Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
11.4.2023 12:14
tisa1234

XXX.XXX.54.108

Můj syn miluje tygry celoživotní sen by byl abysme si nějakého mohli pohladit mohl by mi dát někdo kontakt Může to být i lvíče moc děkuji za radu děkuji samozřejmě zaplatím

11.4.2023 12:17
tisa1234

XXX.XXX.54.108

Prosím můžete poslat sms nebo volat na tel.776019413

Seme

11.4.2023 12:21
Seme

XXX.XXX.49.169

To leda poptat v nějaké ZOO. Chov je extrémně náročný. Brzy by pro dobro velkých šelem i bezpečnost měla také vzniknout přísná regulace na soukromý chov. V Liberci, v Praze mají.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2023 12:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

tisa1234 napsal(a):
Můj syn miluje tygry celoživotní sen by byl abysme si nějakého mohli pohladit mohl by mi dát někdo kontakt Může to být i lvíče moc děkuji za radu děkuji samozřejmě zaplatím

Dejte na exotické savce.

11.4.2023 18:25
vlasta1

XXX.XXX.10.224

tisa1234 napsal(a):
Můj syn miluje tygry celoživotní sen by byl abysme si nějakého mohli pohladit mohl by mi dát někdo kontakt Může to být i lvíče moc děkuji za radu děkuji samozřejmě zaplatím

Taky může jít o diagnózu zastydlí rodič

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.4.2023 19:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

vlasta1 napsal(a):
Taky může jít o diagnózu zastydlí rodič

Zastydlý. Podle vzoru mladý.

A váš příspěvek je přínosný v čem?

12.4.2023 18:46
vlasta1

XXX.XXX.21.75

Děkuji Kometko.

Rodič má být chránič. Asi zadavatel neví, co umí udělat tygr. I ten co je zvyklí na lidi. , Nevím jestli je to dobrý rodičovský nápad.

Mladý, starý, mě už to neva. Jenom Vy jste divná.

https://www.youtube.com/watch?v=YwrT0L0zHnc

Např. když napíšete miš, nebo myš. Všichni ví, o co se jedná. Ozve se pár češtinářů. Z 95% to bude baba.

Kometo řešíme problém a ne češtinu.

Neregistrovaný uživatel

12.4.2023 19:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.2.81

vlasta1 napsal(a):
Děkuji Kometko.

Rodič má být chránič. Asi zadavatel neví, co umí udělat tygr. I ten co je zvyklí na lidi. , Nevím jestli je to dobrý rodičovský nápad.

Mladý, starý, mě už to neva. Jenom Vy jste divná.

https://www.youtube.com/watch?v=YwrT0L0zHnc

Např. když napíšete miš, nebo myš. Všichni ví, o co se jedná. Ozve se pár češtinářů. Z 95% to bude baba.

Kometo řešíme problém a ne češtinu.

I ten co zvyklý jako mladý - zvyklý (mladý) tygr.

(protože zvyklý zvyklá zvyklé jako mladý mladá mladé)


Myslím, že když se na to upozorní, tak to není od věci, vzdělávat se můžeme ve vícero rovinách. Určitě by byla škoda, kdyby to někoho odradilo od přispívání, protože pak by to se suchary češtináři byla nuda:)

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.4.2023 19:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
I ten co zvyklý jako mladý - zvyklý (mladý) tygr.

(protože zvyklý zvyklá zvyklé jako mladý mladá mladé)


Myslím, že když se na to upozorní, tak to není od věci, vzdělávat se můžeme ve vícero rovinách. Určitě by byla škoda, kdyby to někoho odradilo od přispívání, protože pak by to se suchary češtináři byla nuda:)

Děkuji.

Nejsem češtinář. Ale prznění naší mateřské řeči mi vadí. A zatím mě to od přispívání neodrazuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.4.2023 19:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

vlasta1 napsal(a):
Děkuji Kometko.

Rodič má být chránič. Asi zadavatel neví, co umí udělat tygr. I ten co je zvyklí na lidi. , Nevím jestli je to dobrý rodičovský nápad.

Mladý, starý, mě už to neva. Jenom Vy jste divná.

https://www.youtube.com/watch?v=YwrT0L0zHnc

Např. když napíšete miš, nebo myš. Všichni ví, o co se jedná. Ozve se pár češtinářů. Z 95% to bude baba.

Kometo řešíme problém a ne češtinu.

A když napíšu do závěti - po mé smrti bude Franta mít/mýt mé auto? Ha?

12.4.2023 20:07
selmicka

XXX.XXX.248.241

tisa1234 napsal(a):
Můj syn miluje tygry celoživotní sen by byl abysme si nějakého mohli pohladit mohl by mi dát někdo kontakt Může to být i lvíče moc děkuji za radu děkuji samozřejmě zaplatím

Dobrý večer.

Bohužel pro chovatele velkých šelem v ČR a EU je nemožné se s mládětem tygra a jiných velkých šelem legálně setkat.
V soukromých chovech.
Chov a odchov, prodej těchto krasavců je mimo zákon v soukromých chovech ( mimo soukromá ZOO )
Pokud je sen Vašeho, syna o setkání s tygrem stálý a neměnný ,máte možnost mimo EU se setkat na jednom místě se všemi velkými šelmami a mládaty. Syn si bude v tomto království velkých šelem připadat jako v pohádce.
Pokud by jste chtěla i více vědět nebo i pomoci. Spojte se se mnou na soukromou zprávu.
S pozdravem

RN

12.4.2023 20:28
vlasta1

XXX.XXX.21.27

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A když napíšu do závěti - po mé smrti bude Franta mít/mýt mé auto? Ha?

No já si myslím Kometo, že po vaší smrti Vám bude jedno, co Franta s autem bude dělat.

12.4.2023 21:26
selmicka

XXX.XXX.248.241

Seme napsal(a):
To leda poptat v nějaké ZOO. Chov je extrémně náročný. Brzy by pro dobro velkých šelem i bezpečnost měla také vzniknout přísná regulace na soukromý chov. V Liberci, v Praze mají.

NO.

Poptat se můžete.



Ale?!


ČR a SR ZOO poskytují zájemcům několik zážitkových programů v těsné blízkosti chovanců.

Ale.

Pomíjím velmi vysoké ceny za takový zážitek , pro obyčejného ,pracujícího člověka.( Nic proti tomu. ZOO si zaslouží jakýkoliv finanční příspěvek ).

Ale!

Šelmy, ač kočkovité a jiné, takový zážitek z bezpečnostního hlediska státní ZOO neposkytují.

Pěkný večer přeje


RN

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2023 13:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

vlasta1 napsal(a):
No já si myslím Kometo, že po vaší smrti Vám bude jedno, co Franta s autem bude dělat.

Mně jo. Ale tomu Frantovi ne.

J.550

14.4.2023 16:50
J.550

XXX.XXX.66.142

Paní zde položí slušný dotaz a vy se ji snažíte buď ponížit nebo si tady řešíte pravopis, který vy sami kloudně neovládáte, ale léčíte si svoje komplexy, že jste si náhodou nějaké chyby všimli i vy.

Možnosti je opravdu málo, ale existují. Zkusil bych oslovit soukromou mini zoo Chvojenec, která se specializuje přímo na na chov kočkovitých šelem a pravidelně je odchovávají. Standardně je možné si zde domluvit i privátní prohlídku.

Zde přikládám odkaz: www.kockoviteselmy.cz

Upraveno Adminem 14.4.2023 v 17:13 - urážky

14.4.2023 18:00
vlasta1

XXX.XXX.90.148

Já jsem paní ponížil??
Jen jsem nabádal ke zdravému rozumu.

Mimochodem, to bych chtěl vidět, jak by v zoo Chvojnec byli ochotni nechat hladit mládě tygra. Dovedu si představit, jak by se z toho všichni radovali. Tygr, rodič, malej prnďa i chovatel.

Pravopis řeší pro mne nepochopitelní jedinci. Ale každý umí něco jiného.

J.550

15.4.2023 09:56
J.550

XXX.XXX.232.25

A proč by to nebylo možné. Co jsem viděl, tak většinu odchovů mají flaškáče.
Vše je o domluvě.

15.4.2023 14:34
selmicka

XXX.XXX.248.241

J.550 napsal(a):
A proč by to nebylo možné. Co jsem viděl, tak většinu odchovů mají flaškáče.
Vše je o domluvě.

Možné to bylo v minulosti. Současnost v EU v soukromých chovech velkých koč. šelem je nulová reprodukce ,zakázaná EU. Nevím, zda v uvedené mini ZOO je tomu jinak.

J.550

15.4.2023 15:51
J.550

XXX.XXX.232.25

selmicka napsal(a):
Možné to bylo v minulosti. Současnost v EU v soukromých chovech velkých koč. šelem je nulová reprodukce ,zakázaná EU. Nevím, zda v uvedené mini ZOO je tomu jinak.

Tím, ze mají oficiálně zoo licenci, tak je reprodukce povolena. V příloze zasílám fotografie z tohoto týdne, který zveřejňují na ig. Kontaktní mladé pumy a levharta.

16.4.2023 17:40
CHONDRO.

XXX.XXX.16.53

J.550 napsal(a):
A proč by to nebylo možné. Co jsem viděl, tak většinu odchovů mají flaškáče.
Vše je o domluvě.

Zdravím,
ten Navrátil tu píše nesmysly a lidé mu dávají hlas jak typické.Není zakázán prodej jak tu píše.selmička Navratil Je zakázán dovoz, množení a umělý odchov tedy to flaškářství.
To flaškářství byl jediný důvod proč se v ČR vyskytovala skupina laiků vlastnící velké šelmy.Šlo o tristní skutečnost nechtějte vědět jak velká většina takových na objednávku vyflaškovaných "mazlů" dopadla!
Bohužel se našel jednotlivec který flaškářství a držení šelem propagoval samozřejmě motivace byla vydělat peníze..
Například byl doporučován chov rysa ostrovida v bytě. Vše je dohledatelné v sekci "různé"
Je jen dobře že se legislativa změnila.Myslím si že schvalovaní uspíšila tragická událost kdy byl na moravě jedním takovým mazlíčkem zabit majitel. Jeho vymazlený lev se mu zakousl do šíje.

17.4.2023 18:28
selmicka

XXX.XXX.248.241

Jak je vidět, tak jsem měl velmi pravděpodobně pravdu, že sen ,pohladit si malé tygře nebo i lvíče , je v ČR a SR již pouhou minulostí a současnost již dlouhodobou utopií. Vzhledem k skutečnostem v soukromých chovech velkých šelem v rámci EU , které jsem zmínil víše.
Alternativa puma nebo levhart zde byla nabídnuta.


Pokud za tygry a lvy.

Tak mimo EU. Není to tak až daleko.
Můžeme dát dohromady více zájemců a můžeme vyrazit i na 2 dny. Do ráje velkých šelem ( Několik desítek lvů, tygru ,ale i jiné velké kočkovité šelmy.
Na rozlehlém areálu několika fotbal. hřištˇ.
Mladé mívají každoročně.

Vítejte v říši velkých koček.

RN

17.4.2023 21:36
selmicka

XXX.XXX.248.241

Ano.

Chov velkých koček v EU v soukromých rukou ( nejedná se o soukromé ZOO , mající status- licenci ZOO ,či podobná zařízení ).
Vzhledem k totálním ( zejména ekonomickým.. ) podmínkám chovu velkých koček je odkázán pouze na licencované ,málopočetné subjekty.

Tímto se snížil rapidně chov v soukromých rukou na snad i minimum chovatelů.

Vzhledem k nemožnosti obchodu s odchovy je otázkou ,zda si některý chovatel s licenci bude moci "dovolit" odchov velké kočky s prezentací veřejnosti. Velmi zářným důkazem vyjímky je i zmíněná mini zoo s pumou a levhartem.

A pokud se i tak stane, či stalo, zvídavý člověk, prahnoucí po takovém velmi, ale velmi vyjímečném zážitku si vždy cestu najde. A bude to zřejmě rarita.

"Klobouk dolů", před takovými kolegy, kteří dokáží takový zážitek zájemcům zprostředkovat.

Pokud by i potřeboval zájemce pomoci. Mohu být k dispozici.
Pěkný večer

RN

22.4.2023 15:58
CHONDRO.

XXX.XXX.56.1

p Navrátile alias šelmičko a dalších několik desítek nicků...Vám není blbé svoji politováníhodnou neznalostí uvádět čtoucí v omyl že.
Jednou napíšete že chov šelem je mimo zákon a za pár dní že je to ekonomikou.

Pravda je že jen opravujete to co jsem ve vašich bezduchých elaborátech odhalil totiž že vůbec legislativu neznáte ale i tak radíte.
Naštěstí ty vaše elaboráty z velkou pravděpodobností nikdo nebere vážně.

28.4.2023 10:16
selmicka

XXX.XXX.248.241

Pro případné zájemce o výše uvedený zážitek zadavatelkou.



Všem chovatelům v ČR ,SR a EU je legislativa chovu velkých šelem v soukromých rukou ( mimo licence ZOO ) zcela jasná.
A ve výsledku znamená, že si již chovatelé bez licence ZOO legálně neodchovají žádné kotě velkých koček v zmíněných státech a tudíž nebudou mít možnost nabídnout zmíněný zážitek zadavatelkou.

Pokud však licenci ZOO mají, tak mají i tu možnost kotě odchovat. Viz. zmíněná vyjímka mini zoo s kotětem pumy a levharta.

Že taková nabídka bude velmi, ale velmi neobvyklá, je jasné všem, kteří se i pouze rámcově o velké kočky i v soukromých rukou zajímají.

Proč?

Těch proč je povícero.


Opět.
Pokud někdo bude mít touhu zážitek s kotětem tygra, lva zažít, zmíněná destinace mimo EU mu jej poskytne. Jak jsem se již zmínil minule.

Pěkný den přeje

RN

28.4.2023 12:24
Petra.s.5

XXX.XXX.74.47

My jeli kvůli takovému přání na dovolenou do Senegalu. Lví farma kdy se zvířaty procházíte a pohladite byl nezapomenutelný. Asi to není to co hledáte ale kdyby náhodou tak to stojí za to a ne jen to 🙂

28.4.2023 16:57
selmicka

XXX.XXX.248.241

Petra.s.5 napsal(a):
My jeli kvůli takovému přání na dovolenou do Senegalu. Lví farma kdy se zvířaty procházíte a pohladite byl nezapomenutelný. Asi to není to co hledáte ale kdyby náhodou tak to stojí za to a ne jen to 🙂

Dobrý den.

Věřím.
Pokud by jste se i více podělila o zážitky, určitě by to zajímalo nejen mne.

I já navštívil pandí ZOO v Pekingu pro zážitek s pandami a bylo to úžasné.
Zážitek nezapomenutelný na celý život. Nejlepší zahraniční cesta a pobyt. Nejen to. Ale celá Čína super. Jak jsem se zmínil víše. Kdo myslí jakýkoliv počin vážně, vždy si jej uskuteční. Vy i já jsme to dali.

RN

28.4.2023 17:50
Petra.s.5

XXX.XXX.74.47

To věřím že zážitek na celý život 🙂
Afrika celkově je pro mě top. A když jsme uvažovali po dlouhé době o dovolené tak Senegal vyhrál už jen to safari ale také není to zasazené turisty. Tam opravdu jedete do jejich reality není to tam nacancane pro turisty a to jsme Chtěli. Jako hotel luxus ale za branou jejich svět. A můžu říct že sem se do toho tam zamilovala lidi usměvavý vstřícní hodní. Nikdo tam nenatahuje ruku že něco chtějí za nic a to nemají vůbec nic. Naopak paní u silnice co vám prodá arašídy pro nás za směšný peníz hledá co by vám dala jako dárek byť jen limetku. My měli štěstí a byl nám doporučen místní průvodce který se velmi dobře naučil česky a s ním ty výlety byly famózní ochotný vtipný se vším poradil😀 my se tam chystáme znovu určitě. Tam je zážitek vlastně úplně všechno ne jen ty zvířata

30.4.2023 06:03
CHONDRO.

XXX.XXX.56.131

tisa1234 napsal(a):
Můj syn miluje tygry celoživotní sen by byl abysme si nějakého mohli pohladit mohl by mi dát někdo kontakt Může to být i lvíče moc děkuji za radu děkuji samozřejmě zaplatím

Zdravím,
píšete že syn miluje tygry víte je mnoho jiných aktivit a způsobů jak projevovat lásku ke zvířatům a za mě si myslím že to hlazení je poněkud nechci napsat dětinské ale ...v podstatě jde o nedorozumění.
Nejen za mě je projevem lásky k zvířatům zájem o vědění tedy studium , cesty ..
Takový člověk pak třeba pochopí že šelmy nejsou mazlové a že hlazením koťátek snižujete jejich kvalitu života a že aby vůbec k tomu mohlo dojít musí být koťě odebráno matce což jistě budete souhlasit je neetické.
Tím nikoho nemoralizuji jen např. já bych to takto synu vysvětlil a myslím si že by to
bylo pro jeho utvářející osobnost cennější jako hlazení.V každém případě svému synu šelmu popíšete z pravdivějšího úhlu.
Nekaždý ví že chov a obchod velkých koček měl velmi málo společného s ryzím chovatelstvím. Zdejší propagátor flaškáčů dokonce tvrdil že jde o TOP chovatelství což je blábol protože většina vlastníků se rekrutovala z lidí kteří si vlastnictvím velké šelmy budují image a nebo si plní své dětské sny se všemi negativními pozdějšími projevy takového motivu. Čest vyjímkám...
Další větví byl chov pro cirkusovou drezůru protože to málokdo ví ale skupiny pro tato čísla fungovala převážně jen s mladými zvířaty...
K tomu abyste pochopil jak tato zvířata zhusta končila si představte že dospělý starší tygr/lev kterého už majitele omrzel nebo zjistil že na to nemá peníze či jiné četné důvody mělo/má větší cenu jeho mrtvé tělo jak živé zvíře.
Hezký den

3.5.2023 17:42
selmicka

XXX.XXX.248.241

Ano.
Chov velkých koček v současnosti si může dovolit pár jedinců, co tyto predátory milují vzhledem k legislativě , která "astronomicky prodražila" chov. A to školením, které je jaké je, hlavně velmi, ale velmi drahé. Zákaz odchovu pro soukromé osoby nevlastnící status ZOO je korunou zákona.
Majitelé, kteří vlastnili velké koč. predátory se rekrutovali z velké většiny z lidí movitých ( pomíjím zářnou vyjimku ) ,které tyto predátory obdivovali a měli touhu je vlastnit. Podsouvání médíí čtenářům o důležitosti majitele si masírující ego velkou kočkou je tak nějak velmi mimo mísu. Pochopí zejména ten čtenář, který takové chovatele navštívil nebo dokonce navštěvuje jako kolegy. Opět. I vyjimka se asi najde. že ego se majiteli zvedne, když mu běhá po dvorku lev nebo tygr.
Strašení čtenářů likvidací velkých koček ,poněvadž se o ně již nemohou starat chovatelé je vlastnící .A to způsobem odchodu do asijských zemí ne v živé podobě ,,je velmi odvážné. Ač opět. Nelze zářnou vyjimku vyloučit.

Mediální" záhul" a realita se vždy, a zejména v dnešní době, velmi ale velmi rozcházejí.

Vlastnictví i více velkých šelem si dopřává mistr bojového umění ( nevím jak by si mohl ego masírovat, když ho má takové, že je jeden z nejlepších bojovníků ČR ) i jeden návrhář má l několik let tygra ( opět. Význámná osobnost schov byznysu . Ega má až, až. Tygr mu ho asi neupraví do nebe . ) A jedna významná rodina, která žije se lvy a tygry celý život.( nevím o tom egu. ) Pokud tuto úžasnou rodinu navštívím i vícekrát za život a budu mít tu čest naslouchat vyprávění, at kmeta rodiny nebo jeho syny, zjistím, o co v chovu velkých šelem jde.

Ale to bych musel jít do praxe a k lidem, co mají ty šelmy.
Šmahem od stolu kopírovat mediální plky je trochu nefér. Hlavně k těm chovatelům velkých koček.

Přátelé a kamarádi v chovu velkých koček. At se daří dle možnosti. Máte můj obdiv.


S pozdravem
RN

J.550

11.5.2023 10:18
J.550

XXX.XXX.66.142

selmicka napsal(a):
Ano.
Chov velkých koček v současnosti si může dovolit pár jedinců, co tyto predátory milují vzhledem k legislativě , která "astronomicky prodražila" chov. A to školením, které je jaké je, hlavně velmi, ale velmi drahé. Zákaz odchovu pro soukromé osoby nevlastnící status ZOO je korunou zákona.
Majitelé, kteří vlastnili velké koč. predátory se rekrutovali z velké většiny z lidí movitých ( pomíjím zářnou vyjimku ) ,které tyto predátory obdivovali a měli touhu je vlastnit. Podsouvání médíí čtenářům o důležitosti majitele si masírující ego velkou kočkou je tak nějak velmi mimo mísu. Pochopí zejména ten čtenář, který takové chovatele navštívil nebo dokonce navštěvuje jako kolegy. Opět. I vyjimka se asi najde. že ego se majiteli zvedne, když mu běhá po dvorku lev nebo tygr.
Strašení čtenářů likvidací velkých koček ,poněvadž se o ně již nemohou starat chovatelé je vlastnící .A to způsobem odchodu do asijských zemí ne v živé podobě ,,je velmi odvážné. Ač opět. Nelze zářnou vyjimku vyloučit.

Mediální" záhul" a realita se vždy, a zejména v dnešní době, velmi ale velmi rozcházejí.

Vlastnictví i více velkých šelem si dopřává mistr bojového umění ( nevím jak by si mohl ego masírovat, když ho má takové, že je jeden z nejlepších bojovníků ČR ) i jeden návrhář má l několik let tygra ( opět. Význámná osobnost schov byznysu . Ega má až, až. Tygr mu ho asi neupraví do nebe . ) A jedna významná rodina, která žije se lvy a tygry celý život.( nevím o tom egu. ) Pokud tuto úžasnou rodinu navštívím i vícekrát za život a budu mít tu čest naslouchat vyprávění, at kmeta rodiny nebo jeho syny, zjistím, o co v chovu velkých šelem jde.

Ale to bych musel jít do praxe a k lidem, co mají ty šelmy.
Šmahem od stolu kopírovat mediální plky je trochu nefér. Hlavně k těm chovatelům velkých koček.

Přátelé a kamarádi v chovu velkých koček. At se daří dle možnosti. Máte můj obdiv.


S pozdravem
RN

Pane Navrátil, já moc nechápu váš častý argument, že pořídit si velkou šelmu je jen pro par vyvolených bonitních jedinců.

Zmiňujete zde pro příklad novou legislativu v rámci které je povinné účastnit se kurzu, který stojí kolem 30k. Rad k tomu ještě dodáváte, ze je potřeba platit ubytování atd. Což není vždycky pravda, protože spousta lidi muže do Prahy dojíždět. Ale i kdyby, tak jsme na částce kolem 50k.
Nezlobte se na mě, ale jestli si někdo chce pořídit třeba tygra a nemá ani 50 tisíc jako finanční polštář. Tak takový člověk si nemůžu pořizovat zvíře s tak zvláštní péči, která něco stojí. Během chovu muže nastat milion finančně náročných problému a ten dotyčný na tyhle situace musí být připraven i ve finanční oblasti.
Chov velkých šelem rozhodně není jen pro bohaté, ale zároveň ne pro lidi, kteří žijí od výplaty k výplatě a nemají finanční rezervy. Chov šelem je pro člověka, který je alespoň do značné míry finančně stabilní.

11.5.2023 14:06
CHONDRO.

XXX.XXX.227.52

J.550 napsal(a):
Pane Navrátil, já moc nechápu váš častý argument, že pořídit si velkou šelmu je jen pro par vyvolených bonitních jedinců.

Zmiňujete zde pro příklad novou legislativu v rámci které je povinné účastnit se kurzu, který stojí kolem 30k. Rad k tomu ještě dodáváte, ze je potřeba platit ubytování atd. Což není vždycky pravda, protože spousta lidi muže do Prahy dojíždět. Ale i kdyby, tak jsme na částce kolem 50k.
Nezlobte se na mě, ale jestli si někdo chce pořídit třeba tygra a nemá ani 50 tisíc jako finanční polštář. Tak takový člověk si nemůžu pořizovat zvíře s tak zvláštní péči, která něco stojí. Během chovu muže nastat milion finančně náročných problému a ten dotyčný na tyhle situace musí být připraven i ve finanční oblasti.
Chov velkých šelem rozhodně není jen pro bohaté, ale zároveň ne pro lidi, kteří žijí od výplaty k výplatě a nemají finanční rezervy. Chov šelem je pro člověka, který je alespoň do značné míry finančně stabilní.

Zdravím, nová legislativa resp vyhláška změnila i jiné např min.rozměry zázemí a výběhu.U většiny koček musíte počítat s vytápěním. Jen pozemek ...Zatímco dříve byla tato oblast řešena doporučením dnes je to povinnost jojo.
Tato počáteční investice je proti ceně kurzu naprostá marginálie.Dále počíteje s tím že sehnat veta na velké kočky není jednoduché ani levné...

11.5.2023 17:33
selmicka

XXX.XXX.248.241

J.550 napsal(a):
Pane Navrátil, já moc nechápu váš častý argument, že pořídit si velkou šelmu je jen pro par vyvolených bonitních jedinců.

Zmiňujete zde pro příklad novou legislativu v rámci které je povinné účastnit se kurzu, který stojí kolem 30k. Rad k tomu ještě dodáváte, ze je potřeba platit ubytování atd. Což není vždycky pravda, protože spousta lidi muže do Prahy dojíždět. Ale i kdyby, tak jsme na částce kolem 50k.
Nezlobte se na mě, ale jestli si někdo chce pořídit třeba tygra a nemá ani 50 tisíc jako finanční polštář. Tak takový člověk si nemůžu pořizovat zvíře s tak zvláštní péči, která něco stojí. Během chovu muže nastat milion finančně náročných problému a ten dotyčný na tyhle situace musí být připraven i ve finanční oblasti.
Chov velkých šelem rozhodně není jen pro bohaté, ale zároveň ne pro lidi, kteří žijí od výplaty k výplatě a nemají finanční rezervy. Chov šelem je pro člověka, který je alespoň do značné míry finančně stabilní.

Vážený ,vážená.

Prominte, ale nevím co je k nepochopení pro argument investice 50 k pro školení.
To jako začátek.

Dále. Pořízení šelmy. Výběh. Krmení. Veterinář ( zákrok např. na tygrovi před dobou covidovou , s uspáním např. 6000 Kč ). Dodám. A modlit se , aby tygr - lev atd. neonemocněl, a natož chronicky. Finanční masakr.
Takže? Movitý člověk to ustojí, pokud bude mít to zvířátko rád. I důkazem jsou mnou jmenovaní v minulém příspěvku. A i proto ta moje ucta k nim. Mimo jiné.

A že jsem se zmínil, že chov velkých koček je zejména pro movité zájemce, je pro ty lidičky, kteří se zamyslí a dovedou si spočítat roční náklady na chov jednoho jedince. A to zejména v dnešní době , která se bude nadále zhoršovat.
Již v době svobody chovu i velkých koček, tyto vlastnili osoby movité. U většiny jsem byl na návštěvě a známe se osobně. Proto i mohu tvrdit, co jsem napsal o movitosti osob vlastnící velké šelmy. Vyjímka potvrzovala pravidlo.
Michale. Budíš Ti zem lehká.
Zasvěcení ví, komu přání jsem vyslovil. To byla jedna z vyjimek.


Chov velkých koček je pro člověka dosti movitého, který muže uvolnit měsíčně nějaký ten tisíc .
A mít ten zmíněný polštář tisícovek v případě vet. péče.

A několik set tisíc na pořízení adekvátního výběhu . I je potřeba počítat s pravidelnou údržbou zařízení.

Jak jste se zmínil - la o finanční stabilitě chovatele velkých koček, tak nějak. Obyčejný zaměstnanec stabilitu nemá nikdy jistou. A případné diskuze, že podnikatel také né , by byly zavádějící a od věci.

Většina pochopila, co jsem napsal? Asi ano.

Pěkný den

RN

Pokud jste navštívil J. a R. v zmíněné vámi mini zoo, tak se můžete s kluky o tématu pobavit.

11.5.2023 19:49
selmicka

XXX.XXX.248.241

Dodatek.

Pro pořádek.

Opomenul jsem chovatele velkých šelem, kteří se rekrutovali z "lidu" v dávné době ještě svobody chovu čehokoliv.

Jejich majetnost, chcete- li ,movitost ,vznikla po letech tvrdé práce a odříkání v chovu. Odchovali kotata a prodali. Tím se jejich příjmy i příjemně zvýšily a chov byl udržitelný.

Dnes?

Žádný odchov.
Žádný příjem.
Cenu a násobení si velmi zvídaví človíček snad umí představit. Proč si mohli velké kočičky i dovolit.


V dnešní době vzhledem k legislativě a pravicovém směru cesty naší země si to muže již a pouze dovolit pouze ten velmi movitý človíček.

Ano.

Zůstali i někteří ti, co se dřinou a odříkáním dostali k velkým kočkám. Ani je jmenovat nemusím. Oni sami vědí. A ti co nevědí, se mohou i dovědět a uskutečnit návštěvu u nich.
Slušností by bylo i jejich výklad v případě návštěvy nějakým způsobem ocenit.
Opět .

Držím vám kluci palce.

RN

Přidejte reakci

Přidat smajlík