Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Mattesák

7.9.2020 22:17
Mattesák

XXX.XXX.210.237

Ahoj,
jsem začátečník, ktery teprve zjistuje a sbírá informace. Akvárium už mam vybrané, ale nejprve bych rád pred zařízením akvária potřeboval radu.
Vybrali jsme doma akvárium ktere je vysoké 50cm, je celkově spíše vysoké než široké objem 60l. A me zajimalo jaké ryby by jste doporucili do takového akvária? Chteli bychom spíše nějaké barevné, pěkné (akvárium děláme pro syna). Myslite, ze je by bylo akva vhodné pro bettu plus další ryby (pokud ano, jaké). Nebo myslite ze pro betu příliš vysoké a nestihla by se nadechnout? Případně nas ještě zaujali gupky. Byli by vhodné a případně v jakém počtu? A na dno případně krevetky?

Mockrát děkuji za odpověďi. Nejdříve chci všechno zjistit než se do toho pustíme.

7.9.2020 23:28
tomvoj

XXX.XXX.142.190

Jaké má to akvárium rozměry? Moc si neumím představit akva o výšce 50 cm a objemu 60 litrů.
Má to nějaké osvětlení a jinou techniku?
Co se týká bojovnice, pro tu by taková nádrž stačila, ideálně s nějakou větší rostlinou, aby mohla odpčívat blízko hladiny, ale bojovnice potřebuje dýchat teplý vzduch jako i ostatní labyrintky.

Pokud akvárium už máte, musíte vybrat takové ryby, pro které to bude vhodné. Protože je to menší nádrž, tak bych doporučoval nejprve se soustředit na osázení rostlinami a pak za nějaké dvě měsíce přidat ryby. Například menší čichavce - vrčivky, pokud je seženete.
Nebo zkusit nějaké menší živorodky paví oka - gupky. Zase zaleží, jestli tam máte topitko filtr atd.

Založit fungující akvárium pro začátečníka není až tak jednoduché, domnívám se, že bez několika přešlapů to neproběhne, zkuste se poradit s nějakým akvaristou ve městě, V obchodech vám asi vnutí plno zbytečností, takže zkusit nějaké akvristické portály nebo ideálně nějaký klub akvaristů v okolí.

8.9.2020 01:15
Dotaz

XXX.XXX.235.225