Dobrý den,
Omlouvám se, že obtěžuji s otázkou, která, už tu asi mnohokrát byla, ale musím.
Jsem úplný začátečník v akvaristice, koupil jsem si set akvárium, filtr, topitko, a vlockove jídlo od firmy diversa a jídlo bylo Tropical - supervit, koupil jsem k tomu od firmy Dajana ještě přípravky Start Plus, Biofiltr, clear Aqua, dovnitř jsem pořídil překrásné ryby, jednoho pancernicka, pak smečka, neonynky 8x, paví očka 3x, a pak takové pruhované 5x, zcistajasna se objevila Krupička, zašel jsem zpět do krámu, první rada byla vyčistit akvárium a nalít přípravek, který funguje jako desinfekce od firmy Dajana - Bioicht. Zjistil jsem, že filtr je na nic a topitko se samo nevypina, naopak pořád hřeje jak blázen. Takže jsem přikoupit ještě nový filtr a topitko. Nepomáhá nic, dnes jsem našel samce Paviho očka už mrtvého, byl zasazený až moc, a ostatní na tom nejsou o moc líp a aby toho ještě nebylo málo, tak jedna samička Očka je těhotná před prasknutím. Když jsem viděl, že nepomáhá nic, tak jsem vypustil celé akvárium a komplet vše v přál, včetně kamenů. Dříve jsem krmil 2x denně, a to prý možná spustilo celý problém. Tudíž krmim 1x za den s tím, že mám při krmení vypínat filtr. Moc prosím o radu a děkuji za jakoukoli snahu..
Uživatel s deaktivovaným účtem

Našla jsem si set na internetu....25 litrů hrubého ???....to je tak na jednoho beťáka a nebo třeba 3 paví očka nebo krevetárium.....ta osádka co tam je je za prvé nevhodná, za druhé je jich tam strašně moc
Nevím jestli se z ryb dá vůbec něco zachránit, respektive jestli má vůbec cenu něco zachraňovat....na krupičku bych volila osvědčenou Esha exit.......
Ale celkově mi to připadá jako průšvih....dno mi přijde moc hrubé.....určitě bych použila víc kytek, minimálně nějaké plovoučky, protože ryby jseou defakto v nezaběhlém akva....takže nějakou egerii nebo růžkatec....a měnila bych třetinu vody první týden klidně denně potom třeba obden....