních podmínkách ve stodole, kde neprší a je kam zavěsit a připojit strojek. U žádného ze střihačů jsem se nesetkala s žádnými nesmyslnými požadavky.
Lukáš Neugebauer, šikovný, zkušený, střihač. Požadavky pouze suché rovné místo, přívod elektřiny a místo pro zavěšení strojku. A suché nenakrmené ovce v blízkosti místa střiže. Vodu na umytí rukou si přivezl sebou. Cena byla 100kč za kus včetně paznehtů, cesťák byl tuším v ceně stříhání.
Jediné zklamání z loňského září, kdy po telefonátu slíbil ostříhat cca za měsíc, po měsíci nebral mobil. Zavolali jsme z jiného čísla, opět přislíbil, že se staví cca za týden až pojede kolem z jiné střiže. Opět nebral telefon. Pochopili bychom kdyby dal třeba vědět, že nestíhá, nebo že pro něj nejsme lukrativní. Ovce neostříhány a na jaře změna střihače.
Vladimír Bařina, velmi zkušený, šikovný, ohleduplný, ochotný, přívětivý.100% spokojenost. Termín dle domluvy, případně zavolá. Super komunikace. Standartní požadavky (suché místo, přívod elektřiny a místo pro zavěšení strojku, suché nenakrmené ovce, voda na umytí rukou). Cena vycházela kolem 50kč za kus (už si nepamatuju přesně) ale bez paznehtů. Paznehty v případě zájmu taky udělá (my už je ale taky zvládáme sami).
Vlastimil Bischof, stříhá nám jen část v rámci ukázek na akcích. Podmínky pro střiž na akcích si tedy zajištuje sám. Jinak také velmi zkušený, šikovný, ohleduplný, ochotný, přívětivý profi střihač. Zatím jsem taky neviděla žádnou ať už plachou, tvrdohlavou nebo zarostlou ovci kterou by nedokázal ostříhat.Taktéž 100% spokojenost.

1.11.2017 20:11
max20

XXX.XXX.33.213

Ladislav Sugar: Pán z Ostravy. Mě stříhal ovce za 60 Kč kus plus doprava. Byl jsem s ním velmi spokojen. Jezdí i na Opavsko.

1.11.2017 22:23
soptik85

XXX.XXX.64.10

Martin Foltýn (Moravskoslezský kraj) - jako jediný byl ochoten přijet k našim prvním 3 ovcím. Nyní u nás stříhá 35 ks. Šikovný, při stříhání opatrný, super domluva. Chválím kudy chodím.

2.11.2017 00:43
bischof.vlastimil

XXX.XXX.49.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle neni vlakno pro ucely asociace, na to si musis najit jinej aparat, odcad muzes cerpat, ale ne taky nekoho hajit atd. Pro to to urcite slouzit nema. Asociace ma svuj facebook mozna jsou v priprave stranky. Tohle je pro chovatele at si postezujou nebo pochvalej, nic vic.

Já doufám že zde nepopíráme základní právo na svobodu projevu.

2.11.2017 01:42
bischof.vlastimil

XXX.XXX.49.164

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Bishof: Hele, tak teď jsem zase naštvaná já. A to si Mastňáček může říkat, co chce, že tohle sem nepatří do diskuse nebo co.
Napsala jsem pozitivní recenzi na střihače, se kterým jsem spokojená. Udělala jsem mu reklamu a navíc jako jediná z celé iFauny se vůbec odvážila takovouhle informaci uvést. Evidentně ostatní věděli, proč mlčeli, přestože pochybuji, že jsem jediná, která kdy využila službu střihače.

Protože i když jsem napsala vše, v mých očí pozitivního, bylo to napadeno jako nevhodné vyjádření.
Co je jako špatného na tom, že jsem napsala, že nepotřeboval vytvářet žádné zvláštní podmínky? Vy už jste z toho asi fakt nemocnej!

Právě protože vím, jak se tu v jiném vlákně propíralo "střihači" (apropo - taky jsem teda střihač, když si stříhám ovce sama, ne?), jak jsou na tom chovatelé mizerně, jak chudákům střihačům nevytvářejí ty správné podmínky (říkají si o ně střihači chovatelům při objednávce služeb, aby na sebe pak na místě nekoukali, že to není, jak by si oba zúčastnění předtavovali?), a zároveň nadávali chovatelé, že si střihači stěžují, že není připravené místo, jak by si přestavovali, a tak podobně. Nespokojenost na obou stranách.

Proto jsem zároveň k informaci ohledně pracovního nasazení "mého" střihače zmínila i to, že on není náročný na to v čem a kde střihá. Za sebe z pohledu chovatele beru jako VELKÉ POZITIVUM, že dokáže prostě přijet, poradit si s podmínkami, které mi daná lokalita a způsob mého chovu umožňuje a všichni zúčastnění jsme SPOKOJENÍ.

Tak v čem je, pane Bishofe, problém? Hledáte záminky pro buzeraci chovatelů už i tam, kde nejsou!

NAŠTVANÁ...hhippie: Asi více než já smajlík
Problém je v tom jak je napsáno :, ...Nepotřeboval vytvářet žádné spešl podmínky,... a z toho mám pocit že se domníváte jak jiní je potřebují!...

Každý o sobě může říkat co chce, takže pokud si stříhá ovce sám může si asi říkat že je střihač.

Pokud chovatel nemůže pravidelně vytvořit podmínky pro stříhání ovcí tak asi na to podle mě kašle. Snad každá profese potřebuje pro výkon svého povalání něco málo a kvůli tomu snad třeba vznikaly odbory... A POKUD NĚKDO POCHYBUJE O TOM V JAKÝCH PODMÍNKÁCH SE PRACUJE PŘI STŘÍHÁNÍ OVCÍ NEVÁHEJTE MNE KONTAKTOVAT A UMOŽNÍM VÁM SE ZŮČASTNIT STŘÍHÁNÍ COŽ MŮŽE BÝT JISTĚ PŘÍNOSNÉ Z MNOHA HLEDISEK.

Já beru Johna jako kamaráda a nemám problém s tím jej doporučit i PROPAGOVAT (i když mě mrzí že naposledy když jsem se s ním vyděl stříhal i přes to že ovce byly mokré) a doufám že mu to co se tu píše neškodí, ačkoli to s ním nemá skoro nic společné (kdyby tam bylo jiné jméno reagoval by jsem sejně).

2.11.2017 07:10
profesor1

XXX.XXX.199.251

Pokud chodím lidem stříhat 2 - 3 oveny za rok, nemůžu jim mít za zlé, že pro to nemají vytvořený prostor, navíc pokud to jsou senioři, kteří pamatují, že se ovce stříhaly ručně třeba na pastvě. Rozlišujme už konečně velkochovy, minichovy, hobby chovy....... Klidně můžu říct že stříhat nejdu, je to jen na mě.
Hipííí napsala co napsala, napsala to jako první a napsala to z mého pohledu super. Možná byla opravdu ovlivněna předchozím tématem ohledně stříhačů, ale to se není čemu divit, když tam padaly argumenty typu -..... já chudák stříhač si musím po práci prát šaty za své peníze... atd. Tomu tématu se budu opravdu ještě dlouho smát!
Ale pokud si někdo myslí, že pro chov ovcí je nejdůležitější stříhač...... nech si to myslí

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2017 08:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bischof.vlastimil: pripominas me dobu kratce po 89 kdyz hosi na zakladce vysirali, dostali za usi a pak rvali na ucitele ze je prece demokracie. Jestli jsi nepochopil ze je to pod uroven jak strihaci tak predsedy asociace tady reagovat na kazdou recenzi od chovatele tim, ze meli bejt podminky, suchy nenakrmeny ovce atd, tak neni co dal resit a jako chovatel bych si zadnyho takhle hajenyho strihace domu nezavolal. To si musej kluci resit s chovatelem na miste ne ty tady na ifaune.
Profesor: souhlasim a davam plusko.

2.11.2017 08:51
dad

XXX.XXX.225.133

Co si pamatuju jako kluk (výkupní cena vlny cca 220 Kč, dědův plat skladníka 990, -) tak jsme si stříhali sami právě kvůli dohadům co a jak. Je to stále stejné. V Orlických horách se nešlo spolehnou na počasí moc dopředu. To byli ještě meryny, pak i VF.
Dnes je to úplně jinak. Ceny vlny i platy. Strojky a nůžky jsou ve skříni a zaplať - nikdo po mně nechce stříhat. Ovce už nemáme pár let a do hor je to daleko.
Porovnávat střiž na merynkách, VF nebo masňácích přece nejde.
Komu se nelíbí práce a odměna řemeslníka, tak si to vždy může udělat sám. To samé platí pro střihače, pokud mu nevyhovují podmínky - musí to říct. Pak následuje diskuze. Konečné rozhodnutí je na každém z nás.
David.

2.11.2017 10:39
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Náš první a poslední střihač byl náš známí.Stříhal místním, který mají po pár kusech a volat profi střihače se jim nevyplatí-zvláště, když vlna je vlastně spíše odpad.
Stříhal nám kolem 10 kusů, i s paznehtama chtěl 40korun za kus, k tomu jsme přihodili litr rumu, pivko k práci a oběd, kafe a zákusek, i tak mi to příjde málo, víc nechtěl a to dělal v podmínkách jak píše profesor, v příkrém kopci na pastvině kde ani před salaší nebyla rovná plocha, elektrika natažená přes prodlužku, voda v potoce.Cesta k nám 15km.
Profi střihač by se otočil a naštvaně odjel.Ten kdo má pár ovcí chce někoho místního, kdo mu to udělá za pár korun a i v těchto podmínkách a buď ho sežene, nebo sou tací co ani nestříhaj.
A ten kdo si klidně zaplatí, ale nemá tyto podmínky, pak musí počítat s naštvaností střihače a jeho cenou.
Přece je rozdíl jestli někdo z toho odvádí daně a živí se tím nebo jen vypomáhá místním a přivydělá si něco navíc?
To rozdělení chovů je dost podstatný.A hlavně k ničemu nejde dospět když člověk není soudnej
Ovce si stříhám sama a možná jednou budu stříhat pár ovcí lidem okolo, kteří nevědí kde koho sehnat ke 3 ovcím, s tím, že budu předem počítat s takovýma podmínkama, které jsem měla na začátku i já.

Snad jsem se mohla vyjádřit když taky trochu stříhám
Zadavatel, ale taky stříhá ne?I jiným než sobě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2017 10:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

No ja jsem nechtel puvodne nijak reagovat aych neza siral vlakno plkama, zajimaly me recenze na "kolegy" strihace. Sam se prece popisovat nebudu a ani tady neuvidim recenzi na sebe protoze nevim o nikom komu bych strihal kdo sem chodi neco psat.
Mohl bych napsat dve recenze na dva strihace ktere jsem kdy u sebe mel, ale ja se zdrzim hlasovani, protoze uz sam striham a i kdyz by jedna nebyla moc kladna tak jsem rad ze jsem ho u sebe mel a v podsate i diky nemu jsem zacal strihat, takze vsechno zle je pro neco dobre.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2017 11:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Díky za podporu, kamarádi. Fakt jsem netušila, co jsem napsala špatně

4.11.2017 06:43
bischof.vlastimil

XXX.XXX.1.225

Dost mě mrzí že pořád asi nechápete o co mi jde ale třeba to časem bude pochopeno... a třeba dostanou odvahu se vyjádřit i ti ostatní co sem chodí a zatím mlčí. A BUDU SE OPAKOVAT ALE RÁD PŘIVÍTÁM KOHOKOLI KDO BY CHTĚL ZÁŽITEK A PROŽÍT TŘEBA JEDEN DEN PŘI STŘÍHÁNÍ OVCÍ.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.11.2017 17:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mno, včera bylo stvrzeno slivovicí na Konferenci, že "musím" jet do Vrbětic v červnu, takže pokud mě nesrazí padající strom nebo tak něco, tak bohužel pro Vás, pane Bischofe, tam nejspíš z nových tváří potkáte např. mě...

4.11.2017 18:10
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mno, včera bylo stvrzeno slivovicí na Konferenci, že "musím" jet do Vrbětic v červnu, takže pokud mě nesrazí padající strom nebo tak něco, tak bohužel pro Vás, pane Bischofe, tam nejspíš z nových tváří potkáte např. mě...

A co bylo jinak zajímavého na konferenci, kromě přípitku slivovicí. Letos jsem tam nebyla. Díky za sdílení nových poznatků. Řešilo se tam CPH? A co odčrervováky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.11.2017 18:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zajímavá bylo třeba noční, nebo vlastně spíš ranní koupání ve zhasnutém bazénu které si moc nepamatuju... Jo a z přednášek si toho taky moc nepamatuju Ale celkově musím říct, že tahle Seč byla asi nejlepší za posledních 5 let co tam jezdím. Žádné nudné předčítání tabulek kontroly užitkovosti, na které se člověk může podívat jinde, při přednáškách které všichni okolo mě hodnotili velice kladně, bylo dost prostoru k diskuzi a i zvolená témata byla super. Večerní raut super, obsluha dobrá, ale vytknul bych, že ta muzika večer byla fakt moc nahlas, nebylo slyšet vlastního slova a tak mám nějaké vyřvané hlasivky z toho diskutování nad zvířecíma problémama co jsme rozebírali na druhé straně místnosti než byly repráky...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.11.2017 18:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

(u toho koupání já nebyla, aby si někdo něco nedomýšlel... )

Přezdívka: já doufám, že budou zase někde k dispozici PowerPoint prezentace, protože některé byly dost zajímavé.
Ohledně CPH jsem asi nedávala moc pozor (chovám v malém, tak to až tolik nehrotím), ale co vím, tak suffolci se ucházeli o to, ho úplně zrušit u jejich plemene a to jim neprošlo.

Pro mě nejzajímavější prezentace byla dnes dopoledne od MVDr. Soňa Šlosárkové PhD. Probírala stále zajímavé a debatované nejběžnější nemoce a parazity, vnitřní systém ovce, periodicitu vývojových cyklů a systémy odčervování (proč a kdy odčervovat, kdy je to snesmysl, jak která nemoc funguje - jak se množí, atp.). VELMI přínosné!
Měla velmi dynamickou přednášku se spoustou praktických informací, která byla myslím dobře zapamatovatelná a pochopitelná. Což vždy oceňuji. Málokterý "titulovaný" vědec je schopen to srozumitelně přetransponovat pro (vlastně) laiky. Tedy klobouk dolů. Jsem si říkala, že mít takovéhle kantory na školách, tak by byli studenti opravdu informovaní, motivovaní a chodili na přednášky rádi!

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.11.2017 18:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mno, včera bylo stvrzeno slivovicí na Konferenci, že "musím" jet do Vrbětic v červnu, takže pokud mě nesrazí padající strom nebo tak něco, tak bohužel pro Vás, pane Bischofe, tam nejspíš z nových tváří potkáte např. mě...


A když jede Hhippie, tak by to chtělo aby jel i Mastňáček a aby dorazil třeba i Profesor?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.11.2017 19:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kostey: rozhod jsem se ze ty souteze vypustim.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.11.2017 19:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ja nejedu soutěžit. To jsem se nařekla. Až budu stříhat ovci pod 20 minut...

4.11.2017 22:20
pajca

XXX.XXX.170.201

přezdívka napsal(a):
A co bylo jinak zajímavého na konferenci, kromě přípitku slivovicí. Letos jsem tam nebyla. Díky za sdílení nových poznatků. Řešilo se tam CPH? A co odčrervováky.

Na téma CPH byla včera obsáhlá přednáška, jesttli jednoho, nebo dva berany,
kluby měly k tomu rušné diskuse, leč s výsledkem nevyřešeným.
Souhlasím s Veronikou, že přednáška doktorky Šlosárkové byla velmi zajímavá,
podaná i s humorem, jenom je škoda, že byla omezená časem, protože témata
kolem parazitů se domnívám že chovatele zajímají nejvíce. Ale myslím si, že i včerejší přednášky ohledně parazitologie byly velmi zajímavé a přínosné
K odčervováku First Drench paní doktorka z ČSMCH informovala o tom, aby
chovatelé kteří mají zájem o dovoz neotáleli a požádali svoje veterináře o zaslání
žádosti o udělení výjimky na USKVBL aby mohli přípravek objednat.

Společenský večer byl šíleně hlučný, v malém prostoru, k nějakému diskutování
nemožný, protože čím více lidí na sebe křičí, tím meně se sliší a do toho reprodukovaná
hudba ve stilu techno (omlouvám se znalým) moje krevní skupina to nebyla, která
nepřetržitě trvala od osmi hodin večerních, do dvou hodin raních.
Vzpomínala jsem na večery na Seči.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.11.2017 07:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Achjo, fakt nekdo vidi souvislost recenze na strihace s cph, nejakou slezinou ovcaru a vecernim cachtanim? To jste prezdivko a pajco nemohly radsi napsat kdo vam kdy strihal? Kostey jakbysmet.

5.11.2017 07:31
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Achjo, fakt nekdo vidi souvislost recenze na strihace s cph, nejakou slezinou ovcaru a vecernim cachtanim? To jste prezdivko a pajco nemohly radsi napsat kdo vam kdy strihal? Kostey jakbysmet.

U nás stříhá už řadu let pan Lukáš Neugebauer a jsem spokojená.

5.11.2017 15:03
pajca

XXX.XXX.171.127

Mastňáček : Mohl bych napsat dvě recenze na dva stříhače které jsem u sebe
měl, ale já se zdržím hlasování, protože už stříhám sám a i když by jedna nebyla
moc kladná...

Tak u nás už 4 roky nikdo nestříhá, protože už nemáme ovce. Se stříhačem, který
u nás stříhal, jsem byla spokojená.

Přezdívka se zeptala na aktuální proběhlou akci a já, nejen já odpověděla.
Což je celkem slušnost. A jestli jsem Vám VAŠE vlákno příliš zas..., požádejte admina
o vymazání mých příspěvků. Máte k tomu můj souhlas.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.11.2017 15:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Admina jsem zadal at smaze profosorovu 'reklamu'. Admin argumentoval tim ze tam pise ze neni strihac. Takze dobra myslenka mit pohromade recenze na strihace je kde? No je v pr de li. On je stejne kazdej rad ze vubec nekoho umluvi aby prijel, nez aby si ho nastval nakou recenzej. A tak strpi postrihany a porezany ovce a kdovi co jeste. Tot i zaroven nazos proc se to tady nehemzi odama na strihace.

5.11.2017 16:35
profesor1

XXX.XXX.199.251

Když tady na diskuzi čtu ty dotazy od některých "chovatelů", tak bych se určitě řídil jejich hodnocením určitého stříhače!
Myšlenka tohodle tématu možná dobrá, ale určitě ne bez rizika někoho poškodit, pošpinit a diletantsky ohodnotit. Taky soudný člověk by měl první toho, koho tu chce zveřejnit jménem požádat o svolení! Tak že bych tomuto tématu zas takový srdcervoucí význam nepřikládal. A když už bych si potřeboval pobrečet u admina, tak jedině s tím, aby to zavčasu smazal celé, než někoho přivedete do problémů.
Témat ohledně stříhání, střihačů...... je tu víc než dost. Navíc pan Vlastimil a nejen on má přehled a hlavně ochotu každému dle možností poradit!
A palec nahoru pro admina, za jeho objektivní posouzení!

(Jen tak pro vaši informaci, všiml jste si že pan Vlastimil si každým příspěvkem dělá reklamu? Být váma, IHNED píšu adminovi! ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.11.2017 17:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

S jedinym muzu s profesrskym diletantem souhlasit. Smazat cely. Jeste se tak nekoho ptat jestli o nem muzu neco napsat? Opakoval bych se, zadej si do googlu hodnoceni lekaru apod.
(ifauna zrejme ma nemalej prijem z reklamy, takze kazdy stavnaty tema je pro ni peniz navic.).

5.11.2017 18:30
profesor1

XXX.XXX.199.251

Ale já psal o soudných lidech, ne o vás!
To že jste účastník kdejakých diskuzí na netu už dávno víme, to se opravdu opakujete

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.11.2017 18:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zase blabol. Mrkni se na ty recenze lekaru, pak plkej. Jak u blbych na kopecku.

5.11.2017 18:53
pajca

XXX.XXX.175.178

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
S jedinym muzu s profesrskym diletantem souhlasit. Smazat cely. Jeste se tak nekoho ptat jestli o nem muzu neco napsat? Opakoval bych se, zadej si do googlu hodnoceni lekaru apod.
(ifauna zrejme ma nemalej prijem z reklamy, takze kazdy stavnaty tema je pro ni peniz navic.).

Mastňáčku, Vy chcete recenze na stříhače, jenomže :

Cituji :Stříhači ovcí se hledají špatně, protože je jich málo, můžeme mluvit o tom, že je
jich v republice tak kolem deseti.
Ale je tu víc než dost lidí, co ovce vlny zbavují a to po jednom kurzu stříhačů, nebo
i bez něj.

Kurzů jsem absolvoval několik, (protože se pořádali na různých plemenech a s různými
instruktory ) Stříhám 11 let a stále se necítím jako stříhač.

Stříhačem se člověk stává až po ostříhání 10 000 ovcí.
Citovala jsem výroky pana B. zde na Fauně

Pokuste se založit vlákno na recenze zbavovačů vlny. Třeba bude odezva větší.

5.11.2017 19:05

Pěkný večer,
opět jsme byli požádáni o zásah do diskuze – o smazání celého vlákna. Toto téma snad nepřekračuje pravidla webu ani zákony ČR, nevidíme tedy nutnost vlákno odstranit. Určitě řada uživatelů napsala svůj příspěvek s tím nejlepším úmyslem. Jako vždy bohužel platí, že není možné zavděčit se všem – kde si jedni myslí, že zasahujeme málo, druzí nám vyčítají cenzuru... Díky moc za pochopení.
S pozdravem
admin.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.11.2017 19:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

:) jo tohle si pamatuju. Jsem zbavovac jak vysitej bez jedinyho kurzu. Jde to i bez toho...
Diky za pobaveni a hrebicek na hlavicku. Admin ma zadost o smazani vlakna, ale prasule dostanou prednost.

5.11.2017 19:29
profesor1

XXX.XXX.199.251

... a možná taky snaživec....
Když pobavit, tak s muzikou
https://www.youtube.com/watch?v=rLOt8oQ9cJQ.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.11.2017 20:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Posílám díky administrátorovi za soudnost.

To, že si jeden uživatel představoval obsah vlákna jinak, přeci není důvodem k tomu ho smazat.

Jediné, co je negativní, že pokud někdo bude vyhledávat střihače, tak že na tomhle vlákně nenajde moc kloudných informací (o což Mastňáčkovi šlo). Každopádně můžeme poděkovat i Mastňáčkovi za snahu a dobrou myšlenku. Bohužel byla námi zmařena. Takovej je život

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.11.2017 20:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Soudnost... :) Zbytecny se o neco snazit viz poreforuv vyblitek,
Profesore jses "topolankova jednicka". A jeste odkaz na kulturu v podobe Tvoje tvar ma znamy hlas. Dokonalost. Priste se na to muzu vykaslat.

5.11.2017 21:05
profesor1

XXX.XXX.199.251

No konečně.....
Já se inspiroval na těch doktorech jak jste psal, a kde jste se inspiroval vy?
Jak jste to říkával ? - Pozor na žilku!

6.11.2017 07:37
moonika

XXX.XXX.233.69

Jardo nič proti vám ale vy sa tu snažíte o dokonalé tematicky nezas..né vlákno ale sám viete že veľmi často ulietate v iných vláknach(vy versus profesor a pod.) k iným ako začatým témam :D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.11.2017 07:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nebudu se hajit, tohle vlakno melo mit dlouhodobejsi charakter jako treba vase s odcervovanim. Tam jsem myslim vlakno nezasr...ani zadny jiny ktery ma k necemu byt z dlouhodobejsiho hlediska. Jsou vyslovene temata o blaboleni viz treba Kdopak uz susi atd? A pak jednorazovky typu nafoukla koza, co mam delta. Nekdo odpovi a pak uz se zase plka o blbostech. Ale jestli ani vy tam nevidite ten rozdil, tak nevim.

6.11.2017 10:02
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Myslím, že nápad to byl dobře myšlený a užitečný (pro ty kteří svého střihače stále hledají)
ale v první řadě jste měl hned v prvním příspěvku napsat, že SI NEPŘEJETE, aby se vyjadřovali samotní střihači...otázkou je... jste v otevřené diskuzi a něco takového si můžete pouze přát.

Za další měl jste napsat tedy přesnou definici střihače a by bylo zcela jasné pro všechny o koho vlastně jde.

Mít rejstřík střihačů s recenzí by nebylo špatné...ale kolik tedy takových střihačů je?
Recenze lékařů může být inspirace, ale to je trochu jiný level, jejich jména jsou veřejně známá k dané profesi.
Pár střihačů-neboli zbavovačů vln, které znám bych si nedovolila zde jmenovat bych bez jejich svolení už jen protože to není jejich oficiální práce a tímto bych jim nerada způsobila jakékoliv potíže.
Recenze by se mohla dělat na oficiální rejstřík střihačů-to je risk povolání, zda s nimi jsou lidé spokojeni nebo ne-stejně jako u těch lékařů...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.11.2017 10:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pravda, proto by bylo lepsi to smazat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.11.2017 10:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Po napomenutí jsem už nechtěl reagovat a omlouvám se Vám Mastnacku, že jsem napsal něco co sem nepatřilo, ale ano, myšlenka to byla dobrá, leč nesplnila svůj účel. Chtělo by to nějaký koncept jak a co vše hodnotit a hlavně by to chtělo, aby zadavatel měl možnost to téma moderovat, protože vždycky se najde blbec, co do toho vstoupí s nějakou diskuzí a ostatní se záhy přidaj. Tohle tady na iFauně zkrátka nikdy moc nepůjde.

6.11.2017 12:32
koja

XXX.XXX.74.244

Můj názor je ten, že Česká republika má kvalitních střihačů dostatek. Velká většina těch, kteří mají se stříháním problém jsou možná lidé, kteří stále nechápou ty Vlastíkovy výzvy. Lidé, kteří si dostatečně této práce neváží, nebo ji nedokážou ocenit minimálně tím, že střihači zajistí adekvátní podmínky.
Znám několik profesionálních střihačů a vím, že jezdí všichni i k malým stádům a za docela nízké ceny, ovšem do takových podmínek, do kterých se budou i rádi vracet.
Karel K.

6.11.2017 13:35
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Nemám pocit, že by zde nějaký blbec...pokazil recenzi-nebyly napsány podmínky, definice střihačů a td... tak se není čemu divit, že na diskuzi se diskutuje.
A od cenzury tady je správce ne?
To by bylo zajímavé, kdyby si každý mohl své vlákno cenzurovat..
Místo mazání vlákna by se mohl tedy vypsat jeden příspěvek a v něm zmíněné recenze od těch co pochopili mastnackuv záměr...
ale stejně, zveřejnila bych pouze jména těch co dají souhlas nebo profistřihačů, možná kdyby jste oslovil pana Vlastimila B.třeba by vám pomohl sestavit seznam, od kterého by se mohla odvíjet vaše a ostatních recenze.Je to vlastně i jejich reklama, která může být v dobrém i zlém, ale je pravda, že hodnocení by měli provádět lidi, kteří jsou soudní, jinak to může taky dost pošpinit.
Když jsem v 19.ti začínala s ovcema a přijel vet nebo střihač, pokud se k nám vůbec dostali autem, většinou museli pěšky, tak mi ještě pomáhali oveny nahnat a zavřít, stříhalo se v příkrým kopci, na plachtě s nataženou prodlužkou...mít podmínky k práci-aspoň základní je naprosto normální, pokud by nebyly tak se na to lidi vykašlou a pak "chudák střihač "-by byl na místě.
Dnes bych se styděla nebýt připravená.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.11.2017 13:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Klidne "to nekdo prevezmete" ja to poustim.
Delat recenze na vybranej seznam strihacu je o nicem kdyz tady operuje nespocet zbabovacu co si rikaj strihaci... :) Najednou je kazdej chytrak :).

6.11.2017 13:49
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Nebudte popudlivej z toho co kdo napsal uděláte těžko seznam...možná si většina prostě stříhá ovce sama...nebo má toho zbavovače vlny a ten je tu nepřípustnej.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.11.2017 13:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

No vsak, rikam, uznal jsme ze by to nekomu mohlo zpusobit problem a cili smazat tohle nepovedeny tema by bylo nejlepsi. Psat recenze na opravdove strihace je sice hezky, ale zrejme k poctu zbavovacu k nicemu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.11.2017 15:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No vsak, rikam, uznal jsme ze by to nekomu mohlo zpusobit problem a cili smazat tohle nepovedeny tema by bylo nejlepsi. Psat recenze na opravdove strihace je sice hezky, ale zrejme k poctu zbavovacu k nicemu.

Tak teď ma česká asociace střihačů ovcí jako 1. mistopředsedu právě zbavovače vlny, tak by se mohl pokusit aby se jim aspoň tak hanlivě neříkalo.

6.11.2017 16:09
pajca

XXX.XXX.167.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak teď ma česká asociace střihačů ovcí jako 1. mistopředsedu právě zbavovače vlny, tak by se mohl pokusit aby se jim aspoň tak hanlivě neříkalo.

Ale to by jste musel začít u vašeho pana předsedy. Moje citace byly právě výroky
pana předsedy zde na Fauně. (možná to bylo ale jen z mladické nerozvážnosti.).

6.11.2017 16:26
profesor1

XXX.XXX.199.251

profesor1 napsal(a):
Když tady na diskuzi čtu ty dotazy od některých "chovatelů", tak bych se určitě řídil jejich hodnocením určitého stříhače!
Myšlenka tohodle tématu možná dobrá, ale určitě ne bez rizika někoho poškodit, pošpinit a diletantsky ohodnotit. Taky soudný člověk by měl první toho, koho tu chce zveřejnit jménem požádat o svolení! Tak že bych tomuto tématu zas takový srdcervoucí význam nepřikládal. A když už bych si potřeboval pobrečet u admina, tak jedině s tím, aby to zavčasu smazal celé, než někoho přivedete do problémů.
Témat ohledně stříhání, střihačů...... je tu víc než dost. Navíc pan Vlastimil a nejen on má přehled a hlavně ochotu každému dle možností poradit!
A palec nahoru pro admina, za jeho objektivní posouzení!

(Jen tak pro vaši informaci, všiml jste si že pan Vlastimil si každým příspěvkem dělá reklamu? Být váma, IHNED píšu adminovi! ).

Myslím že jste se nakonec shodli na tomhe, co jsem napsal už včera.
Ale já klidně budu dál za blbce, přece by jste se tu nechtěli nudit, když budou ty Vánoce

2.5.2018 12:31
AGM

XXX.XXX.94.97

Hodnotím střihače a uvádím : střihač, člen asociace střihačů, přijel ve smluvený den přesně, ale ostatní jeho konání bylo amatérské. Pominu neostříhaná místa a nerovnoměrný střih.Vadilo mi hrubé zacházení se zvířaty a jejich značná velká zranění, dokonce u chovného berana poranil pohlavní orgán, jeho úhyn není vyloučen. Ostříhání jedné ovce mu trvalo více jak 10 minut. Paznehty a podávání ovcí a veškeré zázemí bylo zabezpečeno z naší strany. Jméno nesdělím, jelikož pana střihače nechci poškodit., mohlo se jednat z jeho strany o nějakou momentální indispozici.Přesto se cítil se být velice žádaný, má hodně poptávek a práce.Byl přesvědčen o kvalitě svých služeb.Zajímá se Asociace střihačů o kvalitu práce svých členů ? Je Asociace střihačů ochotna přijmout zpětnou vazbu od chovatelů ?

2.5.2018 13:25
Janinka Bosorka

XXX.XXX.7.31

Pokud nejste spokojen s kvalitou služby, obecně, reklamujte přímo u poskytovatele, nejprve. Pokud nedojde k dohodě pak miřte výše. Jinak mi to přijde bonzácké.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2018 15:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

AGM: Předseda asociace střihačů ovcí Vlastimil Bischof, bude rád za jakoukoliv zpětnou vazbu. Následne to probere i s daným střihačem. Asociace tu není jen pro střihače, ale i pro chovatele.
Mobil: +420 777 593 032
E-mail: bischof.vlastimil@seznam.cz.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2018 19:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

AGM: To zní fakt děsivě ale moc se mi líbí, jak jste to napsal... nevypadá to, že byste si chtěl s někým on-line vyřizovat účty.

11.5.2018 00:01
bischof.vlastimil

XXX.XXX.49.164

AGM napsal(a):
Hodnotím střihače a uvádím : střihač, člen asociace střihačů, přijel ve smluvený den přesně, ale ostatní jeho konání bylo amatérské. Pominu neostříhaná místa a nerovnoměrný střih.Vadilo mi hrubé zacházení se zvířaty a jejich značná velká zranění, dokonce u chovného berana poranil pohlavní orgán, jeho úhyn není vyloučen. Ostříhání jedné ovce mu trvalo více jak 10 minut. Paznehty a podávání ovcí a veškeré zázemí bylo zabezpečeno z naší strany. Jméno nesdělím, jelikož pana střihače nechci poškodit., mohlo se jednat z jeho strany o nějakou momentální indispozici.Přesto se cítil se být velice žádaný, má hodně poptávek a práce.Byl přesvědčen o kvalitě svých služeb.Zajímá se Asociace střihačů o kvalitu práce svých členů ? Je Asociace střihačů ochotna přijmout zpětnou vazbu od chovatelů ?

Dobrý den,
čekal jsem jak to dopadne, ale... Jistě rád budu informován od chovatelů a v návaznosti na to mohu v mých možnostech i snad řešit případné stížnosti. Ale teď mohu pouze veřejně konstatovat že do dnešního dne mne nikdo nekontaktoval s oficiální stížností na práci člena Č.A.S.Ovcí. Takže toto hodnocení beru pouze jako anonymní a tudíž neřešitelné.

Bischof Vlastimil
777593032
bischof.vlastimil@seznam.cz.

23.7.2018 19:57
AGM

XXX.XXX.94.97

Dobrý den.Dopadlo to tak, že kontaktování proběhlo a vše bylo vyřešeno.Veřejně Vám
musím poděkovat za informaci, že za člena Č.A.S. ovcí nenese asociace odpovědnost a děkuji za kontakty na další střihače i mimo asociaci. Souhlasím s Vámi, že Romney po obahnění ostříhá jen skutečný profík, bahnice nejsou v kondici a to plemeno. Každoroční střiž však všichni chovatelé Romney musí řešit. S přáním: Kéž se řady profíků střihačů rozrostou a zvláště v členské základně Č.A.S. ovcí.Zdraví
Severová, Farma Dolínek,603 414 692.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.7.2018 20:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Skoro kazda ovce kratce po bahneni se blbe striha, nekdo si necha poradit, nekdo ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2018 11:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zajimave, takze australani jsou na nasich socialistickych cena?! Hmmm a ja myslel ze prave levnej dovoz zboril ty nase krasny ceny. Neco tady smrdi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2018 11:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

A co říkáte tomu, že byla čistá? Asi tím, jak nebyla nikde zavřená, mohla o sebe pečovat, jak potřebuje?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2018 11:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak nejak, par ovci dva roky nestrihanych jsem strihal a vetsina byla bez klosu, vlna cista. Nejhorsi je kdyz to nekdo zavre na celou zimu do chliva.

1.9.2018 21:00
AGM

XXX.XXX.94.97

Informace pro kolegy chovatele: Našli jsme mimo Č.A.S. velmi kvalitního, odborného a spolehlivého střihače - /nečlena Asociace/.Zvládl 55 ovcí ostříhat bez zranění i s paznehty s gráciií profíka včetně manipulace se zvířaty.
K Asociaci: Kvalitní střihač nepoužívá u chovatele výmluv: " je velká poptávka po střihači, nestihl jsem, máte špatnou kondici zvířat, podmínky, ustájení, vlnu, plemeno a chov."
Kvalitní střihač odevzdá dobrou práci.Naše negativní hodnocení práce člena stejně nebylo Č.A.S.vyřešeno.Vše je o prioritách.Přeji všem dobrý chovatelský rok.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.9.2018 21:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chybi kontakt :)
K te kondici... ubehly 3 mesice a to je giga rozdil v kondici zvirat.

4.9.2018 21:05
AGM

XXX.XXX.94.97

Ukázka kvalitního střihu - všeobecná spokojenost. Na střihače dáváme kontakt kolegům v okolí.

4.9.2018 21:12
AGM

XXX.XXX.94.97

Ukázka nekvalitního střihu člena Asociace.Proškoleného a pojištěného Asociací.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.9.2018 21:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mela jste udelat fotky zjara. Ani Schummacher to po polnacce nepovali na Ferrari 330 bez poskozeni. Trosku by to chtelo objektivitu. Kdybyte tam mela oba strihace zjara, pak byste se mozna divila.

4.9.2018 22:03
AGM

XXX.XXX.94.97

Dovolím si Vám oponovat, jistě mé informace jsou objektivní. To proto, že znám i kvalitní jarní střiž.. Své tvrzení dokládám porovnáním našich 13 jarních střiží kdy nejkvalitněji stříhala paní Uxová /tuším též členka Asociace /- naprosto bez zranění. Roční období je prostě jednou z dobrých uviverzálních výmluv, které fungují možná na začátečníka. Střihačů je dost, ale kvalitních málo. Proto je třeba rozlišit a vybrat si dle svého požadavku, když už je Asociace neprotřídí. Pro nás je zdraví zvířete a dobré zacházení s ním prioritou.
Na závěr pro kolegy chovatele: Nenechte si namluvit bludy, že práce nemohla být dobře odvedena a s takovým střihačem se jednoduše rozlučte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.9.2018 22:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Koukám na to jako chovatel, ne střihač. U prvního přízpěvku s fotkou nejsou ovečky až tak kulaté a na té druhé od profi mi přijde v lepší kondici a ostříhaný vzhled se mi přes to nelíbí, je to takový oškubánek. Ale může to zkreslovat fotka. Těžko ale porovnávat, když se stříhali v různou dobu.Na druhou stranu, když už porovnáváte, co vše ten Váš nový střihač stihl, proč nenapíšete konkrétní čas?

4.9.2018 23:16
pajca

XXX.XXX.159.241

AGM: Musel se jim tam vetřít nějaký zbavovač vlny, jinak to není možné a ten
černý petr padnul zrovna na vás.

4.9.2018 23:38
nitraner

XXX.XXX.208.204

Když zaplatím chci kvalitní práci. To asi každý. Na druhou stranu. Jeden rok jsem nemohl sehnat nikoho na střihání. No co tak to udělám sám. Pučil jsem si strojek na psa - v návodu bylo i na ovce. Mládí jsem strávil u tří ovci a jednoho berana.
Další rok jsem raději ovce naložil na vozík a jelo se ke kadeřníkovi. Už měl uděláno 20 ovcí a ani jedno škrábnutí. Mě škrábl dvě.
Letos byl u mě doma. Předtím jsem se díval u souseda jak mu to jde. Dobře. U mne škrábl jednou. Šplíchl jsem to sprejem.
Narok jej pozvu znova. Trochu tolerance a pochopení. Kdyby škrábl vše co měl v rukách asi bych jej nechtěl.

4.9.2018 23:47
pajca

XXX.XXX.159.241

Účel asociae
Je sdružit stříhače ovcí v ČR pro propagaci a popularizaci odborné a profesionální
činnosti, jenž bude nabízena chovatelům ovcí. Systematicky usilovat o zvyšování
odborné úrovně svých členů a poskytovat jim podporu či pomoc, jakož i poskytovat
záruky za práci členů asociace.

Tolik výňatek z pozvány na ustavující schůzi asociace.

5.9.2018 06:07
Janinka Bosorka

XXX.XXX.82.209

Na počátku chovu jsme si koupili strojek na ovce za sedmičku. Manžel shlédl nespočet videí na youtube, posadil si ovenu a za chvilku ji poranil v oblasti třísla. To bylo poprvé a naposledy, co ovci stříhal. Vyčítal si to celou zimu. Nebylo lehké v našich končinách na pár ovcí sehnat střihače, ale nyní už máme svého. Rok od roku je lepší. Pederipru máme při ruce, ale malinká ranka je jen tak jedna dvě a ne každý rok.
Já stříhala jednou mokrou ovci, tak si to umíte představit. Strojek jsem používala na našeho velkého psa, ale ten se ho velmi bál. Takže pěkně naolejovaný leží v kufříku. Psa stříhám nůžkami od mastnácka.
Máme strojek zipper horner shearing. Zde diskuze z roku 2013 o strojkách. Jen pro názornost jak si tehdy uživatelé pěkně poklábosili. A že prej se dnes hádáme tady někde.
https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/nemodforum/r/detail/1419518/strojek-zipper-horner-shearing.

5.9.2018 06:19
Janinka Bosorka

XXX.XXX.82.209

Jejda, věřte nebo ne, teprve nyní jsem si přečetla celé toto vlákno od začátku
takže náš střihač je šikovný, ovce vždy přežily, občas s malou rankou. Nevím, jak se jmenuje. Pracuje v Dolním Dobřejově a mám na něj telefon. Je spolehlivý, jezdí na čas. Pokud by někdo chtěl Táborsko Benešovsko Sedlčansko poskytnu kontakt. Potřebuje nataženou elektřinu, zavřené suché ovce. Jednoho asistenta na přivádění ovcí a odklízení vlny. Za šest ovcí platíme tak do čtyř stovek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.9.2018 07:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

agm: takto som si to nepredstavoval. Srovnavejte srovnatelne, jinak nema vyznam tohle vlakno dal plnit. A k vasim ovcim, dala jste obrazky z obou strizi a musim vam teda rict ze progres v kondici neni skoro znat. A otazka na zaver, strihala jste nekdy ovci? Protoze ono se dobre kritizuje neco co jsem v zivote nedelal a nema tuseni co vsecko ma vliv na dobrej tah strojkem nebo nuzkama.

5.9.2018 07:55
Janinka Bosorka

XXX.XXX.82.209

Co se týče kondice ovcí na obrázcích výše, připadají mi stejné na jaře jako na podzim. Spíše hubenější.
Dám se fotky před a po střihu, bude tento týden.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.9.2018 17:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Takovéhle kostry bych fakt stříhat nechtěla
To tedy musí mít zlaté ruce, ten střihač, jestli tohleto se strojkem nepostříhal..

Prvotní informace mi přišla ok. Ale nechápu, proč to tu řešíte stále dokola - jeden případ. Už tu každý ví, že jste nebyli spokojeni s jedním členem Asociace střihačů.

Za mě: vůbec si nemyslím, že kvalitní střihač nemůže zkonstatovat, že máte někde něco zanedbané, jak jste řekl/a, že "kvalitní střihač nepoužívá výmluvy typu...". Protože všechny podmínky, které daný chovatel má, zesnadňují nebo stěžují střihači práci.

7.9.2018 12:02
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Ovce ostříhány, dala jsem více fotek, ať posoudíte. Já jsem spokojena. Krev netekla, mikroporanění asi tři. Stříhali jsme na přání střihače v ovčíně, liboval si, jak má oveny po ruce a nikam nemohou utéci.
Skvrnka naší Skvrnky má tvar srdce.

Černá ovce bez známek je na fotce se svou suffolk dcerou. Jsou skorem stejně velké. Skvrnce je 7 měsíců a 4 dny.
Kondici oven posudte sami.
Cena 400 i s dopravou. Dala jsem 500.

7.9.2018 13:46
honzapm

XXX.XXX.182.25

David Zdrha, Nezvěstice.
http://www.strihaniovci.eu/

Byl u mě 4x, vždy si dokázal poradit s nastalými situacemi.
Nemám rovinu. Vždy mi pochválil připravená suchá zvířata.
Dokonce jsme jim udělali i stínění, aby černoši netrpěli hicem.

Ostříhat miniovečky, u mě konkrétně plemeno Visán, je vždycky oříšek.
David se mě vždycky zeptal, zda vlnu budu na něco potřebovat nebo ne.
A podle toho se zařídil při střiži - kdybych chtěl ponechat celé rouno,
bral by na to ohledy - nabídl mi tedy dvojí možnost služby, dvojí čas,
dvojí úroveň vzhledu ostříhaného zvířete (to pro hodnotitele z fotek).

Ze začátku míval strojek s potřebou kabelu, poslední dvě stříhání
už měl aku, takže žádné kabely, žádná závislost na dosahu el. sítě.
Což je super, odpadají pak trable s barvoslepou manželkou, že...

Kdybych chov ovcí nezrušil, byl by David opět jasná volba.
Střihá i pro Míšu v Chebu.
https://www.miniovce.cz/
Má velký rádius a ani 2-3 ovečky navíc někde po cestě prakticky neodmítá.
Vždy jsem se vešel do tisícovky se vším (paznehty, cesta).

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 10:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Strihacska sezona se bohuzel kvapem blizi, cesky narod se klepe na jarni striz a ja se klepu na tu podzimni, jestli bude jeste co strihat .)
Treba pribudou novy recenze a zkusenosti s nama strihacema?

25.2.2020 10:46
soptik85

XXX.XXX.64.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Strihacska sezona se bohuzel kvapem blizi, cesky narod se klepe na jarni striz a ja se klepu na tu podzimni, jestli bude jeste co strihat .)
Treba pribudou novy recenze a zkusenosti s nama strihacema?

Bohužel, nám odpadnul strašně šikovný a spolehlivý střihač a náhrada žádná. Střihači třeba jsou, ale termín se 4x posouvá, až se zruší úplně. Další není schopen ostříhat celé stádo (35 ks). A přitom, alespoň si myslím, nabízím slušné zázemí - stříž pod střechou, mimo vítr. Ovce suché, nachystané. Pití, jídlo. Jestli si bude stříhat 2h či celý den, je mi jedno. Nakonec jsme tedy podzimní vyřešili tak, že jsme stříhali sami ručními nůžkami. Ale jarmí musíme pořešit strojkem, protože mám dojné ovce a potřebuji mít čisté vemena.

Takže pokud někdo zajíždí na okr. Frýdek-Místek, prosím, o kontakt, zprávu, zanechání čísla. Děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 10:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

soptik85: nekdy vloni jsem byl v kontkatu se strihacem z okoli Ostravy, resili jsme ze tam ma more strihani a nekdo z party ubyl, jestli si to dobre pamatuju. A myslim ze me i prosil at na nej radsi nedavam kontakt. Kdybych si tak vzpomnel na jmeno. Jste uplne mimo moji dojezdovou vzdalenost, ale zeptam se jednoho strihace, ktery jezdi i s manzelkou strihat, tam bych se toho chorobneho posouvani a nakonec zruseni nebal, pokud by to k vam nemeli daleko. Vyhoda je mit nekoho "za humnama". Vtipny pak je, ze kdyz clovek striha, tak v jeho blizkym okoli jako by byl neviditelnej a tak jezdi za humna nekam jinam :))
Ozvu se az se me chlapik vyjadri.

Jinak s tema rucnima nuzkama ostrihat okoli vemena, pokud mate VF tak uplne v pohode. Pokud ZW tak ty to maj fest zarostly ale taky to jde.

25.2.2020 11:03
soptik85

XXX.XXX.64.11

On ten náš byl právě "za humnama". Fakt šikovný, bavilo ho to, s ovcemi manipuloval šetrně. U něj jsem se nebála ani když stříhal oblast vemen těsně před porody. Já potřebuji u nich vyholit vnitřní stranu zadních noh + břicho, aby to měly fakt čisté. Rychle jim srst dorůstá a ke konci sezony, jak jsou některé prostě chlupatější, musím dávat bacha, jak nasazuji dojačku, aby se nevcucla vlna.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 11:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

soptik85: takze je to pro ne daleko, tak tady mate aspon odkaz na asociaci a pro vas kraj tam jsou tri.
http://casovci.schok.cz/clenove-podle-bydliste-v-kraji

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 11:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Soptik85: tak mozna ho dostihnul velkej pocet ovci a malo casu, da se to pochopit. Spousta strihacu jsou i chovatele, maj rodiny, hospodarstvi.

Přidejte reakci

Přidat smajlík