Australský ovčák a zbarvení

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
20.11.2009 17:54
mili

XXX.XXX.130.10

Ahojky,
chtěla bych se zeptat jak je to se změnou barvy u AO? Jsem jen začátečník co nemá moc "praktických" zkušeností s tímto plemenem a tak se ptám zde...
Jde o vcelku "sytě" hnědá štěňátka red-tri...Ale jejich otec je dosti "vybledlý" až do béžova..A tak by mě zajímalo jestli štěňátka též zesvětlají či ne...Pro lepší představivost přidám nějaké fotečky, snad se autoři nebudou zlobit...

20.11.2009 18:07
mili

XXX.XXX.130.10

mili napsal(a):
Ahojky,
chtěla bych se zeptat jak je to se změnou barvy u AO? Jsem jen začátečník co nemá moc "praktických" zkušeností s tímto plemenem a tak se ptám zde...
Jde o vcelku "sytě" hnědá štěňátka red-tri...Ale jejich otec je dosti "vybledlý" až do béžova..A tak by mě zajímalo jestli štěňátka též zesvětlají či ne...Pro lepší představivost přidám nějaké fotečky, snad se autoři nebudou zlobit...

Tak bohužel, vůbec to nechápu ale fotografie mi sem nejdou vložit... Když mi to tam naskočí tak je tam fotka nějakého hříběte, kterou ani nemám v počítači...!!!!!!!!!

20.11.2009 20:39
monika s

XXX.XXX.90.31

mili napsal(a):
Tak bohužel, vůbec to nechápu ale fotografie mi sem nejdou vložit... Když mi to tam naskočí tak je tam fotka nějakého hříběte, kterou ani nemám v počítači...!!!!!!!!!

Chovám BOC - ne AUO, ale myslím, že to bude stejné. Ve hnědé existuje víc "odstínů" od světlounké, až po "hořkou čokoládu", štěňátka jsou obvykle tmavší, než jsou pak v dospělosti.
Navíc hodně hnědých mění barvu v průběhu roku - v létě světlejší a v zimě tmavší...
Také před línáním světlejší a po línání tmavší

20.11.2009 21:35
kaskada

XXX.XXX.126.6

mili napsal(a):
Ahojky,

O barvách u AUO se dočtete zde:

http://www.diandra.wz.cz/zdravi /dedicnostbarev1dil.htm

za zdraví není mezera (nutno si ji umazat)

20.11.2009 22:17
monika s

XXX.XXX.90.31

kaskada napsal(a):
O barvách u AUO se dočtete zde: