Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

21.5.2014 17:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.162.124

Dnes jsem řešil reklamaci ohledně zaslání cvrčků. Cvrčky jsem zaslal poštou na dobírku. Stalo se to čeho se každý obává-někteří cvrčci uhynuli. Dotyčný zákazník se ohání tím, že chce vrátit peníze. Navrhnul jsem mu, že mu tedy pošlu 0,5 litru nových. Zákazník na to, že chce poslat peníze, nebo pošpiní naše jméno.Když něco reklamujete tak Vám vrátí peníze? Možná až na potřetí a to Vám dají většinou nové zboží. Určitě se Vám to stalo taky, že? Jak to řešíte?

Neregistrovaný uživatel

21.5.2014 19:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.213

Pane Hájek, jak Vám to mám jednodušeji vysvětlit? Vy jste prostě nedodržel to, na čem jsme se domluvili. Ať už jde o cenu, způsob dopravy, dobu dodání.
A kde máte prosím pěkně výhružku, že Vás pošpiním? Tedy pardon, Vaši firmu? Myslím, že si vymýšlíte. Pouze jsem Vám napsal, že upozorním lidi, že s Vámi není fér jednání.
+ ty Vaše výmysly, že ke všem objednávkám dáváte fakturu, Vaše nová pracovnice udělala chybu
Kdyby jste byl opravdu seriózní obchodník, nebyl by s Vámi problém a uznal by jste svoji chybu. Né ji svádět na někoho smyšleného. Bohužel vím, jak to v této zemi chodí.
A prosím bez emocí.

S pozdravem Tomáš Martauz

Neregistrovaný uživatel

21.5.2014 22:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.159.149

Jak se dá 3 x reklamovat chcíplej cvrček,to ho jako opravíte?smajlík
Jinak rostliny se pěstují a zvířena včetně cvrčků se chová.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 12:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.162.124

Svojí chybu jsem uznal, proto jsem Vám chtěl zaslat půl litru cvrčků.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 14:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.156.230

Teď je zrovna počasí, kdy není ani extra zima, ani nehrozí upečení v dodávce české pošty. Posílat zvířata jinak než balíkem do druhého dne je hloupost.
Tak co se přesně myslí tím, že někteří cvrčci uhynuli ? kolik ? 3? 5? 10 kusů ? Jak může zdravý cvrček během jednoho dne v tomto počasí chcípnout ?

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 15:26
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.198

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Teď je zrovna počasí, kdy není ani extra zima, ani nehrozí upečení v dodávce české pošty. Posílat zvířata jinak než balíkem do druhého dne je hloupost.
Tak co se přesně myslí tím, že někteří cvrčci uhynuli ? kolik ? 3? 5? 10 kusů ? Jak může zdravý cvrček během jednoho dne v tomto počasí chcípnout ?

No já nevím jak u Vás, ale dnes je tady 29C a dovedu si dobře představit, jak se celá krabice byť má větrání zapaří..

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 15:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.213

Jde o objednávku z minulého týdne, v pondělí jsem si je vyzvednul. Počasí bylo takové, jak psal někdo výše. Cca 15°C.

S pozdravem Tomáš Martauz

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 15:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.198

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jde o objednávku z minulého týdne, v pondělí jsem si je vyzvednul. Počasí bylo takové, jak psal někdo výše. Cca 15°C.

S pozdravem Tomáš Martauz

Aha, tak já četl, že "Teď je zrovna počasí, kdy není ani extra zima, ani nehrozí upečení v dodávce české pošty"..s datem příspěvku 22.5. a od pondělí je docela hicák, dnes to graduje. Že jde o 15C jsem nečetl, tak se omlouvám

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 15:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.135.43

Nikdo soudný nebude posílat balík s něčím živým v pátek, když to bude ležet dva dny na poště a zákonitě to pochcípe.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 17:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.102.153

Zdravím, zcela alibisticky se nepřikláním ani na jednu stranusmajlík, jen uvádím svoji zkušenost s posíláním cvrčků: již několik let odebírám domácňáky z maximálně solidního zdroje- zasíláno každý týden českou poštou, služba "Balík do ruky"( vyjma zimních měsíců). Většinou dojdou v pořádku. Už mě ale nedovede k nepříčetnosti stav,kdy je polovina i víc mrtvá. Jestli si někdo myslíte, že řidiče v dodávkách České pošty napadne, že kartónová krabice opatřená ze dvou stran pletivem, na kterém sedí nějací blbí smradlaví brouci nemá být zaskládaná dalšími balíky, případně namáčklá na stěnu auta, tak nenapadne!!! Věřte, že na to aby se zadusila " desítka" střeďáků, přestože jsou profi zabaleni, stačí chvilička. A to nechci být paranoidní a myslet si, že to snad někteří dělají i schválně.
Neznám ani jednoho z aktérů tohoto sporu, stejně tak ani podmínky, za kterých bylo posíláno...ale pokud byla nabízena náhrada, tak to asi ze strany odesilatele nebude žádná levárna.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 18:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.116.45

Nečtu si to nemám na to čas ani náladu, jen řeknu asi tolik :

Pokud jste seriozní chovatel, tak Vám nemůže udělat problém zaslat litr cvrčků nebo o kolik zákazník přišel. Já třeba na burze zakoupil litr cvrčků, druhý den mi zůstalo asi 20 zbytek pokapalo, sdělil jsem to prodávajícímu, jen s tím, že aby si dal pozor co prodává a s tím aby věděl co se stalo. Sám od sebe mi nabídl, že mi okamžitě zašle litr cvrčků na jeho náklady a omluvil se, a to já ani nic nechtěl.

Takhle se pozná seriozní prodávající. Né někdo kdo se brání zuby nehty a nechce zaslat litr cvrčků v hodnotě 300kč, v tom případě Vám asi Váš kšeft moc nejde, a radši bych to zabalil.

Nashle

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 18:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.213

Jeden pán mi ráno psal mail a já mu slíbil, že mu vše napíšu podrobněji. Tudíž zde je to, co jsem mu před malinkou chvilkou zaslal:

Dobrý den,

vše Vám podrobně napíšu, jak jsem slíbil.
8.5 jsem panu Hájkovi napsal o litr dospělých cvrčků a jestli by šli poslat Do Ruky přes Českou Poštu. On že OK, že mi dá ještě slevu 50 Kč na poštovném a že celý balík bude stát 450 Kč. Tohle jsem mu odsouhlasil. Dne 13.5. jsem mu napsal, jestli by je nemohl poslat již zítra (středa), že potřebuji nutně krmivo ve čtvrtek, maximálně v pátek. Souhlasil a poslal mi telefonní číslo a ať na něj napíši adresu. To jsem ihned učinil.
Čekám čtvrtek - nic. Pátek - nic. Poslal jsem mu SMS s tím, ať mi napíše podací číslo. To pan Hájek udělal a co jsem nezjistil. Balík byl poslán jako Cenný s doběrečným 470 Kč.
Napsal jsem mu tedy ještě v neděli 18.5. mail, kde jsem mu napsal, že jestli bude více jak polovina cvrčků mrtvých, budu balík reklamovat. Samozřejmě odezva žádná.
Tohle jsem mu napsal po tom, co jsem si je vyzvednul z pošty:

"Dobrý den pane Hájek,

před chvílé jsem si byl pro cvrčky. Už dle pachu mi bylo jasné, že něco není v pořádku.

Plata poloprázdná, cvrčci zapaření a hromada mrtvých. Jestliže takhle si představujete litr cvrčků, tak máte bujnou fantazii. V sobotu jsem si dovezl z Živé Exotiky 1/2 L dospělých banánů, což si troufám tvrdit, že odpovídá tomu, co jste mi poslal.

Jsem s obchodem velice nespokojen. A mám dva návrhy. Buďto je Vám zabalím tak jak jsou a pošlu zpět s tím, že mi vrátíte plnou cenu včetně druhého poštovného nebo mi vrátíté 50% z celkové ceny včetně poštovného, což činí 235 Kč.

Doufám, že vše zdárně vyřešíme.

S pozdravem Tomáš Martauz"

Ještě chci dodat, že to opravdu nebyl 1 (slovy jeden) L dospělých cvrčků.

Na to mi přišla odpověď za 2 dny, že se omlouvá, že to spletla nová kolegyně. Samozřejmě jiný člověk by to takto nechal být, ale já ne. Nejsem ten typ člověka, co si vše nechá líbit.
Odpověděl jsem mu, že jsem vše napsal jasně a myslím si, že nestojí o špatnou reklamu. Pořád mi dokola psal o tom, že mi dá slevu. A posuďte sám, že když člověk není spokojený s krmením, proč by chtěl jako kompenzaci další špatný hmyz. Přes noc z pondělí na úterý pochcípala další třetina.
Na to mi pan Hájek odepsal, že přeprava poštou má své rizika. S tím jsem seznámen, však posuďte sám. Ještě chci dodat (je to teda napsáno v diskuzi na ifauně /sám pan Hájek ji rozjel/), že počasí bylo akorátní - 15°C.
Začal mi "vyhrožovat" no spíše tvrdit, že poškozování cizího jména firmy je trestné a hrozí za to pokuta. Upřímně, tohle už me dostalo do varu a je jasné, že ten člověk chce se mnou vyjebat. A zas: "Jsme seriózní firma, při příštím odběru se připomeňte". Copak ten člověk nechápe, že má špatný hmyz a já od něj nic živého nebo mrtvého nechci?
Psal jsem mu, jestliže jsou teda seriózní firma, ať mi pošle fakturu. Údajně dávají fakturu ke každému balíku. Čili lžu nebo ji sežrali cvrčci?
Žádal jsem ho o IČO (identifikační číslo), samozřejmě nic. Pak mi začal velice vykládat, proč se jako divím, když jsem si je nechal poslat poštou. Nakonec teda uznal i to, že poslal menší množství.
Když se tedy začal ohánět nějakou firmou a dokonce i nějakým smyšleným a směšným zákoníkem, začal jsem já také s tím, že ho někdo může udat kvůli nepřihlášené živnosti.
Zde si také můžete přečíst to, že pan Hájek opravdu nezvládá ani ty počty a paměť má také špatnou.
"Teď si procházim zpětně cenu kterou jsem Vám poslal. Cena 450,- i s poštovným.
Cvrčci stáli 350,- poštovné do ruky stojí 160,- celkem 510,- + sleva 50,- cena celkem 460,-
My jsme se spletli - cena 350+poštovné 110,- celkem 460,-
V zákoníku stojí, když něco reklamujete, tak nemáte nárok na peníze, ale na nové zboží.
Nabídnul jsem Vám půl litru cvrčků. Opravdu nevim co po mě chcete.
Jo jinak živnost máme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nevím co tu na mě zkoušíte."

Jsem na poště dá se říct pečený/vařený. Vím, kolik stojí poštovné, kolik příplatky. Můj poslední mail zněl takhle:

"Vy jste ale roztržitý. Cena byla 470 Kč, balík Do Ruky stojí v základu 105 Kč. Mě neoblbnete, posílám balíky takřka denně.

Ten Váš zákoník bych chtěl vidět. Opravdu upřímně jsem se zasmál přes celou poštu, když jsem právě stál ve frontě a četl tuhle kravinu.

Milý pane Hájek. Ještě jednou a zcela v klidu Vám napíši... Buďto mi pošlete polovinu (a to buďte rád) z celkové ceny nebo máte super reklamu za 470 Kč.

Jestliže budete psát pořád dokola blbosti, nebudu na ně odpovídat. Jestliže jste rozumný, přistoupíte na moji podmínku. Také nemám problém si Vás proklepnout, v pojišťovně dělá má kamarádka a divil by jste se, co vše se tam můžu dozvědět.

S pozdravem Tomáš Martauz"

S tou pojišťovnou bylo myšleno to, že si ho můžu najít a proklepnout - kde žije, co dělá, pod kým dělá, má-li dluhy apod. Nemám rád totiž lži.

Toť snad vše, máte-li nějaké otázky, zeptejte se. Myslím si ale, že je vše až vyčerpávající.

S pozdravem Tomáš Martauz

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Obrázek si prosím udělejte sami. Je to diskuze, budu rád o tom diskutovat.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 18:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.153.107

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravím, zcela alibisticky se nepřikláním ani na jednu stranusmajlík, jen uvádím svoji zkušenost s posíláním cvrčků: již několik let odebírám domácňáky z maximálně solidního zdroje- zasíláno každý týden českou poštou, služba "Balík do ruky"( vyjma zimních měsíců). Většinou dojdou v pořádku. Už mě ale nedovede k nepříčetnosti stav,kdy je polovina i víc mrtvá. Jestli si někdo myslíte, že řidiče v dodávkách České pošty napadne, že kartónová krabice opatřená ze dvou stran pletivem, na kterém sedí nějací blbí smradlaví brouci nemá být zaskládaná dalšími balíky, případně namáčklá na stěnu auta, tak nenapadne!!! Věřte, že na to aby se zadusila " desítka" střeďáků, přestože jsou profi zabaleni, stačí chvilička. A to nechci být paranoidní a myslet si, že to snad někteří dělají i schválně.
Neznám ani jednoho z aktérů tohoto sporu, stejně tak ani podmínky, za kterých bylo posíláno...ale pokud byla nabízena náhrada, tak to asi ze strany odesilatele nebude žádná levárna.

Dávat pletivo je zbytečné. Stačí správná krabice a zabalení. Pletivo používají amatéři. Jediné, že pak mohou narvat do malé krabičky hodně brouků. Načež stačí "pošťák" na to, aby vše na korbě zazdil a přidusil. ......

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 19:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.102.153

Zjišťuji, jak je nakažlivé zapojovat se do anonymní diskuse, jak je to nesmyslná činnost . Chtěl jsem pouze dodat svoji zkušenost s posíláním cvrčků a uvedl jsem, že neznám ani jednoho z aktérů ani podmínky, za kterých vše proběhlo, zdržel se snad i nějakých vyhraněných závěrů. Nedá mi ještě jednou nereagovat, již ne však k problému, o kterém to celé bylo ( po obsáhlém popisu ze strany "zákazníka", se mi to jeví zcela opačně než jsem to ze začátku pochopil ), ale k poznámce o amatérismu při balení cvrčků...
Rád si nechám poradit od anonymního profíka- jak zabalit deset litrů cvrčků domácích, střední velikosti ( cca 1,2-1,5 cm), respektive litrů jedenáct( uvedl jsem, že se jedná o maximálně solidního dodavatele/ku ) bez použití větrání formou pletiva, tak aby bylo zaručeno přežití min.24 hodin.Děkujismajlík.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 20:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.98.169

Udat, proklepnout přes kamarádku na pojišťovně je, mi z vás na blití... (I když vina je na straně p. Hájka evidentně)

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 20:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.244.254

CO DODAT PROSTE HAJEK! NEVZAL BYCH SI OD NEJ PENIZE, NA TOŽ CVRCKY! JE TO HROZNE HLOUPY CLOVEK, KTERY JEDINE CO DOKAZAL JE PARAZITOVAT NA FIRME PETRA HRABALA!

PRO CVRCKY SI JEZDI A BUDES TO MIT NEJLEPSI, NEJLEVNEJSI

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 20:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.213

Prosím bez emocí.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 20:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.57.145

Nechci se dotknout pana Tomáše Martauze,ale trochu mi tam pár věcí nejde do hlavy.Proč si nechal poslat do pátku předražené cvčky,když jel v sobotu do Prahy,kde jsou cvrčci po dvou stovkách za litr?Nevím,co chová za zvířata,že nevydrží přes noc bez cvrků..A za druhé,proč tvrdí,že je to mizerný hmyz,když ho přebíral až po třech dnech?Ti cvrčci přeci mohli být v pátek ůplně v pohodě...Proč vůbec převzal balík,když smrděl už z dálky?Měl ho nechat poslat nazpět...Za další,to v té krabici není ani náhodou půl litr mrtvol...Závěrem bych dodal,že od prodávajícího bylo celkem férové,že nabídl zaslat půl litru na vlastní náklady...Víceméně trochu nechápu,o co vám jde...Už léta odebírám cvrčky přes prázdniny poštou a NIKDY jsem neměl problém já,ani nikdo z mého okolí,a to berem třeba 10 litrů...Fakt je ten,že oba moji chovatelé cvrků,od kterých beru,zasílají POUZE v pondělí...Nechat si poslat hmyz v pátek je stupidita jak od posílajícího,tak od kupujícího....Tolik za mě Strastav

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 20:44
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.213

Pane Strastav,

do Prahy jsem se rozhodnul jet až v pátek v noci.

Já jej nepřebíral až po 3 dnech. Špatně čtete. Objednával jsem v úterý s tím, že ve středu cvrčky pošle. Jenže balík byl poslán jako CENNÝ, tudíž nepřišel do druhého dne, ani do třetího. Až v pondělí.
Také tam nevidím půl litr. Tohle je tak polovina toho, co pan Hájek poslal. Další polovina z přeživší pozdechala přes noc.
A o co mi jde je snad zřejmé.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 20:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.57.145

Furt teda nechápu,proč jste si nenechal zaslat těch půl litru,jak Vám bylo nabízeno?Nebo proč jste v pátek,když cvrčci nedošli,nezaslal jednoduchý mail odesílateli,že už nemáte o cvrky zájem a balík přebral v pondělí?Myslím,že byste měl začít u sebe,kopete kolem sebe,ale přitom jste v této kauze udělal tolik chyb,až.......Strastav

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 21:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.213

Tak pane Strastav,

já jednám s lidmi jako s lidmi. Ne jako s věcmi.

Ještě jednou. Proč jsem nechtěl zaslat půl litru cvrčků jako kompenzaci? Protože nemám zájem o nekvalitní hmyz a kdo ví, kolik by toho dotyčný poslal.

Proč jsem panu Hájkovi neposlal jednoduchý mail? Protože jak by se Vám líbilo, kdyby si na burzu někdo objednal Vaše terárium a Vy ho tam zbytečně vezl a nakonec tam ani neprodal nikomu jinému? Určitě se Vám to stává a víte, jak se pak člověk cítí. Tak proto jsem mu nenapsal.

Já taky nehledám řešení. To pan Hájek začal s touto diskuzí. Jen chci na něj upozornit. Dříve tu bylo nebo je vlákno o něm a taky nic moc. Sice nemám rád házení špíny na někoho jiného bez důkazů, ale vůbec bych se nedivil, kdyby tam bylo alespoň trochu pravdy.

Zase. Nikoho tu nejmenuji podvodníkem.

Mám s internetovým (a nejen tím) obchodem nemalé zkušenosti. Vždy, když mi někdo danou věc reklamoval, vždy jsme vše vyřídili v klidu a míru.
Poslední mail od pana Hájka byl v tomto stylu: Běžte doprdele, nejsem na Vás zvědavý a nezajímá mě to. Reklama jako reklama.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 21:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.116.45

Neznám křestní jméno ale ani to není potřeba, protože žádný Hájek žádnou živnost na prodej živého krmiva nemá, žádný Hájek nemá živnost ani na nic jiného co by se blížilo k tomuto. Takže asi tak.

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 22:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.56.187

Neregistrovaný uživatel

22.5.2014 23:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.57.145

Nevím,proč sem taháte terárka.Tato diskuse je ůplně o ničem jiném.Váš spor je mi ůplně ukradený,nicméně mi vadí,že jste neodpověděl ani na jednu mojí otázku,jen stále opakujete to svoje-já žádný půl litr cvrků náhradou nechci.Se ani nedivím,že Vás prodávající poslal do patřičných míst...Stále jen píšete,že jste obeznámen se službama pošty,že posíláte stovky balíků.V tom případě Vám muselo být jasné,jak ty cvrčci přes víkend dopadnou,a přesto jste si je vyzvedl..Každý,opakuju každý normální chovatel by po úterní objednávce cvrčků byl již je čtvrtek tak nasraný,že by nelenil a okamžitě objednávku zrušil.Zcela určitě by nikdo nečekal na zázrak..Vy neumíte přijmout skutečnost,že jste neudělal nic pro to,aby k tomu úhynu nedošlo...Jste jak moje vnučka,co se vzteká,když jí vezmu kostku,ačkoli má vedle ještě dvacet stejných...Neumíte odpovědět ani na jeden dotaz,přitom jste začal očerňovat jako první inzerátem v ifauně.Upozornuju,že neznám ani prodávajícího,je mi stejně ukradenej jako vy...Ale stále voláte po spravednosti,a v tom musím dát za pravdu jemu.On se jako jediný ve vašem sporu rozhodl chybu napravit,vy jen vyhrožujete nějakýma kamarádkama...Kdyby jste si nehrál na pana bezchybného,tak už máte svoje cvrky doma a nemusel se tady rozčilovat....Strastav

Neregistrovaný uživatel

24.5.2014 21:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.213

Pane Strastave,

já se Vás nechci dotknout nebo urazit, ale nejspíš jen mé příspěvky přečtete, nad ničím nepřemýšlíte a pak vyťukáte na klávesnici takový blábol jako teď.

Odpověděl jsem skoro na všechny Vaše otázky. Chce to jen dobře číst. Že stále pořád opakuji něco dokola. Mno asi jsem opravdu hloupý a slepý. Možná jen jsem na tom s tím čtením jako Vy.

Aha, takže já jsem nic neudělal proti tomu, aby k úhynu nedošlo. Co jsem podle Vás měl udělat? Zavolat na poštu, ať je nakrmí, vyhážou mrtvoly a dají do krabice nové proložky?

Pane Strastave, já tu ani nebrečím a ani se nerozčiluji, to si mě s někým pletete nebo Vašemu celému příspěvku opravdu nerozumím.

Wow, Vy jste mi tedy opravdu dal. Řekl bych, že Vás poslední příspěvek je totálně mimo mísu, to je opravdu jedna blbost za druhou.

A prosím pište tak, aby to člověk po Vás přečetl a nemusel luštit.

Mimochodem byl bych velice rád, kdyby se ke všemu vyjádřil pan Hájek. Založil tohle vlákno, ale asi se vypařil jako údajná faktura.

Ještě bych chtěl teda dodat, že nesnáším lži, kór když chce někdo někoho ojebat. Proto ta kamarádka. Člověk pak stáhne ocas a začne být upřímný a nelže. Je to jednoduchá psychologie.

S pozdravem Tomáš Martauz

Neregistrovaný uživatel

25.5.2014 14:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.37.68

S vámi bych tedy chtěl mít dvojdomek smajlík

Neregistrovaný uživatel

25.5.2014 19:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.57.145

Ano,jsem zcela mimo,ačkoli jsem ještě nečetl jediný příspěvek,který by vám dal za pravdu....Děláte z komára velblouda,jediný co dosáhnete,že každý rozumný člověk od vás dá ruce pryč...A to,že se tady s váma pan Hájek nehodlá hádat,to mu přináší pouze plusové body....Tímto s váma končím,vy nikdy nepochopíte,že jste absolutně mimo....Nechat si poslat v pátek cvrčky a pak se divit může jen opravdový chovatel.....

Neregistrovaný uživatel

26.5.2014 10:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.156.230

Pan strastav se vám obsáhle snažil naznačit, že když předražené cvrčky objednáváte v úterý a necháte si je poslat na dobírku a cvrčci nedojdou do pátku, už ten balík nemáte přebírat a ty mrtvolky máte nechat poslat zpět odesilateli.
Člověk, který posílá zvíře jakkoli jinak než balíkem do druhého dne, je idiot.

Pak bych zmínil, že vlákno zakládal pan Hájek, a jak je tady na ifauně "dobrým zvykem", zadavatel může v poklidu nechat jím vytvořené vlákno smazat, takže tipuji že za pár dní si to tu už stejně nikdo nepřečte.... smajlík

A na závěr snad jen:
"Proto ta kamarádka. Člověk pak stáhne ocas a začne být upřímný a nelže. Je to jednoduchá psychologie. "
Kolik let jste studoval psychologii ? Řekl bych, že tak nula ...
Pokud po internetu někomu začnete jakkoli vyhrožovat v 99% případů nedosáhnete absolutně ničeho kromě falešného pocitu sebeuspokojení. Naopak se dotyčný ještě více zatvrdí. To je jednoduše objektivní snadno vypozorovatelný fakt.
Jak se říká, pes, který štěká nekouše, tak čím víc kolem sebe člověk kope a ohání se jakýmisi pochybnými známosti, tím víc v pohodě může druhá strana být. Člověk, který reálně nějakou moc má, tak koná a blbě nepíše.

Neregistrovaný uživatel

28.5.2014 00:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.211

nechápu co je to za rejstřík - prohnal jsem tím vlastní jméno, včetně IČA a nic to nenašlo...

Neregistrovaný uživatel

28.5.2014 20:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.149

Rejřík legálně fungujících firem/osob v oblasti podnikání smajlík. Nezapomeňte, že je třeba dle nové vyhlášky předělat určité údaje, aby bylo možno dále provozovat činnost.

Neregistrovaný uživatel

30.5.2014 02:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.211

tak o tom nic nevím, mám mnoho let živnost jak na chov zvířat pro zájmové chovy, tak na nákup a prodej zvířat. Měl jsem několik kontrol ze ŽÚ a vždy bez závad. Jsem registrovaný i na krajské veterinární správě a i odtud mi chodí každoročně kontrola - přesto v tom rejstříku nejsem, takže to bude nějaká hloupost.

Neregistrovaný uživatel

30.5.2014 13:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.213

Tak cvrčci už nejsou, tedy skoro. Zbylo mi jich pár, možná nějaká ta desítka. Kvalita cvrčků byla/je opravdu otřesná a již nemám důvod od pana Hájka cokoliv objednávat.

Teď jsem je čistil a všiml jsem si jakoby pohyblivých nožek cvrčků. Si říkám, že je to blbost a byla. Při větším průzkumu jsem zjistil, že to noha není, ale vypadá to na larvu. Čeho však? Byly na platech od cvrčků pana Hájka.

Neregistrovaný uživatel

30.5.2014 13:05

Neregistrovaný uživatel

30.5.2014 19:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.35.158

nechápu, proč se lidé brání a dohadují když jdou spory vyřešit úplně normální cestou.

Kupující chtěl cvrčky do středy - čtvrtka maximálně a prodávající tímto nesplnil podmínky objednávky. Měl kupujícího kontaktovat a sdělit že nebude moct poslat zboží tak aby bylo včas v kupujícího. To prodávající neudělal a tudíž je chyba v prodávajícího. Pří takovém problémů má kupující ze zákona nárok na slevu ceny a ne náhradu. Na druhou stranu kupující neměl přebírat zboží když nebyl už z počátku dodržen termín dodání.

Řešení je jednoduché - Prodávající vrátí kupujícímě alespoň půlku částky kterou požaduje a pro klid duše si vloží kupujícího do tzv. Black listu jako prevence dalších problémů a to samé na straně kupujícího, raději najít jiného chovatele hmyzu. A voalá ? Je po problémů.

Stafik

Přidejte reakci

Přidat smajlík