Jaké rybky k neonkám?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.2.2015 15:16
Burča

XXX.XXX.211.193

Prosím poraďte jaké rybky se dají přidal k Neonkám, Potřebuji co možná nejmenší, plovoucí ve střední a horní části nádrže, odolné. Jsem začátečník.

12.2.2015 15:50
jirkaz

XXX.XXX.128.27

Burča napsal(a):
Prosím poraďte jaké rybky se dají přidal k Neonkám, Potřebuji co možná nejmenší, plovoucí ve střední a horní části nádrže, odolné. Jsem začátečník.

Další hejno jiných, jihoamerických teter. Například tetra červenoústá. Ta by měla plavat o patro výš, než neonka.

27.5.2015 17:37
angel_fairy

XXX.XXX.54.61

Třeba paví očka:).

31.5.2015 18:55
Captain Hook

XXX.XXX.95.131

Ja som mal pred niekoľkými rokmi s neónkami skaláre, na dno pancierničky a bolo to jednoduché, ale dokonalé ;).

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.6.2015 18:31

Mě tedy plavou neonky obecné ve všech vrstvách akvária a to je 60 cm hluboké, málokteré ryby mě k nim ať už chováním či barvou padly, i když tací černí skaláři by šly, jenže to zas není pro vás jako začátečníka co chce něco malého zřejmě též do malého momentálně mě třeba napadá dánio duhové nebo pruhované, to by šlo

MartBrt

2.9.2017 21:51
MartBrt

XXX.XXX.113.40

20 neonek,10x skalar,4x pancerniky,3x ancistrus,4 kominici, pekne to vypada a vsechny vrstvy jsou obsazene.

3.9.2017 14:13
Butterfly

XXX.XXX.194.24

Velikost akvária?

25.2.2020 12:57
Merisoffi

XXX.XXX.199.133

Ahojte, som začiatočník mam 54litrove a chcem neonky hlavne. Co knim a koľko potrebujem. Ďakujem.

25.2.2020 21:29
tomvoj

XXX.XXX.142.190

Merisoffi napsal(a):
Ahojte, som začiatočník mam 54litrove a chcem neonky hlavne. Co knim a koľko potrebujem. Ďakujem.