Dobrý den, jsem chovatel začátečník a rád bych věděl jestli je toto u české bílé kozy normální a co to má pod zadečkem za "výrůstek" . Předem moc děkuji.
Uživatel s deaktivovaným účtem

stepik20
napsal(a):
Dobrý den, jsem chovatel začátečník a rád bych věděl jestli je toto u české bílé kozy normální a co to má pod zadečkem za "výrůstek" . Předem moc děkuji.
Na 99% ano,až bude starší tak bude jako kozlik a i cejtit, loni jsem měla taky jednu.u nerohatých koz je to 100% hermaf.

Taky bych řekla 99%, protože na 100% člověk nikdy neví. Nebude jen jako kozel, ale až budou kozy v říji a kozlové na ně budou skákat, bude se nejspíš snažit taky. Až budou kozy rodit, bude se jim starat o kůzlátka a zněžní. Máme jednoho přes rok starého a chová se takhle. Ale nesmrdí nijak zvlášť. M.
ak má ten hermafrodit menej ako rok a má briadku tak to je hermafrodit pretože naše kozi a myslím že všetky nikdy nemali briadku skôr ako ročné. Len capkovia a terajší hermafrodit 3 mesačný už má malú briadku. Aj to sme si najprv mysleli že je to koza ale potom sa mu objavila taká hrčka ako na vašej foto. Už sme mali aj takého hermafrodita ktorí až keď mal pol roka odrazu sa nevedel vicikať moč mu museli vytláčať z blanitej rúrky ktorú mal namiesto....ale išlo to veľmi pomali tak to museli zarezať lebo sa veľmi trápil.
Pekný večer , chcem sa opýtať , včera mi koza porodila nad ránom kozliatko ale nemôžem určiť pohlavie a mám taký pocit , že je to tiež hermafrodit , ako to je ?
Vie mi niekto poradiť ?
- toto má medzi nožičkami...

mezi nožkama maj i kluci struky má jen zadnuci nebo i pipku??!! na pipce bejvá taková kulička jako bradavička ale to se rozpozná až poroste!,věřim tomu že bude OK rodiče maj rohy??!!
napsal(a):
mezi nožkama maj i kluci struky má jen zadnuci nebo i pipku??!! na pipce bejvá taková kulička jako bradavička ale to se rozpozná až poroste!,věřim tomu že bude OK rodiče maj rohy??!!