Začátečník - prosba o pomoc při výběru rybek

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.12.2015 11:06
lefalo

XXX.XXX.13.37

Dobrý den, dostala jsem od známých starší akvárium Akvabel pearl 112 l, rozměr 80x35x40 cm a brouzdáním po netu se mi podařilo nějak dát do kupy seznam rybiček, které bych tam chtěla a ráda bych, kdyby se našel někdo laskavý a poradil mi, jestli jsem to trefila smajlík
1.) Bojovnice pestrá var.Crowntail
2.) Čichavec zakrslý
3.) Krunýřovec brvonosý(modrý)
4.) Perlovka sp.Bangui
5.) Živorodka ostrotlamá Black Moly

Mohly by být tyto druhy rybek v akvariu 112 l, není to na ně malé?A kolik od každého druhu poměr samců a samic, případně poprosím o sestavení lepší skupinky smajlík.Jaké bych tam měla mít rostliny?A bylo by možné je koupit od někoho tady na i-fauně? Jsem od Olomouce.Opravdu moc děkuji za případnou pomoc, jsem začátečník, nemám zkušenosti a nerada bych rybky trápila nevhodnými podmínkami smajlík.

27.12.2015 19:19
vilo

XXX.XXX.136.22

Tú perlovku by som rozhodne nedával k ostatným spomenutým rybám. K bojovnici by som vlastne nedával žiadnu cichlidu. Dané spoločenstvo (1.,2.,3.,5.) by mohlo byť ok.

Druhá alternatíva by mohla byť perlovka - najlepšie vybraný súdržný pár a už nič iné, resp. ešte nejaký ten krunýřovec (Ancistrus).

28.12.2015 09:57
lefalo

XXX.XXX.13.37

Děkuji smajlík.A kdybych místo té perlovky dala pár pancéřníčků a razbora galaxy, šlo by to?A u těch Black molly, můžu k nim dát i Gold Molly, nebudou se samci napadat?

28.12.2015 13:40
vilo

XXX.XXX.136.22

Pancierníčky sú ok (Corydorasy, napr. paleatus, panda, a iné), galaxy razborky možno tiež, ale to sú dosť malé rybky a neviem, či by im nevadila prítomnosť iných rýb)
black molly a gold molly sú jeden a ten istý druh, takže agresivita je tam dosť reálna. Neviem ale, do akej miery sú samce tohto druhu k sebe agresívne... kedysi som ich krátku dobu choval a nevšimol som si medzi samcami nejaké významné trenice.

30.12.2015 14:07