Uživatel s deaktivovaným účtem

Jakubb
napsal(a):
Zdravím, mám dotaz, jelikož jsem v akvaristice uplný začátečník, tak se chci zeptat, co bych mohl dát do 15l akvária? Uvažoval jsem o Bettě + nějaké ty neonky. Šlo by to? Popřípadě kolik neonek?
šneky....možná pár krevetek

Jakubb
napsal(a):
Chtěl bych pouze rybičky, né krevetky, šneky, ale děkuji.
tak potom větší akvárko....na jednoho beťáka tak 20-25 litrů, někdo je má i v nádržkách kolem 10-ti litrů, ale není pak taková rybka chudák??
Neonky do miniakvárečka vůbec, jsou to plavci ... tam bych viděla to minimum cca 100 litrů a dýlku akvárka 80cm....je to hejnová rybka, tak určitě pod 10 kousků bych nedávala, raději 20 a více. Nebo menší variantu ...neonku modrou, ale i tam to minimum vidím na akvo 60x30x30cm a hejníčko minimálně 15 kousků....

Já se spíš zeptám....jaký má to akvárko rozměry a jakou plánuješ případně techniku....protože i ta betta možná bude potřebovat topítko, možná i kryt, protože se nadechuje na hladině a pokud je rozdíl teplot velký, tak by to nemusela dát.
Já bych tam teda asi nedávala ani ty razborky a když tak možná borenejskou je to taková pidirybka, ale i tam bych šla přes těch 20 litrů a navíc si nejsem jistá, jestli je to úplně ryba pro začátečníka..
napsal(a):
Já se spíš zeptám....jaký má to akvárko rozměry a jakou plánuješ případně techniku....protože i ta betta možná bude potřebovat topítko, možná i kryt, protože se nadechuje na hladině a pokud je rozdíl teplot velký, tak by to nemusela dát.
Já bych tam teda asi nedávala ani ty razborky a když tak možná borenejskou je to taková pidirybka, ale i tam bych šla přes těch 20 litrů a navíc si nejsem jistá, jestli je to úplně ryba pro začátečníka..
Tak asi úplně nejlepší by bylo aby si Jakub něco o těchto rybách přečetl a zjistil co a jak.