Neregistrovaný uživatel
XXX.XXX.206.161
Dobrý den,
mám následující akvárium, čerpal jsem pouze za pomoci google, může mi někdo zkušený sdělit, zda je tento "setup" v pořádku? Jsem začátečník :)
Akvárium:
Juwell Rio 125 (125l)
81x36x50 cm (d x š x v)
Filtr:
Juwel system bioflow 3.0
Světlo: (12h denně v kuse)
High-lite system Juwel 2x28 W (590 mm) T5
Topítko:
Juwel 100 W - zatím vypnuto, jelikož je teplota vody stabilně 24 stupňů.
Rostliny:
Ludwigia repens
Limnophila sessiliflora
Echinodorus grandiflorus 'Argentinensis'
Microsorum pteropus
+ plánuji dokoupit Anubias nějaký
Rybky: (od každého 1ks, je to jen na "test", budu dokupovat příští týden, akorát skaláry mám 3)
Corydoras paleatus
Ancistrus sp.
Pterophyllum scalare
Black Molly
Paracheirodon axelrodi
Hyphessobrycon herbertaxelrodi
Paracheirodon innesi
Thayeria boehlkei
Hemigrammus rhodostomus
Hyphessobrycon flammeus
Hyphessobrycon eques (Hyphessobrycon callistus)
Gymnocorymbus ternetzi
Trichopodus leeri
Trichopodus trichopterus "Gold"
Danio rerio (Brachydanio rerio)
+ nějací šneci (nedokáži poznat, co to je), možná levatky, netuším (zatím 4 ks).
Rád bych si pořídil ještě krevetky, ale skaláry je asi sežerou, co? :( (věnoval jsem této otázce samostatné téma)
Zde fotka (jen pro představu) - ještě sháním vhodný kořen :)
http://s1.postimg.org/gcfqz8cgd/IMG_20150914_021111.jpg
http://s28.postimg.org/barkgg7zv/IMG_20150914_021125.jpg
Děkuji.
Nick
XXX.XXX.38.219
Máte naprosto přerybněno. Už jen pro jenu skaláru by bylo akva příliš malé. A krevety jsou pro skaláry opravdu vítaným pamlskem.
Latinské názvy ve většině případů neumím, ale stačilo kouknout na seznam. to tam v životě nenarvete. tak 3-4 druhy ryb, k většině vůbec ne krevetky a budete mít co dělat, abyste vytvořil vhodné kombinace včetně počtů do hejna.
a souhlasím s Nickem, skalára je vyloučená od počátku,125 litrů je na ní malé