bizon20

XXX.XXX.181.40
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jakou rybu s bojovnici 1 samcem a 2 samicemi v 60 l akvariu.
Šli by např tetra červenohlavé 10 ks,dánio perlovy 10 ks a pancerníček panda 5 ks.
A nebo spíš nějaké jiné ryby, jestli ano, tak jaké?
bizon20

XXX.XXX.181.40
Mockrát děkuji,
ano bojovnice se snesou super a dělají jakby takové malé hejno (což se divim).A můžu se zeptat kolik pandiků a kolik dánia perlového?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Honza1991
napsal(a):
Dobrý den, prvně bych spíš řešil, jestli se vám tři Betty v jednom akva vůbec snesou. To totiž není žádná jistota. :-)
Jinak danio perlové i pandici jsou v pohodě. Ale tetry bych už nepřidával. Kvůli objemu i kvůli teplotě.
No já nevím, koukám na svoje akvárium cca 75 litrů. Měla jsem 5 černých teter a 1 kus ancistruse. A přišlo mi to s chlupem akorát (spíš málo). Ale jsem těžký amatér.
bizon20
napsal(a):
Mockrát děkuji,
ano bojovnice se snesou super a dělají jakby takové malé hejno (což se divim).A můžu se zeptat kolik pandiků a kolik dánia perlového?
No u bojovnic to může vzít rychlé obrátky a ryby co se snášely s pobijí raz dva. Dánia jsou henová a pancíků to chce alespoň skupinku. Ale velmi záleží na tom, jak to akvárko ve skutečnosti vypadá. Ono radit jen na základě objemu je ošidné. V dobře zařízené nádrži bych volil 8 pancéřníčků a 15 dánií. Ale jak píšu... :-)
napsal(a):
No já nevím, koukám na svoje akvárium cca 75 litrů. Měla jsem 5 černých teter a 1 kus ancistruse. A přišlo mi to s chlupem akorát (spíš málo). Ale jsem těžký amatér.
Přiznám se, že tento příspěvek jsem nepochopil. Však píšu, aby tam tetry nedávala. Však jsem taky jsem amatér. Píšu jen z vlastní zkušenosti.
bizon20

XXX.XXX.181.40
děkuji za vaše super odpovědi
Přeji hezký den s pozdravem Štěpán

Honza1991
napsal(a):
Přiznám se, že tento příspěvek jsem nepochopil. Však píšu, aby tam tetry nedávala. Však jsem taky jsem amatér. Píšu jen z vlastní zkušenosti.