Betta nemoc

Bojovnice pestrá
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Betta

27.4.2020 12:45
Betta

XXX.XXX.21.210

Dobrý den, chtěla bych vás tímto způsobem poprosit o radu mám bettu z petcentra, je v 20ti litrovém akváriu s živými rostlinami, s filtrem a topítkem a před nějakou dobou jsme na něm začala pozorovat, že má poničené ploutve a zvláštní skvrny na sobě, podle toho co jsem našla na internetu tak se to dá léčit pomocí soly. Nevíte co s tím? Děkuju a jsem začátečník takže je možné, že nedělám vše správně. První fotografie je když jsem ho koupila a ta druhá teď (ta není vyfocena v jeho akváriu, dala jsem ho sem protože jsem to jeho úplně čistila.)

27.4.2020 14:37
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Máte fotku celého akva? Jak dlouho bylo zabíhané atd.?

Poničené ploutve mohou být bakteriální rozpad, záleží, jaké má životní podmínky. O jakých skvrnách dále píšete? Nepostřehla jsem je.

Léčbu bych volila jinou než sůl, jsou účinnější preparáty. Ale důležité je, aby prostředí bylo nezávadné, nemá smysl léčit něco v prostředí, které to způsobuje nebo tomu nahrává.

Betta

27.4.2020 17:48
Betta

XXX.XXX.21.210

Děkuji, akvárium bylo zabíhané asi 3 týdny něž jsem ho tam dala, foto akvária přidám, rozpad ploutví je bakteriální, protože v akváriu není nic o co by se mohl poranit a skvrny jsou lépe vidět na téhle fotce, myslím nimi ty tmavá místa u hlavy, na hřbetu a vzadu na těle, ty tam dříve neměl a jak jsem psala jsem začátečník a nevím jestli to není normální nebo tak?😊

27.4.2020 18:49
Dotaz

XXX.XXX.235.225